geen agent. elite troepen, mariniers.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat ik ooit word neergeschoten, omdat ik een wapen richt op een agent na een hamburgerzaak overvallen te hebben. Die kogel in zijn buik doet me weinig ja.
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:
een miliair heeft volgens mij geen enkele toestemming om gewapend in te grijpen in onze maatschappij.
Militaire politie...quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
geen agent. elite troepen, mariniers.
Gendarmie=Marechaussee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/GIGN
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als de Spetsnaz daar zat te eten hadden we nu 2 dode overvallers, 30 dode bezoekers, 15 dode restaurant medewerkers en geen McDonalds meet.
okee, dit lijkt meer op politie dan leger, in dat geval trek ik een deel van mn bezwaren in.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
lijkt me eenslechte zaak, als het leger wordt ingezet tegen eigen bevolking. is toch algemeen gezien, een doodszonde in de politiek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.
Daarom wordt het vóór eigen bevolking ingezet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lijkt me eenslechte zaak, als het leger wordt ingezet tegen eigen bevolking. is toch algemeen gezien, een doodszonde in de politiek.
Iedereen mag dat in mijn optiek dan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens jou. Daarmee is gelijk alles gezegd. Politie, marechaussee en leger mogen hun wapen gebruiken bij levensbedreigende situaties.
domste comment van het jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:02 schreef pokkerdepok het volgende:
mag dat tuig gewoon zomaar iemand in zn buik schieten?
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?quote:
zucht... en tegen, dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom wordt het vóór eigen bevolking ingezet.
Maar daarom kan je er nog wel van genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?
en lees je dan ook al die commentaren hier, van mensen die het fantastisch vinden als overvallers vermoord worden? volgens mij staat er geen doodstraf op een overval.
beetje zieligquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar daarom kan je er nog wel van genieten.
Die gign gasten leven daarvoor. Gun hun dat momentjequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mn punt was, of een legereenheid (wat ik dacht dat het was) zomaar op buirgers mag gaan lopen schieten, of situaties met militair-achtig geweld mag oplossen. wat is er dom aan je dat afvragen?
en lees je dan ook al die commentaren hier, van mensen die het fantastisch vinden als overvallers vermoord worden? volgens mij staat er geen doodstraf op een overval.
Heb jij enig idee waarom ze parachutisten nodig hebben bij de politiequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
GIGN...
Zou het niet weten... Zou het met de Alpen te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom ze parachutisten nodig hebben bij de politie
En dan speciaal HALO jumps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |