Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
Middagdutje een beetje uit de hand gelopen.
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Arnhem 2.0quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenen
Regen en onweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Ja nee oke, dan is het begrijpelijkquote:
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.quote:
Nee, vandaar dat ik al heb afgezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.
Charmeurquote:
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed hoor, daar ook? Werk je nog bij de groenteboer?
Levenloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloos
En jij?
Ohquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OhDat is minder
Ben je nog steeds wel woonachtig in ons mooie dorpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |