Matinstructie zou geloof ik 1 werkweek zijn, maar dat is inclusief twee à tweeëneenhalve dag rijden met het spul.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Materieelinstructie is doorgaans 2 dagen. Ervoor rijd je er mee met iemand er nog naast zit. Maar omdat het nieuw is en het testritten worden, gaan we het wel zien. 1 Juli kennismakingsgesprek en dan krijgen we alle informatie.
Ja, wegbekendheid opdoen inderdaad. Meerdere stukken. Dacht dat het alleen Zwolle - Lelystad zou worden, maar het schijnen er meer te worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:10 schreef MTL het volgende:
[..]
Matinstructie zou geloof ik 1 werkweek zijn, maar dat is inclusief twee à tweeëneenhalve dag rijden met het spul.
Edit: en ik neem aan dat je ook nog wat wegbekendheid op moet doen? Ik neem tenminste niet aan dat ze tussen Groningen en Leeuwarden het spul testen![]()
Jazeker. Wel zo'n 11 uur geslapen, dat welquote:
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jazeker. Wel zo'n 11 uur geslapen, dat wel
quote:
1,5 uur! Lopend was je er met een half uur. Heb vaak genoeg die weg bewandeld. OK 35 minuten, maar ik loop niet zo snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:12 schreef b2py het volgende:
[..]
1,5 uur op station naar de basis, 2 min op de weg terug
Ik moes toch wachten opeen maat die geen tas had en die niet gecontroleerd hoefde te worden. Uiteindelijk hadden we dezelfde busquote:Op zondag 12 juni 2016 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
1,5 uur! Lopend was je er met een half uur. Heb vaak genoeg die weg bewandeld. OK 35 minuten, maar ik loop niet zo snel.
Oh dat was het aantal kmquote:Op zondag 12 juni 2016 14:12 schreef dennistd het volgende:
Aantal kilometers had ik al geplaatst:
[..]
Ik zag foto's langskomen van een behoorlijke massa mensen die op de bus stonden te wachten.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik moes toch wachten opeen maat die geen tas had en die niet gecontroleerd hoefde te worden. Uiteindelijk hadden we dezelfde bus
Dacht al dat het daarover ging ja. Vind het wel erg weinig. Socios had ooit zo'n rondje vanaf Leeuwarden gedaan en dat was 2200?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:12 schreef dennistd het volgende:
Aantal kilometers had ik al geplaatst:
[..]
Als je geen tas had mocht je langs de rij lopen en zo aansluiten bij de bus.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag foto's langskomen van een behoorlijke massa mensen die op de bus stonden te wachten.
Enschede Schiphol 174quote:Op zondag 12 juni 2016 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht al dat het daarover ging ja. Vind het wel erg weinig. Socios had ooit zo'n rondje vanaf Leeuwarden gedaan en dat was 2200?Naja, Socios.
Heb je wel foto's gemaakt?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je geen tas had mocht je langs de rij lopen en zo aansluiten bij de bus.
Ik had trouwens de BoekenVIRM gisteren, die stickers zitten er ook al lang op
Ja maar daar had je na een vrij korte periode ook wel redelijk tabak vanquote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt dit jaar trouwens echt geen pest terecht van de kilometers bij mijsta nu op 5180 voor het hele jaar. Er waren tijden dat ik dat in een week reed
Dat gependel naar Delft jaquote:Op zondag 12 juni 2016 14:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja maar daar had je na een vrij korte periode ook wel redelijk tabak van
Ik zit nu op 16911 voor dit jaarquote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt dit jaar trouwens echt geen pest terecht van de kilometers bij mijsta nu op 5180 voor het hele jaar. Er waren tijden dat ik dat in een week reed
Heb jij enig idee hoeveel echte kilometers het van Zwolle naar Hengelo is? Ik kan mijn kilometersheet niet vinden en heb er 102 retourtjes opzitten dit jaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gependel naar Delft ja![]()
Nee dat was geen 5k in een week hoor. Daarvoor heb ik een rondje door Zuid-Zweden gemaakt. Misschien ook nog wel een idee voor een Travelsnackie trouwens.
Dan is het Balen als je een tas hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je geen tas had mocht je langs de rij lopen en zo aansluiten bij de bus.
Ik had trouwens de BoekenVIRM gisteren, die stickers zitten er ook al lang op
59,2 km per enkele reisquote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel echte kilometers het van Zwolle naar Hengelo is? Ik kan mijn kilometersheet niet vinden en heb er 102 retourtjes opzitten dit jaar.
9514quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het Balen als je een tas hebt.
Wat is de boekenvirm?
Werk je daar alweer zo lang?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel echte kilometers het van Zwolle naar Hengelo is? Ik kan mijn kilometersheet niet vinden en heb er 102 retourtjes opzitten dit jaar.
Dit ding:quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het Balen als je een tas hebt.
Wat is de boekenvirm?
Een trein waar je je boek kan lezen tussen Amersfoort en Schothorst?quote:
Er liggen dus geen weggeef/meeneemboeken in zoals in de boekenbeurs(bus met achterin een rij boeken)quote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee is reclame voor lezen. NS werkt samen met de boekenbranche. Ze reiken ook elk jaar de NS-publieksprijs uit en zo. Plus dat je met het boekenweekgeschenk altijd in Maart een dag gratis met de trein mag, dat soort dingen.
Ik ben toch wekelijks(weekendaboreiziger) in de trein maar nog nooit gezien dezequote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef b2py het volgende:
Het is een promotrein voor de boekenweek maar die stickers zitten er al vrij lang op en vroeg me af of ze die er voor eeuwigop laten zitten of dat ze er ooit nog afgaan..
Jammer.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef b2py het volgende:
Nee dat moet je er niet achter zoeken, slechts stickertjes en meer niet..
met de revisie denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef b2py het volgende:
Het is een promotrein voor de boekenweek maar die stickers zitten er al vrij lang op en vroeg me af of ze die er voor eeuwigop laten zitten of dat ze er ooit nog afgaan..
Is Schiphol - Parijs écht maar zo'n kippeneindje? Ik heb altijd het gevoel dat dat meer tegen de 600 aanloopt.. maar goed, ik ben dan ook nooit in Parijs geweest. Wel in Euro Dusnie maar dat was met een busquote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede Schiphol 174
Schiphol Paris Nord 420
Paris Est Frankfurt Hbf 489
Frankfurt Hbf Münster Hbf 391
Münster Hbf Gronau 57
Tot Rotterdam zijn het tariefkilometers, daarna echte kilometers op basis van wikipedia (tot Saarbrücken) en DB Trassenpreiskalkulator.
Dat is omdat je tot Brussel ingehaald wordt door alle torren slakken en schildpadden die er in België te vinden zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 14:55 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Is Schiphol - Parijs écht maar zo'n kippeneindje? Ik heb altijd het gevoel dat dat meer tegen de 600 aanloopt.. maar goed, ik ben dan ook nooit in Parijs geweest. Wel in Euro Dusnie maar dat was met een busBerlijn is 565 vanaf hier, dacht ook altijd dat dat meer was..
Ja, ergens zit een rekenfout... Die 67 klopt wel met mijn rekenmethode, ik ga binnen Nederland namelijk altijd uit van tariefkilometers (dus ook op Schiphol-Rotterdam). Volgens Google Maps kom ik op 1719km totaalquote:Op zondag 12 juni 2016 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Schiphol - Rotterdam is 48 (en niet 67)
Rotterdam - Antwerpen 100
Antwerpen - Brussel 50
Brussel - Parijs 322
520 dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |