het levert wel mooie tv op, ik ben voorquote:Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
Zou Erdogan zich daarom langzaam in een Ottomaans carnavals-kostuum aan 't hijsen zijn. Hij loopt nu nog in een modern maatpak, maar geef 'm een paar jaar...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
quote:Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het levert wel mooie tv op, ik ben voor
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het levert wel mooie tv op, ik ben voor
Komt een beetje omdat ze de VS als zwak zien? En EU is sws zwak.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb geen idee in welke tijd we leven. In het Turkse zuiden denkt Erdogan dat hij een nieuwe Sultan is, en Putin heeft het werk van de oude Tsaren vrij hoog zitten.
precies.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
Dan moeten wij dus voor de Mohammedanen Constantinopel gaan verdedigen!!
De vrede in Istanboel bewaren is op zich wel nobel. Het is een van de meest historische steden ter wereld., dat moet niet aan puin geschoten worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
Ik mag het hopen. Straks krijg je een idioot als Trump ook nog aan de macht in de VS.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
Wat een onzinnige en niet op waarheid bewuste artikel weer.
De overname van Crimea was ook onzin.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
Wat een onzinnige en niet op waarheid bewuste artikel weer.
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
precies.
Nou moet je je natuurlijk wel afvragen hoe lang Erdogan en z'n partij nog NAVO-lid willen zijn. Erdogan wil zelf aan het hoofd staan van een organisatie, waarschijnlijk eentje met een Turks-cultururele inslag en voormalige landen van het Ottomaanse rijk. Narcisten hebben de wereld niet nodig, die zijn zelf het middelpunt.
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.
het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaanquote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,quote:
Die sitequote:Op maandag 6 juni 2016 23:02 schreef PSVCL het volgende:
http://www.sunnah.org/msaec/articles/Constantinople.htm
Helaas heb ik dat wel gedaan, heb er best wel spijt van.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die siteIk ga daar maar niet op klikken.
Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaan
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.
Hoe kun je dat soort rasidioten bij mekaar krijgen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.
Ja, maar dan krijgt-ie klapjes van Tante Merkel als hij dat achter de schermen ook laat zien. Staartje tussen zijn beentjes en beffen, denk ik. Dat gelul van hem alleen maar om die stoere Turkse mannen met een snor tevreden te houden wrs. Ja, en snorren worden in onze cultuur geassocieerd met homo-erotiek.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerhij heeft wel lange arme en lange tenen, dat wel.
En maar kankeren op vrouwen die een maatschappelijke carriere willen naast het moederschapquote:Op maandag 6 juni 2016 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgt-ie klapjes van Tante Merkel als hij dat achter de schermen ook laat zien. Staartje tussen zijn beentjes en beffen, denk ik. Dat gelul van hem alleen maar om die stoere Turkse mannen met een snor tevreden te houden wrs. Ja, en snorren worden in onze cultuur geassocieerd met homo-erotiek.
Ergens is het niet normaal meer. Je gaat echt een beetje nostalgie hebben over de zogenaamde leiders die er nog zaten tijden de Koude Oorlog.quote:
Tuurlijk, maar Merkel is in feite ook doodeng hè.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En maar kankeren op vrouwen die een maatschappelijke carriere willen naast het moederschapOndertussen is hij als de dood voor een kenau als merkel
Ze lijkt wel een beetje op de man van wie Erdo fan is, waardoor zelfs een Chuck Norris bang zou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Merkel is in feite ook doodeng hè.
quote:Interview With Russian Political Analyst Sergey Karaganov: The Four Reasons Why Russia Intervened In Syria
On February 15, 2016, the Russian weekly magazine The New Times published an interview with political analyst Sergey Karaganov, dean of the Faculty of World Economy and International Affairs at Moscow's National Research University Higher School of Economics, about Russia's foreign policy and the current situation in the Middle East. The political analyst presents four reasons why Russia decided to launch a military operation in Syria, and also addresses the tension between Russia and Turkey.
The following are excerpts from the interview:
'[The Situation] Would Explode If The Sunnis Or The Shiites Would Win In Syria First. It’s Better Not To Let Anyone Win'
Q: "It is widely held that the military campaign in Syria is an attempt by the Russian government to divert the attention of the West from [Russia's activities in] Ukraine and to avoid [international] isolation by focusing on Russia's involvement in the fight against terrorism. Do you agree with this view?"
A: "Let’s begin with the fact that Russia and its military have been preparing for an intervention like the one in Syria for quite a few years. The operation itself has been well-prepared. Hence, if there are those who say it was a complete surprise to them, they must be either idiots or liars. The country transports military experts, combat machinery and equipment; repairs air fields and access routes; builds accommodation for military personnel… why, just to spend some money? We started work on the base in Latakia [Syria] almost a year before our first planes arrived there. As for our intervention in Syria, there are several reasons for it.
"First: we figured out a long time ago that the Middle East would undergo a series of disasters. Most of the countries in the region, with the exception of Iran, which is ancient, and Israel with its unique identity, will fall apart over the next 20-30 years. The question we should ask ourselves is how the Middle East will fall apart. Will it happen without us, or will we try to tighten one screw or loosen another, taking into account the tens of thousands of potential terrorists there, and that it would be better if they killed each other or if we killed them rather than that they continue to multiply and maybe even reach our borders.
"Second: Russia realized that some kind of balance had to be maintained in the region, to prevent an even louder explosion. And the situation would definitely explode if the Sunnis or the Shiites would win in Syria first, then subsequently in other Middle East areas. It’s better not to let anyone win.
"Third: of course, there is some 'posturing' here as well. We do want to be a great power. You might call it yet another 'national half-baked idea' we inherited from Peter[2] and Catherine the Great[3] .
"And fourth: I agree that [Russian involvement in] Syria diverts everyone's attention from Ukraine and thus moves our relations with the West to another level. This goal was achieved completely."
'We Don't Want Another Ottoman Empire, Or Persian Empire, Or Any Caliphate'
Q: "[This goal of diverting everyone's attention was achieved] completely? Is the implementation of the Minsk agreements[4] already well on the way?"
A: "The Minsk agreements will be implemented when all the parties involved – including the Americans and the Europeans – decide that it’s time to implement them... So coming back to Syria, despite clear military and diplomatic successes, this war can’t be won. We must be prepared to leave Syria at any moment. And the people must be prepared in advance for this scenario. Also, it’s important not to become entangled in another conflict on the way. That is why I am deeply concerned about our conflict with Turkey, which, of course, stabbed us in the back. Why did Turkey decide to down our plane? Part of the answer lies in the peculiarities of the political culture of this region. Many of our preconceptions about it are wrong, including the idea of being true to one’s word. But our reaction was largely emotional, not rational. As a result, there is a risk of a 'second Crimean war'[5] [i.e. a conflict with Turkey]."
Q: "What do we actually want from Turkey?"
A: "It's easier to say what we don’t want. Ever since we started to play in this area, it has been quite clear that we don;t want another Ottoman Empire, or Persian Empire, or any caliphate."
Q: "So, we are going to clip the wings of both Iran and Turkey?"
A: "That’s what you say. I have said what I have said… You see, Turkey today is morally very much like Russia of the late nineteenth and early twentieth centuries. (By the way, for the same reason they have great literature now, and all our great literature is gone.) They have suddenly decided that they will restore the Ottoman power – they talked about it 5-10 years ago, it was a wide-spread fad. And that is why they supported the Arab Spring four years ago."
http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/9052.htm
Echt gelul. De VS hebben de Mujaheddin getrained, dat zijn de voorgangers van de Taliban. Al Quaida is een Saoudische beweging, belangrijke bondgenoot van de VS. En de Arabische 'lente' is aangewakkerd door vooral Frankrijk en de UK. IS is ontstaan in het machtsvacuum dat ontstond nadat de VS Saddam Hoessein ten val had gebracht.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef Szikha2 het volgende:
Kom op jongens. Wordt eens wakker. Wie zit er achter moslim terrorisme??? Dat Islam een radicaal religie is weten we allemaal maar dit soort aanslagen wie zit daar werkelijk achter???
Wie richtte de PLO op. Wie trainde Arafat? En Saddam? En steunt Assad? Wie zette internationaal terrorisme op de kaart? Wie zei " we moeten allemaal strijden tegen terreur" ?
Wie belde als eerste Bush op na de aanslagen?
Mother Russia. Die trainde moslims al heel vroeg. De Sovjet Unie wilde macht , macht. Zij misbruiken de nationale gevoelens van moslims voor hun eigen doeleinden. En wat is hun doel?
ik quote mijzelf weer
[..]
quote:First: we figured out a long time ago that the Middle East would undergo a series of disasters. Most of the countries in the region, with the exception of Iran, which is ancient, and Israel with its unique identity, will fall apart over the next 20-30 years. The question we should ask ourselves is how the Middle East will fall apart. Will it happen without us, or will we try to tighten one screw or loosen another, taking into account the tens of thousands of potential terrorists there, and that it would be better if they killed each other or if we killed them rather than that they continue to multiply and maybe even reach our borders.
"Second: Russia realized that some kind of balance had to be maintained in the region, to prevent an even louder explosion. And the situation would definitely explode if the Sunnis or the Shiites would win in Syria first, then subsequently in other Middle East areas. It’s better not to let anyone win.
"Third: of course, there is some 'posturing' here as well. We do want to be a great power. You might call it yet another 'national half-baked idea' we inherited from Peter[2] and Catherine the Great[3] .
"And fourth: I agree that [Russian involvement in] Syria diverts everyone's attention from Ukraine and thus moves our relations with the West to another level. This goal was achieved completely."
'We Don't Want Another Ottoman Empire, Or Persian Empire, Or Any Caliphate'
Dat gaf wel duidelijkheid. Sinds het omvallen van die muur is de wereld complexer geworden. Gooi daar nog de communicatie middelen(zoals bijvoorbeeld twitter, facebook en weet ik niet wat allemaal) bovenop en je hebt een brei van desinformatie etc waar je akelig van word. Daar is niet meer uit te komen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens is het niet normaal meer. Je gaat echt een beetje nostalgie hebben over de zogenaamde leiders die er nog zaten tijden de Koude Oorlog.
Wat ik zeg: de gekken hebben het gekkenhuis overgenomen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat gaf wel duidelijkheid. Sinds het omvallen van die muur is de wereld complexer geworden. Gooi daar nog de communicatie middelen(zoals bijvoorbeeld twitter, facebook en weet ik niet wat allemaal) bovenop en je hebt een brei van desinformatie etc waar je akelig van word. Daar is niet meer uit te komen.
Die duidelijkheid zie je ook niet meer terug in de politiek. Na Pim is het een circus geworden en nam het aantal splinter partijen toe. Als zelfs ene Sylvana kan toetreden tot de politiek dan heb ik het wel gehad.
Hier op fok heb je users die dit soort onzin willen aannemen als waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Sjors. het volgende:
Dit is nep uberhaupt dit geloven!
Слава богу за идиотов
Dan zijn wij ook weer de klos, alhoewel we hebben tegenwoordig veel nazi's...quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Bonkers. het volgende:
Ach, de een wilt tsaar spelen, de ander sultan. Ik maak me pas echt zorgen als Merkel weer terug naar het verleden wil.
Putin zegt vrijwel nooit iets geks.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:33 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Hier op fok heb je users die dit soort onzin willen aannemen als waarheid.
De wereld is niet zwart/wit. Ik geloof niet dat hij dit daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar wel dat hij dit heeft gezegd. Dit soort interne propaganda werkt om het land te motiveren om weer een grootmacht te worden. Putin stopte z'n kritiek op Yeltzin destijds niet onder stoelen of banken. Het moest helemaal anders.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Sjors. het volgende:
Слава богу за идиотов
Yeltzin maakte er dan ook een puinhoop van. Hij werd de sloper van Rusland genoemd. Drank, corruptie en vele Russen aan de bedelstaf en een compleet gebroken land. Dan kan ik me zo voorstellen dat je kritiek krijgt. Het westen had er schik in. Russische meiden enfin de lol kon niet op. Wat hebben we gelachen om druif Yeltzin en die gekke Russen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart/wit. Ik geloof niet dat hij dit daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar wel dat hij dit heeft gezegd. Dit soort interne propaganda werkt om het land te motiveren om weer een grootmacht te worden. Putin stopte z'n kritiek op Yeltzin destijds niet onder stoelen of banken. Het moest helemaal anders.
als je rusland vervangt door amerika klopt dit inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef Szikha2 het volgende:
Kom op jongens. Wordt eens wakker. Wie zit er achter moslim terrorisme??? Dat Islam een radicaal religie is weten we allemaal maar dit soort aanslagen wie zit daar werkelijk achter???
Wie richtte de PLO op. Wie trainde Arafat? En Saddam? En steunt Assad? Wie zette internationaal terrorisme op de kaart? Wie zei " we moeten allemaal strijden tegen terreur" ?
Wie belde als eerste Bush op na de aanslagen?
Mother Russia. Die trainde moslims al heel vroeg. De Sovjet Unie wilde macht , macht. Zij misbruiken de nationale gevoelens van moslims voor hun eigen doeleinden. En wat is hun doel?
ik quote mijzelf weer
[..]
Het westen won idd t.o.v. de Sovjet Unie. Yeltzin was een beetje de Russische Clinton, hij 'had' visie, maar wist het niet tot uitvoering te brengen. Daarnaast was hij altijd wel in voor een vrolijke noot, maar had ook de zwakte dat hij daarbij ook vaak stomdronken was en de nieuwe problemen niet zag, en dat speelde m parten. Het verval was na het G.O.S. bijna onvermijdelijk. Rusland kreeg toch een beetje de hamer op z'n kop en heeft het even met westerse democratie moeten proberen (na Gorbatsjov) omdat de tijdsgeest daar gewoon om vroeg, dat was een verplicht nummer. Maar de vele miljonairs die allemaal naar 't buitenland verkasten en de interne corruptie (de Russische mafia beleefde z'n hoogtijdagen) waren idd het gevolg van deze snelle omschakeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Yeltzin maakte er dan ook een puinhoop van. Hij werd de sloper van Rusland genoemd. Drank, corruptie en vele Russen aan de bedelstaf en een compleet gebroken land. Dan kan ik me zo voorstellen dat je kritiek krijgt. Het westen had er schik in. Russische meiden enfin de lol kon niet op. Wat hebben we gelachen om druif Yeltzin en die gekke Russen.
Turkije sowieso uit de NAVO, veel te groot risico zo'n sultan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:22 schreef Nerdslayer het volgende:
Turkije uit de navo trappen en Rualand de beschaving laten brengen bij de Turken
Ik hoop dat zowel Erdogan als Putin worden afgezet voordat ze ook maar een piep geven om ergens in actie te komen. Erdogan flirt met het Ottomaanse Rijk, en binnen Turkije is hij al met de inrichting van zijn versie van het Rijk begonnen, desondanks is Turkije, ondanks z'n oppervlakte vergeleken met het Rijk nog vrij klein, dus het zou best in de pijplijn kunnen liggen dat ook Erdogan ergens wat perceeltjes wil inpikken. De meeste bureaucraten zijn daar nog ouderwetse machtsgeile kereltjes, dus die please je daar wel mee. En Putin heeft met de Krim natuurlijk al iets op zn naam staan, bij hem is het niet meer zozeer de vraag of hij nog wat gaat doen, maar wanneer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:22 schreef Nerdslayer het volgende:
Turkije uit de navo trappen en Rualand de beschaving laten brengen bij de Turken
Het is allemaal een cyclus en de geschiedenis gaat zich weer ergens herhalenquote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.
Hoe kun je dat soort rasidioten bij mekaar krijgen.
En jij denkt dat de Russen daar bang voor zijn? Ze hebben wel voor hetere vuren gestaan in de tweede wereldoorlog.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:15 schreef Atak het volgende:
Er wonen meer dan 30 miljoen moslims in Rusland. Als die een oorlog tegen Turkije start dan is Tsjetsjenie het laatste van zijn zorgen.
Je hoeft niet voor Turkije te zijn om tegen Rusland te zijn. Wat je zegt geeft gewoon aan hoe afhankelijk Turkije is van het westen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 03:11 schreef yup het volgende:
Wat onze zelfbenoemde generaaltjes hier vergeten zijn de volgende punten:
1. Turkije is een belangrijk lid van de Navo. Waarom? Anders zouden er geen nukes van de Navo in incirlik zijn opgeslagen.
2. De Amerikanen hebben de Russen altijd indirect bestreden. Ten eerste heeft Turkije de 2 na grootste leger van de Navo. Ten tweede gaan de Amerikanen echt op geen enkele manier toelaten dat hun militaire springplank naar het Midden-Oosten in gevaar komt.
3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie wat ik heb gequote, de Krim.
4. De Navo houd weer trainingen in de Baltische staten om Rusland te sarren.Zoals in punt 2 uitgelegd is Turkije dus een belangrijke factor in dat afschrikkende effect ervan.
Het is wel tekenend om te zien hoeveel fokkertjes voor Rusland zijn terwijl de Russen ze als hun vijanden zien. Stelletje dombo's, als je zo graag Russenlovertje wil spelen moet je de VS je rug keren ten eerste en uit de Navo stappen. Nederland hoort net zo goed bij dit geopolitieke militaire spel als Turkije.
Ik heb de VS mijn rug al gekeerd. En ik ben ook geen Rusland lover. Ik wil gewoon met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen onafhankelijk van allerlei rand debielen die mij proberen te betrekken in hun gestoorde spelletjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 03:11 schreef yup het volgende:
1. Turkije is een belangrijk lid van de Navo. Waarom? Anders zouden er geen nukes van de Navo in incirlik zijn opgeslagen.
2. De Amerikanen hebben de Russen altijd indirect bestreden. Ten eerste heeft Turkije de 2 na grootste leger van de Navo. Ten tweede gaan de Amerikanen echt op geen enkele manier toelaten dat hun militaire springplank naar het Midden-Oosten in gevaar komt.
3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie de Krim.
4. De Navo houd weer trainingen in de Baltische staten om Rusland te sarren.Zoals in punt 2 uitgelegd is Turkije dus een belangrijke factor in dat afschrikkende effect ervan.
Het is wel tekenend om te zien hoeveel fokkertjes voor Rusland zijn terwijl de Russen ze als hun vijanden zien. Stelletje dombo's, als je zo graag Russenlovertje wil spelen moet je de VS je rug keren ten eerste en uit de Navo stappen. Nederland hoort net zo goed bij dit geopolitieke militaire spel als Turkije.
Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken. Het is misschien niet leuk om te horen voor de Turken hier, maar Turkije is momenteel één grote beerput.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef Szikha2 het volgende:
Dat gaat wel heel ver. Daar is geen bewijs voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 05:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken.
Turkije is een beerput, maar dat wat daarboven staat kan vrij makkelijk worden ontkracht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 05:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken. Het is misschien niet leuk om te horen voor de Turken hier, maar Turkije is momenteel één grote beerput.
Het heeft buiten deze om een grote geheime basis ver daar vandaan. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 03:11 schreef yup het volgende:
Het zijn geen banden die er voor altijd zijn. Amerika kan Trump kiezen, die wil uit de NAVO (omdat ie er de ballen van begrijpt waarschijnlijk). Maar goed, dat brengt de NAVO nog niet in gevaar. En Trump kan alfijd naar zn Saudische vrienden gaan met zijn units. Erdogan kan zich ineens verheven voelen en eruitstappen om met anderen een rommel-pact op te zetten. Die bases zijn geen garantie voor stabiele processen.quote:2. De Amerikanen hebben de Russen altijd indirect bestreden. Ten eerste heeft Turkije de 2 na grootste leger van de Navo. Ten tweede gaan de Amerikanen echt op geen enkele manier toelaten dat hun militaire springplank naar het Midden-Oosten in gevaar komt.
Het krim drukte hij er als 't ware half- politiek doorheen met bezettingen en verkiezingen. Het voordeel dat er Russen woonden speelde mee.quote:3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie de Krim.
Dat kloptquote:4. De Navo houd weer trainingen in de Baltische staten om Rusland te sarren.Zoals in punt 2 uitgelegd is Turkije dus een belangrijke factor in dat afschrikkende effect ervan.
Dat is heerlijk vaag. De USA heeft meer dan 250 basissen over de gehele wereld of je moet kamp Bondsteel bedoelen in Kosovo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het heeft buiten deze om een grote geheime basis ver daar vandaan. Meer kan ik er niet over zeggen.
Ah, de Hobbit-strategie; Als ik geen kwaad opzoek, dan blijft het kwaad ook zeker weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 05:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb de VS mijn rug al gekeerd. En ik ben ook geen Rusland lover. Ik wil gewoon met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen onafhankelijk van allerlei rand debielen die mij proberen te betrekken in hun gestoorde spelletjes.
Nu jullie nog.
Nee. Gewoon normaal denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:04 schreef LelijKnap het volgende:
Roep het al jaren. NATO moet Turkije eruit flikkeren, binnenvallen en verdelen met Rusland.
[..]
Ah, de Hobbit-strategie; Als ik geen kwaad opzoek, dan blijft het kwaad ook zeker weg.
Binnen Turkije bedoel ik. Ik ken 'm en er valt met de kaart erbij en het opvragen van vrij gewone gegevens wel redelijk een lijn om te trekken ook. Het is een behoorlijk grote geheime basis.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 06:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is heerlijk vaag. De USA heeft meer dan 250 basissen over de gehele wereld of je moet kamp Bondsteel bedoelen in Kosovo?
Hoezo? Turken hebben het grootste deel van Turkije gekoloniseerd. Waarom mogen de Grieken hun land niet terug?quote:
Turken terug naar de steppe.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo? Turken hebben het grootste deel van Turkije gekoloniseerd. Waarom mogen de Grieken hun land niet terug?
"Hun land"? Dan kan Erdogan net zo goed beweren dat als tot aan Wenen "zijn" land is. En Merkel dat alles totaan Kaliningrad "haar" land. Denk eens na wat er gebeurt als iedereen zulke claims militair gaat proberen te veroveren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo? Turken hebben het grootste deel van Turkije gekoloniseerd. Waarom mogen de Grieken hun land niet terug?
Wat is dan het criterium? Als het maar lang genoeg veroverd is? Houden zoals het nu is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:05 schreef Igen het volgende:
[..]
"Hun land"? Dan kan Erdogan net zo goed beweren dat als tot aan Wenen "zijn" land is. En Merkel dat alles totaan Kaliningrad "haar" land. Denk eens na wat er gebeurt als iedereen zulke claims militair gaat proberen te veroveren.
Echt volkomen geschift, zo te denken.
Ach joh, dit is gewoon semi-puberale grootspraak van iemand die bij elke oorlogsbeweging op televisie een klein stijfje krijgt. Iemand die denkt dat soldaten units zijn zoals in een potje Civilization.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:05 schreef Igen het volgende:
[..]
"Hun land"? Dan kan Erdogan net zo goed beweren dat als tot aan Wenen "zijn" land is. En Merkel dat alles totaan Kaliningrad "haar" land. Denk eens na wat er gebeurt als iedereen zulke claims militair gaat proberen te veroveren.
Mweh, de mens is al tienduizenden jaren oorlog aan het voeren, aard van het beestje, dat krijg je er met slechts 70 jaar relatieve vrede niet bij iedereen uit, verder heb je zeker gelijk dat oorlog vaak verheerlijkt wordt door mensen die geen oorlog meegemaakt hebben. Daarom ook de massale uitstroom van jihadisten vanuit Europa, glory on the battlefield enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach joh, dit is gewoon semi-puberale grootspraak van iemand die bij elke oorlogsbeweging op televisie een klein stijfje krijgt. Iemand die denkt dat soldaten units zijn zoals in een potje Civilization.
Ik vraag me wel af waarom er zoveel semi-megalomane wereldleiders zijn, die vooral gebrand lijken op gebiedsuitbreiding. Ik dacht dat we dat al 70 jaar achter ons hadden gelaten.
Ja, misschien is het ook vooral dat ik met mijn leeftijd (30) niet gewend ben aan spanningen in de wereld. De Koude Oorlog heb ik gemist, dus dit is toch wel heel andere koek. In de 10 jaar na 9/11 heb ik mij ook nooit onveilig gevoeld omdat moslimterrorisme nog steeds iets vrij abstracts is en iets wat je gewoon nooit zal treffen, de kans is minuscuul klein. Wereldleiders met spierballentaal, dat is wel iets nieuws voor mij, en dat kan je wel zomaar treffen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mweh, de mens is al tienduizenden jaren oorlog aan het voeren, aard van het beestje, dat krijg je er met slechts 70 jaar relatieve vrede niet bij iedereen uit, verder heb je zeker gelijk dat oorlog vaak verheerlijkt wordt door mensen die geen oorlog meegemaakt hebben. Daarom ook de massale uitstroom van jihadisten vanuit Europa, glory on the battlefield enzo.
Leef jij onder een steen of iets dergelijks?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:22 schreef Szikha2 het volgende:
Niets gelul. Ik weet dat Rusland heilig is voor het Westen...
Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:15 schreef Atak het volgende:
Er wonen meer dan 30 miljoen moslims in Rusland. Als die een oorlog tegen Turkije start dan is Tsjetsjenie het laatste van zijn zorgen.
Mwah, als het er op aankomt laten de meeste Navo landen Turkije vallen als een baksteen denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Lazvic het volgende:
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,
Ze is een communist in hart en nieren. Buiten dat moeten we Rusland steunen om het Byzantijnse rijk weer tot leven te brengen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Bonkers. het volgende:
Merkel weer terug naar het verleden wil.
Zou ik die minaretten wel neerhalen en de Hagia Sophia in ere herstellen. Deus vult.quote:
20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.
Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:23 schreef Atak het volgende:
[..]
20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.
Onzin. Religie wordt in Rusland niet eens geregistreerd, dus je kunt dit alleen maar schatten. De meeste professionele schattingen die ik na snel Googlen zien varieren van 6 tot 8%.quote:
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.
Geen succes land. Nooit geweest. ik heb er bijna gewoond.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo lachte mensen ook toen je zei dat de Sovjet Unie ten einde zou komen.
Islam is een succes?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
En de Turken toen ze zeiden dat het Ottomaanse rijk ten einde zou komen. Relevantie is weer ver te zoeken/quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo lachte mensen ook toen je zei dat de Sovjet Unie ten einde zou komen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat is dan het criterium? Als het maar lang genoeg veroverd is? Houden zoals het nu is?
Enige die oorlogsretoriek spreken, zijn de incompetente 'mannetjes' op verkeerde posities inderdaad.quote:
Pacifisme heet dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:04 schreef LelijKnap het volgende:
Roep het al jaren. NATO moet Turkije eruit flikkeren, binnenvallen en verdelen met Rusland. Griekenland verdient echter het grootste deel.
[..]
Ah, de Hobbit-strategie; Als ik geen kwaad opzoek, dan blijft het kwaad ook zeker weg.
Mee eens. Dan moeten we vanaf nu ook bevolkingsstromen gaan tegenhouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja.
Even afgezien van vreedzame veranderingen via politiek.
Nee hoor. Er worden wekelijks bomaanslagen in de Kaukasus gepleegd ( door Russen)quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Leef jij onder een steen of iets dergelijks?
Ok, dus Rusland is niet heilig bij het Westen. Zoals ik al aangaf.quote:
Dat is duidelijk. Maar dat wisten we natuurlijk al wel. Maar druif en idioot Erdogan is natuurlijk de verlichting in jou ogen. He, zou het niet zo kunnen zijn dat Erdogan als dat visumvrij reizen er komt alle Koerden eruit schopt? Je wijst naar een Rusland dit terwijl Turkije precies dat probeert te doen als Rusland.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Er worden wekelijks bomaanslagen in de Kaukasus gepleegd ( door Russen)
Maandelijks bomaanslagen in rusland ( door russische nationalisten)
Er zijn zeker 4.000 mensen uit Tsjetsjenie alleen die gevangen zitten in rusland , in concentratiekampen
But who cares right? Het zijn allemaal terroristen is het niet?
Herzelfde met Georgie en zuid ossetie. Rusland stuurt troepen naar de grens. Loert op confrontatie en bam pleegt genocide op georgisch volk.
En rusland krijgt nog wat meer land erbij
Hetzelfde zien we in het westen. Rusland stuurt militairen en bam confrontatie. En wat gebeurd er? Excuus voor rusland om binnen te trekken en anexeert de krim. Voor het eerst sinds woII koloniseert een Europees land een andere Europees land
Maar who cares right?
Het naar beneden halen van een vliegtuig met honderden inzittenden? Who cares. Of nee dat is een hoax want rusland doet zoiets echt niet
In 2009 hoorde ik al geluiden uit de Kaukasus dat rusland Tsjetsjenen een paspoort geven en veel geld om te gaan vertrekken naar oa Syrie ( wonen al aantal duizenden Tsjetjsenen in dat gebied)
En wat zien we later? Beetje wa neer rusland aan het rommelen is laat Assad ineens honderden evangenen ( sunieten) vrij
Vergeet niet dat door de kaukasus de oliepijplijn naar Turkije looopt
En door Oekraine de oliepijplijn naar europa
Maar putin wil niets anexeren. Dat klopt. Putin wil alleen instabiliteit creeeren. Rusland leeft namelijk van 1 gebied: siberie
Rusland zal er alles aan doen dat hun koloniaal siberie niet onafhankelijk wordt.
Evenals Kaukasus , oekraine en de rest
En hoe doe je dat? Door instabiliteit te creeeren. No fucking way dat een ex sovjet land of koloniaal gebied van rusland zelfstandig wordt. Nee daar pomp je of zoveel geld in om het volk rustig te houden ( Kazachstan)
Of als je geen interesse hebt in bepaalde gebieden (vanwege geld) maar wel controle over wil hebben zorg je ervoor dat je de media controleert ( Krimlin beheerst gehele ussische media) , en zorg je voor onstabiliteit
Een stabiele staat wil rusland niet. Als ex sovjet staten contact zoeken met europa en je wil dat niet dan creer je iets ( zie georgie 2008 en oekraine) je ontwringt het land zodat het geen kans heeft andere kant op te kijken ( europa) en afhankelijk blijft van rusland , zonder dat je als russishe natie geld hoeft te geven aan de inwoners ( moldavia oa)
Zo behoudt je dus macht en controle. Er zijm behoorlijk veel siberiers die onafhankelijkheid eisen,niet gek want siberie is geen rusland net als oekraine geen rusland is. Maar daar steekt het krimlin stokjes voor. Door mensen te isoleren, kritici de mond te snoeren en journalisten te vermoorden en politici op mysterieuze manieren laten verdwijnen of vermoorden
Ik zou zeggen pak je koffers in en ga je stad uit.
Maar goed dat aanbidden van putin begon ziekelijke vormen aam te nemen maar dat het hier op dit forum uit nederland ook begint is zorgelijk.
Ohja en uiteraard niet te vergeten: het Slavisch volk ziet zichzelf als uitverkorene om andere volkere te genezen he
Taty bijvoorbeeld. Voor europa een lesbische tienergroep maar voor rusland een wapen
In rusland wist men al gauw dat ze niet lesbish waren , dat vertelden ze gewoon eerlijk maar voor de buitenwereld niet. Daar bleven ze hun toneelstukje doen. En het ging nog verder dan lesbishe porno naar europa brengen. Ook politiek. Door bij Leno show met russische tekst op t shirt te vershijnen waarop stond :" fuck the war" ( irak oorlog)
Ook bij optredens in rusland openden ze met beeldmatriaal van amerikaanse soldaten die werden afgeschilderd als moordenaars. Boem boem en nog eens boem. Keiharde beelden van irak oorlog. Dat was vaak hun opening.
En in 2003 lapte rusland de regels van songfesival aan zijn laars door een wereldbekende groep naar eurovisie songfestival te sturen. Ze stuurden namelijk : taty / tatu
Deze dames hadden al de wereld veroverd met hun nummer 1 hit " all thw things she said" en ander grote hit " not gonna get us"
Tatu meiden vertelden de media dat ze echt statement wilden gaan maken op het songfestival. Ze wilden opnieuw " fuck the war" en tongzoenen live voor miljoenen mensen. Maar eurovisie songfestival had hen gewaarschuwd :geen politiek en geen lesbische acties want het was een familie show
Uiteindelijk hebben de meiden zich gedragen tijdens de live show,ondanks hun vele dreigementen tijdens de interviews.
Ze beweerden hoog bij laag dit allemaal zelf te willen dat er niemand achter zat
Yeah right. Twee 14 jarige meisjes die begonnen met zoenen.
De ex manager van tatu die alles in elkaar heeft gezet was een kinder psycholoog hij ga later toe dat het idee van tatu ( lesbische meidengroep) was opezet om het westen hiermee te genezen. Werkelijk waar , ze waren ervan overtuigd door dit soort porno achtige meiden in te zetten dat zij ( het slavish volk) het westen kon genezen.
Dit deel komt uit een boek maar weet de titel niet meer
Overigens won Tatu niet het songfestival. Tegen alle verwachtingen in. Iedereen daht dat ze zouden winnen. Immers een bekende meidengroep. Ondanks ze absoluut niet kunnen zingen was het grote europese bevolking en de bookwinners pal achter tatu
Maar ze wonnen dus niet. Wie won er dan? Nou turkije
In rusland was men woest. Meteen speculaties waarom tatu verloor en 1 van de russische verklaring waarom tatu verloor was omdat het westen Turkije wilde bedanken voor vliegbasis
Koude oorlog is nooit over geweest. Never. Wie dat denkt leeft zelf onder een steen
Prettige middag
Слава богу, что есть хорошие люди тоже.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Sjors. het volgende:
Слава богу за идиотов
30 euro?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Слава богу, что есть хорошие люди тоже.
Beetje backstabben krijg je niks van.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
иди нахуйquote:
Vergeet Wilders niet. Misschien is het wat spannender als ook Duitsland weer een leider krijgt die het weer op de kaart wil zetten. Duitsland is een beetje saai.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Als we dan straks Trump erbij hebben is het circus compleet
Hij past wel bij de rest van de muppets. Wij zijn echter als land wat nietszeggend. De JSF komt bij een eventuele oorlog niet voorbij onze eigen landgrenzen vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vergeet Wilders niet. Misschien is het wat spannender als ook Duitsland weer een leider krijgt die het weer op de kaart wil zetten. Duitsland is een beetje saai.
Anschlussmet Vlaanderen. Staat ook op de agenda van Wilders.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij past wel bij de rest van de muppets. Wij zijn echter als land wat nietszeggend. De JSF komt bij een eventuele oorlog niet voorbij onze eigen landgrenzen vermoed ik.
Ik baseer het op feiten die bekend staat op de world factbook van de CIA. Waar zijn jou cijfers dan gebaseerd op en kom met serieuze bronnen en niet van die achterlijke daily Sabah onzin .quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
Edit: niet langzaam, heel snel.
Wat loop je nou door te mekkeren terwijl je gewoon fout zit? Het zijn gewoon officiële cijfers van de Russische overheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik baseer het op feiten die bekend staat op de world factbook van de CIA. Waar zijn jou cijfers dan gebaseerd op en kom met serieuze bronnen en niet van die achterlijke daily Sabah onzin .
Atak je loopt weer eens te trollen. Blijf jij maar hangen in eigen leugens.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat loop je nou door te mekkeren terwijl je gewoon fout zit? Het zijn gewoon officiële cijfers van de Russische overheid.
[ afbeelding ]
Nu je klem zit heb je idd niks meer te melden. Hajde!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Atak je loopt weer eens te trollen. Blijf jij maar hangen in eigen leugens.
Kerel jij loopt hele tijd met cijfers te spelen en ken je feiten. Heb nergens beweert dat moslims een hoger geboorte rate zouden kunnen hebben. Alleen beweer jij dat er 30 miljoen moslims zijn in Rusland terwijl er hoog uit niet meer dan 12 miljoen zijn. Daarnaast lijkt het mij ook logisch dat er meer moslims worden geboren op plekken waar zij de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu je klem zit heb je idd niks meer te melden. Hajde!
Je zou Rutte bijna als goed functionerende eerste minister gaan zien.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.
Dat is een bijzonder effectieve manier om een gebied over te nemen en je hebt er nog niet eens een leger voor nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Atak het volgende:
Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
Edit: niet langzaam, heel snel.
Wat een debiel, onsamenhangend kutverhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Er worden wekelijks bomaanslagen in de Kaukasus gepleegd ( door Russen)
Maandelijks bomaanslagen in rusland ( door russische nationalisten)
Er zijn zeker 4.000 mensen uit Tsjetsjenie alleen die gevangen zitten in rusland , in concentratiekampen
But who cares right? Het zijn allemaal terroristen is het niet?
Herzelfde met Georgie en zuid ossetie. Rusland stuurt troepen naar de grens. Loert op confrontatie en bam pleegt genocide op georgisch volk.
En rusland krijgt nog wat meer land erbij
Hetzelfde zien we in het westen. Rusland stuurt militairen en bam confrontatie. En wat gebeurd er? Excuus voor rusland om binnen te trekken en anexeert de krim. Voor het eerst sinds woII koloniseert een Europees land een andere Europees land
Maar who cares right?
Het naar beneden halen van een vliegtuig met honderden inzittenden? Who cares. Of nee dat is een hoax want rusland doet zoiets echt niet
In 2009 hoorde ik al geluiden uit de Kaukasus dat rusland Tsjetsjenen een paspoort geven en veel geld om te gaan vertrekken naar oa Syrie ( wonen al aantal duizenden Tsjetjsenen in dat gebied)
En wat zien we later? Beetje wa neer rusland aan het rommelen is laat Assad ineens honderden evangenen ( sunieten) vrij
Vergeet niet dat door de kaukasus de oliepijplijn naar Turkije looopt
En door Oekraine de oliepijplijn naar europa
Maar putin wil niets anexeren. Dat klopt. Putin wil alleen instabiliteit creeeren. Rusland leeft namelijk van 1 gebied: siberie
Rusland zal er alles aan doen dat hun koloniaal siberie niet onafhankelijk wordt.
Evenals Kaukasus , oekraine en de rest
En hoe doe je dat? Door instabiliteit te creeeren. No fucking way dat een ex sovjet land of koloniaal gebied van rusland zelfstandig wordt. Nee daar pomp je of zoveel geld in om het volk rustig te houden ( Kazachstan)
Of als je geen interesse hebt in bepaalde gebieden (vanwege geld) maar wel controle over wil hebben zorg je ervoor dat je de media controleert ( Krimlin beheerst gehele ussische media) , en zorg je voor onstabiliteit
Een stabiele staat wil rusland niet. Als ex sovjet staten contact zoeken met europa en je wil dat niet dan creer je iets ( zie georgie 2008 en oekraine) je ontwringt het land zodat het geen kans heeft andere kant op te kijken ( europa) en afhankelijk blijft van rusland , zonder dat je als russishe natie geld hoeft te geven aan de inwoners ( moldavia oa)
Zo behoudt je dus macht en controle. Er zijm behoorlijk veel siberiers die onafhankelijkheid eisen,niet gek want siberie is geen rusland net als oekraine geen rusland is. Maar daar steekt het krimlin stokjes voor. Door mensen te isoleren, kritici de mond te snoeren en journalisten te vermoorden en politici op mysterieuze manieren laten verdwijnen of vermoorden
Ik zou zeggen pak je koffers in en ga je stad uit.
Maar goed dat aanbidden van putin begon ziekelijke vormen aam te nemen maar dat het hier op dit forum uit nederland ook begint is zorgelijk.
Ohja en uiteraard niet te vergeten: het Slavisch volk ziet zichzelf als uitverkorene om andere volkere te genezen he
Taty bijvoorbeeld. Voor europa een lesbische tienergroep maar voor rusland een wapen
In rusland wist men al gauw dat ze niet lesbish waren , dat vertelden ze gewoon eerlijk maar voor de buitenwereld niet. Daar bleven ze hun toneelstukje doen. En het ging nog verder dan lesbishe porno naar europa brengen. Ook politiek. Door bij Leno show met russische tekst op t shirt te vershijnen waarop stond :" fuck the war" ( irak oorlog)
Ook bij optredens in rusland openden ze met beeldmatriaal van amerikaanse soldaten die werden afgeschilderd als moordenaars. Boem boem en nog eens boem. Keiharde beelden van irak oorlog. Dat was vaak hun opening.
En in 2003 lapte rusland de regels van songfesival aan zijn laars door een wereldbekende groep naar eurovisie songfestival te sturen. Ze stuurden namelijk : taty / tatu
Deze dames hadden al de wereld veroverd met hun nummer 1 hit " all thw things she said" en ander grote hit " not gonna get us"
Tatu meiden vertelden de media dat ze echt statement wilden gaan maken op het songfestival. Ze wilden opnieuw " fuck the war" en tongzoenen live voor miljoenen mensen. Maar eurovisie songfestival had hen gewaarschuwd :geen politiek en geen lesbische acties want het was een familie show
Uiteindelijk hebben de meiden zich gedragen tijdens de live show,ondanks hun vele dreigementen tijdens de interviews.
Ze beweerden hoog bij laag dit allemaal zelf te willen dat er niemand achter zat
Yeah right. Twee 14 jarige meisjes die begonnen met zoenen.
De ex manager van tatu die alles in elkaar heeft gezet was een kinder psycholoog hij ga later toe dat het idee van tatu ( lesbische meidengroep) was opezet om het westen hiermee te genezen. Werkelijk waar , ze waren ervan overtuigd door dit soort porno achtige meiden in te zetten dat zij ( het slavish volk) het westen kon genezen.
Dit deel komt uit een boek maar weet de titel niet meer
Overigens won Tatu niet het songfestival. Tegen alle verwachtingen in. Iedereen daht dat ze zouden winnen. Immers een bekende meidengroep. Ondanks ze absoluut niet kunnen zingen was het grote europese bevolking en de bookwinners pal achter tatu
Maar ze wonnen dus niet. Wie won er dan? Nou turkije
In rusland was men woest. Meteen speculaties waarom tatu verloor en 1 van de russische verklaring waarom tatu verloor was omdat het westen Turkije wilde bedanken voor vliegbasis
Koude oorlog is nooit over geweest. Never. Wie dat denkt leeft zelf onder een steen
Prettige middag
Jij loopt te speculeren terwijl ik met keiharde feiten kom die zijn geregistreerd door de Russische overheid. De religie van mensen kan je alleen inschatten omdat dat niet bij wordt gehouden. Enige wat we wel weten zijn de geboortecijfers van die regio's. Trouwens best wel sneu dat jij als Balkanite achter zijn megalomane gek als Poetin staat gezien al het ellende dat Rusland in de Balkan heeft gebracht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:21 schreef Lazvic het volgende:
Nou Atak ik wacht nog op jou reactie of heb je geen onzin meer om uit te kramen >.
Paar maandjes gaan wonen in een land maakt je geen kenner natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:06 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Wat een debiel, onsamenhangend kutverhaal.
Ik ben benieuwd hoe jij aan al deze informatie komt, afgelopen maanden heb ik een tijdje in rusland doorgebracht en kan me hier niet in vinden
Ach kom dingen die jij verzint zijn geen feiten. Eerst waren er volgens jou 30 miljoen moslims in Rusland iets wat ik tegen spreek zie deze link hier onder als bevestiging. Daarna waren het opeens 10 tot 15 miljoen moslims volgens jou iets wat ik opnieuw tegensprak. Daarna beweerde jij dat meer moslims geboren worden in Rusland en dat klopt gedeeltelijk wel maar dan in alleen de provincies waar zij in de meerderheid zijn .quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij loopt te speculeren terwijl ik met keiharde feiten kom die zijn geregistreerd door de Russische overheid. De religie van mensen kan je alleen inschatten omdat dat niet bij wordt gehouden. Enige wat we wel weten zijn de geboortecijfers van die regio's. Trouwens best wel sneu dat jij als Balkanite achter zijn megalomane gek als Poetin staat gezien al het ellende dat Rusland in de Balkan heeft gebracht.
Djokovic is een geweldige gozer. Alleen jammer dat hij voor Servië speelt en niet voor zijn oorspronkelijke land Montenegro.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:42 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat een tennislegende (12 grandslamtitels).
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij die keuze gemaakt? Enig idee. Hij is toch opgegroeid in Servië? Waarschijnlijk op zeer jonge leeftijd naar Srbija vertrokken en daarom die keuze gemaakt. Hij is pas 29 jaar geworden. Als hij dit nog 2 jaar vasthoudt dan gaat hij enorm groot worden (zover hij dat al niet is). Alleen Roger Federer (17 grandslamtitels), Rafael Nadal en Pete Sampras (14 grandslamtitels) heeft hij voor zich.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:43 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Djokovic is een geweldige gozer. Alleen jammer dat hij voor Servië speelt en niet voor zijn oorspronkelijke land Montenegro.
Het heeft zo zijn meerdere reden. Zo heeft Servië een veel beter tennis bond en accommodatie dan Montenegro. Daarnaast voelt een gedeelte van de bevolking van Montenegro meer verbonden met Servië. Daarnaast is Djokovic in Servie geboren maar heeft hij een Montenegrijnse vader en Kroatische moeder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:43 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Waarom heeft hij die keuze gemaakt? Enig idee. Hij is toch opgegroeid in Servië?
Hij heeft een interessant verleden. Ik las dat hij ontdekt is door mevrouw Gencic (RIP), tot zijn 13ste heeft getraind in Servië en daarna na Duitsland is vertrokken om de laatste stappen te maken richting de proftour. Hij spreekt ook zijn talen: vloeiend Servisch, Engels, Duits, Frans en volgens mij zelfs Italiaans. Daarnaast ook een record aan prijzengeld dat sinds deze week staat op ¤ 102.000.000 exclusief commerciële contracten (onder andere contracten met Peugeot en enkele andere merken). Hij zit extreem warmpjes bij en is de beste tennisser van het moment. Met voorsprong.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:46 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn meerdere reden. Zo heeft Servië een veel beter tennis bond en accommodatie dan Montenegro. Daarnaast voelt een gedeelte van de bevolking van Montenegro meer verbonden met Servië. Daarnaast is Djokovic in Servie geboren maar heeft hij een Montenegrijnse vader en Kroatische moeder.
Iedereen heeft een ander leven, en iedereen heeft z'n ervaringen binnen de lange of korte periode dat men ergens zit of gezeten heeft. Zijn ervaringen zijn de jouwe niet. Maar als je het volledige plaatje wil zul je je toch tot onderzoekers moeten wenden die de algemene staat van een land schetsen zonder propaganda voor de staat te maken. Verder zijn alle persoonlijke contributies die daar wel of niet aan hechten natuurlijk welkom.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:06 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Wat een debiel, onsamenhangend kutverhaal.
Ik ben benieuwd hoe jij aan al deze informatie komt, afgelopen maanden heb ik een tijdje in rusland doorgebracht en kan me hier niet in vinden
Joh, het is is dan ook een knipoog naar het oneindige gejank over het kolonialisme. Offtopic maar goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan wint Putin met gemak. Erdogan is een pussy.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:17 schreef George_Zina het volgende:
Twee megalomane gekken. Van steden als Rome, Istanbul, Cordoba en Jeruzalem moet je afblijven. Te veel historie om daar oorlog te voeren. Gooi ze gewoon in een ring en stop ze machetes toe. Dan kun ze hun vete uitvechten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan wint Putin met gemak. Erdogan is een pussy.
Turkije IS opgezet?? Nu wordt het helemaal gek. Ik ben geen Turk even voor de duidelijkheid. De aanslagen is het gevolg van iets dat al véél langer speelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 05:59 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken. Het is misschien niet leuk om te horen voor de Turken hier, maar Turkije is momenteel één grote beerput.
Deus Vult!quote:
Nederland ook maar weer onder spaans toezicht dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Loekie1 het volgende:
Stel je voor, Constantinopel in ere hersteld. En de mensheid van heel veel zorgen verlost.
onleesbare link voor beschaafde mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef TeenWolf het volgende:
Dit topic is dus ook weer een hoax wat ik ook had verwacht.
Vandaag was Putin met Netanyahu bijeen in Moskou. Hij zei dat er tussen Rusland en Turkije wat probleempjes waren, maar dat ze nog niet hadden afgezien van het 'Blauwe Stroom' (mavi akim) gasproject met Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/-turk-akimi-ndan-vazgecmedik--ekonomi-2258748/
Dit speelt er dus in plaats van dit topic met 0 nieuwswaarde.
Alles wat niet Turks is is dus beschaafd. Hahaha, ik had ook geen andere opmerking van je verwacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
onleesbare link voor beschaafde mensen
Adnan for president, Adnan for worldleader. Descendant of Mohammed (pbuh).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |