met deze TT komt straks heel OUD hier heen hé ??quote:
en heel chinaquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
met deze TT komt straks heel OUD hier heen hé ??
Goed dat het aan de kaak wordt gesteld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1802413769987523/
Hoe die man terug krabbeltquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed dat het aan de kaak wordt gesteld.
Ja, daar zaten we gisteravond naar te kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?![]()
https://www.facebook.com/(...)os/1802413769987523/
Oh dacht dat het nog moest komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we gisteravond naar te kijken.
Ja, dat zie je zo vaak. Dat er bijvoorbeeld ook wordt opgeroepen voor een protest en dan komt er 6 man en een spandoek opdagenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig zijn het in de meeste gevallen mensen die maar wat roepen.
Ja dus datquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo vaak. Dat er bijvoorbeeld ook wordt opgeroepen voor een protest en dan komt er 6 man en een spandoek opdagen
Ze hitsen elkaar op en het is veel te vaak grensoverschrijdend. Dergelijk racisme mag van mij veel harder worden aangepakt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig zijn het in de meeste gevallen mensen die maar wat roepen.
Het is een uitstekend pressiemiddel, maar deze mensen snappen er allemaal geen hol van en doen gewoon niet mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus datEn protest is natuurlijk prima als ze daar heen gaan. Maar al dat dreigen met geweld
Dat sowieso maar het zijn gelukkig meestal geen mensen die ook daadwerkelijk een kogel door iemands kop schieten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hitsen elkaar op en het is veel te vaak grensoverschrijdend. Dergelijk racisme mag van mij veel harder worden aangepakt.
Nee, maar ze verzieken wel de samenleving met hun haatzaaiende praatjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar het zijn gelukkig meestal geen mensen die ook daadwerkelijk een kogel door iemands kop schieten.
Nja als je niet op social media zit kom je ze niet echt tegen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ze verzieken wel de samenleving met hun haatzaaiende praatjes.
Dan heb ik deze ook nog voor jequote:Op woensdag 8 juni 2016 04:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik volg die shit gewoon vanaf nu want ik ben tegenwoordig ook supersocialmedia
Het draagt evengoed bij aan het klimaat in de samenleving.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als je niet op social media zit kom je ze niet echt tegen toch?
Die tyfusmongool mag ook wel even langs mij, zal ik 'm eens vertellen wat voor naar mannetje het is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik debk wel dat ons land beduidend mooier zou zijn zonder Peter R. Dat mmag Peter me ook met de camera komen vragen
Wat een ordinaire taal weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die tyfusmongool mag ook wel even langs mij, zal ik 'm eens vertellen wat voor naar mannetje het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |