Dan ga ik het inderdaad niet eens doen. Misschien dat ik in Montfort bij Opa Verstappen ga kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval moet je er zelf even goed over denken. Bij het grote grasveld bovenaan en in het midden is er vaak nog wel plek tot een zeker moment. Voor de andere plekken moet je zin hebben om vanaf 7:00 de hele dag daar te zitten.
De brons-kaarten geven vooral waar voor hun geld voor meerdere dagen, dus misschien volgend jaar proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:23 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dan ga ik het inderdaad niet eens doen. Misschien dat ik in Montfort bij Opa Verstappen ga kijken.
Dat het heel heel heel heel HEEL erg duur is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij iets kan vertellen over de paddock club pit lane walk francorchamps. Hoe krijg je toegang, met welke kaarten en wat valt er te zien?
Die is op donderdag en is meestal vanaf een uur of 15 of 16 en duurt dan 2 uur. Normaal heb je alleen toegang met weekendkaarten maar ik ben wel eens binnengekomen met alleen kaarten voor de vrijdag en de smoes dat de kaarten voor zaterdag en zondag in het hotel lagen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij iets kan vertellen over de paddock club pit lane walk francorchamps. Hoe krijg je toegang, met welke kaarten en wat valt er te zien?
2 kamers, 1 nacht voor ¤160 inclusief ontbijt hiero.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:36 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat een geld voor 2 nachten![]()
2900 euro voor 2 nachten en dan nog heb je een pauper kamer
wat een armoe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga er zondag heen. MIjn aanhang wilde niet de zaterdag erbij pakken.
mensen met weekend grand stand tickets wrsch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb weekend Brons kaarten maar ik zie op het schema dat er dagelijks een pitlane walk is van ongeveer 45 minutenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die is op donderdag en is meestal vanaf een uur of 15 of 16 en duurt dan 2 uur. Normaal heb je alleen toegang met weekendkaarten maar ik ben wel eens binnengekomen met alleen kaarten voor de vrijdag en de smoes dat de kaarten voor zaterdag en zondag in het hotel lagen.
Best wel eens gaaf om te doen, je komt ontzettend dicht bij, teams zijn vaak wel druk en je kan een stukje over start/finish lopen. Dikke aanrader.
Fout. Mensen met een paddockkaart.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mensen met weekend grand stand tickets wrsch.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
nattekat, kan ik de trekhaak al voor jou insmeren?
Die ken ik niet. Op donderdag was er altijd eentje van 16-18 uur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb weekend Brons kaarten maar ik zie op het schema dat er dagelijks een pitlane walk is van ongeveer 45 minuten
Fout. Op donderdag mag iedereen op vertoon van een weekendkaart door de pit lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout. Mensen met een paddockkaart.
Daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Op donderdag was er altijd eentje van 16-18 uur.
[..]
Fout. Op donderdag mag iedereen op vertoon van een weekendkaart door de pit lopen.
Waar zit je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
2 kamers, 1 nacht voor ¤160 inclusief ontbijt hiero.
Ik denk niet dat we daar tijd voor hebben/makenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zit 'n goeie bakker met lekkere croissants,
Hij ging volgens mij aardig vroeg openquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar tijd voor hebben/maken. We willen op tijd op het circuit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |