ik ben bang dat al dat laminaat niet genoeg is om de olifant onder te bedelven, best jammer eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor wat onverwerkte boosheid...
ik zou het echt zonde vinden als het naar de stort ging. Mijn kasten zijn al naar vluchtelingen gegaanquote:
is ook zonde voor zulk mooi laminaat !quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou het echt zonde vinden als het naar de stort ging. Mijn kasten zijn al naar vluchtelingen gegaan
Ik naar de wasmachinequote:Op donderdag 9 juni 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben weer op weg naar de koelkast.
Space Age Pimpin'quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben weer op weg naar de koelkast.
* just me hint nooit subtielquote:
Kom dan langs PC en tiep dan wat, nu op de terugweg naar balkon.quote:
winkel jij in de PC?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom dan langs PC en tiep dan wat, nu op de terugweg naar balkon.
Ik ga morgen maar eens kijken bij de Aldi of ze die ook voor mijn supergrote dekbed hebbenquote:
dank voor het draaienquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dank aan de luisteraars die het al dan niet gewaardeerd hebben.
Toffe tunes waren het.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het zo licht mogelijk proberen te houden
Alles weer op zijn plek?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:01 schreef just me het volgende:
Tijd voor een plopje
gewoon omdat ik het verdiend heb
nieuw (klein) kind?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:01 schreef just me het volgende:
Tijd voor een plopje
gewoon omdat ik het verdiend heb
plopje is biertjequote:
ben eigenlijk nog druk voor de club bezig dus nog niet alles op z'n plekquote:
Las vandaag nog iets over betalingsachterstanden bij golfclubs. ¤ 2.000 gemiddeld ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
plopje is biertje
[..]
ben eigenlijk nog druk voor de club bezig dus nog niet alles op z'n plek
quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
plopje is biertje
[..]
ben eigenlijk nog druk voor de club bezig dus nog niet alles op z'n plek
Dat is bij ons niet zo, we zijn maar een kleine club, ik ken de meeste leden en weet ze dan ook aan te sprekenquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Las vandaag nog iets over betalingsachterstanden bij golfclubs. ¤ 2.000 gemiddeld ofzo
Don't fuck met JMquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is bij ons niet zo, we zijn maar een kleine club, ik ken de meeste leden en weet ze dan ook aan te spreken
Truste.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:22 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluiten en even ontzettend lui op de bank hangen en een filmpje kijkenfijne avond nog
Nope. Over 7 minuten pas.quote:
Mijn coupe soleil komt langzaam maar zeker al weer terug.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De spoeling is wat dun momenteel...
Op de mijne ga ik niet wachten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn coupe soleil komt langzaam maar zeker al weer terug.
JM heeft het van DDM gehoord maar ik ga wel proberen de verjaardagen te verzamelenquote:
Tijdens het werk is geen optie?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:59 schreef just me het volgende:
* just me is erachter waarom de laptop zo traag is...![]()
malware en ik krijg het nu niet verwijderd, na het werken maar verder spitten.
vrijdag schoonmaakdagquote:
kan moeilijk de laptop in een sopje doenquote:
Wordt ie wel goed zuiver van.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
kan moeilijk de laptop in een sopje doen
dan moet ik toch de stekker in het stopcontact laten tochquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik toch de stekker in het stopcontact laten toch
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:14 schreef Karzai het volgende:
Wiet gekregen van een Canadese toeriste vanochtend 4 verschillende soorten ze ging vandaag terug
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels is nu jarig of was het nog dag later?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:21 schreef just me het volgende:
gefelicteerd met je verjaardag knokkels
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:54 schreef BastardMouse het volgende:
G'morgen.
Knok, de stem van Radio 49 is jarig.![]()
Gefeliciteerd manen een hele fijne dag, met lekker eten en drinken, dit dat.
Dank dank dankquote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:57 schreef MadMaster het volgende:
Happy birthday Knokkels!
En goedemorgen allen...
Ik fix dat voor jouquote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:59 schreef just me het volgende:
* just me is erachter waarom de laptop zo traag is...![]()
malware en ik krijg het nu niet verwijderd, na het werken maar verder spitten.
sharing is caringquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:14 schreef Karzai het volgende:
Wiet gekregen van een Canadese toeriste vanochtend 4 verschillende soorten ze ging vandaag terug
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan wel wat opsturen ik blow al jaren niet meer
quote:
Als cadeau aan jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:35 schreef knokkels het volgende:
hmmm 7 uur uit mijn nest. En al die tijd gedacht: Ik moet de muren schilderen.
Maar eerst koffiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:55 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als cadeau aan jezelf.D'r is er één sauzen, hoera, hoera.
Gefeliciteerd knul, maak er een toffe dag van.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank dank dank![]()
hmmm 7 uur uit mijn nest. En al die tijd gedacht: Ik moet de muren schilderen.
[..]
Ik fix dat voor jou
Lekker op mijn gemak de muur sauzenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd knul, maak er een toffe dag van.![]()
![]()
quote:
Eerwaardequote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:14 schreef FatherJohn het volgende:
Goedemorgen en proficiat heer Knokkels
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:23 schreef knokkels het volgende:
https://www.autobahn.eu/1(...)ouwt-vliegende-auto/
leuk kadootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |