59,2 km per enkele reisquote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel echte kilometers het van Zwolle naar Hengelo is? Ik kan mijn kilometersheet niet vinden en heb er 102 retourtjes opzitten dit jaar.
9514quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het Balen als je een tas hebt.
Wat is de boekenvirm?
Werk je daar alweer zo lang?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel echte kilometers het van Zwolle naar Hengelo is? Ik kan mijn kilometersheet niet vinden en heb er 102 retourtjes opzitten dit jaar.
Dit ding:quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het Balen als je een tas hebt.
Wat is de boekenvirm?
Een trein waar je je boek kan lezen tussen Amersfoort en Schothorst?quote:
Er liggen dus geen weggeef/meeneemboeken in zoals in de boekenbeurs(bus met achterin een rij boeken)quote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee is reclame voor lezen. NS werkt samen met de boekenbranche. Ze reiken ook elk jaar de NS-publieksprijs uit en zo. Plus dat je met het boekenweekgeschenk altijd in Maart een dag gratis met de trein mag, dat soort dingen.
Ik ben toch wekelijks(weekendaboreiziger) in de trein maar nog nooit gezien dezequote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef b2py het volgende:
Het is een promotrein voor de boekenweek maar die stickers zitten er al vrij lang op en vroeg me af of ze die er voor eeuwigop laten zitten of dat ze er ooit nog afgaan..
Jammer.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef b2py het volgende:
Nee dat moet je er niet achter zoeken, slechts stickertjes en meer niet..
met de revisie denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef b2py het volgende:
Het is een promotrein voor de boekenweek maar die stickers zitten er al vrij lang op en vroeg me af of ze die er voor eeuwigop laten zitten of dat ze er ooit nog afgaan..
Is Schiphol - Parijs écht maar zo'n kippeneindje? Ik heb altijd het gevoel dat dat meer tegen de 600 aanloopt.. maar goed, ik ben dan ook nooit in Parijs geweest. Wel in Euro Dusnie maar dat was met een busquote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Enschede Schiphol 174
Schiphol Paris Nord 420
Paris Est Frankfurt Hbf 489
Frankfurt Hbf Münster Hbf 391
Münster Hbf Gronau 57
Tot Rotterdam zijn het tariefkilometers, daarna echte kilometers op basis van wikipedia (tot Saarbrücken) en DB Trassenpreiskalkulator.
Dat is omdat je tot Brussel ingehaald wordt door alle torren slakken en schildpadden die er in België te vinden zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 14:55 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Is Schiphol - Parijs écht maar zo'n kippeneindje? Ik heb altijd het gevoel dat dat meer tegen de 600 aanloopt.. maar goed, ik ben dan ook nooit in Parijs geweest. Wel in Euro Dusnie maar dat was met een busBerlijn is 565 vanaf hier, dacht ook altijd dat dat meer was..
Ja, ergens zit een rekenfout... Die 67 klopt wel met mijn rekenmethode, ik ga binnen Nederland namelijk altijd uit van tariefkilometers (dus ook op Schiphol-Rotterdam). Volgens Google Maps kom ik op 1719km totaalquote:Op zondag 12 juni 2016 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Schiphol - Rotterdam is 48 (en niet 67)
Rotterdam - Antwerpen 100
Antwerpen - Brussel 50
Brussel - Parijs 322
520 dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |