quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, uit het niets toch nog een kans dat ik alsnog ga
Alleen het hotel moet nog geregeld worden.
En inmiddels bevestigd
6:30quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:01 schreef DenS het volgende:
Hoe laat gaan de toegangshekken open op alle dagen?
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Wordt mijn eerste keer naar een race namelijk.quote:
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:10 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zit vanaf zaterdag in de cheap seats, gewoon ergens in het gras volgens mij. Moet je er dan ook echt al zijn? Word mijn eerste keer naar een race namelijk.
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooiste plekken zijn tegen 8:00 allemaal al vergeven ja.
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ook op zaterdag al? Dat wordt flink vroeg aantrappen dan..
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag gaat nog wel. Overeen gelezen.
Absoluut niet op de gok gaan. Dat kan nog behoorlijk tegen vallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan kan ik me zaterdag alvast voorbereiden op zondag. Is het nuttig om een officiele parkeerkaart te kopen? Of gewoon een weilandje pakken. Vind het niet erg om 10 minuten te lopen of zo.
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Regenpak kan wel thuis blijven denk ik, of je moet het gebruiken om de zon tegen te houden?
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te hardenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
het kan spoken in de Ardennen. Kan er nog wel bij in de volle knapzak
Vest, winterjasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tent, opblaasbaar luchtbed, slaapzak, powerbank, klapstoelen met bierhouder, bier....
Wat vergeet ik nog?
De verwachtingen worden maandag pas echt beter, met een kleine 20 graden en wolken (maar geen regen). Als dat nou even naar voren schuift..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn nog beter dan vorig jaar, en toen was de warmte al niet te harden
Hou meer rekening met 30 graden
Dat gun ik de mensen op de camping nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De verwachtingen worden maandag pas echt beter, met een kleine 20 graden en wolken (maar geen regen). Als dat nou even naar voren schuift..
Ik gun mezelf wel gewoon weer wat uit te houden is ipv weer drie dagen 30 gradenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gun ik de mensen op de camping niet
Wordt flink noodweer verwacht tussen zondag en maandag.
Vorig jaar was je er helemaal nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun mezelf wel gewoon weer wat uit te houden is ipv weer drie dagen 30 graden
Wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was je er helemaal niet
Ik heb lekker 300¤ bespaard en kan nog steeds overdekt zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit lekker overdekt vrijdag, zaterdag en zondag
thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb lekker 300¤ bespaard en kan nog steeds overdekt zitten
Welke tribune?
Geen sleeptouw?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
volgend jaar wil ik er bij zijn en eventueel nog een weekend silverstone en/of Hongarije
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
volgend jaar wil ik er bij zijn en eventueel nog een weekend silverstone en/of Hongarije
Pro-tip: boek Silverstone voor vrijdag als het kan financieel nu. Gaat je héél veel geld schelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
thuis![]()
Ik heb gewoon zo'n goedkope 'loop' plaats voor de training.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Waffle het volgende:
Vroeg er bij zijn is de tip. Je hebt maar drie soorten kaarten en dat komt nooit helemaal vol. De tip is om vroeg aanwezig te zijn en zo lang mogelijk door te rijden naar het circuit en dan terug rijden en de eerst beschikbare parkeerterrein te pakken. Als je bijvoorbeeld voor geel gaat kan je naast het circuit staan maar ook bijna bij de snelweg. Dat is nooit allemaal van te voren uitverkocht en alle kaarten voor geel zijn overal te gebruiken.
Tenminste volgens mij zat het zo.
Als je heel vroeg bent vond ik voor brons gelijk bij La source tussen goud en zilver tribune in een goede plek. Daar zit een klein stuk een hek, maar dan moet je wel erg vroeg zijn. Scherm van zilver tribune kan je zien en daar zie je ze ook uit de pits komen en proef starts maken. Daarnaast zie je ze bij eau Rouge omhoog schieten. Het enige nadeel is dat je alles door het hek ziet en je heel vroeg moet zijn. Anders staat hetdaar 15 rijen dik.
Goede tip! wat was je dit jaar kwijt aan tickets, evt parkeren, camping e.d. ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: boek Silverstone voor vrijdag als het kan financieel nu. Gaat je héél veel geld schelen.
Wij hebben nu onze Grand Stand tickets voor 250 (overdekt), die zijn vanaf vrijdag 300, en vanaf December nog weer duurder.
Op het moment zijn de Silver Tickets goedkoper dan de Bronze tickets zelfs![]()
![]()
Met grand stand tickets heb je echt een heel tof weekend. Waar je op andere circuits vast zit aan je eigen plekje voor het hele weekend, al dan niet in het gras waar je dan al om 7 uur met je koelboxje moet zitten, heb je op Silverstone een briljante Roving structuur, waar je vanaf de donderdag/vrijdag op alle grand stands kunt plaatsnemen om zo het hele circuit rond te gaan en vanaf allerlei hoeken de auto's te zien rijden, zowel de F1, de GP2 en GP3 als al het andere wat er nog te zien is. Op vrijdag is dat zelfs open voor iedereen, maar de zaterdag is dat alleen voor grand stand ticket houders, wat het een erg prima bedoening maakt. Je kunt het circuit van alle kanten bekijken zonder zo'n kuthek ervoor, dat is imho héél veel waard.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Silverstone zou ik echt nooit bezoeken. Die prijzen zijn echt achterlijk![]()
Uiteindelijk iets van £650 voor met z'n tweeën inclusief kamperen voor een campervan (tent is goedkoper), wat dus 5 nachten is (woensdag tot maandag). Voor die prijs krijg je 3 dagen non-stop vermaak, zowel op het circuit vanaf 9 uur 's ochtends tot laat in de middag, als op de camping zelf tot laat in de avond (Woodlands staat bekend om z'n live muziek, optredens, coureurs die langs komen, etc.). Parking heb je niet nodig als je kampeert, want de camping ligt op 200m van het circuit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Goede tip! wat was je dit jaar kwijt aan tickets, evt parkeren, camping e.d. ?
had 800 euro in mijn hoofd dus dat komt aardig in de richtingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met grand stand tickets heb je echt een heel tof weekend. Waar je op andere circuits vast zit aan je eigen plekje voor het hele weekend, al dan niet in het gras waar je dan al om 7 uur met je koelboxje moet zitten, heb je op Silverstone een briljante Roving structuur, waar je vanaf de donderdag/vrijdag op alle grand stands kunt plaatsnemen om zo het hele circuit rond te gaan en vanaf allerlei hoeken de auto's te zien rijden, zowel de F1, de GP2 en GP3 als al het andere wat er nog te zien is. Op vrijdag is dat zelfs open voor iedereen, maar de zaterdag is dat alleen voor grand stand ticket houders, wat het een erg prima bedoening maakt. Je kunt het circuit van alle kanten bekijken zonder zo'n kuthek ervoor, dat is imho héél veel waard.
Ja, het is prijzig, zeker voor een student of jong werkende, maar je krijgt er imho echt héél veel voor terug wat je op de goedkopere tickets op de goedkopere circuits écht niet krijgt. De sfeer vond ik ook helemaal geweldig. Wát een weekend was het, en kan echt niet wachten tot volgend jaar.
[..]
Uiteindelijk iets van £650 voor met z'n tweeën inclusief kamperen voor een campervan (tent is goedkoper), wat dus 5 nachten is (woensdag tot maandag). Voor die prijs krijg je 3 dagen non-stop vermaak, zowel op het circuit vanaf 9 uur 's ochtends tot laat in de middag, als op de camping zelf tot laat in de avond (Woodlands staat bekend om z'n live muziek, optredens, coureurs die langs komen, etc.). Parking heb je niet nodig als je kampeert, want de camping ligt op 200m van het circuit.
Als je via Dover gaat kun je met vroeg boeken al voor iets van 50 euro een retour hebben op een beetje een rare tijd (midden in de nacht ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had 800 euro in mijn hoofd dus dat komt aardig in de richtingKosten vallen mee voor een weekend/5 nachten. Komt nog wel een trip het water over bij maar dat kost je niet direct de kop als je er op tijd bij bent.
Waar is die ellende dan? Is niet echt geweldig duidelijk dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:59 schreef DenS het volgende:
Oh voor de mensen die dachten via Maastricht de grens over te gaan... Beter even stukje om rijden!
KOMENDE VANUIT NEDERLAND
Als u van Nederland komt, door de werken op de E42,vraagt de Fédérale Politie om niet langs de E25 (A2) Maastricht – Luik te komen maar via Heerlen en Aachen (E314/A76) waar u dan de weg naar het circuit kan nemen via de snelweg A4-E40 tot BATTICE E42.
Maar 1 rijstrook open in beide richtingen. Feest!
http://www.maastrichtbere(...)stricht-zuid-en-luikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is die ellende dan? Is niet echt geweldig duidelijk dit.
ik voorzie hele kleine oogjes op de maandagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je via Dover gaat kun je met vroeg boeken al voor iets van 50 euro een retour hebben op een beetje een rare tijd (midden in de nacht ofzo).
Ow, niks bijzonders dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:05 schreef DenS het volgende:
[..]
http://www.maastrichtbere(...)stricht-zuid-en-luik
Rij wel stukje om, is maar 5min meer reistijd (en wellicht veel minder vertraging). Hotel in Sittard. Terugweg op zondag naar Enschede mooi via Duitslandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, niks bijzonders dus.
Ze zijn daar al jaren aan het kloten met de A2, dat je daar per definitie een kwartier in de file staat moet inmiddels wel bekend zijn hopelijk
Niet alleen op maandagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik voorzie hele kleine oogjes op de maandag
goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen op maandagWe hebben de ' quiet' campingplaatsen gekozen. Maar dat zal ook wel niet zo quiet zijn. Maargoed, terug naar Spa, daarna kunnen we misschien wel een algemeen GP-bezoeken topic maken ofzo?
Zou leuk zijn om te feesten met wat FOK!kers op Silverstone volgend jaar. Willen ook nog naar een andere, maar daar bouwen we een zomervakantie omheen... dus dat moeten we nog even zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
goed ideeen eventueel splitsen naar een circuit specifiek topic als daar veel vraag naar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |