abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162816190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat elke immigrant die hier naar toe komt slim is, dan? Dat verzin je er nu zelf bij.
En de rest van mijn comment?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 14:56:02 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162816196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vandaar dat er quota nodig zijn om al die slimme niet-westerlingen aan het werk te krijgen. En dat er in Amerika dezelfde problemen zijn. Behalve met Aziaten. Omdat die nog slimmer zijn dan blanken.
Achja je kunt alles op slimmer en of nog slimmer gooien. Maar gewoon gemiddeld hetzelfde komt blijkbaar niet in je op.

Je kunt allerhande verschillen meten maar je kunt nooit de goede contole doen, namelijk dat alle randvoorwaarden exact hetzelfde zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_162816210
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Achja je kunt alles op slimmer en of nog slimmer gooien. Maar gewoon gemiddeld hetzelfde komt blijkbaar niet in je op.

Je kunt allerhande verschillen meten maar je kunt nooit de goede contole doen, namelijk dat al randvoorwaarden exact hetzelfde zijn.
Gewoon gemiddeld hetzelfde is niet waar.
pi_162816221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:41 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Dat ook jij toe kan geven dat den blanken mensch gemiddeld genomen superieur is qua intelligentie doet mij goed.
Wat een dom geleuter.
pi_162816242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En de rest van mijn comment?
Wat valt daar op te zeggen dan? Jij probeert hier twee zaken met elkaar te verbinden die geen verband houden. Dat immigranten hier sociaal-economisch kanslozer zijn zegt niets over hun gemiddelde intellectuele potentie. Als daar wel een verband is, dan zie ik graag wetenschappelijk onderbouwd bewijs, en niet je onderbuik, om dat te ondersteunen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:59:00 #156
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162816284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat valt daar op te zeggen dan? Jij probeert hier twee zaken met elkaar te verbinden die geen verband houden. Dat immigranten hier sociaal-economisch kanslozer zijn zegt niets over hun gemiddelde intellectuele potentie. Als daar wel een verband is, dan zie ik graag wetenschappelijk onderbouwd bewijs, en niet je onderbuik, om dat te ondersteunen.
Ook jouw stelling is een aanname als het niet objectief gemeten kan worden.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 15:00:41 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162816320
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gewoon gemiddeld hetzelfde is niet waar.
Je kent vast dat woordenschat voorbeeld ook wel dat er onderzoek gedaan is onder jongeren wat hun woordenschat is en dan moeten ze vrij associeren op het woord groententuin en dan scoorden kinderen in een gettho gemiddeld lager dan die in een rijkere buurt. Later hebben ze dat onderzoek opnieuw gedaan alleen dan moesten ze associėren op het woord geweer en je raad het al....

Met andere woorden context is erg belangrijk.
pi_162816322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ga maar zoeken. Is zat te vinden. Als je slimmer wil worden moet je er wel een beetje moeite voor doen. Maar ik weet dat linksmensen liever oogkleppen opdoen ;)
pi_162816345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:59 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ook jouw stelling is een aanname als het niet objectief gemeten kan worden.
Ik heb eerder een linkje gepost dat het aantal niet-westerse allochtonen met afgerond havo en vwo-onderwijs al sinds 2005 toeneemt, en dat het aantal allochtonen dat vanaf vmbo naar hoger onderwijs doorstroomt ook relatief groter is dan bij westerlingen.

Dat geeft in elk geval aan dat van een intellectueel verschil apriori geen sprake kan zijn. Dan zou het aandeel allochtonen gelijk moeten blijven. Met het verbeteren van hun kansen, groeit hun aandeel binnen het intellectuele deel van de bevolking. Dat is wat dat onderzoek aantoont.
pi_162816350
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je kent vast dat woordenschat voorbeeld ook wel dat er onderzoek gedaan is onder jongen wat hun woordenschat is en dan moeten ze vrij associeren op het woord groententuin en dan scoorden kinderen in een gettho gemiddeld lager dan die in een rijkere buurt. Later hebben ze dat onderzoek opnieuw gedaan alleen dan moesten ze associėren op het woord geweer en je raad het al....

Met andere woorden context is erg belangrijk.
Jongeren in de ghetto kunnen waarschijnlijk weer harder rennen dan de mensen in de rijkere buurt. Het is maar net wat gewaardeerd wordt in de moderne maatschappij inderdaad. En dat is intelligentie waar je wat aan hebt.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 15:03:36 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162816393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jongeren in de ghetto kunnen waarschijnlijk weer harder rennen dan de mensen in de rijkere buurt. Het is maar net wat gewaardeerd wordt in de moderne maatschappij inderdaad. En dat is intelligentie waar je wat aan hebt.
harder kunnen rennen is intelligentie :?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:05:21 #162
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162816440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb eerder een linkje gepost dat het aantal niet-westerse allochtonen met afgerond havo en vwo-onderwijs al sinds 2005 toeneemt, en dat het aantal allochtonen dat vanaf vmbo naar hoger onderwijs doorstroomt ook relatief groter is dan bij westerlingen.

Dat geeft in elk geval aan dat van een intellectueel verschil apriori geen sprake kan zijn. Dan zou het aandeel allochtonen gelijk moeten blijven. Met het verbeteren van hun kansen, groeit hun aandeel binnen het intellectuele deel van de bevolking. Dat is wat dat onderzoek aantoont.
Ben te lui om te klikken maar het eerste zegt toch niks? Aangezien de kwaliteit van het onderwijs drastisch is gedaald en het aantal niet-westerse allochtonen toegenomen. Als ze relatief beter/hoger doorstromen lijkt me dat wel een betrouwbare indicatie.
pi_162816454
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee?
pi_162816474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ga maar zoeken. Is zat te vinden. Als je slimmer wil worden moet je er wel een beetje moeite voor doen. Maar ik weet dat linksmensen liever oogkleppen opdoen ;)
Jij beweert dit toch? Ik heb ook iets beweerd en heb daar een linkje voor je bij gezocht. Zo werkt dat. Als je iets roept, moet je het kunnen onderbouwen.
pi_162816505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:05 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ben te lui om te klikken maar het eerste zegt toch niks? Aangezien de kwaliteit van het onderwijs drastisch is gedaald en het aantal niet-westerse allochtonen toegenomen. Als ze relatief beter/hoger doorstromen lijkt me dat wel een betrouwbare indicatie.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat verband moet dan eerst aangetoond worden. Dat het kwaliteit van het onderwijs minder is geworden, en dat allochtonen daar van profiteren.

De OESO heeft laatst echter vastgesteld dat het Nederlandse onderwijs kwalitatief echter nog steeds van heel hoog niveau is, vergeleken met het buitenland.
pi_162816511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij beweert dit toch? Ik heb ook iets beweerd en heb daar een linkje voor je bij gezocht. Zo werkt dat. Als je iets roept, moet je het kunnen onderbouwen.
https://www.quora.com/Are-Asians-smarter-than-other-people
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 15:11:54 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162816606
quote:
En in de eerste reactie staat goed onderbouwd uitgelegd waarom die claim niet klopt.
pi_162816630
quote:
Dat zegt iets over Aziaten. Amerikaans onderzoek toonde ook al aan dat Amerikaanse Aziaten beter eindigen in het leven dan hun blanke landgenoot. Echter, er bestaat mogelijk een verband tussen de geboden kansen en het uiteindelijke resultaat. Wie in een hogere klasse geboren wordt, levert succesvollere kinderen af. Voor veel Amerikaanse Aziaten is dat het geval.

Wat jij beweert, is niet alleen dat Aziaten slimmer zijn, maar bovendien dat blanken slimmer zijn dan niet-blanken. Ik beweer dat dit voornamelijk te maken heeft met geboden kansen. Je ziet immers allochtonen op de sociale ladder klimmen, en ook steeds beter scoren in onderwijs. Dat correleert met hun sociale klasse. Ik zie je geen bewijs leveren dat daar geen sprake van zou zijn.
pi_162816652
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En in de eerste reactie staat goed onderbouwd uitgelegd waarom die claim niet klopt.
Dat ook nog eens.
pi_162816722
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zegt iets over Aziaten. Amerikaans onderzoek toonde ook al aan dat Amerikaanse Aziaten beter eindigen in het leven dan hun blanke landgenoot. Echter, er bestaat mogelijk een verband tussen de geboden kansen en het uiteindelijke resultaat. Wie in een hogere klasse geboren wordt, levert succesvollere kinderen af. Voor veel Amerikaanse Aziaten is dat het geval.

Wat jij beweert, is niet alleen dat Aziaten slimmer zijn, maar bovendien dat blanken slimmer zijn dan niet-blanken. Ik beweer dat dit voornamelijk te maken heeft met geboden kansen. Je ziet immers allochtonen op de sociale ladder klimmen, en ook steeds beter scoren in onderwijs. Dat correleert met hun sociale klasse. Ik zie je geen bewijs leveren dat daar geen sprake van zou zijn.
Dus Aziaten krijgen betere kansen geboden dan de blanken?

En ik mag wel claimen dat Aziaten slimmer zijn, maar niet dat blanken slimmer zijn, want dat zou racistisch zijn of wat?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 15:17:24 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162816765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En ik mag wel claimen dat Aziaten slimmer zijn, maar niet dat blanken slimmer zijn, want dat zou racistisch zijn of wat?
Kansen krijgen, heeft niets met "slimmer" te maken....

Het gaat hier over aangeboren potentie en met een aangeboren gelijke potentie wordt iemand die wel onderwijs aangeboden krijgt "slimmer" dan iemand die geen onderwijs aangeboden krijgt. Dat heeft niets te maken met het daadwerkelijk slimmer zijn van die persoon a priori.
pi_162816810
quote:

[..]

Het is mogelijk, maar dat is niet onderzocht, dat veel van de Aziaten zich in een relatief goede sociaal-economische positie bevinden. Daar doe ik dan ook geen definitieve uitspraak over.

Wat wel onderzocht is, is dat de Aziatische cultuur veel meer waarde hecht aan hard werken en goede schoolprestaties. Dat beļnvloedt zeker weten je uiteindelijke succes in positieve zin.

En natuurlijk is het niet racistisch om feiten te benoemen. Het is wel racistisch om daar verbanden in te zien die helemaal niet een logische gevolgtrekking zijn, zoals meerdere mensen al aan je hebben gedemonstreerd.
pi_162816864
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Kansen krijgen, heeft niets met "slimmer" te maken....

Het gaat hier over aangeboren potentie en met een aangeboren gelijke potentie wordt iemand die wel onderwijs aangeboden krijgt "slimmer" dan iemand die geen onderwijs aangeboden krijgt. Dat heeft niets te maken met het daadwerkelijk slimmer zijn van die persoon a priori.

Het zijn juist de donkere mensen die in Amerika meer kansen krijgen. Ze hoeven minder goede cijfers te halen om bepaalde scholen binnen te komen dan blanke/Aziatische mensen. Dus dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
pi_162816951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het zijn juist de donkere mensen die in Amerika meer kansen krijgen. Ze hoeven minder goede cijfers te halen om bepaalde scholen binnen te komen dan blanke/Aziatische mensen. Dus dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Dat zijn niet "meer kansen". Dat heet compensatie. Zwarten gaan niet naar privéscholen zoals veel blanken dat wel doen. Het onderwijs op openbare scholen is in de VS gewoon veel slechter, en op gerenommeerde universiteiten komen ze dan ook niet zomaar terecht. Dat zijn de kansen die eigenlijk voor iedereen gelijk zouden moeten zijn.

Zwarten die uit een hogere sociale klasse komen, komen dat dan weer wel. Er is gewoon een aannemelijke correlatie tussen hoeveel geld je ouders hebben en welke functie zij bekleden en wat het onderwijs is wat jij kunt genieten. Dat betekent echter niet dat iedereen van domme ouders maar achterlijk is.
pi_162817021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zijn niet "meer kansen". Dat heet compensatie. Zwarten gaan niet naar privéscholen zoals veel blanken dat wel doen. Het onderwijs op openbare scholen is in de VS gewoon veel slechter, en op gerenommeerde universiteiten komen ze dan ook niet zomaar terecht. Dat zijn de kansen die eigenlijk voor iedereen gelijk zouden moeten zijn.

Zwarten die uit een hogere sociale klasse komen, komen dat dan weer wel. Er is gewoon een aannemelijke correlatie tussen hoeveel geld je ouders hebben en welke functie zij bekleden en wat het onderwijs is wat jij kunt genieten. Dat betekent echter niet dat iedereen van domme ouders maar achterlijk is.
Compensatie voor domheid dus of wat moet ik me daarbij voorstellen? Aziaten zijn ook met niets binnengekomen en begonnen op openbare scholen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 15:27:42 #176
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162817047
quote:

[..]

Dat beweert Mystikvm toch niet.
Hij haalt aan dat de sociale klasse een belangrijke rol speelt en dat klopt
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_162817054
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat beweert Mystikvm toch niet.
Hij haalt aan dat de sociale klasse een belangrijke rol speelt en dat klopt
Maar dat geldt voor iedereen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 15:28:47 #178
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162817067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar dat geldt voor iedereen.
Ja, duh, lijkt me logisch.
pi_162817082
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, duh, lijkt me logisch.
Dus is het geen excuus. Volgende argument.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 15:29:34 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162817084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bernie Sanders is niet voor niets zo populair omdat hij als standpunt heeft dat universitaire scholing voor iedereen betaalbaar zou moeten zijn, iets wat in europa niet raar is maar in amerika wel.
pi_162817104
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bernie Sanders is niet voor niets zo populair omdat hij als standpunt heeft dat universitaire scholing voor iedereen betaalbaar zou moeten zijn, iets wat in europa niet raar is maar in amerika wel.
Maar niet zo populair als een heks als Clinton. Verder ben ik het met je/Sanders eens. Mijn studie in Amerika kostte me zo'n $6000 per semester.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 15:31:55 #182
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162817137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus is het geen excuus. Volgende argument.
Als je uit een lagere sociale klasse komt zul je in ieder geval harder moeten 'vechten' om hogerop te komen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:19:52 #183
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_162818357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens mij was Europa ten tijden van de renaissance roomblank. Eigenlijk tot na de Tweede Wereldoorlog.

Best veel vooruitgang geboekt van holbewoners tot aan tanks, volgens mij.
na de 2de wereldoorlog waren we een stuk blanker, ja...
pi_162818552
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hij verliest vrij ruim terwijl zijn enige tegenstander de meest gehate vrouw van Amerika is. Hoezo populair?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 16:46:47 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162819014
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hij verliest vrij ruim terwijl zijn enige tegenstander de meest gehate vrouw van Amerika is. Hoezo populair?
Nouja populair bij een gedeelte van de mensen. En er zijn vast vrouwen die meer gehaat worden dan mevrouw clinton.
pi_162819078
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Howard Gardner onderscheidt 8 vormen van intelligentie.

verbaal-linguļstische intelligentie
logisch-mathematische intelligentie
visueel ruimtelijke intelligentie
tactiel-motorische intelligentie ----> hard rennen o.a.
muzikale intelligentie
naturalistisch-ecologische intelligentie
interpersoonlijke intelligentie
intrapersoonlijke intelligentie

https://nl.wikipedia.org/wiki/Howard_Gardner
I´m back.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 16:50:36 #187
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162819115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Howard Gardner onderscheidt 8 vormen van intelligentie.

verbaal-linguļstische intelligentie
logisch-mathematische intelligentie
visueel ruimtelijke intelligentie
tactiel-motorische intelligentie ----> hard rennen o.a.
muzikale intelligentie
naturalistisch-ecologische intelligentie
interpersoonlijke intelligentie
intrapersoonlijke intelligentie

https://nl.wikipedia.org/wiki/Howard_Gardner
Ah boeiend...
pi_162819147
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ah boeiend...
Nou ja, jij vroeg het je af, en dus ja er is iig één persoon die daar wat theorieėn over heeft ontwikkeld. Zal ook niet de enige zijn.
I´m back.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 16:53:06 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162819174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, jij vroeg het je af, en dus ja er is iig één persoon die daar wat theorieėn over heeft ontwikkeld. Zal ook niet de enige zijn.
Oh sorry ik bedoel dat op de serieuze manier, boeiende materie (hans teeuwen heeft het woord boeiend verkwanseld), ik zal me eens een beetje erin inlezen.
pi_162819201
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh sorry ik bedoel dat op de serieuze manier, boeinde materie (hans teeuwen heeft het woord boeiend verkwanseld), ik zal me eens een beetje erin inlezen.
Ah, okee, sorry, begreep ik het verkeerd. ;).
I´m back.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 16:56:14 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162819258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah, okee, sorry, begreep ik het verkeerd. ;).
Ik weet wel dat ik op minimaal 4 categorieėn zeer slecht zal scoren...
pi_162821433
Dadelijk gaan de Indianen ook nog klagen dat ze neergezet worden als massa moordenaars in The Revenant o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162821500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja, nu som je de andere 5% op, bedankt.
^O^ :*

Ohja, en :^)

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_162829277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedankt, had ik toch gelijk.

Hieronder ontvang ik de excuses:
pi_162829998
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bedankt, had ik toch gelijk.

Hieronder ontvang ik de excuses:
Voor wat?
pi_162830725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Voor wat?
Als mensen zeggen dat je onzin praat dan is het wel fatsoenlijk om te komen zeggen dat je uiteindelijk toch gelijk had, niet?
pi_162832247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als mensen zeggen dat je onzin praat dan is het wel fatsoenlijk om te komen zeggen dat je uiteindelijk toch gelijk had, niet?
Geen idee. Ik voel dat anders. Door ervaring misschien.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 09:48:33 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162835279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat zijn significant figures in het bovenstaande plaatje :? En de auteurs geven zelf aan dat het makkelijk op te sommen is als je geen rekening houdt met complicaties... tja dan zeg je eigenlijk zelf al dat het plaatje zo eenvoudig niet is.

En die onderste studie laat zien dat er verschil is in "mirror self recognition" en de auteurs geven al aan dat die test dus lastig over verschillende culturen te gebruiken is, ik heb geen idee waar het trouwens een test voor is?

Ik denk dat er best wel culturele of etnische verschillen zijn... Ik zie niet in waarom die verschillen racisme acceptabel zouden moeten maken.
pi_162835501
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Misschien moet je de posts van Mystikvm nog eens rustig doorlezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162840406
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Misschien moet je de posts van Mystikvm nog eens rustig doorlezen.
En jij het begin en het belangrijkste punt van de discussie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')