Is een two pack schele dakduif.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ga toch geen 35 euro voor een egaal shirt betalen.
Dat zei ik al op een andere manier. Knappe man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Drug het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Maar ff srs hij is wel raakbaar, no homo
Moet je eens een shirt van Guess bestellen. Goede stof en goede pasvorm.quote:
Ik kijk niet verder dan m'n neus lang is meestal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is een two pack schele dakduif.
En in de juiste maat is dit slimfit gvd.
Ga een keer naar een g-star winkel en pas er eentje, geloof me nou maar dat je er dan anders over denkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dr zit totaal geen vorm in joh, en die kraag is veels te hoog
Nee, die gast heeft echt een kutlichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
alleen bij hem staat ie niet mooi
vroeger nu niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
Dima ga je ook zo naar de gym?
[ afbeelding ]
Die V-hals is echt te diepquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
Die g-star shirts zitten precies hetzelfde in de juiste maat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb zelf zo eentje
echte beste fit ooit
[ afbeelding ]
Pics van jouw lichaam als het beter is danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die gast heeft echt een kutlichaam.
Ik heb toch de sarcasme-smiley erachter gezet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pics van jouw lichaam als het beter is dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |