Tof!quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb goed nieuws!
Vanmorgen bij het vrijwilligersbureau geweest en alsof het zo moest zijn; ik heb gelijk werk! En niet bij één van hun bedrijven, maar bij het bureau zelf![]()
Ik ga vrijdag al beginnen, ik mag de nieuwsbrief schrijven en hun Facebook account onderhouden.
Die mevrouw was lyrisch enthousiast over mij![]()
Nog een mooie bijkomstigheid, ik krijg m'n reiskosten vergoed
?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef superkimmi het volgende:
gaaf Poes! Goed bezig!Ik krijg mn reiskosten idd ook vergoed, dat regelen ze vaak wel goed bij vrijwilligerswerk.
Qua relaties: Mijn man was er ook van overtuigd voordat hij mij leerde kennen dat hij op zn 50e nog maagd en vrijgezel zou zijn. Dat heeft hij me zelf verteld toen we nog goede vrienden waren. Heb eigenhandig zn zorgen opgelost.
Maar wil er maar mee zeggen: zeg nooit nooit!
Nee oke, maar hij wou ook vrijgezel blijven? Ik kies er echt zelf voor ;p en ik blijf mijn hele leven ook maagd ook al zou ik een relatie krijgen ;p ( heb het niet over mijn sterrenbeeld ;p)quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:30 schreef superkimmi het volgende:
gaaf Poes! Goed bezig!Ik krijg mn reiskosten idd ook vergoed, dat regelen ze vaak wel goed bij vrijwilligerswerk.
Qua relaties: Mijn man was er ook van overtuigd voordat hij mij leerde kennen dat hij op zn 50e nog maagd en vrijgezel zou zijn. Dat heeft hij me zelf verteld toen we nog goede vrienden waren. Heb eigenhandig zn zorgen opgelost.
Maar wil er maar mee zeggen: zeg nooit nooit!
Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachtenquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee oke, maar hij wou ook vrijgezel blijven? Ik kies er echt zelf voor ;p en ik blijf mijn hele leven ook maagd ook al zou ik een relatie krijgen ;p ( heb het niet over mijn sterrenbeeld ;p)
Hehe oke.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachten
Ik verwacht het ooit op een dag nog wel (en ik ben ook geen maagd of ietsquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja maar ik had het ook tegen toto en aspergemeisje. Want zij hadden het over wel willen uiteindelijk maar niet meer verwachten
Je leest verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
ik vind het verhaal over iemand iemand die 50 is een maagd nogal vreemd.
Komt vanzelf joh!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ooit op een dag nog wel (en ik ben ook geen maagd of iets) heb wel wat leuke vriendinnen gehad, maar merk dat het minder is geworden, of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
ik geef gewoon een voorbeeld, mijn man heeft letterlijk tegen mij gezegd voor we een relatie kregen dat hij niet meer verwachtte om ooit nog een vriendin te krijgen (en dat dus wel te willen). Inmiddels zijn we 7 jaar samen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik begrijp dan de nut niet van het noemen.
Hoezo niet? we hadden het er over laatst, dus ze haakt er nog ff in dat er altijd hoop is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik begrijp dan de nut niet van het noemen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt vanzelf joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Dat hij maagd was.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik geef gewoon een voorbeeld, mijn man heeft letterlijk tegen mij gezegd voor we een relatie kregen dat hij niet meer verwachtte om ooit nog een vriendin te krijgen (en dat dus wel te willen). Inmiddels zijn we 7 jaar samen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Je komt hier in een topic voor chronische ziekten binnenzeilen om een punt te maken over iemands vermeende maagdelijkheid?quote:
Tuurlijk heb je wat te bieden! Maar actief zoeken hoeft natuurlijk ook niet. Je ziet vaak dat het vanzelf een keer komt. En anders mag je ook hier knuffelen hoor! (Snap goed dat je wat anders bedoelt hoor, bedoelt als oppepperquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen![]()
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.
Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten
En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
Niet zo negatief.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben ook alweer tweeënhalf jaar alleen![]()
Mis het wel hoor, iemand om mee te knuffelen en om je zorgen mee te delen.
Aan de andere kant ben ik ook best een autistische controlfreak, Billy en ik hebben nu een goed ritme en ik ben bang dat een nieuwe man dat gaat verpesten
En ik ben van mening dat ik een man toch niks heb te bieden, daarom ben ik ook niet actief op zoek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |