abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:36:48 #1
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162817258
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychisch Ziek Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:42:04 #2
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162817398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, dat kan ik me voorstellen. Gaat het nog een beetje?
Ja, dankje :). Momenteel zijn het vooral mooie momenten met zn allen, met veel herinneringen. Er komt langzaam een beetje berusting bij het nieuws.

Ze heeft drie jaar met de ziekte rondgelopen en we wisten dat het nieuws ging komen. De klap kwam best hard, maar anderzijds geeft het ook rust, niet elke keer weer in de spanning zitten na elke controle. Vooral het leven van mn schoonvader lag soms echt een beetje stil. Dus momenteel zijn ze er vrij rustig onder. Natuurlijk zal er als het eenmaal zo ver is een echte rotperiode aankomen, maar het gezin is gelukkig heel hecht verder. DAt geeft mn schoonmoeder zelf ook de rust om nu voor zichzelf te kiezen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 15:43:57 #3
137949 Disana
pi_162817445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja, dankje :). Momenteel zijn het vooral mooie momenten met zn allen, met veel herinneringen. Er komt langzaam een beetje berusting bij het nieuws.

Ze heeft drie jaar met de ziekte rondgelopen en we wisten dat het nieuws ging komen. De klap kwam best hard, maar anderzijds geeft het ook rust, niet elke keer weer in de spanning zitten na elke controle. Vooral het leven van mn schoonvader lag soms echt een beetje stil. Dus momenteel zijn ze er vrij rustig onder. Natuurlijk zal er als het eenmaal zo ver is een echte rotperiode aankomen, maar het gezin is gelukkig heel hecht verder. DAt geeft mn schoonmoeder zelf ook de rust om nu voor zichzelf te kiezen
Fijn dat er nu berusting is en ruimte voor de goede dingen, maar reken maar dat je schoonvader een enorme klap gaat krijgen als zijn vrouw er echt niet meer is. Ze zijn ook vast heel lang bij elkaar geweest? Zo'n groot verlies is niet mis.
pi_162817563
Ik wil het ook even kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:52:28 #5
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162817686
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Fijn dat er nu berusting is en ruimte voor de goede dingen, maar reken maar dat je schoonvader een enorme klap gaat krijgen als zijn vrouw er echt niet meer is. Ze zijn ook vast heel lang bij elkaar geweest? Zo'n groot verlies is niet mis.
In oktober 35 jaar getrouwd. dat gaat zeker heel zwaar worden..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:53:04 #6
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162817705
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil het ook even kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff dat is ook heftig hoor. Sterkte met het nieuws!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162817729
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:53 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Pff dat is ook heftig hoor. Sterkte met het nieuws!
Thanks.. weet niet zo goed wat ik er mee aan moet ;(

Jij ook veel sterkte komende tijd :*
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:58:11 #8
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162817847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Thanks.. weet niet zo goed wat ik er mee aan moet ;(

Jij ook veel sterkte komende tijd :*
Dankjewel!

En snap ik, verstandig dat je iemand kaat vragen of er behoefte is aan bezoek. Is het de opa van je zoontje?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162817903
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:58 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Dankjewel!

En snap ik, verstandig dat je iemand kaat vragen of er behoefte is aan bezoek. Is het de opa van je zoontje?
Ja ook nog, vandaar dat ik het zo erg vind dat mijn ex het niet heeft verteld.
Heb dus ook geen idee of m'n zoon bij hem langs is geweest of niet.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:08:58 #10
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162818111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja ook nog, vandaar dat ik het zo erg vind dat mijn ex het niet heeft verteld.
Heb dus ook geen idee of m'n zoon bij hem langs is geweest of niet.
Ja dan is het ook erg. Dan blijft het gewoon altijd familie.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:37:48 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162818758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:14 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Als je niet binnen de geldende norm valt, vinden mensen dat al gauw raar. Heb lang moeten knokken voor de acceptatie dat wij geen kinderen willen. en nog zijn er mensen die denken dat mijn man over 5 jaar zn sterillisatie wel ff ongedaan gaat maken..
Ook zo vreselijk ja.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik dacht dat een dialyse alles zou overnemen. :@
Nee helaas niet. 10-15% max helaas. ( en dan gaat al je bloed er 12 a 13 keer door heen ook nog)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik wil het ook even kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje... wat stom van je ex... dat hoor je toch wel te weten... vooral om je zoontje idd. Sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:47:05 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162819020
Aan de andere kant kun je ook blij zijn dat niet de hele wereld mee maakt welk leed je meemaakt en het dus niet kán begrijpen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:16:02 #13
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162819813
Omdat ik niet iedereen persoonlijk ga knuffelen, bij deze een groepsknuffel!

Vannacht niet meer zo hard gezweet. Mijn dekbed wordt gewassen en is veel te dik.

Ik krijg een dunner van de mama (het logeerbed)

:) :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162821014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant kun je ook blij zijn dat niet de hele wereld mee maakt welk leed je meemaakt en het dus niet kán begrijpen.
Ook dat. Het houdt bij ons de boel in evenwicht.

POS fijn dat iemand het gaat vragen voor je. Heftig dat afscheid nemen, voor iedereen.
pi_162823952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja ook nog, vandaar dat ik het zo erg vind dat mijn ex het niet heeft verteld.
Heb dus ook geen idee of m'n zoon bij hem langs is geweest of niet.
Jeetje dat is idd wel apart dat hij er niks van gezegd heeft -O-
Goed dat iemand voor je gaat vragen of je welkom bent met je zoontje.

Ik ben vanmiddag dus bij de slaapverpleegkundige geweest. Ik moet een nieuwe melatoninecurve laten maken om te kijken hoe hoog ik nu zit met die extra 1.5 mg die ik bijslik. Hoef gelukkig geen 24-uurs curve maar een 5-punts curve ( 7-9-11-13-15 uur) En daarna kijken of het verhoogd moet worden. 5 Juli weer afspraak daarvoor.

En ik heb ook meteen bloed laten prikken om te kijken of ik een vitamineD-tekort heb. Omdat ik nog zo vermoeid blijf. Als dat idd niet goed is word ik donderdag gebeld en moet ik dat ook gaan bijslikken. Dus nog even afwachten verder.
pi_162824802
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat is idd wel apart dat hij er niks van gezegd heeft -O-
Goed dat iemand voor je gaat vragen of je welkom bent met je zoontje.

Ik ben vanmiddag dus bij de slaapverpleegkundige geweest. Ik moet een nieuwe melatoninecurve laten maken om te kijken hoe hoog ik nu zit met die extra 1.5 mg die ik bijslik. Hoef gelukkig geen 24-uurs curve maar een 5-punts curve ( 7-9-11-13-15 uur) En daarna kijken of het verhoogd moet worden. 5 Juli weer afspraak daarvoor.

En ik heb ook meteen bloed laten prikken om te kijken of ik een vitamineD-tekort heb. Omdat ik nog zo vermoeid blijf. Als dat idd niet goed is word ik donderdag gebeld en moet ik dat ook gaan bijslikken. Dus nog even afwachten verder.
Goed nieuws dus :Y Ben benieuwd wat er uit de bloedtesten komt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:39:14 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162827009
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat is idd wel apart dat hij er niks van gezegd heeft -O-
Goed dat iemand voor je gaat vragen of je welkom bent met je zoontje.

Ik ben vanmiddag dus bij de slaapverpleegkundige geweest. Ik moet een nieuwe melatoninecurve laten maken om te kijken hoe hoog ik nu zit met die extra 1.5 mg die ik bijslik. Hoef gelukkig geen 24-uurs curve maar een 5-punts curve ( 7-9-11-13-15 uur) En daarna kijken of het verhoogd moet worden. 5 Juli weer afspraak daarvoor.

En ik heb ook meteen bloed laten prikken om te kijken of ik een vitamineD-tekort heb. Omdat ik nog zo vermoeid blijf. Als dat idd niet goed is word ik donderdag gebeld en moet ik dat ook gaan bijslikken. Dus nog even afwachten verder.
Ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:52:48 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162829719
Even een update van mijn kant, omdat een aantal mensen een vorige keer op mij gereageerd hadden.
Ten eerste een waardeloze dag gehad. Vanalles ging fout, maar daar was niet echt wat aan te doen. Gewoon zo'n dag waarop dingen zich opstapelen. Ben kapot, maar ga zo lekker douchen en gelijk op bed. Ik mag morgen lekker uitslapen :+

Ik had enige zorgen geuit over (het gebrek aan) de behandeling van mijn nieren. Mijn internist, die (ook) mijn nierzorg aan zou moeten sturen wilde weinig loslaten daarover.
Vandaag een afspraak gehad en vanwege ziekte van mijn vaste internist een vervanger gesproken. Wat een verschil zeg!
Ze nam veel meer tijd voor me (40 min. i.p.v. 2 min. bij de vaste internist), legde dingen uit en maakte er gelijk werk van.
Ze vond het ook raar en onbehoorlijk dat mijn nieren niet onder controle waren en heeft gelijk nieuwe tests aangevraagd. Ook schakelt ze een collega in om mijn nieren onder directe behandeling te nemen, omdat dat gevaar nog dreigender is dan de diabetes.
M.a.w. vooruitgang en precies waar ik op hoopte.
Extra tests werden gelijk gedaan (daarom liep mijn dag ook in de soep o.a.) of worden nog gedaan betreffende het hart, nieren, schildklier en nog wat dingen.

Betreffende de pijn bij het lopen waar ik eerder over rapporteerde: de fysiotherapeut kon daar niet direct iets aan doen (is zijn taak ook niet) maar vermoedde niet dat het aan mijn verlamming ligt. Hij raadde me wel aan naar een (eerstelijns) fysiopraktijk te gaan en vermoedde een zenuw die af en toe bekneld raakt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:18:04 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162830563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef twiFight het volgende:
Even een update van mijn kant, omdat een aantal mensen een vorige keer op mij gereageerd hadden.
Ten eerste een waardeloze dag gehad. Vanalles ging fout, maar daar was niet echt wat aan te doen. Gewoon zo'n dag waarop dingen zich opstapelen. Ben kapot, maar ga zo lekker douchen en gelijk op bed. Ik mag morgen lekker uitslapen :+

Ik had enige zorgen geuit over (het gebrek aan) de behandeling van mijn nieren. Mijn internist, die (ook) mijn nierzorg aan zou moeten sturen wilde weinig loslaten daarover.
Vandaag een afspraak gehad en vanwege ziekte van mijn vaste internist een vervanger gesproken. Wat een verschil zeg!
Ze nam veel meer tijd voor me (40 min. i.p.v. 2 min. bij de vaste internist), legde dingen uit en maakte er gelijk werk van.
Ze vond het ook raar en onbehoorlijk dat mijn nieren niet onder controle waren en heeft gelijk nieuwe tests aangevraagd. Ook schakelt ze een collega in om mijn nieren onder directe behandeling te nemen, omdat dat gevaar nog dreigender is dan de diabetes.
M.a.w. vooruitgang en precies waar ik op hoopte.
Extra tests werden gelijk gedaan (daarom liep mijn dag ook in de soep o.a.) of worden nog gedaan betreffende het hart, nieren, schildklier en nog wat dingen.

Betreffende de pijn bij het lopen waar ik eerder over rapporteerde: de fysiotherapeut kon daar niet direct iets aan doen (is zijn taak ook niet) maar vermoedde niet dat het aan mijn verlamming ligt. Hij raadde me wel aan naar een (eerstelijns) fysiopraktijk te gaan en vermoedde een zenuw die af en toe bekneld raakt.
Wat fijn dat je die vervanger hebt getroffen! Het is idd zo belangrijk dat je nieren worden gecheckt in jouw geval! Bij mij hebben ze dat nagelaten en daardoor zit ik nu aan de dialyse.
Wanneer krijg je uitslag?

Truste voor zometeen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:40:49 #20
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162831359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wanneer krijg je uitslag?
Over drie weken spreek ik vervangende internist weer, dus vermoedelijk dan. Tenzij er eerder nog een afspraak komt met de 'nefroloog'.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:48:53 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162831575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:40 schreef twiFight het volgende:

[..]

Over drie weken spreek ik vervangende internist weer, dus vermoedelijk dan. Tenzij er eerder nog een afspraak komt met de 'nefroloog'.
Spannend!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162834151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef twiFight het volgende:
Even een update van mijn kant, omdat een aantal mensen een vorige keer op mij gereageerd hadden.
Ten eerste een waardeloze dag gehad. Vanalles ging fout, maar daar was niet echt wat aan te doen. Gewoon zo'n dag waarop dingen zich opstapelen. Ben kapot, maar ga zo lekker douchen en gelijk op bed. Ik mag morgen lekker uitslapen :+

Ik had enige zorgen geuit over (het gebrek aan) de behandeling van mijn nieren. Mijn internist, die (ook) mijn nierzorg aan zou moeten sturen wilde weinig loslaten daarover.
Vandaag een afspraak gehad en vanwege ziekte van mijn vaste internist een vervanger gesproken. Wat een verschil zeg!
Ze nam veel meer tijd voor me (40 min. i.p.v. 2 min. bij de vaste internist), legde dingen uit en maakte er gelijk werk van.
Ze vond het ook raar en onbehoorlijk dat mijn nieren niet onder controle waren en heeft gelijk nieuwe tests aangevraagd. Ook schakelt ze een collega in om mijn nieren onder directe behandeling te nemen, omdat dat gevaar nog dreigender is dan de diabetes.
M.a.w. vooruitgang en precies waar ik op hoopte.
Extra tests werden gelijk gedaan (daarom liep mijn dag ook in de soep o.a.) of worden nog gedaan betreffende het hart, nieren, schildklier en nog wat dingen.

Betreffende de pijn bij het lopen waar ik eerder over rapporteerde: de fysiotherapeut kon daar niet direct iets aan doen (is zijn taak ook niet) maar vermoedde niet dat het aan mijn verlamming ligt. Hij raadde me wel aan naar een (eerstelijns) fysiopraktijk te gaan en vermoedde een zenuw die af en toe bekneld raakt.
Wat fijn dat je die vervanger trof en zij het wel zo serieus oppakt ^O^
Ik ben benieuwd wat er uit de tests komt. En hopelijk heb je snel een afspraak met de nefroloog.
pi_162837182
Ik heb een weekje zonder afspraken gehad. Heerlijk was dat.

Morgen begint meteen goed: afspraak bij de chirurg voor controle van mijn sinus pilonidalis (hebben we daar nog een actueel topic voor trouwens? Kan ik niet vinden). Ik ga dan vragen voor een afspraak in juli met een plastisch chirurg erbij voor een wondverlegging.

Geen zin, geen zin, geen zin. ;( Maar het moet er een keer van komen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:31:28 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162837302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb een weekje zonder afspraken gehad. Heerlijk was dat.

Morgen begint meteen goed: afspraak bij de chirurg voor controle van mijn sinus pilonidalis (hebben we daar nog een actueel topic voor trouwens? Kan ik niet vinden). Ik ga dan vragen voor een afspraak in juli met een plastisch chirurg erbij voor een wondverlegging.

Geen zin, geen zin, geen zin. ;( Maar het moet er een keer van komen.
Succes!

en gevonden: LIF / Sinus Pilonidalis #31
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162837662
Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk sterkte kan wensen, ik doe dat bij deze.

Ik heb niet zoveel gepost, maar wel mee gelezen.

Omdat het op het randje van psychisch is, ben ik wat terughoudend maar ik moet het even van me afschrijven.
Ik zit er een beetje door heen.... De laatste dagen was het prachtig weer maar de felle zon en warmte waren een drama voor mijn oren. Ik heb een constant vacuum-gevoel en ik heb af en toe het idee dat mijn hoofd gaat imploderen. Het enorme gesuis dat daarmee samenhangt maakt me echt radeloos. Ik heb alprazolam om zo nodig te gebruiken om daar de scherpe randjes vanaf te halen maar ben daar voorzichtig mee omdat deze best snel verslavend kunnen werken.
Maar zelfs daarmee kan ik het momenteel niet verbeteren.
Het wordt gewoon maar niet stiller in mijn hoofd. De pijn en de herrie, ik word er gek van.
Daarom maar de bureaudienst gebeld om opnieuw iets anders te proberen met medicatie.
Gelukkig heb ik nu een telefonische afspraak met mijn psych vanmiddag en kan vandaag nog gekeken worden naar (hopelijk) iets wat een beetje verlichting geeft.
Op dit moment kan ik eigenlijk alleen maar huilen.
pi_162837700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb een weekje zonder afspraken gehad. Heerlijk was dat.

Morgen begint meteen goed: afspraak bij de chirurg voor controle van mijn sinus pilonidalis (hebben we daar nog een actueel topic voor trouwens? Kan ik niet vinden). Ik ga dan vragen voor een afspraak in juli met een plastisch chirurg erbij voor een wondverlegging.

Geen zin, geen zin, geen zin. ;( Maar het moet er een keer van komen.
;( Succes
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:54:45 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162837775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

;( Succes
Hoe is het met jouw wond?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 11:57:03 #28
137949 Disana
pi_162837820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef twiFight het volgende:
Even een update van mijn kant, omdat een aantal mensen een vorige keer op mij gereageerd hadden.
Ten eerste een waardeloze dag gehad. Vanalles ging fout, maar daar was niet echt wat aan te doen. Gewoon zo'n dag waarop dingen zich opstapelen. Ben kapot, maar ga zo lekker douchen en gelijk op bed. Ik mag morgen lekker uitslapen :+

Ik had enige zorgen geuit over (het gebrek aan) de behandeling van mijn nieren. Mijn internist, die (ook) mijn nierzorg aan zou moeten sturen wilde weinig loslaten daarover.
Vandaag een afspraak gehad en vanwege ziekte van mijn vaste internist een vervanger gesproken. Wat een verschil zeg!
Ze nam veel meer tijd voor me (40 min. i.p.v. 2 min. bij de vaste internist), legde dingen uit en maakte er gelijk werk van.
Ze vond het ook raar en onbehoorlijk dat mijn nieren niet onder controle waren en heeft gelijk nieuwe tests aangevraagd. Ook schakelt ze een collega in om mijn nieren onder directe behandeling te nemen, omdat dat gevaar nog dreigender is dan de diabetes.
M.a.w. vooruitgang en precies waar ik op hoopte.
Extra tests werden gelijk gedaan (daarom liep mijn dag ook in de soep o.a.) of worden nog gedaan betreffende het hart, nieren, schildklier en nog wat dingen.

Betreffende de pijn bij het lopen waar ik eerder over rapporteerde: de fysiotherapeut kon daar niet direct iets aan doen (is zijn taak ook niet) maar vermoedde niet dat het aan mijn verlamming ligt. Hij raadde me wel aan naar een (eerstelijns) fysiopraktijk te gaan en vermoedde een zenuw die af en toe bekneld raakt.
Heel goed dat er nu beter naar je nieren gekeken gaat worden.

En ik hoop dat er ook iets aan de pijn bij het lopen gedaan kan worden.
pi_162837843
Wat opvalt is dat de omgeving je vaak niet begrijpt.
pi_162837855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw wond?
Matig.
pi_162837860
Fijn zo'n vervanger Twi! ^O^

Sterkte Persef, je klinkt behoorlijk radeloos, en terecht.. ;(

Ook voor jou Aspie :*
pi_162837901
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 12:01:54 #33
137949 Disana
pi_162837927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
Wat leuk dat je bij het bureau zelf terecht kunt. Ik wens je veel plezier met je nieuwverworven vrijwilligersbaan.
pi_162838060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Matig.
Wat voor wond heb je?
pi_162838215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat voor wond heb je?
Chronische wond op het zitvlak nav sinus pilonidalis, rond de 5 cm vermoed ik. 8 operaties gehad, niks geholpen, hele kont is verminkt en beschadigd :r
pi_162838235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Chronische wond op het zitvlak nav sinus pilonidalis, rond de 5 cm vermoed ik. 8 operaties gehad, niks geholpen, hele kont is verminkt en beschadigd :r
Zilver pleisters? Ik roep ook maar iets.
pi_162839135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:49 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk sterkte kan wensen, ik doe dat bij deze.

Ik heb niet zoveel gepost, maar wel mee gelezen.

Omdat het op het randje van psychisch is, ben ik wat terughoudend maar ik moet het even van me afschrijven.
Ik zit er een beetje door heen.... De laatste dagen was het prachtig weer maar de felle zon en warmte waren een drama voor mijn oren. Ik heb een constant vacuum-gevoel en ik heb af en toe het idee dat mijn hoofd gaat imploderen. Het enorme gesuis dat daarmee samenhangt maakt me echt radeloos. Ik heb alprazolam om zo nodig te gebruiken om daar de scherpe randjes vanaf te halen maar ben daar voorzichtig mee omdat deze best snel verslavend kunnen werken.
Maar zelfs daarmee kan ik het momenteel niet verbeteren.
Het wordt gewoon maar niet stiller in mijn hoofd. De pijn en de herrie, ik word er gek van.
Daarom maar de bureaudienst gebeld om opnieuw iets anders te proberen met medicatie.
Gelukkig heb ik nu een telefonische afspraak met mijn psych vanmiddag en kan vandaag nog gekeken worden naar (hopelijk) iets wat een beetje verlichting geeft.
Op dit moment kan ik eigenlijk alleen maar huilen.
Wanneer heb je die afspraak?

Sterkte. ^O^
pi_162839263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:49 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk sterkte kan wensen, ik doe dat bij deze.

Ik heb niet zoveel gepost, maar wel mee gelezen.

Omdat het op het randje van psychisch is, ben ik wat terughoudend maar ik moet het even van me afschrijven.
Ik zit er een beetje door heen.... De laatste dagen was het prachtig weer maar de felle zon en warmte waren een drama voor mijn oren. Ik heb een constant vacuum-gevoel en ik heb af en toe het idee dat mijn hoofd gaat imploderen. Het enorme gesuis dat daarmee samenhangt maakt me echt radeloos. Ik heb alprazolam om zo nodig te gebruiken om daar de scherpe randjes vanaf te halen maar ben daar voorzichtig mee omdat deze best snel verslavend kunnen werken.
Maar zelfs daarmee kan ik het momenteel niet verbeteren.
Het wordt gewoon maar niet stiller in mijn hoofd. De pijn en de herrie, ik word er gek van.
Daarom maar de bureaudienst gebeld om opnieuw iets anders te proberen met medicatie.
Gelukkig heb ik nu een telefonische afspraak met mijn psych vanmiddag en kan vandaag nog gekeken worden naar (hopelijk) iets wat een beetje verlichting geeft.
Op dit moment kan ik eigenlijk alleen maar huilen.
Maar het is dus waarschijnlijk psychisch. Niets om je voor te schamen. Maar wat geeft een psychiater aan?
pi_162840353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

;( Succes
Thanks.

En bedankt voor het opsnorren van het topic LPFAN. ^O^

Dat van die verminkte kont daar zit ik ook wel enigszins mee ja. Nu valt het nog mee, maar na die wondverlegging zal ik gewoon een enorm litteken over mijn rug hebben lopen. Ik ben verdomme nog maagd ook. Ben bang dat dit me nóg meer gaat tegenhouden om ooit iets te beginnen. ;(
pi_162840543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:58 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Thanks.

En bedankt voor het opsnorren van het topic LPFAN. ^O^

Dat van die verminkte kont daar zit ik ook wel enigszins mee ja. Nu valt het nog mee, maar na die wondverlegging zal ik gewoon een enorm litteken over mijn rug hebben lopen. Ik ben verdomme nog maagd ook. Ben bang dat dit me nóg meer gaat tegenhouden om ooit iets te beginnen. ;(
Zo'n z-teken?
Betreft het laatste: Je kan er niks aan doen en er zijn echt wel jongens die daar niet op letten.
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:14:19 #41
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162840638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
*O*

ik had weer een redelijk moeilijk gesprek vandaag maar ging best goed.

nu heb ik schoenen met LED-lichtjes
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162840642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zo'n z-teken?
Betreft het laatste: Je kan er niks aan doen en er zijn echt wel jongens die daar niet op letten.
Vrouwen. ;)

Maar ja, je hebt gelijk. Alleen heb ik in 28 jaar nog niemand gevonden, dus laat staan dat ik iemand ga vinden die dat allemaal gaat accepteren.
pi_162840681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
Klinkt goed! Leuke taken ook. :)
pi_162840823
Poesopstokje *O* Wat superleuk zeg ^O^
Aspergermeisje echt rot dat je nog steeds zoveel last hebt van die wond. Zo'n huidverlegging is idd niet niks. Maar er zijn echt wel mensen die niet alleen naar uiterlijk kijken. Ik hoop dat je toch een keer de ware vindt :*
pi_162840897
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:23 schreef Sylvana het volgende:
Poesopstokje *O* Wat superleuk zeg ^O^
Aspergermeisje echt rot dat je nog steeds zoveel last hebt van die wond. Zo'n huidverlegging is idd niet niks. Maar er zijn echt wel mensen die niet alleen naar uiterlijk kijken. Ik hoop dat je toch een keer de ware vindt :*
Dank je, lieve woorden. Ik hoop echt heel erg dat het met zo'n verlegging goed gaat komen. Zonder complicaties van openscheurende hechtingen of afstervende huidflappen enzo. :X Dan zou het het in ieder geval nog waard zijn.
pi_162841876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:14 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Vrouwen. ;)

Maar ja, je hebt gelijk. Alleen heb ik in 28 jaar nog niemand gevonden, dus laat staan dat ik iemand ga vinden die dat allemaal gaat accepteren.
Oh sorry
pi_162841886
Daar gaat m'n hoop dan he
pi_162841924
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Daar gaat m'n hoop dan he
Ik dacht ook al: 1+1=2

Succes en sterkte allemaal.
Hier veel pijn door gympen enz van gisteren.

Boe!
pi_162841989
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:15 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik dacht ook al: 1+1=2

Succes en sterkte allemaal.
Hier veel pijn door gympen enz van gisteren.

Boe!
Ik laat me wel ombouwen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:21:28 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162842028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
Wat leuk!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162842036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws! *O*

Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf :D
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij :D

Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed ^O^
Tof!
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:30:04 #52
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162842191
gaaf Poes! Goed bezig! :) Ik krijg mn reiskosten idd ook vergoed, dat regelen ze vaak wel goed bij vrijwilligerswerk.

Qua relaties: Mijn man was er ook van overtuigd voordat hij mij leerde kennen dat hij op zn 50e nog maagd en vrijgezel zou zijn. Dat heeft hij me zelf verteld toen we nog goede vrienden waren. Heb eigenhandig zn zorgen opgelost :P.

Maar wil er maar mee zeggen: zeg nooit nooit!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162842263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef superkimmi het volgende:
gaaf Poes! Goed bezig! :) Ik krijg mn reiskosten idd ook vergoed, dat regelen ze vaak wel goed bij vrijwilligerswerk.

Qua relaties: Mijn man was er ook van overtuigd voordat hij mij leerde kennen dat hij op zn 50e nog maagd en vrijgezel zou zijn. Dat heeft hij me zelf verteld toen we nog goede vrienden waren. Heb eigenhandig zn zorgen opgelost :P.

Maar wil er maar mee zeggen: zeg nooit nooit!
?
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:53:18 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162842769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef superkimmi het volgende:
gaaf Poes! Goed bezig! :) Ik krijg mn reiskosten idd ook vergoed, dat regelen ze vaak wel goed bij vrijwilligerswerk.

Qua relaties: Mijn man was er ook van overtuigd voordat hij mij leerde kennen dat hij op zn 50e nog maagd en vrijgezel zou zijn. Dat heeft hij me zelf verteld toen we nog goede vrienden waren. Heb eigenhandig zn zorgen opgelost :P.

Maar wil er maar mee zeggen: zeg nooit nooit!
Nee oke, maar hij wou ook vrijgezel blijven? Ik kies er echt zelf voor ;p en ik blijf mijn hele leven ook maagd ook al zou ik een relatie krijgen ;p ( heb het niet over mijn sterrenbeeld ;p)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:54:10 #55
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162842790
dubbel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:02:11 #56
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162843000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee oke, maar hij wou ook vrijgezel blijven? Ik kies er echt zelf voor ;p en ik blijf mijn hele leven ook maagd ook al zou ik een relatie krijgen ;p ( heb het niet over mijn sterrenbeeld ;p)
Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachten
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:02:52 #57
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162843017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

?
Wat snap je er niet aan?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:04:11 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843050
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachten
Hehe oke.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162843077
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan?
ik vind het verhaal over iemand iemand die 50 is een maagd nogal vreemd.
pi_162843087
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachten
Ik verwacht het ooit op een dag nog wel (en ik ben ook geen maagd of iets :P) heb wel wat leuke vriendinnen gehad, maar merk dat het minder is geworden, of zo.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:07:55 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

ik vind het verhaal over iemand iemand die 50 is een maagd nogal vreemd.
Je leest verkeerd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162843186
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je leest verkeerd.
Ik begrijp dan de nut niet van het noemen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:10:13 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik verwacht het ooit op een dag nog wel (en ik ben ook geen maagd of iets :P) heb wel wat leuke vriendinnen gehad, maar merk dat het minder is geworden, of zo.
Komt vanzelf joh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:10:17 #64
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162843215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp dan de nut niet van het noemen.
ik geef gewoon een voorbeeld, mijn man heeft letterlijk tegen mij gezegd voor we een relatie kregen dat hij niet meer verwachtte om ooit nog een vriendin te krijgen (en dat dus wel te willen). Inmiddels zijn we 7 jaar samen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:10:49 #65
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp dan de nut niet van het noemen.
Hoezo niet? we hadden het er over laatst, dus ze haakt er nog ff in dat er altijd hoop is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:11:46 #66
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162843260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Komt vanzelf joh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162843274
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ik geef gewoon een voorbeeld, mijn man heeft letterlijk tegen mij gezegd voor we een relatie kregen dat hij niet meer verwachtte om ooit nog een vriendin te krijgen (en dat dus wel te willen). Inmiddels zijn we 7 jaar samen.
Dat hij maagd was.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:13:21 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat hij maagd was.
Wat heeft dat met iets te maken?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:14:15 #69
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162843328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:11 schreef superkimmi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 16:47:19 #70
137949 Disana
pi_162844041
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat hij maagd was.
Je komt hier in een topic voor chronische ziekten binnenzeilen om een punt te maken over iemands vermeende maagdelijkheid?
pi_162844222
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen ;(
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.

Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten :')

En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:11:03 #72
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162844567
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen ;(
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.

Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten :')

En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
Tuurlijk heb je wat te bieden! Maar actief zoeken hoeft natuurlijk ook niet. Je ziet vaak dat het vanzelf een keer komt. En anders mag je ook hier knuffelen hoor! (Snap goed dat je wat anders bedoelt hoor, bedoelt als oppepper ;) )
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162844996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen ;(
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.

Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten :')

En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
Niet zo negatief.
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:01:06 #74
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162845560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat hij maagd was.
Wat is je punt en wat heeft dat te maken met chronisch ziek zijn?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162845564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 17:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet zo negatief.
Moet jij zeggen :*

Ik heb vorig jaar een poging tot datingsite gedaan, nou nou nou :') De een na de ander haakte af zodra ik over m'n rugzakje (lees; hutkoffer) begon.
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:34:46 #76
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162846295
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen ;(
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.

Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten :')

En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
Oh maar ik wil je wel knuffelen hoor.

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:46:28 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162846597
Ik heb volgende week een afspraak om te kijken naar vrijwilligerswerk *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:49:14 #78
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162846679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak om te kijken naar vrijwilligerswerk *O*
Tof! Al een idee wat voor werk?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162846708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak om te kijken naar vrijwilligerswerk *O*
Yeaaahh *O*

Zelfde vraag als Kimmi ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:52:58 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162846780
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:49 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Tof! Al een idee wat voor werk?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Yeaaahh *O*

Zelfde vraag als Kimmi ;)
Nee totaal nog niet! Al hoewel ik wel al een paar leuke vacatures had gezien, waaronder koken en iets met dieren. Zie het volgende week wel :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162846882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

[..]

Nee totaal nog niet! Al hoewel ik wel al een paar leuke vacatures had gezien, waaronder koken en iets met dieren. Zie het volgende week wel :P
Ontzettend leuk, succes!
  woensdag 8 juni 2016 @ 18:56:34 #82
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162846891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ontzettend leuk, succes!
thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162847094
Even een kort vraagje: kun je ook migraine hebben zonder heel hevige hoofdpijn?

Ik heb vandaag namelijk wéér hoofdpijn en net toen ik in bed ging liggen zag ik een soort flitsjes. Ik was ook lichtjes misselijk. En gewone pijnstillers helpen dus voor geen meter. Maar de pijn is "maar" een 7 (ik heb wel een hoge pijngrens)...

De hoofdpijn ligt niet aan te weinig eten of drinken, maar aan de warmte. Mijn lichaam kan dat blijkbaar niet aan. :{ 's Winters heb ik lang zoveel hoofdpijn niet.
  woensdag 8 juni 2016 @ 19:11:56 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162847359
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Even een kort vraagje: kun je ook migraine hebben zonder heel hevige hoofdpijn?

Ik heb vandaag namelijk wéér hoofdpijn en net toen ik in bed ging liggen zag ik een soort flitsjes. Ik was ook lichtjes misselijk. En gewone pijnstillers helpen dus voor geen meter. Maar de pijn is "maar" een 7 (ik heb wel een hoge pijngrens)...

De hoofdpijn ligt niet aan te weinig eten of drinken, maar aan de warmte. Mijn lichaam kan dat blijkbaar niet aan. :{ 's Winters heb ik lang zoveel hoofdpijn niet.
Ja dat kan. Sterker nog, je kan ook migraine hebben zonder hoofdpijn. Komt alleen niet vaak voor.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162847929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja dat kan. Sterker nog, je kan ook migraine hebben zonder hoofdpijn. Komt alleen niet vaak voor.
Klopt. En ja, ik heb soms ook migraine(hoofdpijn) waarmee ik nog redelijk kan functioneren als dat zou moeten. Meestal heb ik dan alsnog heel erg de behoefte om in bed te gaan liggen met de gordijnen dicht, maar ik kan wel een aanval hebben waarbij de pijn niet hoger dan een 5 komt.

Ik heb momenteel trouwens vrij weinig aanvallen. w/ En als ze komen dan vaak op 'gunstige' momenten, zoals gisteravond net voordat ik ging slapen. Dan ga ik gewoon naar bed met een Diclofenac en word ik wakker zonder hoofdpijn.
pi_162849767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja dat kan. Sterker nog, je kan ook migraine hebben zonder hoofdpijn. Komt alleen niet vaak voor.
Ik ga er maar weer eens mee naar de dokter. Ik wil graag iets wat wel helpt als ik het slik.
pi_162850149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Klopt. En ja, ik heb soms ook migraine(hoofdpijn) waarmee ik nog redelijk kan functioneren als dat zou moeten. Meestal heb ik dan alsnog heel erg de behoefte om in bed te gaan liggen met de gordijnen dicht, maar ik kan wel een aanval hebben waarbij de pijn niet hoger dan een 5 komt.

Ik heb momenteel trouwens vrij weinig aanvallen. w/ En als ze komen dan vaak op 'gunstige' momenten, zoals gisteravond net voordat ik ging slapen. Dan ga ik gewoon naar bed met een Diclofenac en word ik wakker zonder hoofdpijn.
Gebruik je imigran?
pi_162850184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Je komt hier in een topic voor chronische ziekten binnenzeilen om een punt te maken over iemands vermeende maagdelijkheid?
Nee. Ik las het gewoon zo.
pi_162850512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:49 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk sterkte kan wensen, ik doe dat bij deze.

Ik heb niet zoveel gepost, maar wel mee gelezen.

Omdat het op het randje van psychisch is, ben ik wat terughoudend maar ik moet het even van me afschrijven.
Ik zit er een beetje door heen.... De laatste dagen was het prachtig weer maar de felle zon en warmte waren een drama voor mijn oren. Ik heb een constant vacuum-gevoel en ik heb af en toe het idee dat mijn hoofd gaat imploderen. Het enorme gesuis dat daarmee samenhangt maakt me echt radeloos. Ik heb alprazolam om zo nodig te gebruiken om daar de scherpe randjes vanaf te halen maar ben daar voorzichtig mee omdat deze best snel verslavend kunnen werken.
Maar zelfs daarmee kan ik het momenteel niet verbeteren.
Het wordt gewoon maar niet stiller in mijn hoofd. De pijn en de herrie, ik word er gek van.
Daarom maar de bureaudienst gebeld om opnieuw iets anders te proberen met medicatie.
Gelukkig heb ik nu een telefonische afspraak met mijn psych vanmiddag en kan vandaag nog gekeken worden naar (hopelijk) iets wat een beetje verlichting geeft.
Op dit moment kan ik eigenlijk alleen maar huilen.
Dit is wel degelijk lichamelijk hoor. ;)

Sterkte ermee.
pi_162850855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162850937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]


[..]

Nee totaal nog niet! Al hoewel ik wel al een paar leuke vacatures had gezien, waaronder koken en iets met dieren. Zie het volgende week wel :P
Dieren koken. *O* *O*
pi_162850991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Moet jij zeggen :*

Ik heb vorig jaar een poging tot datingsite gedaan, nou nou nou :') De een na de ander haakte af zodra ik over m'n rugzakje (lees; hutkoffer) begon.
Je gaat weer een nieuwe bron aanboren bij je werk. Spannend.
pi_162851023
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ga er maar weer eens mee naar de dokter. Ik wil graag iets wat wel helpt als ik het slik.
Gelijk heb je.
pi_162851126
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dieren koken. *O* *O*
_O-
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:13:32 #95
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162851251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gebruik je imigran?
Ik wel maar dat is niet je vraag haha
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:15:43 #96
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162851340
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Even een kort vraagje: kun je ook migraine hebben zonder heel hevige hoofdpijn?

Ik heb vandaag namelijk wéér hoofdpijn en net toen ik in bed ging liggen zag ik een soort flitsjes. Ik was ook lichtjes misselijk. En gewone pijnstillers helpen dus voor geen meter. Maar de pijn is "maar" een 7 (ik heb wel een hoge pijngrens)...

De hoofdpijn ligt niet aan te weinig eten of drinken, maar aan de warmte. Mijn lichaam kan dat blijkbaar niet aan. :{ 's Winters heb ik lang zoveel hoofdpijn niet.
Migraine kan ook zonder hoofdpijn voorkomen. Wel uitzonderlijk.
Migraine kan door vanalles getriggered worden.
Ik krijg bv migraine van paprikapoeder en van lasdamp.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162851468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gebruik je imigran?
Ja, maar die mag ik maar 1x per week. Dus als ik denk dat het een minder erge aanval is of als hij komt op een moment dat ik naar bed kan, gebruik ik Diclofenac. Werkt 50% van de tijd ofzo.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:22:51 #98
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162851583
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:23:01 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162851592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dieren koken. *O* *O*
_O- _O- _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:29:34 #100
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162851811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, maar die mag ik maar 1x per week. Dus als ik denk dat het een minder erge aanval is of als hij komt op een moment dat ik naar bed kan, gebruik ik Diclofenac. Werkt 50% van de tijd ofzo.
Zijn ze echt zo streng met je imigran? Mijn neuroloog doet niet moeilijk daarover.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162851853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:19 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, maar die mag ik maar 1x per week. Dus als ik denk dat het een minder erge aanval is of als hij komt op een moment dat ik naar bed kan, gebruik ik Diclofenac. Werkt 50% van de tijd ofzo.
Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.
pi_162852071
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo streng met je imigran? Mijn neuroloog doet niet moeilijk daarover.
Op een gegeven moment gebruikte ik om de dag Imigran, zo'n 15 keer per maand dus. Toen ben ik een maand afgekickt. Geen verschil in klachten (ja, aanvallen die dagenlang duurden ipv een uurtje na innemen van Imigran, maar de hoeveelheid aanvallen nam niet af). Daarna kwam ik bij een hoofdpijnneuroloog. Die vond dat ik drie maanden moest afkicken. Hel kan ik je vertellen. :'( Wederom geen verschil in klachten. Ik mocht toen langzaam weer opbouwen naar max. 1 Imigran per week en max. 2 Diclofenac per week, om medicatieafhankelijke hoofdpijn te voorkomen.

Maar bij mij dwingt dat limiet me ook om mijn grenzen in de gaten te houden. Voorheen ging het weleens zo dat ik migraine kreeg, ik Imigran innam, ondertussen naar de sportschool liep, dan was het wel zo'n beetje over en ging ik sporten, later op de dag kwam het dan weer terug, nog een Imigran... allemaal terwijl ik gewoon doorging met mijn dagelijkse leven. Nu kan ik er niet meer twee op één dag nemen en moet ik gewoon verplicht rust nemen bij een aanval, want anders gaat het niet goed weg.

Bovendien gaat niemand me beschuldigen van medicatie-overuse, want elke nieuwe arts begint daar als eerste over. Dus als ik het medische circuit besluit in te gaan, kunnen we meteen over op behandelen en niet eerst drie maanden afkicken.
pi_162852111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.
Gemiddeld drie keer per week. Zie bericht hierboven. Heeft om verschillende redenen nut voor me om me aan dat limiet te houden.
pi_162852167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Gemiddeld drie keer per week.
Dat kun je echt voorgeschreven krijgen. Helpt het snel? Ik ken migraine niet
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:44:11 #105
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162852382
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat mag echt meer. Maar dan moet je we een goede neuroloog hebben. Hoe vaak heb je aanvallen? Ik heb zelf chronische clusterhoofdpijn. Iets anders. Ik spuit meer dan 5 x per dag.
:'( chronische clusterhoofdpijn. Omg. Ik heb a typische migraine.ze waren even bang voor clusterhoofdpijn, maar dan heb ik gelukkig niet. Ik heb max wel eens 3x Op 1 dag gespoten. Wordt wel high van die shiz.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:45:49 #106
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162852436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 18:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]
Ik heb vorig jaar een poging tot datingsite gedaan, nou nou nou :') De een na de ander haakte af zodra ik over m'n rugzakje (lees; hutkoffer) begon.
Daarom zou ik ook nooit aan daten op die manier beginnen. Nog los van mijn uiterlijk waar ook geen vrouw warm van wordt.

Als ik een vrouw leer kennen en ze weet hoe ik er uit zie en welke problemen ik heb en ze wil dan nog tijd met me doorbrengen dan kunnen we praten ^O^
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162852440
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:'( chronische clusterhoofdpijn. Omg. Ik heb a typische migraine.ze waren even bang voor clusterhoofdpijn, maar dan heb ik gelukkig niet. Ik heb max wel eens 3x Op 1 dag gespoten. Wordt wel high van die shiz.
Wat is A typische migraine? De lol bij mij is er wel van af. Maar dat lijkt mij bij migraine ook zo lopen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:46:00 #108
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162852445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Gemiddeld drie keer per week. Zie bericht hierboven. Heeft om verschillende redenen nut voor me om me aan dat limiet te houden.
Ok nou dan is het wel beter dat je je aan die limiet houdt. Ik gebruik de injecties enkel om dan nog te kunnen werken. Of in ieder geval dragelijk te houden.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162852471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef twiFight het volgende:

[..]

Daarom zou ik ook nooit aan daten op die manier beginnen. Nog los van mijn uiterlijk waar ook geen vrouw warm van wordt.

Als ik een vrouw leer kennen en ze weet hoe ik er uit zie en welke problemen ik heb en ze wil dan nog tijd met me doorbrengen dan kunnen we praten ^O^
Wat heb je dan?
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:47:42 #110
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162852512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]

Wat is A typische migraine? De lol bij mij is er wel van af. Maar dat lijkt mij bij migraine ook zo lopen.
Dat is migraine met niet de standaard verschijnselen. Dus ik moet niet spugen, aanvallen duren soms korter dan standaard of komen te snel terug.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:47:58 #111
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162852525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat heb je dan?
Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162852565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.
Jezus. Maar dan heb je het wel op zeer ernstige manier.
pi_162852582
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dat is migraine met niet de standaard verschijnselen. Dus ik moet niet spugen, aanvallen duren soms korter dan standaard of komen te snel terug.
Maar hoe vaak heb je er last van?
pi_162852607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kun je echt voorgeschreven krijgen. Helpt het snel? Ik ken migraine niet
Duurt wel een uur voor het werkt. Maar ik neem het in de vorm van een zetpil. Injectie of smelttabletten werken sneller geloof ik.

Injecties is me weleens voorgesteld, maar nog nooit geprobeerd. Wil daar ooit misschien wel op overstappen, maar ik heb nog zoveel dingen die ik wil uitproberen en zo weinig tijd en energie om het in te passen. Dus dat gaat stapje voor stapje.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:50:02 #115
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162852637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Diabetes type 1, nierfalen, hersenletsel en eenzijdig verlamd. Dat zijn de hoofdzaken en daar komen nog tig zaken uit voort.
Toch draait het niet om uiterlijk :@
Kan me wel voorstellen dat je lijst met problemen afdchrikt. Dat zou mijn lijst ook doen namelijk.

Stay positive!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:50:20 #116
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162852652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jezus. Maar dan heb je het wel op zeer ernstige manier.
Ja, maar dat hebben wel meer mensen hier. Op een of andere manier komen die dingen zelden alleen. En bij mij is bv. de diabetes weer ten dele de reden dat ik nierfalen heb en zo blijft dat maar doorgaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162852666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Duurt wel een uur voor het werkt. Maar ik neem het in de vorm van een zetpil. Injectie of smelttabletten werken sneller geloof ik.

Injecties is me weleens voorgesteld, maar nog nooit geprobeerd. Wil daar ooit misschien wel op overstappen, maar ik heb nog zoveel dingen die ik wil uitproberen en zo weinig tijd en energie om het in te passen. Dus dat gaat stapje voor stapje.
Ik heb dan geen migraine. Maar dat werkt echt. De injecties.
pi_162852703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben wel meer mensen hier. Op een of andere manier komen die dingen zelden alleen. En bij mij is bv. de diabetes weer ten dele de reden dat ik nierfalen heb en zo blijft dat maar doorgaan.
Maar hersenletsel. Waar merk je dat uit?
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:51:37 #119
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162852704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hoe vaak heb je er last van?
3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruik
En nu 1x per week.

Gebruik 12mg candesartan iedere dag. En dan bij die aanval sumatriptan injecties.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162852801
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruik
En nu 1x per week.

Gebruik 12mg candesartan iedere dag. En dan bij die aanval sumatriptan injecties.
Dat is ook veel. 1 x per week. Maar dan weet je dus dat imigran werkt.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:57:07 #121
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162852960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hersenletsel. Waar merk je dat uit?
Het is het gevolg van een herseninfarct en dat kan op alle mogelijke manieren verschillen. Het hangt er maar net vanaf welk deel van je hersens aangedaan raken.

Bij mij resulteerde het in snel vermoeid zijn en in het algeheel weinig kunnen hebben. Maar ook de eenzijdige verlamming is er een gevolg van. Ik loop slecht, kan mijn rechterhand niet meer gebruiken en nog vele dingen meer. Maar het heeft ook meer kleinere, soms suffe gevolgen. Ik verdraag (hard) geluid slecht, heb regelmatig spasmes en als ik schrik (bv. door een toeterende auto) dan vliegt mijn arm in de lucht door een reflex. Gelukkig zijn die dingen dan weer relatief makkelijk mee te leven.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_162852992
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

3x per week als ik geen dagelijkse medicatie gebruik
En nu 1x per week.

Gebruik 12mg candesartan iedere dag. En dan bij die aanval sumatriptan injecties.
Wat fijn dat die Candesartan voor je werkt! Dat is al een enorm verschil van 3 naar 1x per week! Was het laatste preventieve medicijn dat ik geprobeerd heb, maar deed niks helaas.

Toen teruggegaan naar het eerste preventieve medicijn waar ik elke keer weer op uitkom: Propranolol. Haalt het aantal aanvallen niet naar beneden, maar wel de heftigheid en ik heb denk ik al een jaar niet meer hoeven overgeven, terwijl ik dat zonder Propranolol heel heftig heb.
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:58:09 #123
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853009
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is ook veel. 1 x per week. Maar dan weet je dus dat imigran werkt.
Werkt heel goed. Alleen wat vervelende bijwerkingen.
-Pijn in mijn neus. Alsof ik water in mijn neus heb gekregen
-Korte tijd druk op mijn borst
-Korte tijd verergerd de hoofdpijn
-Ik word er high van, gaat ook weer over.
-schijterij een dag later
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162853029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Het is het gevolg van een herseninfarct en dat kan op alle mogelijke manieren verschillen. Het hangt er maar net vanaf welk deel van je hersens aangedaan raken.

Bij mij resulteerde het in snel vermoeid zijn en in het algeheel weinig kunnen hebben. Maar ook de eenzijdige verlamming is er een gevolg van. Ik loop slecht, kan mijn rechterhand niet meer gebruiken en nog vele dingen meer. Maar het heeft ook meer kleinere, soms suffe gevolgen. Ik verdraag (hard) geluid slecht, heb regelmatig spasmes en als ik schrik (bv. door een toeterende auto) dan vliegt mijn arm in de lucht door een reflex. Gelukkig zijn die dingen dan weer relatief makkelijk mee te leven.
Met alle respect. Dan voel ik mij al minder ziek. En hoe oud ben je?
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:59:21 #125
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162853062
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Met alle respect. Dan voel ik mij al minder ziek. En hoe oud ben je?
33 :'( Maar ik voel me door mijn lichaam een stuk ouder.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:59:36 #126
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Wat fijn dat die Candesartan voor je werkt! Dat is al een enorm verschil van 3 naar 1x per week! Was het laatste preventieve medicijn dat ik geprobeerd heb, maar deed niks helaas.

Toen teruggegaan naar het eerste preventieve medicijn waar ik elke keer weer op uitkom: Propranolol. Haalt het aantal aanvallen niet naar beneden, maar wel de heftigheid en ik heb denk ik al een jaar niet meer hoeven overgeven, terwijl ik dat zonder Propranolol heel heftig heb.
Candesartan werkt gelukkig inderdaad. Ook heb ik de cefaly via de neuroloog voorgeschreven gekregen.
Alleen ik kan dat gevoel slecht verdragen, maar leek wel te helpen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162853263
Voor jullie allemaal; ik heb ontzettend veel respect voor jullie optimisme en volhardendheid!
_O_ ____!!!
pi_162853371
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Candesartan werkt gelukkig inderdaad. Ook heb ik de cefaly via de neuroloog voorgeschreven gekregen.
Alleen ik kan dat gevoel slecht verdragen, maar leek wel te helpen.
Ik heb de Cefaly gratis mogen uitproberen en ik vond het gevoel juist erg prettig bij een aanval. Kon het daardoor beter verdragen. Maar het had bij mij geen enkel preventief effect en ik vond het de 300 euro niet waard voor enkel een prettig gevoel.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:07:16 #129
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor jullie allemaal; ik heb ontzettend veel respect voor jullie optimisme en volhardendheid!
_O_ ____!!!
:@ :@ En jij bedankt voor je lezend oog ipv luisterend oor *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162853397
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162853400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor jullie allemaal; ik heb ontzettend veel respect voor jullie optimisme en volhardendheid!
_O_ ____!!!
Volgens mij geldt dat ook voor jouzelf hoor. :*
pi_162853418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er aan de hand? ;(
pi_162853422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor jullie allemaal; ik heb ontzettend veel respect voor jullie optimisme en volhardendheid!
_O_ ____!!!
Je kan ook weinig anders.
pi_162853434
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Volgens mij geldt dat ook voor jouzelf hoor. :*
Ik ben alles behalve optimistisch, ik kan nog wat leren van jullie :*
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:08:59 #135
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik heb de Cefaly gratis mogen uitproberen en ik vond het gevoel juist erg prettig bij een aanval. Kon het daardoor beter verdragen. Maar het had bij mij geen enkel preventief effect en ik vond het de 300 euro niet waard voor enkel een prettig gevoel.
Ik kan niet eens de hele 20 min uitzitten. Maximaal 8 minuten gehaald en dat na een maand.
Ik heb m wel aangeschaft,kon gelukkig in 3x betalen. Kreeg m niet terug van mijn verzekering.

Heb je wel eens depakine geprobeerd?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:09:30 #136
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162853493
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*;
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:09:44 #137
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853511
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brand los!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162853521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan ook weinig anders.
Jawel hoor. Je kan wel anders. Ik heb daar wel voorbeelden van gezien. Dus ik zou het compliment aannemen. :Y

Sowieso zijn er verschillende fasen qua acceptatie en dat gaat op en neer, ook na jaren kan dat weer neer.
pi_162853570
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:08 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik kan niet eens de hele 20 min uitzitten. Maximaal 8 minuten gehaald en dat na een maand.
Ik heb m wel aangeschaft,kon gelukkig in 3x betalen. Kreeg m niet terug van mijn verzekering.

Heb je wel eens depakine geprobeerd?
Hmm, apart. Ik kon na een week of twee al de hele 20 minuten uitzitten. Zelfs meerdere keren achter elkaar bij een aanval.

Depakine werkte niet en ik kwam ervan aan.
pi_162853609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve optimistisch, ik kan nog wat leren van jullie :*
En wat heb jij? Mijn excuus als ik het eerder gevraagd heb.

Toch wel leuk zo als kneuzen bij elkaar.
pi_162853660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand? ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162853665
Topamax was de grootste ramp qua preventie voor migraine. Daar werd ik zwaar depressief van en apathisch. Bijna opgenomen geweest... Neuroloog geloofde niet dat het door de medicatie kwam, want er was ook net een vriendin overleden dus hij beweerde dat het rouw was. Uiteindelijk versneld afgebouwd onder begeleiding van de psychiater en toen trok het langzaam weg.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:14:29 #143
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Hmm, apart. Ik kon na een week of twee al de hele 20 minuten uitzitten. Zelfs meerdere keren achter elkaar bij een aanval.

Depakine werkte niet en ik kwam ervan aan.
Ok je bent dus ook proefpersoon geweest haha.
Ja die cefaly ligt nu in de kast te stoffen.Maar mocht het erger worden dan kan ik hem wel gebruiken.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:15:30 #144
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat heb jij? Mijn excuus als ik het eerder gevraagd heb.

Toch wel leuk zo als kneuzen bij elkaar.
In de op staat ook wel wat sommige vaste klanten hebben.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:16:09 #145
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:X ik ben sprakeloos.
Sterkte
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162853750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je kan wel anders. Ik heb daar wel voorbeelden van gezien. Dus ik zou het compliment aannemen. :Y

Sowieso zijn er verschillende fasen qua acceptatie en dat gaat op en neer, ook na jaren kan dat weer neer.
Ik ben er nog niet uit dan. Ik accepteer het niet.
pi_162853764
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:14 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ok je bent dus ook proefpersoon geweest haha.
Ja die cefaly ligt nu in de kast te stoffen.Maar mocht het erger worden dan kan ik hem wel gebruiken.
Jup. Propranolol, Topamax, Depakine, Nortrilen, Candesartan. Dan heb je alle soorten wel zo'n beetje gehad volgens mij.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 22:18:37 #148
137949 Disana
pi_162853829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162853890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Jup. Propranolol, Topamax, Depakine, Nortrilen, Candesartan. Dan heb je alle soorten wel zo'n beetje gehad volgens mij.
Topamax. Hoe viel dat bij jou?
pi_162853913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Topamax. Hoe viel dat bij jou?
Zie hierboven ergens. Was een ramp.
pi_162853936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Zie hierboven ergens. Was een ramp.
Dat je werkelijk denkt dat je gek aan het worden bent. Ik zat bij een klant.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:23:07 #152
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162853970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Jup. Propranolol, Topamax, Depakine, Nortrilen, Candesartan. Dan heb je alle soorten wel zo'n beetje gehad volgens mij.
Ik dus metroprolol, depakine, candesartan en vroeger nog iets wat ik niet meer precies weet.

En dan nog de triptanen, pijnstillers en cefaly.

Kut migraine
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162854334
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat heftig zeg. Ik ben een beetje sprakeloos. Sterkte en een dikke knuffel maar dan :*
En heftig al die verhalen over hoofdpijn/migraine zeg. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb, dat lijkt me echt verschrikkelijk -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:37:27 #154
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162854555
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:18 schreef Disana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:38:29 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162854599
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje... heel veel sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 22:39:59 #156
137949 Disana
pi_162854659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:46:14 #157
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162854928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Disana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:46:34 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162854948
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje wat heftig zeg. Ik ben een beetje sprakeloos. Sterkte en een dikke knuffel maar dan :*
En heftig al die verhalen over hoofdpijn/migraine zeg. Ik ben echt blij dat ik dat niet heb, dat lijkt me echt verschrikkelijk -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( knuffel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 22:48:19 #159
137949 Disana
pi_162855018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162855079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

;( knuffel
Thnx :*
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:50:15 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162855104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:48 schreef Disana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2016 @ 22:52:21 #162
137949 Disana
pi_162855194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162855199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsssk, daar mag je je best wel zielig om voelen af en toe! Maaaar liefde komt in alle soorten en maten.
En enorm knap dat je het geaccepteerd hebt! Maar sluit niks uit. O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:53:16 #164
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162855242
Jeetje, wat een heftige dingen in het topic vandaag, waar te beginnen!

@ Jaroon: clusterhoofdpijn lijkt me echt de hel. Ik heb heel af en toe migraine aanvallen (lang niet zo hevig en/of vaak als de mensen hier die regelmatig over migraine posten, dus ik klaag niet), en vind dat op zo'n moment al erg genoeg.

@ MarieAlice: jeetje, wat een onwijs heftig nieuws! Is er wel iemand in je omgeving die je een beetje kan opvangen nu?

@ Sylvana: Vriendin verliezen is altijd kut, zeker als het clubje al niet te groot is.. En een relatie is heel fijn, maar je wil er inderdaad ook wel wat naast hebben.. knuffel!

@ LPFan: klote eigenlijk dat dat er nog eens bij komt, alsof je nieren nog niet genoeg zijn. Ik weet dat je momenteel gewoon gelukkig bent op je eentje, maar er zijn wel meer mensen die om wat voor een reden dan ook geen seks kunnen of willen hebben op internet te vinden he, mocht je een keer wel behoefte hebben aan lotgenoten contacten ;).

@ iedereen die ik vergeten ben maar die het wel nodig heeft: hele dikke knuffel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162855297
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ :{ ;(
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:56:57 #166
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162855373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Disana het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Tsssk, daar mag je je best wel zielig om voelen af en toe! Maaaar liefde komt in alle soorten en maten.
En enorm knap dat je het geaccepteerd hebt! Maar sluit niks uit. O+
Doe ik ook zeker niet ;) Je weet nooit hoe het leven loopt natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:53 schreef superkimmi het volgende:
Jeetje, wat een heftige dingen in het topic vandaag, waar te beginnen!

@ Jaroon: clusterhoofdpijn lijkt me echt de hel. Ik heb heel af en toe migraine aanvallen (lang niet zo hevig en/of vaak als de mensen hier die regelmatig over migraine posten, dus ik klaag niet), en vind dat op zo'n moment al erg genoeg.

@ MarieAlice: jeetje, wat een onwijs heftig nieuws! Is er wel iemand in je omgeving die je een beetje kan opvangen nu?

@ Sylvana: Vriendin verliezen is altijd kut, zeker als het clubje al niet te groot is.. En een relatie is heel fijn, maar je wil er inderdaad ook wel wat naast hebben.. knuffel!

@ LPFan: klote eigenlijk dat dat er nog eens bij komt, alsof je nieren nog niet genoeg zijn. Ik weet dat je momenteel gewoon gelukkig bent op je eentje, maar er zijn wel meer mensen die om wat voor een reden dan ook geen seks kunnen of willen hebben op internet te vinden he, mocht je een keer wel behoefte hebben aan lotgenoten contacten ;).

@ iedereen die ik vergeten ben maar die het wel nodig heeft: hele dikke knuffel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, ik zat ook op een asexuelenforum bijvoorbeeld ;) Zijn best veel mensen die dat hebben.
Enn jeeej voor fijne dag *O* Horen we hier graag ;)
Fijn dat je schoonmoeder weer lekker thuis is!

Slaap lekker allemaal O+ Ik mag morgen weer gezellig ff 3.5 uur aan de machine vast :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162857957
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Doe ik ook zeker niet ;) Je weet nooit hoe het leven loopt natuurlijk.

[..]

Jah, ik zat ook op een asexuelenforum bijvoorbeeld ;) Zijn best veel mensen die dat hebben.
Enn jeeej voor fijne dag *O* Horen we hier graag ;)
Fijn dat je schoonmoeder weer lekker thuis is!

Slaap lekker allemaal O+ Ik mag morgen weer gezellig ff 3.5 uur aan de machine vast :P

Omdat je ziek bent?
pi_162858028
Heftige stukken weer.
Dikke knus voor allemaal en twee voor de bikkels van gisteren.

Wat fijn dat we hier zoveel kunnend delen. *;
En voor elkaar kunnen betekenen.
pi_162858331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 01:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat je ziek bent?
Misschien kun je de OP even lezen. Daar staat van de meeste vaste posters in wat ze hebben ;)

Ik ben wakker geschrokken uit een nachtmerrie. Ff mn gedachten op wat anders richten (telefoon op nightmode) en hopelijk lukt het om nog ff te slapen zo. Om half 7 gaat de wekker alweer.
pi_162858379
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 04:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Misschien kun je de OP even lezen. Daar staat van de meeste vaste posters in wat ze hebben ;)

Ik ben wakker geschrokken uit een nachtmerrie. Ff mn gedachten op wat anders richten (telefoon op nightmode) en hopelijk lukt het om nog ff te slapen zo. Om half 7 gaat de wekker alweer.
Misschien is da tniet nodig. Een prettige start gewenst.
pi_162858382
Wat een eerlijke, heftige posts hebben jullie geplaatst! Sterkte en respect voor jullie lieve mensen! Wat fijn dat er hier een hoekje is waar we dit met respect voor eljaar kunnen delen! Dikke knuf allemaal!

Met mij gaat het best goed op het moment, een beetje warmte helpt altijd wel om minder pijn te hebben.
Wel oppassen dat ik niet teveel ga doen omdat ik me zo goed voel.
pi_162858383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:15 schreef caroro het volgende:
Wat een eerlijke, heftige posts hebben jullie geplaatst! Sterkte en respect voor jullie lieve mensen! Wat fijn dat er hier een hoekje is waar we dit met respect voor eljaar kunnen delen! Dikke knuf allemaal!

Met mij gaat het best goed op het moment, een beetje warmte helpt altijd wel om minder pijn te hebben.
Wel oppassen dat ik niet teveel ga doen omdat ik me zo goed voel.
En wat voor een ziekte heb jij?

Het valt wel wat tegen dat zo veel mensen iets naars hebben.
pi_162858387
Check de OP ;)
pi_162858389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:24 schreef caroro het volgende:
Check de OP ;)
Psychisch dus. Misschien hoor ik dan niet hier thuis. Het lijkt mij heel naar omdat het ongrijpbaar is.
pi_162858391
Psychisch???? Kun je niet lezen?
pi_162858394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:33 schreef caroro het volgende:
Psychisch???? Kun je niet lezen?
Maar wat heb je dan?
pi_162858395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien is da tniet nodig. Een prettige start gewenst.
Misschien ook wel. Dan hoef je het niet elke keer te vragen. Steeds opnieuw je verhaal moeten uitleggen is niet fijn. En als je het leest sla je de plank niet mis zoals bij caroro nu.

Slapen lukt niet meer, vanaf half 4 al wakker na die nachtmerrie. Bloedsuiker is goed, dus daar ligt het niet aan. Gewoon te druk in mn hoofd onbewust denk ik. Nu maar eruit en maar ff wat op uitzending gemist terugkijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:15 schreef caroro het volgende:
Wat een eerlijke, heftige posts hebben jullie geplaatst! Sterkte en respect voor jullie lieve mensen! Wat fijn dat er hier een hoekje is waar we dit met respect voor eljaar kunnen delen! Dikke knuf allemaal!

Met mij gaat het best goed op het moment, een beetje warmte helpt altijd wel om minder pijn te hebben.
Wel oppassen dat ik niet teveel ga doen omdat ik me zo goed voel.
Mooi gezegd en helemaal waar O+
Fijn dat het met jou beter gaat en de warmte de pijn verlicht. Idd wel op je grenzen letten en niet nu van alles gaan doen omdat je je goed voelt, maar later met de gebakken peren zitten :*
pi_162858396
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Misschien ook wel. Dan hoef je het niet elke keer te vragen en sla je de plank niet mis zoals bij caroro nu.

Slapen lukt niet meer, vanaf half 4 al wakker na die nachtmerrie. Bloedsuiker is goed, dus daar ligt het niet aan. Gewoon te druk in mn hoofd onbewust denk ik. Nu maar eruit en maar ff wat op uitzending gemist terugkijken.
Maar je werkt dus nog? Knap. Het niet kunnen slapen. Ik ken het. Volkomen waardeloos.
pi_162858397
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je werkt dus nog? Knap. Het niet kunnen slapen. Ik ken het. Volkomen waardeloos.
Nee ik ben volledig arbeidsongeschikt maar volg 3 dagen behandeling in de week. Echt alsjeblieft lees de OP...
pi_162858398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat heb je dan?
in de OP staat een lijst met vaste users en hun chronische (fysieke) klachten. Ik heb geen zin om het hele verhaal constant uit te moeten typen dus daar kun je lezen wat ik en de anderen mankeren.
Ik zou het ten zeerste waarderen wanneer je stopt met trollen in dit topic.
pi_162858401
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:40 schreef caroro het volgende:

[..]

in de OP staat een lijst met vaste users en hun chronische (fysieke) klachten. Ik heb geen zin om het hele verhaal constant uit te moeten typen dus daar kun je lezen wat ik en de anderen mankeren.
Ik zou het ten zeerste waarderen wanneer je stopt met trollen in dit topic.
Ik trol niet. Je kan gewoon zeggen wat je mankeert. Dat kan ik ook. Ik begrijp de agressie niet. Ik heb chronische clusterhoofdpijn. Zo moeilijk is dat niet te typen.
pi_162858407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik ben volledig arbeidsongeschikt maar volg 3 dagen behandeling in de week. Echt alsjeblieft lees de OP...
Ik begrijp niet wat ik daar verder moet lezen. Natuurlijk raakt mijn ziekte mij ook psychisch. Daarom post ik hier ook. Maar ik mag toch ook vragen wat iemand voor ziekte heeft?
pi_162858418
Ik ben heel boos door pijn. Het laatste wat ik wil is zieke mensen pesten met/door opmerkingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jaroon op 09-06-2016 06:11:17 ]
pi_162858469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat ik daar verder moet lezen. Natuurlijk raakt mijn ziekte mij ook psychisch. Daarom post ik hier ook. Maar ik mag toch ook vragen wat iemand voor ziekte heeft?
Het is gewoon heel vervelend om steeds je verhaal te moeten vertellen als iemand het ook even kan lezen. En dan sla je de plank niet zo mis met opmerkingen die te voorkomen zijn. Want zo'n opmerking over dat ik gewoon werk, wat dus niet zo is, vind ik pijnlijk. Omdat ik zo graag wel zou willen werken, maar het niet kan. Als je de OP had gelezen had je die opmerking niet gemaakt en had ik me daar niet weer ff kut over te hoeven voelen.

En ik kan me voorstellen dat je zelf ook last hebt, en dat vind ik erg vervelend. Maar je komt hier opeens gisteren mee posten, zonder je zelf echt voor te stellen, vraagt aan tig mensen wat voor ziekte ze hebben en slaat alsnog de plank volledig mis bij caroro en mij met bepaalde opmerkingen. Dat is gewoon niet fijn.
pi_162858471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is gewoon heel vervelend om steeds je verhaal te moeten vertellen als iemand het ook even kan lezen. En dan sla je de plank niet zo mis met opmerkingen die te voorkomen zijn. Want zo'n opmerking over dat ik gewoon werk, wat dus niet zo is, vind ik pijnlijk. Omdat ik zo graag wel zou willen werken, maar het niet kan. Als je de OP had gelezen had je die opmerking niet gemaakt en had ik me daar niet weer ff kut over te hoeven voelen.

En ik kan me voorstellen dat je zelf ook last hebt, en dat vind ik erg vervelend. Maar je komt hier opeens gisteren mee posten, zonder je zelf echt voor te stellen, vraagt aan tig mensen wat voor ziekte ze hebben en slaat alsnog de plank volledig mis bij caroro en mij met bepaalde opmerkingen. Dat is gewoon niet fijn.
Ik zie gewoon niet hoe ik dat uit de OP moet halen. Andere mensen doen er ook niet moeilijk over. Ik begrijp wel dat je die uitleg niet steeds wil geven. Hier misschien even wel.
pi_162858475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie gewoon niet hoe ik dat uit de OP moet halen. Andere mensen doen er ook niet moeilijk over. Ik begrijp wel dat je die uitleg niet steeds wil geven. Hier misschien even wel.
Klik die spoiler open en lees... :)
pi_162858477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie gewoon niet hoe ik dat uit de OP moet halen. Andere mensen doen er ook niet moeilijk over. Ik begrijp wel dat je die uitleg niet steeds wil geven. Hier misschien even wel.
Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
pi_162858480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Onderaan de post staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Ik kan het ook gewoon aan iemand vragen. Jij wordt er boos over. Anderen niet.
pi_162858489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Hoe kom ik daar tussen?
pi_162858498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Dat zijn niet alle verhalen. Daarnaast moet je dat net weten.
pi_162858506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Wat weet je over mij?
pi_162858518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zijn niet alle verhalen. Daarnaast moet je dat net weten.
Als je de OP leest, staat er dat je de verhalen van de users kan vinden onderaan de OP en staat er ook hoe je in de OP kan geraken. Hoe spoilers werken weet je, want in andere topics kende je ze wel.

Kunnen we dan nu verder met het topic? :)
pi_162858519
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Klik die spoiler open en lees... :)
Ik kan het ook vragen. De man met suikerziekte stond er volgens mij niet tussen.
pi_162858523
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:01 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Als je de OP leest, staat er dat je de verhalen van de users kan vinden onderaan de OP en staat er ook hoe je in de OP kan geraken. Hoe spoilers werken weet je, want in andere topics kende je ze wel.

Kunnen we dan nu verder met het topic? :)
Ik ken niemand hier. Mensen mij duidelijk ook niet. Van mij mogen we verder.
pi_162858528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe kom ik daar tussen?
hmmmm....

geregistreerd op: maandag 26 december 2005 @ 16:04

zó lang op Fok en je weet niet hoe je een spoiler open moet maken?

verveel je je of zo?

niet écht een geschikt topic om te trollen hier of wel?
pi_162858529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:03 schreef FANN het volgende:

[..]

hmmmm....

geregistreerd op: maandag 26 december 2005 @ 16:04

zó lang op Fok en je weet niet hoe je een spoiler open moet maken?

verveel je je of zo?

niet écht een geschikt topic om te trollen hier of wel?
Ik weet het niet. Ik wil het ook niet weten. Waarom zou ik trollen? Ik ben zelf ziek.
pi_162858534
Terug naar af. Niemand hier wil elkaar afzeiken.
pi_162858538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik wil het ook niet weten. Waarom zou ik trollen? Ik ben zelf ziek.
Als je na 10 jaar nóg niet weet hoe je een spoiler moet open, dan ben je in elk geval niet helemaal helder.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:05 schreef Jaroon het volgende:
Niemand hier wil elkaar afzeiken.
lijkt me niet nee...
pi_162858546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Als je na 10 jaar nóg niet weet hoe je een spoiler moet open, dan ben je in elk geval niet helemaal helder.

[..]

lijkt me niet nee...
Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
pi_162858550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
Misschien wil niet iedereen in de OP.

Ik zou zeggen vertel je verhaal en vraag of je in de OP mag, dan weet iedereen meteen wat jou
scheelt en hoeven ze het niet iedere keer te vragen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:13:10 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 01:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat je ziek bent?
Ik ben dialyse patient. Ik zit 3 keer in de week aan de machine vast om mijn bloed van gifstoffen te ontdoen omdat mijn nieren niet meer werken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien wil niet iedereen in de OP.

Ik zou zeggen vertel je verhaal en vraag of je in de OP mag, dan weet iedereen meteen wat jou
scheelt en hoeven ze het niet iedere keer te vragen.
Niet direct behoefte aan. Als je iets wil weten vraag je het maar.
pi_162858563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ben dialyse patient. Ik zit 3 keer in de week aan de machine vast om mijn bloed van gifstoffen te ontdoen omdat mijn nieren niet meer werken.
Ik ken het het. Op zo'n zaal liggen. Ver van leuk.
pi_162858569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet direct behoefte aan. Als je iets wil weten vraag je het maar.
Als jij er behoefte aan hebt om iets te vertellen dan vertel je het maar, ik vraag niks, misschien
heb je helemaal geen zin om iets te vertellen.

Kan je nagaan hoe mensen zich hier voelen als er iedere keer opnieuw gevraagd wordt
''wat ze hebben''.
pi_162858572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Als jij er behoefte aan hebt om iets te vertellen datn vertel je het maar, ik vraag niks, misschien
heb je helemaal geen zin om iets te vertellen.

Kan je nagaan hoe mensen zich hier voelen als er iedere keer opnieuw gevraagd wordt
''wat ze hebben''.
Lijkt mij een normale vraag. Maar misschien zit ik daar fout in.
pi_162858573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
Nochtans kan je in een aantal topics in nws wel spoilers openen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:16:46 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken het het. Op zo'n zaal liggen. Ver van leuk.
Je kent iemand die dialyseert? Het valt trouwens erg mee hoor, vind het niet erg om er te zijn. Weet ook waarvoor ik het doe want doe ik het niet loopt het heel snel heel slecht af.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
Je vroeg toch aan mij wat ik voor ziekte heb, en ik sta daar wel in ;) .
In dit topic zijn we niet gewend elkaar te benaderen zoals jij dat doet. En dat wekt argwaan en ergernis op. En wanneer je dan hele verkeerde aannames over mensen gaat doen zoals bij mij en sylvana, is het moeilijk om je serieus te nemen vandaar mijn reactie.
pi_162858576
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:16 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Nochtans kan je in een aantal topics in nws wel spoilers openen.
Dat is bewust. Gewoon nieuws. Hier is het anders.
pi_162858581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je kent iemand die dialyseert? Het valt trouwens erg mee hoor, vind het niet erg om er te zijn. Weet ook waarvoor ik het doe want doe ik het niet loopt het heel snel heel slecht af.
Ik moet er soms zijn omdat ik hemochromatose heb. Dan schaam ik mij toch een beetje. Omdat ik weet dat andere mensen zieker zijn dan ik.
pi_162858589
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:16 schreef caroro het volgende:

[..]

Je vroeg toch aan mij wat ik voor ziekte heb, en ik sta daar wel in ;) .
In dit topic zijn we niet gewend elkaar te benaderen zoals jij dat doet. En dat wekt argwaan en ergernis op. En wanneer je dan hele verkeerde aannames over mensen gaat doen zoals bij mij en sylvana, is het moeilijk om je serieus te nemen vandaar mijn reactie.
Jij hebt argwaan. Ik doe niet aan rare aannames. Kunnen we er nu over stoppen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:21:19 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik moet er soms zijn omdat ik hemochromatose heb. Dan schaam ik mij toch een beetje. Omdat ik weet dat andere mensen zieker zijn dan ik.
Niet rot bedoelt, maar waardoor moet je daarvoor op een dialyse afdeling zijn?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Niet rot bedoelt, maar waardoor moet je daarvoor op een dialyse afdeling zijn?
Omdat men daar bloed kan afnemen. Maar dat is geheel anders dan jij daar meemaakt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:25:00 #214
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat men daar bloed kan afnemen. Maar dat is geheel anders dan jij daar meemaakt.
Ah, oke. Ja dat is idd anders. Maar again, het is echt niet zo erg als iedereen denkt. Ja dat je elke keer met naalden in je zit is minder maar goed als ze er eenmaal in zitten is het niet zo erg, Je kan je arm niet bewegen maar goed alles wordt voor je gedaan dus geen probleem :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah, oke. Ja dat is idd anders. Maar again, het is echt niet zo erg als iedereen denkt. Ja dat je elke keer met naalden in je zit is minder maar goed als ze er eenmaal in zitten is het niet zo erg, Je kan je arm niet bewegen maar goed alles wordt voor je gedaan dus geen probleem :P
Mensen zijn wel erg aardig op die afdeling. Liggen er bij jou ook mensen die een chemo kuur krijgen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:29:39 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mensen zijn wel erg aardig op die afdeling. Liggen er bij jou ook mensen die een chemo kuur krijgen?
Ja. En ja zeker, je wordt er ook absoluut niet als patient behandeld, maar gewoon als mens. Heerlijk is dat. Beetje auwh**ren enzo. Ik ben de jongste daar, ( ben bijna 28, de meeste zijn in de 70/80) dus de verpleging vind dat wel wel erg leuk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja. En ja zeker, je wordt er ook absoluut niet als patient behandeld, maar gewoon als mens. Heerlijk is dat. Beetje auwh**ren enzo. Ik ben de jongste daar, ( ben bijna 28, de meeste zijn in de 70/80) dus de verpleging vind dat wel wel erg leuk.
Er gaat misschien een oplossing komen voor mensen als jij met een nierprobleem. Heb je dat gelezen vandaag....gisteren dan?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:33:11 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er gaat misschien een oplossing komen voor mensen als jij met een nierprobleem. Heb je dat gelezen vandaag....gisteren dan?
Je hebt het over een draagbare kunstnier? verder niks gelezen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je hebt het over een draagbare kunstnier? verder niks gelezen.
Een soort box. En dan kun je het thuis regelen.
pi_162858660
http://www.nefarma.nl/cms/showpage.aspx?id=29869

Maar laat ik niet teveel zeggen over iets waar ik weinig over weet.
pi_162858677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja. En ja zeker, je wordt er ook absoluut niet als patient behandeld, maar gewoon als mens. Heerlijk is dat. Beetje auwh**ren enzo. Ik ben de jongste daar, ( ben bijna 28, de meeste zijn in de 70/80) dus de verpleging vind dat wel wel erg leuk.
En die bedden zijn ook goed!
pi_162858679
Nou, moet dat nu weer zo? :{

@Marie; ik ben sprakeloos.. wat een verschrikkelijk nieuws ;( Is er iemand in je omgeving die je kan opvangen? Ik weet verder niet goed wat te zeggen..

Door de vele posts ben ik de essentie van de andere posts vergeten :( Dus bij deze; :* voor iedereen.
pi_162858680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou, moet dat nu weer zo? :{

@Marie; ik ben sprakeloos.. wat een verschrikkelijk nieuws ;( Is er iemand in je omgeving die je kan opvangen? Ik weet verder niet goed wat te zeggen..

Door de vele posts ben ik de essentie van de andere posts vergeten :( Dus bij deze; :* voor iedereen.
Ik durf het nauwelijks meer te vragen. Wat heeft Marie?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:42:34 #224
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858681
Wat heb jij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik durf het nauwelijks meer te vragen. Wat heeft Marie?
Hou alsjeblieft op of ga weg.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:43:08 #226
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik durf het nauwelijks meer te vragen. Wat heeft Marie?
Even teruglezen ;-)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:46:40 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162858707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik durf het nauwelijks meer te vragen. Wat heeft Marie?
Jaroon, hou eens op.
In de OP staat van vrijwel iedereen wat hij/zij heeft, en het gros heeft er geen behoefte aan hetzelfde verhaal iedere keer op te lepelen.
Lees je in als je hier serieus wilt gaan posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:48:03 #228
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858716
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaroon, hou eens op.
In de OP staat van vrijwel iedereen wat hij/zij heeft, en het gros heeft er geen behoefte aan hetzelfde verhaal iedere keer op te lepelen.
Lees je in als je hier serieus wilt gaan posten.
_O_ Amen
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858717
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaroon, hou eens op.
In de OP staat van vrijwel iedereen wat hij/zij heeft, en het gros heeft er geen behoefte aan hetzelfde verhaal iedere keer op te lepelen.
Lees je in als je hier serieus wilt gaan posten.
Dankjewel ^O^
pi_162858726
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaroon, hou eens op.
In de OP staat van vrijwel iedereen wat hij/zij heeft, en het gros heeft er geen behoefte aan hetzelfde verhaal iedere keer op te lepelen.
Lees je in als je hier serieus wilt gaan posten.
:P ik dacht al... waar blijf je :+

Wat heeft Jaroon? :+ Behalve dat hij na 10 jaar geen spoilers kan openen :')
pi_162858755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:49 schreef FANN het volgende:

[..]

:P ik dacht al... waar blijf je :+

Wat heeft Jaroon? :+ Behalve dat hij na 10 jaar geen spoilers kan openen :')
Jaroon heeft Chronische Clusterhoofdpijn en Hemochromatose. Die vraag hadden mensen ook kunnen stellen. Ik word er niet boos over. Daarnaast kan ik zeer irritant zijn.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:53:07 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858757
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En die bedden zijn ook goed!
Ik zit niet op een bed maar op een stoel. Dat nieuws gaat idd over de draagbare kunstnier. De machine in het klein zeg maar.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jaroon heeft chronische Clusterhoofdpijn en hemochromatose. Die vraag hadden mensen ook kunnen stellen. Ik word er niet boos over. Daarnaast kan ik zeer irritant zijn.
Sterkte met het de eerste twee kwalen en jammer van de derde :+
pi_162858763
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jaroon, hou eens op.
In de OP staat van vrijwel iedereen wat hij/zij heeft, en het gros heeft er geen behoefte aan hetzelfde verhaal iedere keer op te lepelen.
Lees je in als je hier serieus wilt gaan posten.
thanks :)
pi_162858773
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik zit niet op een bed maar op een stoel. Dat nieuws gaat idd over de draagbare kunstnier. De machine in het klein zeg maar.
Ja. Het zou voor jou veel uitmaken. Geloof je erin? Of is het weer zo'n probeer maar verhaal?
pi_162858778
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Sterkte met het de eerste twee kwalen en jammer van de derde :+
We werken eraan. Al viel ik hier enorm mee.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:56:27 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162858788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jaroon heeft Chronische Clusterhoofdpijn en Hemochromatose. Die vraag hadden mensen ook kunnen stellen. Ik word er niet boos over. Daarnaast kan ik zeer irritant zijn.
Dat zeer irritant zijn mag je hier achterwege laten, het vragen naar de bekende weg ook.
Dat mensen het jou mogen vragen wil niet zeggen dat andere mensen hun verhaal (dat iemand die werkelijk interesse had sowieso al in de OP had kunnen lezen) voor iedereen die langskomt weer opnieuw wil vertellen.

Hou daar rekening mee.
Je kunt meeposten en dan hou je rekening met anderen, of je doet dat niet, en dan hoef je ook niet mee te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162858802
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zeer irritant zijn mag je hier achterwege laten, het vragen naar de bekende weg ook.
Dat mensen het jou mogen vragen wil niet zeggen dat andere mensen hun verhaal (dat iemand die werkelijk interesse had sowieso al in de OP had kunnen lezen) voor iedereen die langskomt weer opnieuw wil vertellen.

Hou daar rekening mee.
Je kunt meeposten en dan hou je rekening met anderen, of je doet dat niet, en dan hoef je ook niet mee te posten.
Ik stelde gewoon normale vragen. Dat verwacht ik ook van anderen. Op andere delen van het forum ben ik soms vervelend.Maar ik weet nu niet wat te doen......
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:59:55 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162858809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik stelde gewoon normale vragen. Dat verwacht ik ook van anderen. Op andere delen van het forum ben ik soms vervelend.Maar ik weet nu niet wat te doen......
Nee, dat deed je niet, je vroeg keer op keer naar de bekende weg.
Lees je in als je hier werkelijk wilt posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162858816
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat deed je niet, je vroeg keer op keer naar de bekende weg.
Lees je in als je hier werkelijk wilt posten.
Ik vroeg gewoon wat iemand voor ziekte had en heeft.
pi_162858835
LPFAN vraag ik in het ziekenhuis gewoon wat ze heeft. We liggen niet voor niets op de afdeling dagverpleging.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:04:03 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162858841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Het zou voor jou veel uitmaken. Geloof je erin? Of is het weer zo'n probeer maar verhaal?
Het heeft wel voordelen maar ik weet het niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162858850
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het heeft wel voordelen maar ik weet het niet.
Wat voor arts behandelt jou?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:13:03 #244
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:03 schreef Jaroon het volgende:
LPFAN vraag ik in het ziekenhuis gewoon wat ze heeft. We liggen niet voor niets op de afdeling dagverpleging.
Nou als je zo irri was daar als hier, dan Had je daarna naar de eerste hulp gekunt op je blauwe oog te laten behandelen. Die ik je dan wss zelf gemept had.

Probeer gewoon mee Te gaan in de flow, als je gewoon eem paar topics leest zie je meteen wat sommige hebben...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858911
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:13 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou als je zo irri was daar als hier, dan Had je daarna naar de eerste hulp gekunt op je blauwe oog te laten behandelen. Die ik je dan wss zelf gemept had.

Probeer gewoon mee Te gaan in de flow, als je gewoon eem paar topics leest zie je meteen wat sommige hebben...
De kans dat je mij een blauw oog geeft is klein.

Maar JIJ gaat dus door met treiteren.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:17:34 #246
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De kans dat je mij een blauw oog geeft is klein.

Maar JIJ gaat dus door met treiteren.
:W dag Jaroon. :r
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858937
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:17 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:W dag Jaroon. :r
Ik ben er nog. Voor de serieuze mensen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:18:51 #248
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben er nog. Voor de serieuze mensen.
Nou je bent een serieuze kneus.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858947
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:17 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:W dag Jaroon. :r
Zou je opmerking strafbaar zijn?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:21:00 #250
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zou je opmerking strafbaar zijn?
Meld het bij een mod. Mijn geduld is op. En dan interreseert het me geen reet of ik een kick krijg. Tot nu toe heb ik me voorbeeldig gedragen.

Je jaagt iedereen weg met je onnodige of grote hoeveelheid vragen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858967
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:21 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Meld het bij een mod. Mijn geduld is op. En dan interreseert het me geen reet of ik een kick krijg. Tot nu toe heb ik me voorbeeldig gedragen.

Je jaagt iedereen weg met je onnodige of grote hoeveelheid vragen.
Zo ben ik niet. Het is strafbaar.
pi_162858971
Raar dat een mod dan moeite heeft met mij.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:24:13 #253
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162858984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zo ben ik niet. Het is strafbaar.
Zelfs tot 10 tellen helpt niet bij zo een kneus als jou. 8)7
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162858992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik vroeg gewoon wat iemand voor ziekte had en heeft.
Als je je over je principieel niet openen van spoilers zet, even al je eigen posts skipt en dan eens leest, dan zie je wat ik heb.

@de rest:
Dank jullie wel. O+
Neen, er is niet echt iemand.
Maar goed, onkruid vergaat niet. :s)
Sorry, de zin om er veel over uit te weiden hier, is even verdwenen. :X
pi_162858998
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:24 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Als je je over je principieel niet openen van spoilers zet, even al je eigen posts skipt en dan eens leest, dan zie je wat ik heb.

@de rest:
Dank jullie wel. O+
Neen, er is niet echt iemand.
Maar goed, onkruid vergaat niet. :s)
Sorry, de zin om er veel over uit te weiden hier, is even verdwenen. :X
Ik ken je niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:25:59 #256
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859005
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:24 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Als je je over je principieel niet openen van spoilers zet, even al je eigen posts skipt en dan eens leest, dan zie je wat ik heb.

@de rest:
Dank jullie wel. O+
Neen, er is niet echt iemand.
Maar goed, onkruid vergaat niet. :s)
Sorry, de zin om er veel over uit te weiden hier, is even verdwenen. :X
Weet dat we er voor je zijn als je er wel behoefte aan hebt.
Sterkte O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:26:00 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162859006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:22 schreef Jaroon het volgende:
Raar dat een mod dan moeite heeft met mij.
Man, ga je schamen. Je loopt een topic te verpesten voor mensen die dit topic hard nodig hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162859009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken je niet.
WTF heeft dat er nu weer mee te zien?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:26:39 #259
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken je niet.
Sodemieter nou ff op man, vieze trol. Ik ben je beu. Je bent geen toevoeging aan dit forum..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162859014
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Man, ga je schamen. Je loopt een topic te verpesten voor mensen die dit topic hard nodig hebben.
En dit.
pi_162859026
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het is dus waarschijnlijk psychisch. Niets om je voor te schamen. Maar wat geeft een psychiater aan?
Tinnitus is een geluid wat door de hersenen geproduceerd wordt.
Er zijn dagen dat ik er redelijk de dag mee door kom, dat je denkt 'och het hoort bij mij'. Maar soms neemt het volume enorm toe en maakt het me echt radeloos.
(zodoende wel of niet psychisch)
Dat samen met andere problemen met mijn oren maakt het er niet beter op.
Volgens de KNO-arts zijn er momenteel geen problemen als ontstekingen, maar ze blijven pijnlijk.

Omdat de zenuwbanen van de kaak ook dicht bij de oren liggen, kan de pijn daar ook vandaan komen. Op 16 juni ga ik voor de eerste keer naar de kaakchirurg, verwezen door orthodontist vanwege traumatisch diepe beet. Ik ben zeer benieuwd naar het gesprek.

In overleg met de psych de alprazolam vervangen door clonazepam. Over een week hebben we contact om te zien hoe het gaat.

Hoewel het volume sky-high blijft, ben ik wel iets relaxter.
pi_162859030
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Man, ga je schamen. Je loopt een topic te verpesten voor mensen die dit topic hard nodig hebben.
Ik ook. Ergens gaat het duidelijk mis. Omdat ik mensen niet ken en gewoon vragen stel.
pi_162859047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:27 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Tinnitus is een geluid wat door de hersenen geproduceerd wordt.
Er zijn dagen dat ik er redelijk de dag mee door kom, dat je denkt 'och het hoort bij mij'. Maar soms neemt het volume enorm toe en maakt het me echt radeloos.
(zodoende wel of niet psychisch)
Dat samen met andere problemen met mijn oren maakt het er niet beter op.
Volgens de KNO-arts zijn er momenteel geen problemen als ontstekingen, maar ze blijven pijnlijk.

Omdat de zenuwbanen van de kaak ook dicht bij de oren liggen, kan de pijn daar ook vandaan komen. Op 16 juni ga ik voor de eerste keer naar de kaakchirurg, verwezen door orthodontist vanwege traumatisch diepe beet. Ik ben zeer benieuwd naar het gesprek.

In overleg met de psych de alprazolam vervangen door clonazepam. Over een week hebben we contact om te zien hoe het gaat.

Hoewel het volume sky-high blijft, ben ik wel iets relaxter.
Je hebt dus constant een geluid. Dat lijkt mij vreselijk. Pams. Mag je nooit lang slikken. Maar hoe helpt het hier tegen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:30:13 #264
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook. Ergens gaat het duidelijk mis. Omdat ik mensen niet ken en gewoon vragen stel.
Ga alsjsblieft weg.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:30:15 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162859050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook. Ergens gaat het duidelijk mis. Omdat ik mensen niet ken en gewoon vragen stel.
Ja, er gaat iets mis. Er zijn al diverse mensen geweest die je daar op proberen te wijzen, maar het dringt blijkbaar niet door. Eerst dacht ik nog dat het met je klachten en/of medicatie te maken kon hebben, maar je bent inmiddels echt aan het zieken. Kap daar eens mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162859064
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, er gaat iets mis. Er zijn al diverse mensen geweest die je daar op proberen te wijzen, maar het dringt blijkbaar niet door. Eerst dacht ik nog dat het met je klachten en/of medicatie te maken kon hebben, maar je bent inmiddels echt aan het zieken. Kap daar eens mee.
Ik zie het niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:33:19 #267
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie het niet.
Dag Jaroon, hou de eer aan jezelf nu en vertrek. :W
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:33:46 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162859088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie het niet.
Blijf vooral je eigen glazen ingooien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162859101
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:33 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dag Jaroon, hou de eer aan jezelf nu en vertrek. :W
Dat gaat niet gebeuren. Een Persefoneia doet toch ook niet moeilijk over mij?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:35:50 #270
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859112
@LPFAN

Sterkte vandaag! Je kan ook pm en als je wat kwijt wil. Want het topic is wat :'( verpest
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162859128
Ik gaf al aan dat ik verder geen ellende wil hier. Mensen gaan er op door.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:37:43 #272
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859134
Lieve mensen, ik ga maar weg uit dit topic. Reden hoef ik niet te vertellen denk ik. Ik krijg er nu meer stress van dan steun. Pmen mag, ook graag die fb link.

Tot later misschien.

@Jaroon
Klootzak!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162859146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Misschien wil niet iedereen in de OP.

Ik zou zeggen vertel je verhaal en vraag of je in de OP mag, dan weet iedereen meteen wat jou
scheelt en hoeven ze het niet iedere keer te vragen.
Niemand heeft iets aan mij gevraagd. Ik vraag om iets te begrijpen. Dat mag hier dus niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:41:21 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162859172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat voor arts behandelt jou?
Ik zit niet op de poli dagverpleging hoor. Verder een nefroloog
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162859194
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik zit niet op de poli dagverpleging hoor. Verder een nefroloog
Misschien werkt dat per ziekenhuis anders. Ik ken het niet. Weer iets geleerd.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:46:07 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162859237
Blegh mijn drukken zijn niet goed vandaag :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162859247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:46 schreef LPFAN het volgende:
Blegh mijn drukken zijn niet goed vandaag :{
Dat is iets slecht voor een nierpatient?
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:47:21 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162859251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien werkt dat per ziekenhuis anders. Ik ken het niet. Weer iets geleerd.
Elk ziekenhuis heeft een aparte dialyse afdeling
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162859262
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Elk ziekenhuis heeft een aparte dialyse afdeling
In mijn ziekenhuis ligt men bij elkaar. Althans. Ik lig dan bij jou.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:53:42 #280
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162859323
Djeezes kan iemand deze 'klier' uitschakelen aub?

Vanmorgen beetje last van een kriebelende schildklier.

Het enige waar ik nu last van heb is moeheid overdag en het warme weer.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:54:18 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162859333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is iets slecht voor een nierpatient?
De drukken van de naalden. Hoe ze werken en goed zitten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162859342
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

De drukken van de naalden. Hoe ze werken en goed zitten.
Okay. Vraag ik te veel?
pi_162859383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niemand heeft iets aan mij gevraagd. Ik vraag om iets te begrijpen. Dat mag hier dus niet.
Jaroon, ik snap dat niemand zin heeft hier om het uitgebreid uit te leggen, maar ik wil het wel 1x doen. Dan hoef je niet meer te zeggen dat je het niet begrijpt.

Je roept dat je alleen maar wat vraagt, wat je ook op de afdeling had gedaan als je mensen tegen komt. Maar als je daar binnenkomt ga je ook niet iedereen lopen vragen naar naam, toenaam en ziekte. Je kijkt naar wie er open staat voor een gesprek, je laat mensen die aan het telefoneren zijn of in gesprek zijn met iemand die mee is met rust etc. Deze ongeschreven regels noemen we het sociale contract.

Op het internet geldt ook zoiets, dat noemen we netiquette en geeft bijvoorbeeld aan dat we niet MOETEN GAAN SCHREUWEN MET CAPLOCK enzo. Dat het niet aardig is om constant iemands grammatica te verbeteren of 'off-topic te gaan' en 'meta-discussies' te houden.

In reeksen op bijna elk forum, gelden ook ongeschreven regels, het sociale contract als je mee wilt doen met posten in een reeks.

Over het algemeen geldt dit:
Lurkers - posten niet, lezen mee
Passanten - mensen die af en toe mee posten om iemand een hart onder de riem te steken of mogelijk iets posten wat voor anderen interessant is zoals bijvoorbeeld regelgeving die veranderd.
Vaste posters - die elkaar al wat kennen, op elkaar reageren en elkaar op de hoogte houden

En last but not least nieuwelingen. Ongeschreven wordt daarvan verwacht dat je je voorstelt, zodat mensen weten dat jouw intentie is om te blijven posten (je bent dus geen passant). Daarnaast wordt verwacht dat je je inleest, bijvoorbeeld door in de OP te kijken wie meepost en wie wie is, of door een paar reeksen eerst door te lezen.

Waarom wordt dit van nieuwelingen verwacht? Zodat een reeks niet 20-30 posts heeft met opnieuw introducties elke keer als er een nieuw iemand langskomt, omdat iedereen zich weer aan elkaar voor moet stellen. Zodat mensen de reeks kunnen gebruiken waar hij voor is bedoelt (in dit geval, bemoediging en steun).

Hopelijk begrijp je nu wat het probleem is, en weet je dat de bedoeling is dat je daar niet over in dicussie gaat (netiquette). Als je als nieuweling wil posten, maak je ff een nette introductie (met een kleine sorry), laat je hem in de OP zetten door een mod, en ga je mee in de reeks zoals hij hoort.
pi_162859400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:58 schreef kahlie het volgende:

[..]

Jaroon, ik snap dat niemand zin heeft hier om het uitgebreid uit te leggen, maar ik wil het wel 1x doen. Dan hoef je niet meer te zeggen dat je het niet begrijpt.

Je roept dat je alleen maar wat vraagt, wat je ook op de afdeling had gedaan als je mensen tegen komt. Maar als je daar binnenkomt ga je ook niet iedereen lopen vragen naar naam, toenaam en ziekte. Je kijkt naar wie er open staat voor een gesprek, je laat mensen die aan het telefoneren zijn of in gesprek zijn met iemand die mee is met rust etc. Deze ongeschreven regels noemen we het sociale contract.

Op het internet geldt ook zoiets, dat noemen we netiquette en geeft bijvoorbeeld aan dat we niet MOETEN GAAN SCHREUWEN MET CAPLOCK enzo. Dat het niet aardig is om constant iemands grammatica te verbeteren of 'off-topic te gaan' en 'meta-discussies' te houden.

In reeksen op bijna elk forum, gelden ook ongeschreven regels, het sociale contract als je mee wilt doen met posten in een reeks.

Over het algemeen geldt dit:
Lurkers - posten niet, lezen mee
Passanten - mensen die af en toe mee posten om iemand een hart onder de riem te steken of mogelijk iets posten wat voor anderen interessant is zoals bijvoorbeeld regelgeving die veranderd.
Vaste posters - die elkaar al wat kennen, op elkaar reageren en elkaar op de hoogte houden

En last but not least nieuwelingen. Ongeschreven wordt daarvan verwacht dat je je voorstelt, zodat mensen weten dat jouw intentie is om te blijven posten (je bent dus geen passant). Daarnaast wordt verwacht dat je je inleest, bijvoorbeeld door in de OP te kijken wie meepost en wie wie is, of door een paar reeksen eerst door te lezen.

Waarom wordt dit van nieuwelingen verwacht? Zodat een reeks niet 20-30 posts heeft met opnieuw introducties elke keer als er een nieuw iemand langskomt, omdat iedereen zich weer aan elkaar voor moet stellen. Zodat mensen de reeks kunnen gebruiken waar hij voor is bedoelt (in dit geval, bemoediging en steun).

Hopelijk begrijp je nu wat het probleem is, en weet je dat de bedoeling is dat je daar niet over in dicussie gaat (netiquette). Als je als nieuweling wil posten, maak je ff een nette introductie (met een kleine sorry), laat je hem in de OP zetten door een mod, en ga je mee in de reeks zoals hij hoort.
Ik doe geen van alles. Verder heb je dus ook geen verhaal.
pi_162859414
Kahlie _O_ Dankjewel!
pi_162859436
KahlieGodin.
pi_162859456
Dat iemand de moeite neemt.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:05:45 #288
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162859497
Kahlie! :D toppost!!

Laatste 6 pagina's bijna alleen maar onzin gelezen. Hoe een topic te verpesten in 1 ochtend.. -.-
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:06:22 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162859505
Als je je niet wil aanpassen wat doe je hier dan?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162859510
Er komt een nieuw deel aan, zullen we collectief afspreken om hier niet meer op te reageren? Dan blijft het voor iedereen leuk :)
pi_162859520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:03 schreef Jaroon het volgende:
Dat iemand de moeite neemt.
Ik werk veel met techneuten die nogal eens moeite hebben met het sociale contract. Plus met veel mensen die autistisch zijn of trekken daarvan hebben. Met deze post laat je zien dat je trollt, want het niet volgen van forum etiquette is wel vaak reden om iemand uit de reeks te bannen. Dus met 1 post van mij zijn we nu als het goed is hopelijk van je af. Ik stel voor dat iedereen hem verder ff meldt, zodat de mods hun werk kunnen doen en we hem in het nieuwe deel gewoon lekker negeren.
pi_162859527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:06 schreef LPFAN het volgende:
Als je je niet wil aanpassen wat doe je hier dan?
Ik ga mij nooit aanpassen. Dan ga ik wel weg.
pi_162859540
Hoe haal je een topic weg?
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:09:51 #294
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859565
Alt f4 jaroon
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162859572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ga mij nooit aanpassen. Dan ga ik wel weg.
Het beste nieuws van vandaag wat mij betreft :W
pi_162859583
Bijna
pi_162859590
Vol
pi_162859598
Zijn we
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:11:32 #299
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162859599
Nog 5 :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162859601
Van
pi_162859603
Iemand ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')