quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
nik hsd nog zo tegen mijzelf gezegd dat ik niet ging huilen verdomme
Nicequote:
Puberstrugglesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
nik hsd nog zo tegen mijzelf gezegd dat ik niet ging huilen verdomme
Voor een FOK!ker is dat kutweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Oreo ijs is in de bonusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kids kwamen allemaal naar me toe rennen om me te knuffelen. "Ik ga je missen juffie"
wel liefquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kids kwamen allemaal naar me toe rennen om me te knuffelen. "Ik ga je missen juffie"
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb der_mann inderdaad al een tijdje niet zien posten
Ik heb wel gevoel, gwn niet voor zeurende vrouwen. :Squote:
Ja die bespreken we al elke week, een aantal maanden lang ondertussen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
Negeer mijn menstruatieklachten maar stomme boeren.
Hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
Negeer mijn menstruatieklachten maar stomme boeren.
Nope, wel begonnen maar mee gestopt. Ging niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice
Ik meen mij te herinneren dat je destijds met een opleiding wilde gaan volgen? Volgens mij in de zorg o.i.d
Ben je daar nog mee bezig?
Echt niet. Twee maanden al zeker niet, vieze leugenaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja die bespreken we al elke week, een aantal maanden lang ondertussen.
Kutquote:
hJB lamlul.quote:
waarom zou ik mijn vriend dumpen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Pfffff, slik gewoon de pil door en dump je vriend, nergens meer last van dan toch
Ik voel dat hij seks met een condoom gaat weigeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hJB lamlul.
[..]
waarom zou ik mijn vriend dumpen dan?
zou jou ook wel prikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ongesteld. zou je steken als je hier was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |