abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162858394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:33 schreef caroro het volgende:
Psychisch???? Kun je niet lezen?
Maar wat heb je dan?
pi_162858395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien is da tniet nodig. Een prettige start gewenst.
Misschien ook wel. Dan hoef je het niet elke keer te vragen. Steeds opnieuw je verhaal moeten uitleggen is niet fijn. En als je het leest sla je de plank niet mis zoals bij caroro nu.

Slapen lukt niet meer, vanaf half 4 al wakker na die nachtmerrie. Bloedsuiker is goed, dus daar ligt het niet aan. Gewoon te druk in mn hoofd onbewust denk ik. Nu maar eruit en maar ff wat op uitzending gemist terugkijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:15 schreef caroro het volgende:
Wat een eerlijke, heftige posts hebben jullie geplaatst! Sterkte en respect voor jullie lieve mensen! Wat fijn dat er hier een hoekje is waar we dit met respect voor eljaar kunnen delen! Dikke knuf allemaal!

Met mij gaat het best goed op het moment, een beetje warmte helpt altijd wel om minder pijn te hebben.
Wel oppassen dat ik niet teveel ga doen omdat ik me zo goed voel.
Mooi gezegd en helemaal waar O+
Fijn dat het met jou beter gaat en de warmte de pijn verlicht. Idd wel op je grenzen letten en niet nu van alles gaan doen omdat je je goed voelt, maar later met de gebakken peren zitten :*
pi_162858396
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Misschien ook wel. Dan hoef je het niet elke keer te vragen en sla je de plank niet mis zoals bij caroro nu.

Slapen lukt niet meer, vanaf half 4 al wakker na die nachtmerrie. Bloedsuiker is goed, dus daar ligt het niet aan. Gewoon te druk in mn hoofd onbewust denk ik. Nu maar eruit en maar ff wat op uitzending gemist terugkijken.
Maar je werkt dus nog? Knap. Het niet kunnen slapen. Ik ken het. Volkomen waardeloos.
pi_162858397
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je werkt dus nog? Knap. Het niet kunnen slapen. Ik ken het. Volkomen waardeloos.
Nee ik ben volledig arbeidsongeschikt maar volg 3 dagen behandeling in de week. Echt alsjeblieft lees de OP...
pi_162858398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat heb je dan?
in de OP staat een lijst met vaste users en hun chronische (fysieke) klachten. Ik heb geen zin om het hele verhaal constant uit te moeten typen dus daar kun je lezen wat ik en de anderen mankeren.
Ik zou het ten zeerste waarderen wanneer je stopt met trollen in dit topic.
pi_162858401
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:40 schreef caroro het volgende:

[..]

in de OP staat een lijst met vaste users en hun chronische (fysieke) klachten. Ik heb geen zin om het hele verhaal constant uit te moeten typen dus daar kun je lezen wat ik en de anderen mankeren.
Ik zou het ten zeerste waarderen wanneer je stopt met trollen in dit topic.
Ik trol niet. Je kan gewoon zeggen wat je mankeert. Dat kan ik ook. Ik begrijp de agressie niet. Ik heb chronische clusterhoofdpijn. Zo moeilijk is dat niet te typen.
pi_162858407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik ben volledig arbeidsongeschikt maar volg 3 dagen behandeling in de week. Echt alsjeblieft lees de OP...
Ik begrijp niet wat ik daar verder moet lezen. Natuurlijk raakt mijn ziekte mij ook psychisch. Daarom post ik hier ook. Maar ik mag toch ook vragen wat iemand voor ziekte heeft?
pi_162858418
Ik ben heel boos door pijn. Het laatste wat ik wil is zieke mensen pesten met/door opmerkingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jaroon op 09-06-2016 06:11:17 ]
pi_162858469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 05:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat ik daar verder moet lezen. Natuurlijk raakt mijn ziekte mij ook psychisch. Daarom post ik hier ook. Maar ik mag toch ook vragen wat iemand voor ziekte heeft?
Het is gewoon heel vervelend om steeds je verhaal te moeten vertellen als iemand het ook even kan lezen. En dan sla je de plank niet zo mis met opmerkingen die te voorkomen zijn. Want zo'n opmerking over dat ik gewoon werk, wat dus niet zo is, vind ik pijnlijk. Omdat ik zo graag wel zou willen werken, maar het niet kan. Als je de OP had gelezen had je die opmerking niet gemaakt en had ik me daar niet weer ff kut over te hoeven voelen.

En ik kan me voorstellen dat je zelf ook last hebt, en dat vind ik erg vervelend. Maar je komt hier opeens gisteren mee posten, zonder je zelf echt voor te stellen, vraagt aan tig mensen wat voor ziekte ze hebben en slaat alsnog de plank volledig mis bij caroro en mij met bepaalde opmerkingen. Dat is gewoon niet fijn.
pi_162858471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is gewoon heel vervelend om steeds je verhaal te moeten vertellen als iemand het ook even kan lezen. En dan sla je de plank niet zo mis met opmerkingen die te voorkomen zijn. Want zo'n opmerking over dat ik gewoon werk, wat dus niet zo is, vind ik pijnlijk. Omdat ik zo graag wel zou willen werken, maar het niet kan. Als je de OP had gelezen had je die opmerking niet gemaakt en had ik me daar niet weer ff kut over te hoeven voelen.

En ik kan me voorstellen dat je zelf ook last hebt, en dat vind ik erg vervelend. Maar je komt hier opeens gisteren mee posten, zonder je zelf echt voor te stellen, vraagt aan tig mensen wat voor ziekte ze hebben en slaat alsnog de plank volledig mis bij caroro en mij met bepaalde opmerkingen. Dat is gewoon niet fijn.
Ik zie gewoon niet hoe ik dat uit de OP moet halen. Andere mensen doen er ook niet moeilijk over. Ik begrijp wel dat je die uitleg niet steeds wil geven. Hier misschien even wel.
pi_162858475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie gewoon niet hoe ik dat uit de OP moet halen. Andere mensen doen er ook niet moeilijk over. Ik begrijp wel dat je die uitleg niet steeds wil geven. Hier misschien even wel.
Klik die spoiler open en lees... :)
pi_162858477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
pi_162858480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Onderaan de post staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Ik kan het ook gewoon aan iemand vragen. Jij wordt er boos over. Anderen niet.
pi_162858489
quote:

[..]

Onderaan de post (boven het plaatje) staat een spoiler. Als je daarop klikt dan kun je alle verhalen lezen ;)
Hoe kom ik daar tussen?
pi_162858498
quote:

[..]

Dat zijn niet alle verhalen. Daarnaast moet je dat net weten.
pi_162858506
quote:

[..]

Wat weet je over mij?
pi_162858518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zijn niet alle verhalen. Daarnaast moet je dat net weten.
Als je de OP leest, staat er dat je de verhalen van de users kan vinden onderaan de OP en staat er ook hoe je in de OP kan geraken. Hoe spoilers werken weet je, want in andere topics kende je ze wel.

Kunnen we dan nu verder met het topic? :)
pi_162858519
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:41 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Klik die spoiler open en lees... :)
Ik kan het ook vragen. De man met suikerziekte stond er volgens mij niet tussen.
pi_162858523
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:01 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Als je de OP leest, staat er dat je de verhalen van de users kan vinden onderaan de OP en staat er ook hoe je in de OP kan geraken. Hoe spoilers werken weet je, want in andere topics kende je ze wel.

Kunnen we dan nu verder met het topic? :)
Ik ken niemand hier. Mensen mij duidelijk ook niet. Van mij mogen we verder.
pi_162858528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 06:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe kom ik daar tussen?
hmmmm....

zó lang op Fok en je weet niet hoe je een spoiler open moet maken?

verveel je je of zo?

niet écht een geschikt topic om te trollen hier of wel?
pi_162858529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:03 schreef FANN het volgende:

[..]

hmmmm....

zó lang op Fok en je weet niet hoe je een spoiler open moet maken?

verveel je je of zo?

niet écht een geschikt topic om te trollen hier of wel?
Ik weet het niet. Ik wil het ook niet weten. Waarom zou ik trollen? Ik ben zelf ziek.
pi_162858534
Terug naar af. Niemand hier wil elkaar afzeiken.
pi_162858538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik wil het ook niet weten. Waarom zou ik trollen? Ik ben zelf ziek.
Als je na 10 jaar nóg niet weet hoe je een spoiler moet open, dan ben je in elk geval niet helemaal helder.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:05 schreef Jaroon het volgende:
Niemand hier wil elkaar afzeiken.
lijkt me niet nee...
pi_162858546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Als je na 10 jaar nóg niet weet hoe je een spoiler moet open, dan ben je in elk geval niet helemaal helder.

[..]

lijkt me niet nee...
Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
pi_162858550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Toch werkt het zo voor mij. Daarnaast staan daar maar een mens of 8 in.
Misschien wil niet iedereen in de OP.

Ik zou zeggen vertel je verhaal en vraag of je in de OP mag, dan weet iedereen meteen wat jou
scheelt en hoeven ze het niet iedere keer te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')