eten moet je dan ook doen buiten, bij Les Combes. Waar je binnen voor 3 jetons voor ¤10 een mini friet mayo met frikandel hebt, heb je die buiten voor ¤6,50 zonder die belachelijk jetons te moeten betalen. Buiten is het trouwens ¤4 voor een halve liter Maes of Jupiler, binnen ¤5 voor Heinekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt weigeren om zo belachelijk veel te betalen voor dat eten
Buiten dat ik met dit weer ook echt helemaal geen behoefte heb aan iets warms
niet denderend staag niet gelijk aan haten. Maar na F1 en GP2 is het natuurlijk voor veel mensen, waaronder ikzelf, "maar Porsches".quote:
GP2 en 3 vind ik persoonlijk ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet denderend staag niet gelijk aan haten. Maar na F1 en GP2 is het natuurlijk voor veel mensen, waaronder ikzelf, "maar Porsches".
Die dingen en GP3 moeten ze eigenlijk rond 12.30 zetten en als laatste F1 en Gp2 quali. Dan blijf ik wel de hele dag.
Dan moet je die dingen wel hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had echt geen idee dat je gewoon diesel aggregaten, jacuzzi's, airco's mee kon nemen![]()
![]()
![]()
Daar kom ik met mijn simpele camping tent![]()
![]()
je post notabene zelv nog dat twitteraccount met camping foto'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had echt geen idee dat je gewoon diesel aggregaten, jacuzzi's, airco's mee kon nemen![]()
![]()
![]()
Daar kom ik met mijn simpele camping tent![]()
![]()
70 liter mobiele diesel aggregaat kan ik zo lenen van iemand en een jacuzzi is ook geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je die dingen wel hebben
Ik heb vorig jaar ook gewoon in een craptent doorgebracht.
Ja dacht dat dat van de camping of organisatie wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je post notabene zelv nog dat twitteraccount met camping foto's
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa #2
Daar zie je overduidelijk dat er een open air discotheek met lasershow en alles erop en eraan meegebracht is
het schijnt dat ze vanaf de grote parkings de wagens per parkeerrij de wagens in colonne laten vertrekken op bepaalde uren. Als de massa dan weg is is is het vrij wegrijden voor de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste vraag en dan stop ik echt;
Bij het wegrijden richting Nederland op zaterdag veel files voorgaande jaren ? Of is dat wel goed geregeld vanaf die parkings ?
Ik ben vandaag rond half 7 weg gereden, bij verviers stond geen file meer maar wel nog bij luik zelf waar de wegwerkzaamheden stonden. Even binnendoor gereden omdat ik toch in maastricht woonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste vraag en dan stop ik echt;
Bij het wegrijden richting Nederland op zaterdag veel files voorgaande jaren ? Of is dat wel goed geregeld vanaf die parkings ?
Daar zit ik ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:34 schreef Fer het volgende:
Ik heb daar een B&B geboekt. Maar ik hoef niet supervroeg op circuit te zijn. Plek op Silver 1.
die van ricciardo was 35, staat ook een 3 minder op. Toro Rosso petje van Max ( slechts 4 races, collectors item) 2 tientjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Abdus18 het volgende:
Petjes van Max moet je binnen het circuit ook niet halen, heb 40 euro betaald, terwijl later de persoon waar ik mee was er eentje voor 35 scoorde buiten het circuit bij les combe
Vlak voor de grens staat het toch behoorlijk stil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 minuten vertraging geeft de navigatie aan.
Zelfs ik haalde daar 80 in een zwaar beladen Altoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Camillions die de helling naar Hoei niet harder dan 15 km/uur kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |