quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
mag dat tuig gewoon zomaar iemand in zn buik schieten?
"zomaar"quote:De tweede richtte een wapen
En in nog veel meer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
Mag dit tuig zomaar op fok! posten?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:15 schreef Nerdslayer het volgende:
Schieten
Niet het gesprek aangaan over hun moeilijke jeugd zonder stages
quote:
jullie accepteren alles maar gewoon, he, zolang het maar in je straatje past....quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
jullie accepteren alles maar gewoon, he, zolang het maar in je straatje past....
Ja hoor, zeker als ze een pistool op je richten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 05:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme overvaller hoor. Moet dat nou zo ruw
quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:15 schreef Nerdslayer het volgende:
Schieten
Het wordt voor de gemiddelde overvaller, steeds lastiger om een aanvaardbare buit binnen te halen. Arme drommelsquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit laat goed zien hoe professioneel deze antiterreureenheid is en wat voor een prutsers deze overvallers. Een Mc overvallen..
2000 euro buit
Prutsers
Wereldgrap.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:15 schreef Nerdslayer het volgende:
Schieten
Je kunt er op wachten totdat menig horecagelegenheid wordt overvallen. De snackbars zijn al aan de beurt omdat daar weinig klanten tegelijkertijd zijn. Maar met het weinige respect voor het leven dat je steeds meer ziet (men wordt om het minste of geringste omver geknald), zijn de cafés en restaurants ook niet meer veilig. Pinnen, iedereen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 06:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ha unlucky
Wordt tijd dat we alleen nog maar mogen pinnen, dan valt er nog maar minder te halen voor overvallers. Tijd voor een postbus 51 spotje
Ik weet niet hoe het elders is voor winkels en gastronomie, maar hier in D nemen banken een bedrag per transactie voor het pinnen. Voor bv een bakkertje loont het nauwelijks om pinbetaling aan te bieden. Het is kortzichtig van de banken, zij hebben ook een belang bij criminaliteitsbestrijdingquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je kunt er op wachten totdat menig horecagelegenheid wordt overvallen. De snackbars zijn al aan de beurt omdat daar weinig klanten tegelijkertijd zijn. Maar met het weinige respect voor het leven dat je steeds meer ziet (men wordt om het minste of geringste omver geknald), zijn de cafés en restaurants ook niet meer veilig. Pinnen, iedereen.
aan wat voor bedrag moet je dan denken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het elders is voor winkels en gastronomie, maar hier in D nemen banken een bedrag per transactie voor het pinnen. Voor bv een bakkertje loont het nauwelijks om pinbetaling aan te bieden. Het is kortzichtig van de banken, zij hebben ook een belang bij criminaliteitsbestrijding
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Besançon !
700 km verschil, leer je topo
Volgensmij is dat ondertussen al minder dan een cent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aan wat voor bedrag moet je dan denken?
Hier in NL kost elke pintransactie ook geld. Jaren geleden was dat 8 cent, landelijk gezien, dat was nog voordat de campagne "pinnen mag" werd ingevoerd.
En gemiddeld kostte een cash betaling 11 cent
Ja inderdaad, dat is toch echt hoe we het tegenwoordig het liefste zienquote:Op woensdag 8 juni 2016 07:15 schreef Nerdslayer het volgende:
Schieten
Solliciteren als mbo'er naar een hbo stageplek en zeiken dat je niet aangenomen bent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:15 schreef Nerdslayer het volgende:
Schieten
Tijd voor staatssteun ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het wordt voor de gemiddelde overvaller, steeds lastiger om een aanvaardbare buit binnen te halen. Arme drommels
30/35 cent per transactie plus 1-2% volgens mijn manquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier in NL kost elke pintransactie ook geld. Jaren geleden was dat 8 cent, landelijk gezien, dat was nog voordat de campagne "pinnen mag" werd ingevoerd.
Geen idee hoeveel het in Nederland is, maar bij mijn vorige werk in België betaalden ze iets van 5% van het bedrag voor pinnen en nog meer voor Amex/Visa.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat ik ooit word neergeschoten, omdat ik een wapen richt op een agent na een hamburgerzaak overvallen te hebben. Die kogel in zijn buik doet me weinig ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
jullie accepteren alles maar gewoon, he, zolang het maar in je straatje past....
Nee, die meet gaat dan niet doorquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als de Spetsnaz daar zat te eten hadden we nu 2 dode overvallers, 30 dode bezoekers, 15 dode restaurant medewerkers en geen McDonalds meet.
Als ze met een wapen gaan richten wel ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
En wat ga jij er dan aan doen? Aangezien jij het er duidelijk niet mee eens bent en het slap vind dat anderen er niks tegen doen, wat is jouw plan als ik vragen mag? Nog een Mountain Dew pakken en nog een GTSTtje kijken?quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik accepteer het dat militairen ingrijpen bij een overval, ja. Als de dader vervolgens zijn wapen op de militair richt accepteer ik het dat de militair schiet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik kijk werkelijk nooit GTST, en geen idee hoe mountain dew smaakt. t is groen, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:41 schreef Maharajah het volgende:
[..]
En wat ga jij er dan aan doen? Aangezien jij het er duidelijk niet mee eens bent en het slap vind dat anderen er niks tegen doen, wat is jouw plan als ik vragen mag? Nog een Mountain Dew pakken en nog een GTSTtje kijken?
een miliair heeft volgens mij geen enkele toestemming om gewapend in te grijpen in onze maatschappij. hij mag een burgerarrest maken, dat wel, net als jij en ik. gaat ie schieten, dan heeft ie wel een probleem, lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ik accepteer het dat militairen ingrijpen bij een overval, ja. Als de dader vervolgens zijn wapen op de militair richt accepteer ik het dat de militair schiet.
geen agent. elite troepen, mariniers.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat ik ooit word neergeschoten, omdat ik een wapen richt op een agent na een hamburgerzaak overvallen te hebben. Die kogel in zijn buik doet me weinig ja.
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:
een miliair heeft volgens mij geen enkele toestemming om gewapend in te grijpen in onze maatschappij.
Militaire politie...quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
geen agent. elite troepen, mariniers.
Gendarmie=Marechaussee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/GIGN
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als de Spetsnaz daar zat te eten hadden we nu 2 dode overvallers, 30 dode bezoekers, 15 dode restaurant medewerkers en geen McDonalds meet.
okee, dit lijkt meer op politie dan leger, in dat geval trek ik een deel van mn bezwaren in.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
lijkt me eenslechte zaak, als het leger wordt ingezet tegen eigen bevolking. is toch algemeen gezien, een doodszonde in de politiek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.
Daarom wordt het vóór eigen bevolking ingezet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lijkt me eenslechte zaak, als het leger wordt ingezet tegen eigen bevolking. is toch algemeen gezien, een doodszonde in de politiek.
Iedereen mag dat in mijn optiek dan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.
domste comment van het jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?quote:
zucht... en tegen, dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom wordt het vóór eigen bevolking ingezet.
Maar daarom kan je er nog wel van genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?
en lees je dan ook al die commentaren hier, van mensen die het fantastisch vinden als overvallers vermoord worden? volgens mij staat er geen doodstraf op een overval.
beetje zieligquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar daarom kan je er nog wel van genieten.
Die gign gasten leven daarvoor. Gun hun dat momentjequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?
en lees je dan ook al die commentaren hier, van mensen die het fantastisch vinden als overvallers vermoord worden? volgens mij staat er geen doodstraf op een overval.
Heb jij enig idee waarom ze parachutisten nodig hebben bij de politiequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
Zou het niet weten... Zou het met de Alpen te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom ze parachutisten nodig hebben bij de politie
En dan speciaal HALO jumps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |