quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze is altijd redelijk lui en makkelijk geweest.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ik heb boodschappen besteld, maar dat kan dus tussen 18 en 21.30 bezorgd worden.
In de tussentijd verhonger ik gewoon.
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggenquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze is altijd redelijk lui en makkelijk geweest.
* Grist de cavia's wegquote:
hmmm een geldbron die een hele dag in bed ligt.... *dm stuurt*quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggen
Heb je goed, maare 6 dagen??quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werk momenteel 6 dagen in de week en normaal zou ik op zondag boodschappen doen, maar ik heb bedacht dat als ik het bestel, ik de zondag lekker de hele dag in bed kan blijven liggen
waarom twee keer schat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
looooool hahahahah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmm een geldbron die een hele dag in bed ligt.... *dm stuurt*
Mja, eigenlijk 5,5 dag.quote:
soort van maar meer wild smaak maar ook weer geen parelhoensmaak. lastig te omschrijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Grist de cavia's weg
Ik vraag me wel af waar dat naar zou smaken.
kip denk ik..
Sowieso is zo'n beetje alles van het spit wel lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
soort van maar meer wild smaak maar ook weer geen parelhoensmaak. lastig te omschrijven
Nee, kom terug.quote:
dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry dacht dat het twee afbeeldingen waren
haggis mja niet echt vies maar de textuur is ranzig, balkenbrij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is zo'n beetje alles van het spit wel lekker.
Behalve haggis, gok ik zo.
Of balkenbrij.
Gelukkigquote:
Is er ook iets waarvan jij niet weet hoe het smaakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
haggis mja niet echt vies maar de textuur is ranzig, balkenbrij ook
dat mondgevoel kan ik niet rijmen met vlees dus ranzig
Ewaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Mja, eigenlijk 5,5 dag.
Op zaterdag werk ik alleen in de ochtend.
Dus het was eigenlijk een beetje overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |