met deze TT komt straks heel OUD hier heen hé ??quote:
en heel chinaquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
met deze TT komt straks heel OUD hier heen hé ??
Goed dat het aan de kaak wordt gesteld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1802413769987523/
Hoe die man terug krabbeltquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed dat het aan de kaak wordt gesteld.
Ja, daar zaten we gisteravond naar te kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1802413769987523/
Oh dacht dat het nog moest komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we gisteravond naar te kijken.
Ja, dat zie je zo vaak. Dat er bijvoorbeeld ook wordt opgeroepen voor een protest en dan komt er 6 man en een spandoek opdagenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig zijn het in de meeste gevallen mensen die maar wat roepen.
Ja dus datquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo vaak. Dat er bijvoorbeeld ook wordt opgeroepen voor een protest en dan komt er 6 man en een spandoek opdagen
Ze hitsen elkaar op en het is veel te vaak grensoverschrijdend. Dergelijk racisme mag van mij veel harder worden aangepakt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig zijn het in de meeste gevallen mensen die maar wat roepen.
Het is een uitstekend pressiemiddel, maar deze mensen snappen er allemaal geen hol van en doen gewoon niet mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus datEn protest is natuurlijk prima als ze daar heen gaan. Maar al dat dreigen met geweld
Dat sowieso maar het zijn gelukkig meestal geen mensen die ook daadwerkelijk een kogel door iemands kop schieten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hitsen elkaar op en het is veel te vaak grensoverschrijdend. Dergelijk racisme mag van mij veel harder worden aangepakt.
Nee, maar ze verzieken wel de samenleving met hun haatzaaiende praatjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar het zijn gelukkig meestal geen mensen die ook daadwerkelijk een kogel door iemands kop schieten.
Nja als je niet op social media zit kom je ze niet echt tegen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ze verzieken wel de samenleving met hun haatzaaiende praatjes.
Dan heb ik deze ook nog voor jequote:Op woensdag 8 juni 2016 04:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik volg die shit gewoon vanaf nu want ik ben tegenwoordig ook supersocialmedia
Het draagt evengoed bij aan het klimaat in de samenleving.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als je niet op social media zit kom je ze niet echt tegen toch?
Die tyfusmongool mag ook wel even langs mij, zal ik 'm eens vertellen wat voor naar mannetje het is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik debk wel dat ons land beduidend mooier zou zijn zonder Peter R. Dat mmag Peter me ook met de camera komen vragen
Wat een ordinaire taal weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die tyfusmongool mag ook wel even langs mij, zal ik 'm eens vertellen wat voor naar mannetje het is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die tyfusmongool mag ook wel even langs mij, zal ik 'm eens vertellen wat voor naar mannetje het is.
Ik geef Peter R. de Vries groot gelijk dat hij deze benadering kiest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik debk wel dat ons land beduidend mooier zou zijn zonder Peter R. Dat mmag Peter me ook met de camera komen vragen
Peter was ook niet onder de indruk toen jij de legendarische Yvonne Award won.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter is niet onder de indruk.
Elfletterig heeft in tegenstelling tot zijn extreem-rechtse imago in werkelijkheid een hekel aan racisme zoals dat op die PVV-fanpage duidelijk te zien is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:07 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig wordt sinds zijn afwezigheid voor Erdogan betaald, ik hoor het al wel weer
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter is niet onder de indruk.
Holy shit.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Tem stuurde me vanavond een sippe DM over mijn onaardige OP in combinatie met een gingerkindje wat hij persoonlijk kent waardoor hij deze specifieke hatelijkheid wat persoonlijk opvatte. Dat heb ik dus, ongevraagd overigens, het is niet dat het moest want zo rolt Tem niet op zich, weggehaald.
En ik heb er nog eens over nagedacht allemaal. Deze SC blonk natuurlijk altijd al uit in hatelijkheden, zure zult, je moeder grappen en doodsverwensingen naar iedereen en ik heb me daarin in de voorste gelederen begeven. Het is de laatste tijd wel een beetje uit de hand gelopen allemaal. Dus zullen we een beetje beschaafder doen. Maak ik geen grappen over Fokkers moeder, hoeft fokker niet te posten dat ik gelukkig over een paar maanden dood ben (gisteren), zijn gingers geen teringgingers meer en is Peter R geen tyfusmongool meer (vandaag) etc etc. Zou het wel leuk vinden eigenlijk als we ons toch een beetje beschaafder opstellen.
Omdat ik besef dat ik hier zelf een groot aandeel in heb, ga ik hier zelf ook mijn best op doen. Geen doodsverwensingen voor Peter R meer, geen grapjes over Fylax' moeder en geen zelfmoordposts meer. Ik hoop dat meer mensen volgen in een wat positievere sfeer. Wat niet wil zeggen dat we elkaars haar nu moeten gaan vlechten ofzo.
Eens. En daarom heb ik m'n quote van de OP ook aangepast. Dat de positiviteit mag bijdragen aan je herstel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik nu om het kampvuur kumbaya zingen
Moet ik nu mijn anus bleken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Tem stuurde me vanavond een sippe DM over mijn onaardige OP in combinatie met een gingerkindje wat hij persoonlijk kent waardoor hij deze specifieke hatelijkheid wat persoonlijk opvatte. Dat heb ik dus, ongevraagd overigens, het is niet dat het moest want zo rolt Tem niet op zich, weggehaald.
En ik heb er nog eens over nagedacht allemaal. Deze SC blonk natuurlijk altijd al uit in hatelijkheden, zure zult, je moeder grappen en doodsverwensingen naar iedereen en ik heb me daarin in de voorste gelederen begeven. Het is de laatste tijd wel een beetje uit de hand gelopen allemaal. Dus zullen we een beetje beschaafder doen. Maak ik geen grappen over Fokkers moeder, hoeft fokker niet te posten dat ik gelukkig over een paar maanden dood ben (gisteren), zijn gingers geen teringgingers meer en is Peter R geen tyfusmongool meer (vandaag) etc etc. Zou het wel leuk vinden eigenlijk als we ons toch een beetje beschaafder opstellen.
Omdat ik besef dat ik hier zelf een groot aandeel in heb, ga ik hier zelf ook mijn best op doen. Geen doodsverwensingen voor Peter R meer, geen grapjes over Fylax' moeder en geen zelfmoordposts meer. Ik hoop dat meer mensen volgen in een wat positievere sfeer. Wat niet wil zeggen dat we elkaars haar nu moeten gaan vlechten ofzo.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
ja, met de jouwe voorop.quote:
Behalve dat Peter R nogsteeds een tyfusmongool is kan ik me hier wel in vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Verdorie, heb ik net een driedaagse vlechtcursus zitten doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Haar heb ik al een tijdje niet meer, dat mag geen verrassing zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik net een driedaagse vlechtcursus zitten doen![]()
Maarre... verder prima hoor
Jaren aan de anabolen en jaren professioneel klappen vangen lijkt me op zich wel een aannemelijke doodsoorzaak, is allemaal niet zo gezondquote:
Je vorige UI deed natuurlijk wel anders vermoeden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haar heb ik al een tijdje niet meer, dat mag geen verrassing zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vorige UI deed natuurlijk wel anders vermoeden.
Of bedoel je deze?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vorige UI deed natuurlijk wel anders vermoeden.
Dat wil 'popsterren' ook nog weleens overkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaren aan de anabolen en jaren professioneel klappen vangen lijkt me op zich wel een aannemelijke doodsoorzaak, is allemaal niet zo gezond
Die staan er ook wel op bekend zich met alle liefde en plezier dood te snuiven, spuiten en slikken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wil 'popsterren' ook nog weleens overkomen.
Dit wist ik niet eens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hartfalen is het laatste gerucht, weet niet of dat al echt bevestigd is.
Ik las ooit over Elvis dat hij pillen nam om wakker te worden, om wakker te blijven, voor zijn optredens en voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die staan er ook wel op bekend zich met alle liefde en plezier dood te snuiven, spuiten en slikken.
Is wel gebruikelijk in de gebruikersscene, om alles te reguleren met verschillende middelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik las ooit over Elvis dat hij pillen nam om wakker te worden, om wakker te blijven, voor zijn optredens en voor het slapen gaan.
Weet eigenlijk niet hoe hoog het waarheidsgehalte van dat artikel was verder.
Lijkt me wel ongezond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wel gebruikelijk in de gebruikersscene, om alles te reguleren met verschillende middelen.
Beste UI die ik heb, credits en kuddos naar Drugshond. Past ook gewoon het beste bij de nickname heh.quote:
Ik wist niet eens dat het op tv was. Ik lees het nu net.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit er iemand naar dat gelul met Mart te kijken?
Heb je daar in het bad zitten schijten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Hwt hotel waar ik op Lanzarote zat is bij red mijn vakantie
Niet eens. Ik viel pas halverwege in, dus ik heb niet kunnen zien wat er mis mee is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je daar in het bad zitten schijten?
Heb ook het begin gemist, maar zo interessant is het niet. Had ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het op tv was. Ik lees het nu net.
Mart is een grootheid. Maar dit soort dingen moet je pas doen als iemand dood isquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ook het begin gemist, maar zo interessant is het niet. Had ook niet anders verwacht.
Zou eens tijd worden, al die ellende hier.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Jij?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit er iemand naar dat gelul met Mart te kijken?
Klopt, 10 puntenquote:
Ik had deze verwacht:quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, al die ellende hier.
Nou en.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had deze verwacht:
[ afbeelding ]
Ik las penis.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ook een juweel van een pens.
doe me es een foto van jezelf?quote:
Dat ik vaak aan de penis van Mart Smeets denk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat dat over jou zegt.
Dus nu mag ik weer gewoon vrolijk doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef timmmmm het volgende:
En supergrappig. Succes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu mag ik weer gewoon vrolijk doen?
Allemaal niet te hefitg hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik moest lachen.
quote:
Sterker nog: we gaan zelfs gewoon weer tolereren dat jij je favoriete muziekvideo's hier deelt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar gelijk in krijgtquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:17 schreef YokiKater het volgende:
Goedemorgen lieve menson, het is een prachtige dag!
Dit lijkt me breaking news voor de FP: FOK!'er komt buitenquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ikvheb zelfs 5 minuten in de tuin gezeten
Ik word hier vrolijk van.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo timmmm.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mr. Robot, maar daar vind jij denk ik niks aan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wat serietips nodig jongens. Ik heb laatst Jekyll gekeken, dat was wel goed. Maar ik heb niks meer te kijken nu, dus ik heb wat tip nodig. Drama, comedy, actie, ik vind het allemaal best.
Dat denk ik wel en die heb ik natuurlijk al gezien. Als iedereen erover praat, heb ik em ook gezienquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mr. Robot, maar daar vind jij denk ik niks aan.
Ok cool. Verder ben ik niet zo van de series.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en die heb ik natuurlijk al gezien. Als iedereen erover praat, heb ik em ook gezien
Heb je die docu over liegen gezien? (Dis)honesty The Truth about Lies? Is wel een hele interessante, vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wat serietips nodig jongens. Ik heb laatst Jekyll gekeken, dat was wel goed. Maar ik heb niks meer te kijken nu, dus ik heb wat tip nodig. Drama, comedy, actie, ik vind het allemaal best.
Ik ook niet. Ik kan dus ook geen zinnige adviezen geven op dat vlak. Wat ik wél kan aanraden is lekker gaan rondsnuffelen op Spotify, op zoek naar muziek die je leuk vindtquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok cool. Verder ben ik niet zo van de series.
Klaus Wunderlich, hebben ze dat ook?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan dus ook geen zinnige adviezen geven op dat vlak. Wat ik wél kan aanraden is lekker gaan rondsnuffelen op Spotify, op zoek naar muziek die je leuk vindt
Ja hoor, inclusief zijn nieuwe album Absolutely Wunderlich, dat op 27 mei is uitgebracht.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klaus Wunderlich, hebben ze dat ook?
Awesome!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, inclusief zijn nieuwe album Absolutely Wunderlich, dat op 27 mei is uitgebracht.
geen dankquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zag het net pas, ik lees geen sc terug, laatste paar posts hooguit.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog: we gaan zelfs gewoon weer tolereren dat jij je favoriete muziekvideo's hier deelt.
Toevallig ook op 27 mei uitgekomenquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, inclusief zijn nieuwe album Absolutely Wunderlich, dat op 27 mei is uitgebracht.
Kotszakje mee? Of kun je tegen 3D.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:32 schreef Specularium het volgende:
Alice Through the Looking Glass (2016) - IMDb
Dit ga ik morgen kijken in 3d-genot.
Vele SC-ers hebben in geen jaren zoveel achter elkaar gelezenquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Die lap tekst van timmmmm heeft wel indruk gemaakt
Ik heb vorige week X-Men gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kotszakje mee? Of kun je tegen 3D.
Ik wil naar de Warcraft movie
Heb je de (toegegeven niet zo positieve) review van oa DJ Mohammed gelezen op de fp?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kotszakje mee? Of kun je tegen 3D.
Ik wil naar de Warcraft movie
Lekker elke week naar de bioscoop, corrie en ik zien al wel weer waar het grote geld zitquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb vorige week X-Men gezien.
Het is een beetje zwaar voor je hoofd. En die ondertiteling lijkt er dan ook nog overheen te zweven.
Maar ik kan het wel hebben.
Ja dat met die ondertiteling kan ik me herinneren van een poosje terug toen ik een of andere film in 3D zag (weet niet meer welke) vooral daarvan werd ik kotsmisselijk, kan er niet tegen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb vorige week X-Men gezien.
Het is een beetje zwaar voor je hoofd. En die ondertiteling lijkt er dan ook nog overheen te zweven.
Maar ik kan het wel hebben.
Nope geen idee wie DJ Mohammed is trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je de (toegegeven niet zo positieve) review van oa DJ Mohammed gelezen op de fp?
Ik ben niet echt een fan van X-Men, maar ik had nog nooit 3d gezien en dat genre leent zich daar wel goed voor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ook films die ik wel wil zien trouwens. Hoewel X-men ook maar zo-zo schijnt te zijn.
Van Alice wel goede dingencgehoord
Heej als je bij Pathe online een kaartje besteld krijg je gratis warcraft t/m Dreanor en 3 maanden spelenquote:
Ben dat 3D eigenlijk al wel beu, voegt vrij weinig toe bij 99% van de films.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:32 schreef Specularium het volgende:
Alice Through the Looking Glass (2016) - IMDb
Dit ga ik morgen kijken in 3d-genot.
Vind ik ook. Je ziet ook vaak dat er speciaal dingen in zijn gestopt om het 3D-effect te laten zien. Voor mij hoeft het helemaal niet, afgezien van de misselijkheid dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben dat 3D eigenlijk al wel beu, voegt vrij weinig toe bij 99% van de films.
Probleem is vaak dat de meeste films niet in 3D worden opgenomen, dan kan het er wel goed uitzien. Maar bij de meeste films wordt dat er inderdaad achteraf worden ingestopt, puur omdat ze dan meer kunnen vragen voor een bioscoopkaartjequote:Op donderdag 9 juni 2016 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je ziet ook vaak dat er speciaal dingen in zijn gestopt om het 3D-effect te laten zien. Voor mij hoeft het helemaal niet, afgezien van de misselijkheid dus.
laatste paar keer dat ik ben geweest was met de gratis FOK! filmsquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit meer naar de bioscoop, al jaren niet meer. Maar dit jaar ga ik een uitzondering maken voor de BFG, gezellig met een groepje.
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel grappig, bioscoopzaal vol met FOK!ersquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
laatste paar keer dat ik ben geweest was met de gratis FOK! films
Oh en 1x met mijn verjaardag paar jaar terug.
Als het maar niet weer in een gaar zaaltje in Utrecht is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel grappig, bioscoopzaal vol met FOK!ersTrek ik mijn FOK! shirt aan en ga ik cola zuipen uit mijn FOK! mok
Zou het david verhaal wel geloofwaardiger maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar niet weer in een gaar zaaltje in Utrecht is.
Staat er toevallig 'niet mokken maar FOK!ken' op je mok?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel grappig, bioscoopzaal vol met FOK!ersTrek ik mijn FOK! shirt aan en ga ik cola zuipen uit mijn FOK! mok
Nee, de emo.gif en FOK.NLquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Staat er toevallig 'niet mokken maar FOK!ken' op je mok?
Casino Royale is toch die met Hannibal?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geer en Goor of Casino Royal. Verder geen kut.
Nee die zijn alleen op betaalzenders natuurlijk.quote:
James Bond film.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Casino Royale is toch die met Hannibal?
Geen idee meer manquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch die met Hannibal?
Inside man op Veronica, is dat niets?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geer en Goor of Casino Royal. Verder geen kut.
Ik kijk denk ik die James Bond, heb hem al gezien maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inside man op Veronica, is dat niets?
Nee, je bent hem blijkbaar toch alweer vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik die James Bond, heb hem al gezien maar maakt niet uit.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, je bent hem blijkbaar toch alweer vergeten
Ja, de tijd vliegt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]Komt meestal pas weer naar boven als ik kijk. Deze is al 10 jaar oud he?
Die uit de A-Team is al 150 jaar dood.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die HannibalIk dacht die uit A-Team
Zat al te zoeken.
hmzquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In die laatste zat een BO-105, dat keur ik gewoon goed.
Ja vandaar dat ik het niet begreepquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die uit de A-Team is al 150 jaar dood.
Jaaaaa, ik zei toch.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:15 schreef sp3c het volgende:
http://www.redbull.com/us(...)ron-flies-in-spectre
topshow
De oude politieheli.. Traumaheli is een EC-135.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:16 schreef Karina het volgende:
Die bo-105 moest ik natuurlijk even opzoeken, dat is toch gewoon de traumahelicopterOf ben ik nou gek.
Ongetwijfeld wel ergens, want het is en blijft gewoon een goede heli.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zie je ze nog wel als trauma helikopter of is dat helemaal niet meer?
De plaatjes die ik zie zijn ook van traumahelicopters iig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zie je ze nog wel als trauma helikopter of is dat helemaal niet meer?
Nee, hij heeft gelijk. Waarom denk je dat dat stuntteam dat ding gebruikt? Het is een bijzondere machine.quote:
Yokiquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gelijk. Waarom denk je dat dat stuntteam dat ding gebruikt? Het is een bijzondere machine.
Nou dat doen die voetballers ook zo vaak, dus dat komt mooi uit danquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:22 schreef sp3c het volgende:
ik toch niet, ik kan bv geen hele dag voetbal kijken zonder te huilen
Ja, ik snap hem nu..quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
YokiDat bedoelde ik natuurlijk niet he.
Wat vind je van de nieuwe Volvo reclame?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:23 schreef Karina het volgende:
Nou dat doen die voetballers ook zo vaak, dus dat komt mooi uit dan
Wat denk je! ik heb de lange versie bekeken natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Volvo reclame?
Dat dacht ik al. Ik ben natuurlijk helemaal geen fan maar in die reclame vind ik hem wel een baas.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je! ik heb de lange versie bekeken natuurlijkSowieso van Zlatan genieten op het EK.
De docu over hem die afgelopen zondag op tv was, was ook interessant. Beelden van toen hij nog een puberzlatannetje was. Ook toen al recalcitrant.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik ben natuurlijk helemaal geen fan maar in die reclame vind ik hem wel een baas.
Ik ben ook voor Zweden dit EKquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je! ik heb de lange versie bekeken natuurlijkSowieso van Zlatan genieten op het EK.
Dit is dan weer jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Goedzo! Ik ben ook een beetje voor Polen, vanwege Milik
Je bent zelf jammer.quote:
Ja ik ga gewoon slapen denk ik dus mij hoef je niet te missenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf jammer.
Maar goed ik ga die Bond kijken. Misschien tot later (laptop is wat traag, dan gaat het posten een beetje kut, zit nu achter mijn pc).
Eigenlijk moet je in een bewegende bioscoop zitten zodat je alle vliegbewegingen kan voelen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probleem is vaak dat de meeste films niet in 3D worden opgenomen, dan kan het er wel goed uitzien. Maar bij de meeste films wordt dat er inderdaad achteraf worden ingestopt, puur omdat ze dan meer kunnen vragen voor een bioscoopkaartje
Geer=mataquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:41 schreef Specularium het volgende:
Geer heeft gewoon een halve dooie dierentuin in zijn huis.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die bewegende stoelen, lijken niet echt aan te slaan heb ik het idee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je in een bewegende bioscoop zitten zodat je alle vliegbewegingen kan voelen.
En dan LSD gaan gebruiken voor de film.
Je lijkt zelf niet echt aan te slaan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die bewegende stoelen, lijken niet echt aan te slaan heb ik het idee.
Slaap lekker dan maar timmmmm. Als je laat wakker wordt vanavond, om 23:30 Ong Bank 3quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon slapen denk ik dus mij hoef je niet te missen
Nou, geweldig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:15 schreef sp3c het volgende:
http://www.redbull.com/us(...)ron-flies-in-spectre
topshow
Gaan ze bij Ong op de bank zitten?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaap lekker dan maar timmmmm. Als je laat wakker wordt vanavond, om 23:30 Ong Bank 3
Zal wel een slechte speler zijn dan als hij op de bank zitquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan ze bij Ong op de bank zitten?
Lul.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Jongens zeg even iets om me te motiveren.
Om wat te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Jongens zeg even iets om me te motiveren.
Ik doe het samen met timmmmm. Ik kan mij niks leukers bedenken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe het niet, er zijn leukere dingen om nu te doen.
Ik wil ook meequote:Op donderdag 9 juni 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe het samen met timmmmm. Ik kan mij niks leukers bedenken.
Neequote:
quote:
Jij reist regelmatig met het vliegtuig en bezoekt moslimlanden, je komt vanzelf aan de beurt.quote:
Is echt al een hele tijd geleden dat ik een moslimland heb bezocht?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij reist regelmatig met het vliegtuig en bezoekt moslimlanden, je komt vanzelf aan de beurt.
Je bent net 3 weken terug?quote:
Laatst was je nog in Irak.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is echt al een hele tijd geleden dat ik een moslimland heb bezocht?
Ik moet nog 3 maanden wachtenquote:
Weet niet of de koffer groot genoeg is?quote:
Denk het wel :pquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of de koffer groot genoeg is?
Als je maar geen gekke dingen gaat roepen als we door de douane heengaan.quote:
Ja natuurlijk wel. Van dat tikkend geluid.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar geen gekke dingen gaat roepen als we door de douane heengaan.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Van dat tikkend geluid.
The horrorquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben al ruim 10 jaar niet meer op vakantie geweest. Nou en.
dat zei ik gisteravond ook tegen je moederquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik ga fietsen.
Ik reageer op een post van jou met het woord nauw, en je kiest deze uit om een moeder grap te maken. Ontzettend matig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zei ik gisteravond ook tegen je moeder
als jij denkt dat je moeder nauw is dan laat ik je liever in de waan want ik ben gewoon een hele lieve jongenquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik reageer op een post van jou met het woord nauw, en je kiest deze uit om een moeder grap te maken. Ontzettend matig.
Houd je bek, het is te laat nu.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij denkt dat je moeder nauw is dan laat ik je liever in de waan want ik ben gewoon een hele lieve jongen
Post van timmmm ging over Fylax zijn moeder.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Dit is heul niet gezellig sp3c. Denk dat jij de post van timmmmm ook niet hebt gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post van timmmm ging over Fylax zijn moeder.Oh ik hoopte op iets anders 'groots'. Beetje teleurstelling dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pens van Mart?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hoopte op iets anders 'groots'. Beetje teleurstelling dit.
De neus van Zlatan denk ik.quote:
Waarom niet manquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:59 schreef YokiKater het volgende:
Jongens hou op, ik moet lachen. Dit kan toch gewoon niet.
Hoe lang is een straat?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Wat is onze Dafne toch een fucking heldin. Al die negers op een straatlengte achterstand.
quote:Minder treinen wegens geplande aanrijdingen met vloggers
Komend weekend rijden er minder treinen tussen Nijmegen en Mook, vanwege geplande aanrijdingen met vloggers. Vervoersorganisatie Veolia roept reizigers op om rekening houden met fikse vertragingen: “We zullen proberen de vloggers zoveel mogelijk in de daluren plat te rijden, maar we sluiten niet uit dat er ook tijdens de spits aandachtsgeile randdebielen tot moes getreind worden.” Reizigers krijgen tijdens het aan gort karren van de zelfgenoegzame kneuzen een kopje koffie aangeboden.
De aanrijdingen zijn onderdeel van een breder beleid om het Nederlandse spoornetwerk in 2020 vloggervrij te maken.
Vrolijkheid in NWS-SC, LTVDK die zowaar goede muziek post.... het moet niet veel gekker worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Toevallig ook op 27 mei uitgekomen
Hele verbetering, dat opgewekte.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik weer helemaal gaan googlen. Gelukkig beschik ik over een computer met internetverbinding en dankzij de geweldige zoekmachine Google weet ik het ongetwijfeld snel te vinden.
Met de goede stash kun je ver komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Wat is onze Dafne toch een fucking heldin. Al die negers op een straatlengte achterstand.
Zei je dat ook toen sp3c de eerste keer zijn broek uittrok?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik hoopte op iets anders 'groots'. Beetje teleurstelling dit.
Godver timmmmm ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zei je dat ook toen sp3c de eerste keer zijn broek uittrok?
Lachen om timmmmm?quote:
What the fuckquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.wtf.nl/bizar/3(...)meisjes-tientje.html
Weet echt niet wat k er op moet zeggen.
Vloggersquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.wtf.nl/bizar/3(...)meisjes-tientje.html
Weet echt niet wat k er op moet zeggen.
Ik vind datgeen van dir Vloggers echt vele male kwalijker hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er lopen dus meisjes rond die zich dus voor een tientje laten betasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |