specht, bizon, flamingo, capi's, kolibrie's, amoerpanters en nog een paarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig
Groetjes uit 070
[..]
Is er ook iets waarvan jij niet weet hoe het smaakt?
zijn gewoon generators waar je zon gesprek invoert en presto een grappig gesprek in whatsapp als gifjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook kansloos, maar is waarschijnlijk ook gespeeld.
Jawohl.quote:
Ola.quote:
Capi's ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
specht, bizon, flamingo, capi's, kolibrie's, amoerpanters en nog een paar
niet weet heh, nietquote:
Waarom bestel je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ik heb boodschappen besteld, maar dat kan dus tussen 18 en 21.30 bezorgd worden.
In de tussentijd verhonger ik gewoon.
Ah, dus nog niet eens tussen twee bekenden opgezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn gewoon generators waar je zon gesprek invoert en presto een grappig gesprek in whatsapp als gifje
ja denk t ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt ook kansloos, maar is waarschijnlijk ook gespeeld.
Ja lees het al.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Lees eens i.p.v. direct vragen afvragen waar het antwoord al op gegeven is.
Zondag pas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lees het al.
Brr met dit weer de hele dag in bed liggen.
Whieepquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Is echt een kutactie. Zou zelf nooit zoiets doen.
Zelfs dat niet inderdaad. Alleen soms op Snapchat, maar dat is al niet meer stiekem.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
Die screenshots maken überhaupt
Lijkt me awkward, " ... screen shotted your picture"quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Zelfs dat niet inderdaad. Alleen soms op Snapchat, maar dat is al niet meer stiekem.
Daar geef ik niets om.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me awkward, " ... screen shotted your picture"
Ik ook niet vaak hoor. Zie niet vaak iets bijzonders of grappigs waarbij ik denk 'ah, foto maken'.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:00 schreef xcachet het volgende:
Ik snapchat zelden. Mijn mobiel is daar te sloom voor
Aina enti?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl.
[..]
Ola.
Nu heb ik zin in een raketje.
Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
Middagdutje een beetje uit de hand gelopen.
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond de deur uit, maar kutweer, dus autistisch blijven zitten.
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Arnhem 2.0quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
het schijnt op sommmige plaatsen tantoe hard te regenen
Regen en onweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kutweer? De zon schijnt... ik weet niet wat jouw referentiekader is?
Ja nee oke, dan is het begrijpelijkquote:
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.quote:
Nee, vandaar dat ik al heb afgezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt ook nog wel een tijdje door te gaan als ik het zo zie.
Charmeurquote:
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed hoor, daar ook? Werk je nog bij de groenteboer?
Levenloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, inmiddels niet meer. Ben op dit moment nog studerende en koos werkeloos
En jij?
Ohquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OhDat is minder
Ben je nog steeds wel woonachtig in ons mooie dorpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |