Is een two pack schele dakduif.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ga toch geen 35 euro voor een egaal shirt betalen.
Dat zei ik al op een andere manier. Knappe man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Drug het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar ff srs hij is wel raakbaar, no homo
Moet je eens een shirt van Guess bestellen. Goede stof en goede pasvorm.quote:
Ik kijk niet verder dan m'n neus lang is meestal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is een two pack schele dakduif.
En in de juiste maat is dit slimfit gvd.
Ga een keer naar een g-star winkel en pas er eentje, geloof me nou maar dat je er dan anders over denkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dr zit totaal geen vorm in joh, en die kraag is veels te hoog
Nee, die gast heeft echt een kutlichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
alleen bij hem staat ie niet mooi
vroeger nu niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
Dima ga je ook zo naar de gym?
[ afbeelding ]
Die V-hals is echt te diepquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
Die g-star shirts zitten precies hetzelfde in de juiste maat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
Pics van jouw lichaam als het beter is danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die gast heeft echt een kutlichaam.
Ik heb toch de sarcasme-smiley erachter gezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pics van jouw lichaam als het beter is dan
Ik niet, super ecto.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb toch de sarcasme-smiley erachter gezet.
Heb trouwens ook nog echt een beter lichaam.
picsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb toch de sarcasme-smiley erachter gezet.
Heb trouwens ook nog echt een beter lichaam.
Chai pls spare me the details.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben ogen idd. Twee ogige Mossel zou Djeez zeggen.
Ik kan niet dm'en. Heb pasgeleden nog m'n rug gepost.quote:
post nog esquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kan niet dm'en. Heb pasgeleden nog m'n rug gepost.
Oh ja, en die foto stamde uit 2011. Nu iets minder breed dan daar, maar wel iets droger.
Heb ik dat weer gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh ja, en die foto stamde uit 2011. Nu iets minder breed dan daar, maar wel iets droger.
Geil.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben ogen idd. Twee ogige Mossel zou Djeez zeggen.
Dat was ik al.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je begint beetje eng te worden
Dat zou een leugen zijn en dat gaat tegen mijn principes in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe dan even no homo. Nu voel ik mij ongemakkelijk.
Netjes jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb oko v neck van de WE
die is wel mn beste denk ik
grow upquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb oko v neck van de WE
die is wel mn beste denk ik
Ja, thanks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:19 schreef Germano het volgende:
Zosk, heb je mijn dm ontvangen met die foto?
Goed idee, eten...quote:
Wat eet jij vanavond?quote:
Zo gewaagd ditquote:
besteld?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ik heb boodschappen besteld, maar dat kan dus tussen 18 en 21.30 bezorgd worden.
In de tussentijd verhonger ik gewoon.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze is altijd redelijk lui en makkelijk geweest.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ik heb boodschappen besteld, maar dat kan dus tussen 18 en 21.30 bezorgd worden.
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggenquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze is altijd redelijk lui en makkelijk geweest.
* Grist de cavia's wegquote:
hmmm een geldbron die een hele dag in bed ligt.... *dm stuurt*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggen
Heb je goed, maare 6 dagen??quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggen
waarom twee keer schat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
looooool hahahahah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmm een geldbron die een hele dag in bed ligt.... *dm stuurt*
Mja, eigenlijk 5,5 dag.quote:
soort van maar meer wild smaak maar ook weer geen parelhoensmaak. lastig te omschrijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Grist de cavia's weg
Ik vraag me wel af waar dat naar zou smaken.
kip denk ik..
Sowieso is zo'n beetje alles van het spit wel lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
soort van maar meer wild smaak maar ook weer geen parelhoensmaak. lastig te omschrijven
Nee, kom terug.quote:
dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry dacht dat het twee afbeeldingen waren
haggis mja niet echt vies maar de textuur is ranzig, balkenbrij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is zo'n beetje alles van het spit wel lekker.
Behalve haggis, gok ik zo.
Of balkenbrij.
Gelukkigquote:
Is er ook iets waarvan jij niet weet hoe het smaakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
haggis mja niet echt vies maar de textuur is ranzig, balkenbrij ook
dat mondgevoel kan ik niet rijmen met vlees dus ranzig
Ewaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Mja, eigenlijk 5,5 dag.
Op zaterdag werk ik alleen in de ochtend.
Dus het was eigenlijk een beetje overdrijven.
specht, bizon, flamingo, capi's, kolibrie's, amoerpanters en nog een paarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig
Groetjes uit 070
[..]
Is er ook iets waarvan jij niet weet hoe het smaakt?
zijn gewoon generators waar je zon gesprek invoert en presto een grappig gesprek in whatsapp als gifjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook kansloos, maar is waarschijnlijk ook gespeeld.
Jawohl.quote:
Ola.quote:
Capi's ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
specht, bizon, flamingo, capi's, kolibrie's, amoerpanters en nog een paar
niet weet heh, nietquote:
Waarom bestel je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ah, dus nog niet eens tussen twee bekenden opgezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn gewoon generators waar je zon gesprek invoert en presto een grappig gesprek in whatsapp als gifje
ja denk t ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook kansloos, maar is waarschijnlijk ook gespeeld.
Ja lees het al.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Lees eens i.p.v. direct vragen afvragen waar het antwoord al op gegeven is.
Zondag pas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lees het al.
Brr met dit weer de hele dag in bed liggen.
Whieepquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Is echt een kutactie. Zou zelf nooit zoiets doen.
Zelfs dat niet inderdaad. Alleen soms op Snapchat, maar dat is al niet meer stiekem.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
Die screenshots maken überhaupt
Lijkt me awkward, " ... screen shotted your picture"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Zelfs dat niet inderdaad. Alleen soms op Snapchat, maar dat is al niet meer stiekem.
Daar geef ik niets om.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me awkward, " ... screen shotted your picture"
Ik ook niet vaak hoor. Zie niet vaak iets bijzonders of grappigs waarbij ik denk 'ah, foto maken'.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:00 schreef xcachet het volgende:
Ik snapchat zelden. Mijn mobiel is daar te sloom voor
Aina enti?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl.
[..]
Ola.
Nu heb ik zin in een raketje.
Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
Middagdutje een beetje uit de hand gelopen.
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Arnhem 2.0quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenen
Regen en onweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Ja nee oke, dan is het begrijpelijkquote:
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.quote:
Nee, vandaar dat ik al heb afgezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.
Charmeurquote:
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed hoor, daar ook? Werk je nog bij de groenteboer?
Levenloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloos
En jij?
Ohquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OhDat is minder
Ben je nog steeds wel woonachtig in ons mooie dorpje
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
nik hsd nog zo tegen mijzelf gezegd dat ik niet ging huilen verdomme
Nicequote:
Puberstrugglesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
nik hsd nog zo tegen mijzelf gezegd dat ik niet ging huilen verdomme
Voor een FOK!ker is dat kutweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oreo ijs is in de bonusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kids kwamen allemaal naar me toe rennen om me te knuffelen. "Ik ga je missen juffie"
wel liefquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kids kwamen allemaal naar me toe rennen om me te knuffelen. "Ik ga je missen juffie"
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb der_mann inderdaad al een tijdje niet zien posten
Ik heb wel gevoel, gwn niet voor zeurende vrouwen. :Squote:
Ja die bespreken we al elke week, een aantal maanden lang ondertussen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
Negeer mijn menstruatieklachten maar stomme boeren.
Hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
Negeer mijn menstruatieklachten maar stomme boeren.
Nope, wel begonnen maar mee gestopt. Ging niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice
Ik meen mij te herinneren dat je destijds met een opleiding wilde gaan volgen? Volgens mij in de zorg o.i.d
Ben je daar nog mee bezig?
Echt niet. Twee maanden al zeker niet, vieze leugenaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die bespreken we al elke week, een aantal maanden lang ondertussen.
Kutquote:
hJB lamlul.quote:
waarom zou ik mijn vriend dumpen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Pfffff, slik gewoon de pil door en dump je vriend, nergens meer last van dan toch
Ik voel dat hij seks met een condoom gaat weigeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hJB lamlul.
[..]
waarom zou ik mijn vriend dumpen dan?
zou jou ook wel prikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ongesteld. zou je steken als je hier was.
Condoomquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik voel dat hij seks met een condoom gaat weigeren.
slecht al die hormoontjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Of de prikpil, ben je helemaal niet meer ongesteld.
Nee kinderen danquote:
pardon?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wat hey jij kan ook de tering krijgen
Gwn alleen nog anaal dan maar hequote:
Zeg het hem meid!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja wat hey jij kan ook de tering krijgen
Als het een doorzichtige zak is hoef je nooit meer het scherm af te stoffenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
koop toch ook geen televisie en trek daar een plastic zak overheen
wel de zakquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het een doorzichtige zak is hoef je nooit meer het scherm af te stoffen
Die is er geen fan van.quote:
Doe maar rustig hoor voetbaltokkie.quote:
Voelt srs heel nasty.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
ik krijg nog liever aids en een achtling van een crackhoer dan dat ik een condoom om doe
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
ik krijg nog liever aids en een achtling van een crackhoer dan dat ik een condoom om doe
Blufquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
moet je minder blowen dude.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:34 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn lul wordt al slap als ik die durex wrapper open scheur
quote:Vorig jaar verkrachtte de 20-jarige Brock Turner een bewusteloos meisje na een studentenfeestje. De celstraf vindt zijn vader nogal overdreven voor 'hooguit 20 minuten actie'
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oor-20-minuten-actie
haha het verband tho...quote:
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef xcachet het volgende:
Vloog net een dikke A380 heel laag over van Emirates volgens mij. Nie best nie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef xcachet het volgende:
Vloog net een dikke A380 heel laag over van Emirates volgens mij. Nie best nie.
Oh dat is wel balen danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, wel begonnen maar mee gestopt. Ging niet meer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oor-20-minuten-actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |