abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162802526
Ik heb geen idee in welke tijd we leven. In het Turkse zuiden denkt Erdogan dat hij een nieuwe Sultan is, en Putin heeft het werk van de oude Tsaren vrij hoog zitten.

Putin's last warning to Turkey: If you do not leave Syria alone, I’ll bring back Christianity to Istanbul

bron 2

originele bron: Poccnr-24 news channel (Fok slikt de Russische karakters niet)

Putin has expressed his views on Turkeys support to al-Qaeda’s Syria branch and issued a stark warning.

President Vladimir Putin addressed a delegation of Ukrainian Orthodox Church and reiterated that nothing can shake Russia’s perpetual blood alliance with Ukraine in spite of all malicious efforts exerted by the ruling junta in Kiev

“Rising neo-Fascism in Ukraine is like the infectious Gangrene which can spread across the European continent , and we, the people of the Russian Federation and descendents of the Soviet Union , we are determined to stop this plague” said Vladimir.

“Should Turkey not stop supporting al-Qaeda’s Syria branch, I am indeed eager to end the job the late Tsar Nicholas II left unfinished. <During the World War I , He [Tsar] sought to restore Constantinople (Istanbul) to Christendom and protect Russian maritime security by liberating Dardanelles and Bosphorus straits but fate prevented him,” TASS Russian News Agency cited President Putin as saying on Saturday.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 06-06-2016 22:45:21 ]
pi_162802630
Zou het wel van opknappen
  maandag 6 juni 2016 @ 22:45:16 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162802788
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
The End Times are wild
pi_162802884
_O_

Deus Vult.
pi_162802885
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
het levert wel mooie tv op, ik ben voor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_162802888
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Zou Erdogan zich daarom langzaam in een Ottomaans carnavals-kostuum aan 't hijsen zijn. Hij loopt nu nog in een modern maatpak, maar geef 'm een paar jaar...

pi_162802908
Kunnen die gasten niet hun bek houden?
I´m back.
  maandag 6 juni 2016 @ 22:51:21 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162803018
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
Dan moeten wij dus voor de Mohammedanen Constantinopel gaan verdedigen!!
The End Times are wild
pi_162803135
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb geen idee in welke tijd we leven. In het Turkse zuiden denkt Erdogan dat hij een nieuwe Sultan is, en Putin heeft het werk van de oude Tsaren vrij hoog zitten.

Komt een beetje omdat ze de VS als zwak zien? En EU is sws zwak.
Ik vind het iig wel geraaskal. Idem Erdogan, die ik eertijds nog een keer zie voorstellen om Turkije voortaan om te dopen tot Osmaans rijk.
Straks gaan de gekken in China ook nog claims leggen.
De gekken hebben het gekkenhuis overgenomen, vrees ik.
I´m back.
pi_162803205
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
precies.

Nou moet je je natuurlijk wel afvragen hoe lang Erdogan en z'n partij nog NAVO-lid willen zijn. Erdogan wil zelf aan het hoofd staan van een organisatie, waarschijnlijk eentje met een Turks-cultururele inslag en voormalige landen van het Ottomaanse rijk of "nieuwe". Z'n hele ontwikkelingscampagne in andere landen is ook alleen maar opgezet om invloed in te kopen. Narcisten hebben de wereld niet nodig, die zijn zelf het middelpunt.
pi_162803221
quote:

[..]

De vrede in Istanboel bewaren is op zich wel nobel. Het is een van de meest historische steden ter wereld., dat moet niet aan puin geschoten worden.

Dit bericht laat aan de andere kant wel zien waar die roep om sterke nationalistische leiders toe leidt: tot alfamannetjes die zich zo nodig moeten bewijzen en dan domme dingen gaan doen.
pi_162803237
Wat een onzinnige en niet op waarheid bewuste artikel weer.
pi_162803300
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
Ik mag het hopen. Straks krijg je een idioot als Trump ook nog aan de macht in de VS. :').
I´m back.
pi_162803307
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
De overname van Crimea was ook onzin.
  maandag 6 juni 2016 @ 23:00:22 #15
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162803361
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

precies.

Nou moet je je natuurlijk wel afvragen hoe lang Erdogan en z'n partij nog NAVO-lid willen zijn. Erdogan wil zelf aan het hoofd staan van een organisatie, waarschijnlijk eentje met een Turks-cultururele inslag en voormalige landen van het Ottomaanse rijk. Narcisten hebben de wereld niet nodig, die zijn zelf het middelpunt.
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_162803391
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Cherna het volgende:

[..]

Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.
Hoe kun je dat soort rasidioten bij mekaar krijgen.
I´m back.
pi_162803397
quote:

[..]

[..]

het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaan :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_162803410
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De inname van Crimea was ook onzin.
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,
pi_162803492
quote:
Die site :') Ik ga daar maar niet op klikken.
pi_162803565
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die site :') Ik ga daar maar niet op klikken.
Helaas heb ik dat wel gedaan, heb er best wel spijt van.
pi_162803570
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaan :o
Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.
I´m back.
  maandag 6 juni 2016 @ 23:05:30 #23
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162803578
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af.
pi_162803589
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.
Dat weet ik wel zeker :) hij heeft wel lange arme en lange tenen, dat wel.
pi_162803636
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker :) hij heeft wel lange arme en lange tenen, dat wel.
Ja, maar dan krijgt-ie klapjes van Tante Merkel als hij dat achter de schermen ook laat zien. Staartje tussen zijn beentjes en beffen, denk ik. Dat gelul van hem alleen maar om die stoere Turkse mannen met een snor tevreden te houden wrs. Ja, en snorren worden in onze cultuur geassocieerd met homo-erotiek.
I´m back.
pi_162803757
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dan krijgt-ie klapjes van Tante Merkel als hij dat achter de schermen ook laat zien. Staartje tussen zijn beentjes en beffen, denk ik. Dat gelul van hem alleen maar om die stoere Turkse mannen met een snor tevreden te houden wrs. Ja, en snorren worden in onze cultuur geassocieerd met homo-erotiek.
En maar kankeren op vrouwen die een maatschappelijke carriere willen naast het moederschap _O- Ondertussen is hij als de dood voor een kenau als merkel :D
pi_162803770
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af.
Ergens is het niet normaal meer. Je gaat echt een beetje nostalgie hebben over de zogenaamde leiders die er nog zaten tijden de Koude Oorlog.
I´m back.
pi_162803787
Wat ik dan niet begrijp is de grote Turkse nationalisme als bedenkt dat zo beetje elke turk een andere oorsprong heeft.
pi_162803790
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En maar kankeren op vrouwen die een maatschappelijke carriere willen naast het moederschap _O- Ondertussen is hij als de dood voor een kenau als merkel :D
Tuurlijk, maar Merkel is in feite ook doodeng hè.
I´m back.
pi_162803815
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar Merkel is in feite ook doodeng hè.
Ze lijkt wel een beetje op de man van wie Erdo fan is, waardoor zelfs een Chuck Norris bang zou zijn.
pi_162803851
Kom op jongens. Wordt eens wakker. Wie zit er achter moslim terrorisme??? Dat Islam een radicaal religie is weten we allemaal maar dit soort aanslagen wie zit daar werkelijk achter???
Wie richtte de PLO op. Wie trainde Arafat? En Saddam? En steunt Assad? Wie zette internationaal terrorisme op de kaart? Wie zei " we moeten allemaal strijden tegen terreur" ?
Wie belde als eerste Bush op na de aanslagen?

Mother Russia. Die trainde moslims al heel vroeg. De Sovjet Unie wilde macht , macht. Zij misbruiken de nationale gevoelens van moslims voor hun eigen doeleinden. En wat is hun doel?

ik quote mijzelf weer

quote:
Interview With Russian Political Analyst Sergey Karaganov: The Four Reasons Why Russia Intervened In Syria

On February 15, 2016, the Russian weekly magazine The New Times published an interview with political analyst Sergey Karaganov, dean of the Faculty of World Economy and International Affairs at Moscow's National Research University Higher School of Economics, about Russia's foreign policy and the current situation in the Middle East. The political analyst presents four reasons why Russia decided to launch a military operation in Syria, and also addresses the tension between Russia and Turkey.
The following are excerpts from the interview:

'[The Situation] Would Explode If The Sunnis Or The Shiites Would Win In Syria First. It’s Better Not To Let Anyone Win'

Q: "It is widely held that the military campaign in Syria is an attempt by the Russian government to divert the attention of the West from [Russia's activities in] Ukraine and to avoid [international] isolation by focusing on Russia's involvement in the fight against terrorism. Do you agree with this view?"

A: "Let’s begin with the fact that Russia and its military have been preparing for an intervention like the one in Syria for quite a few years. The operation itself has been well-prepared. Hence, if there are those who say it was a complete surprise to them, they must be either idiots or liars. The country transports military experts, combat machinery and equipment; repairs air fields and access routes; builds accommodation for military personnel… why, just to spend some money? We started work on the base in Latakia [Syria] almost a year before our first planes arrived there. As for our intervention in Syria, there are several reasons for it.

"First: we figured out a long time ago that the Middle East would undergo a series of disasters. Most of the countries in the region, with the exception of Iran, which is ancient, and Israel with its unique identity, will fall apart over the next 20-30 years. The question we should ask ourselves is how the Middle East will fall apart. Will it happen without us, or will we try to tighten one screw or loosen another, taking into account the tens of thousands of potential terrorists there, and that it would be better if they killed each other or if we killed them rather than that they continue to multiply and maybe even reach our borders.

"Second: Russia realized that some kind of balance had to be maintained in the region, to prevent an even louder explosion. And the situation would definitely explode if the Sunnis or the Shiites would win in Syria first, then subsequently in other Middle East areas. It’s better not to let anyone win.

"Third: of course, there is some 'posturing' here as well. We do want to be a great power. You might call it yet another 'national half-baked idea' we inherited from Peter[2] and Catherine the Great[3] .

"And fourth: I agree that [Russian involvement in] Syria diverts everyone's attention from Ukraine and thus moves our relations with the West to another level. This goal was achieved completely."
'We Don't Want Another Ottoman Empire, Or Persian Empire, Or Any Caliphate'

Q: "[This goal of diverting everyone's attention was achieved] completely? Is the implementation of the Minsk agreements[4] already well on the way?"

A: "The Minsk agreements will be implemented when all the parties involved – including the Americans and the Europeans – decide that it’s time to implement them... So coming back to Syria, despite clear military and diplomatic successes, this war can’t be won. We must be prepared to leave Syria at any moment. And the people must be prepared in advance for this scenario. Also, it’s important not to become entangled in another conflict on the way. That is why I am deeply concerned about our conflict with Turkey, which, of course, stabbed us in the back. Why did Turkey decide to down our plane? Part of the answer lies in the peculiarities of the political culture of this region. Many of our preconceptions about it are wrong, including the idea of being true to one’s word. But our reaction was largely emotional, not rational. As a result, there is a risk of a 'second Crimean war'[5] [i.e. a conflict with Turkey]."

Q: "What do we actually want from Turkey?"

A: "It's easier to say what we don’t want. Ever since we started to play in this area, it has been quite clear that we don;t want another Ottoman Empire, or Persian Empire, or any caliphate."

Q: "So, we are going to clip the wings of both Iran and Turkey?"

A: "That’s what you say. I have said what I have said… You see, Turkey today is morally very much like Russia of the late nineteenth and early twentieth centuries. (By the way, for the same reason they have great literature now, and all our great literature is gone.) They have suddenly decided that they will restore the Ottoman power – they talked about it 5-10 years ago, it was a wide-spread fad. And that is why they supported the Arab Spring four years ago."

http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/9052.htm
  maandag 6 juni 2016 @ 23:18:59 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162804012
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef Szikha2 het volgende:
Kom op jongens. Wordt eens wakker. Wie zit er achter moslim terrorisme??? Dat Islam een radicaal religie is weten we allemaal maar dit soort aanslagen wie zit daar werkelijk achter???
Wie richtte de PLO op. Wie trainde Arafat? En Saddam? En steunt Assad? Wie zette internationaal terrorisme op de kaart? Wie zei " we moeten allemaal strijden tegen terreur" ?

Mother Russia. Die trainde moslims al heel vroeg. De Sovjet Unie wilde macht , macht. Zij misbruiken de nationale gevoelens van moslims voor hun eigen doeleinden. En wat is hun doel?

ik quote mijzelf weer

[..]

Echt gelul. De VS hebben de Mujaheddin getrained, dat zijn de voorgangers van de Taliban. Al Quaida is een Saoudische beweging, belangrijke bondgenoot van de VS. En de Arabische 'lente' is aangewakkerd door vooral Frankrijk en de UK. IS is ontstaan in het machtsvacuum dat ontstond nadat de VS Saddam Hoessein ten val had gebracht.
The End Times are wild
pi_162804111
Niets gelul. Ik weet dat Rusland heilig is voor het Westen maar dit spelletje spelen ze al zolang.

quote:
First: we figured out a long time ago that the Middle East would undergo a series of disasters. Most of the countries in the region, with the exception of Iran, which is ancient, and Israel with its unique identity, will fall apart over the next 20-30 years. The question we should ask ourselves is how the Middle East will fall apart. Will it happen without us, or will we try to tighten one screw or loosen another, taking into account the tens of thousands of potential terrorists there, and that it would be better if they killed each other or if we killed them rather than that they continue to multiply and maybe even reach our borders.

"Second: Russia realized that some kind of balance had to be maintained in the region, to prevent an even louder explosion. And the situation would definitely explode if the Sunnis or the Shiites would win in Syria first, then subsequently in other Middle East areas. It’s better not to let anyone win.

"Third: of course, there is some 'posturing' here as well. We do want to be a great power. You might call it yet another 'national half-baked idea' we inherited from Peter[2] and Catherine the Great[3] .

"And fourth: I agree that [Russian involvement in] Syria diverts everyone's attention from Ukraine and thus moves our relations with the West to another level. This goal was achieved completely."
'We Don't Want Another Ottoman Empire, Or Persian Empire, Or Any Caliphate'
  maandag 6 juni 2016 @ 23:23:48 #34
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162804165
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ergens is het niet normaal meer. Je gaat echt een beetje nostalgie hebben over de zogenaamde leiders die er nog zaten tijden de Koude Oorlog.
Dat gaf wel duidelijkheid. Sinds het omvallen van die muur is de wereld complexer geworden. Gooi daar nog de communicatie middelen(zoals bijvoorbeeld twitter, facebook en weet ik niet wat allemaal) bovenop en je hebt een brei van desinformatie etc waar je akelig van word. Daar is niet meer uit te komen.

Die duidelijkheid zie je ook niet meer terug in de politiek. Na Pim is het een circus geworden en nam het aantal splinter partijen toe. Als zelfs ene Sylvana kan toetreden tot de politiek dan heb ik het wel gehad.
pi_162804230
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:23 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat gaf wel duidelijkheid. Sinds het omvallen van die muur is de wereld complexer geworden. Gooi daar nog de communicatie middelen(zoals bijvoorbeeld twitter, facebook en weet ik niet wat allemaal) bovenop en je hebt een brei van desinformatie etc waar je akelig van word. Daar is niet meer uit te komen.

Die duidelijkheid zie je ook niet meer terug in de politiek. Na Pim is het een circus geworden en nam het aantal splinter partijen toe. Als zelfs ene Sylvana kan toetreden tot de politiek dan heb ik het wel gehad.
Wat ik zeg: de gekken hebben het gekkenhuis overgenomen.
I´m back.
pi_162804299
Putin deelt gewoon manpads uit bij de Koerden en de Russische vrijwilligers helpen een beetje. Ondertussen via Assad de jihadisten clubjes geld geven en terug de Syrische grens Turkije in schoppen.

Erdogan heeft een hele zwakke positie en zodra Assad zich weer een beetje 'veilig' voelt gaat hij ongetwijfeld wraak nemen op zijn buren. Geen NAVO land die zich in de Turkse burgeroorlog gaat mengen straks.
pi_162804339
Dit is nep uberhaupt dit geloven :')!
Слава богу за идиотов
pi_162804444
Ach, de een wilt tsaar spelen, de ander sultan. Ik maak me pas echt zorgen als Merkel weer terug naar het verleden wil. :+
pi_162804453
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Sjors. het volgende:
Слава богу за идиотов
Hier op fok heb je users die dit soort onzin willen aannemen als waarheid.
pi_162804482
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Bonkers. het volgende:
Ach, de een wilt tsaar spelen, de ander sultan. Ik maak me pas echt zorgen als Merkel weer terug naar het verleden wil. :+
Dan zijn wij ook weer de klos, alhoewel we hebben tegenwoordig veel nazi's... _O- .
I´m back.
pi_162804545
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:33 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Hier op fok heb je users die dit soort onzin willen aannemen als waarheid.
Putin zegt vrijwel nooit iets geks.
Als men provocerende uitspraken uit rusland wilt zien zou ik aanraden om ramzan kadyrov te gaan volgen.
pi_162804676
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:36 schreef Sjors. het volgende:
ramzan kadyrov
Klopt, maar die ramzan kadyrov is gewoon een veredelde extremist.
pi_162804682
quote:
Слава богу за идиотов
De wereld is niet zwart/wit. Ik geloof niet dat hij dit daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar wel dat hij dit heeft gezegd. Dit soort interne propaganda werkt om het land te motiveren om weer een grootmacht te worden. Putin stopte z'n kritiek op Yeltzin destijds niet onder stoelen of banken. Het moest helemaal anders.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 00:05:24 #44
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162805186
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De wereld is niet zwart/wit. Ik geloof niet dat hij dit daadwerkelijk gaat uitvoeren, maar wel dat hij dit heeft gezegd. Dit soort interne propaganda werkt om het land te motiveren om weer een grootmacht te worden. Putin stopte z'n kritiek op Yeltzin destijds niet onder stoelen of banken. Het moest helemaal anders.
Yeltzin maakte er dan ook een puinhoop van. Hij werd de sloper van Rusland genoemd. Drank, corruptie en vele Russen aan de bedelstaf en een compleet gebroken land. Dan kan ik me zo voorstellen dat je kritiek krijgt. Het westen had er schik in. Russische meiden enfin de lol kon niet op. Wat hebben we gelachen om druif Yeltzin en die gekke Russen.
pi_162805202
quote:

ik quote mijzelf weer

[..]

als je rusland vervangt door amerika klopt dit inderdaad.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 00:15:39 #46
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162805387
foutje
pi_162805504
Turkije uit de navo trappen en Rualand de beschaving laten brengen bij de Turken _O_
pi_162805644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:05 schreef Cherna het volgende:

[..]

Yeltzin maakte er dan ook een puinhoop van. Hij werd de sloper van Rusland genoemd. Drank, corruptie en vele Russen aan de bedelstaf en een compleet gebroken land. Dan kan ik me zo voorstellen dat je kritiek krijgt. Het westen had er schik in. Russische meiden enfin de lol kon niet op. Wat hebben we gelachen om druif Yeltzin en die gekke Russen.
Het westen won idd t.o.v. de Sovjet Unie. Yeltzin was een beetje de Russische Clinton, hij 'had' visie, maar wist het niet tot uitvoering te brengen. Daarnaast was hij altijd wel in voor een vrolijke noot, maar had ook de zwakte dat hij daarbij ook vaak stomdronken was en de nieuwe problemen niet zag, en dat speelde m parten. Het verval was na het G.O.S. bijna onvermijdelijk. Rusland kreeg toch een beetje de hamer op z'n kop en heeft het even met westerse democratie moeten proberen (na Gorbatsjov) omdat de tijdsgeest daar gewoon om vroeg, dat was een verplicht nummer. Maar de vele miljonairs die allemaal naar 't buitenland verkasten en de interne corruptie (de Russische mafia beleefde z'n hoogtijdagen) waren idd het gevolg van deze snelle omschakeling.
pi_162805771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:22 schreef Nerdslayer het volgende:
Turkije uit de navo trappen en Rualand de beschaving laten brengen bij de Turken _O_
Turkije sowieso uit de NAVO, veel te groot risico zo'n sultan.
pi_162805819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:22 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik hoop dat zowel Erdogan als Putin worden afgezet voordat ze ook maar een piep geven om ergens in actie te komen. Erdogan flirt met het Ottomaanse Rijk, en binnen Turkije is hij al met de inrichting van zijn versie van het Rijk begonnen, desondanks is Turkije, ondanks z'n oppervlakte vergeleken met het Rijk nog vrij klein, dus het zou best in de pijplijn kunnen liggen dat ook Erdogan ergens wat perceeltjes wil inpikken. De meeste bureaucraten zijn daar nog ouderwetse machtsgeile kereltjes, dus die please je daar wel mee. En Putin heeft met de Krim natuurlijk al iets op zn naam staan, bij hem is het niet meer zozeer de vraag of hij nog wat gaat doen, maar wanneer.

Istanbul is dan natuurlijk wel een paar bruggen te ver. Dus dat zie ik niet gebeuren. Aan de andere kant, het hoofdstuk Putin is nog lang niet voorbij, de man kan nog vele jaren mee. Het schijnt dat Erdogan wel wat gezondheidsklachten heeft. En wie wordt dan zijn opvolger, de huidige Minister President? Tegen die tijd ligt Turkije vermoedelijk wel economisch in de goot en barst de bom intern, dus tja.. Erdogan houdt het nu met kunst en vliegwerk wat bijelkaar maar dit houdt het land niet eeuwig vol. Je raakt Erdogan kwijt, maar z'n onopgeleide achterban niet.. en als er ergens instabiliteit optreedt en er moeten andere verdelingen worden gemaakt, dan zitten de aasgieren natuurlijk op de loer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 07-06-2016 00:48:39 ]
  dinsdag 7 juni 2016 @ 00:58:47 #51
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_162806097
Reconquista 2.0. Puik plan.
The more debt, the better
pi_162806209
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is allemaal een cyclus en de geschiedenis gaat zich weer ergens herhalen

We hebben sinds WO2 een lange tijd een kunstmatig taboe op potentiele warlords en andere idioten aan de top gehad, maar de geest is weer vrij. Het moet eerst weer ergens geweldig fout gaan, willen de nieuwe generaties het probleem weer voelen en zien.

Ik las een jaar of 10 geleden berichten over bepaalde delen van de Nederlandse jeugd die best wel weer eens een oorlog zouden willen. Dat zal in andere landen ook wel z'n parallel hebben, Amerikaanse jeugd schreef b.v. positieve berichten over de film American sniper, die wilden ook graag 'moslims knallen'. Het afschaffen van de dienstplicht en leven in vrede brengt verveling als negatief aspect, en die verveling en het zoeken naar een groep en sensatie draagt ook bij aan een bepaald klimaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 07-06-2016 01:11:37 ]
pi_162806338
Er wonen meer dan 30 miljoen moslims in Rusland. Als die een oorlog tegen Turkije start dan is Tsjetsjenie het laatste van zijn zorgen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 02:24:44 #54
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162806919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 01:15 schreef Atak het volgende:
Er wonen meer dan 30 miljoen moslims in Rusland. Als die een oorlog tegen Turkije start dan is Tsjetsjenie het laatste van zijn zorgen.
En jij denkt dat de Russen daar bang voor zijn? Ze hebben wel voor hetere vuren gestaan in de tweede wereldoorlog.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_162806984
Laten we de ene gek geven wat de andere gek heeft.
pi_162807086
Wat onze zelfbenoemde generaaltjes hier vergeten zijn de volgende punten:

1. Turkije is een belangrijk lid van de Navo. Waarom? Anders zouden er geen nukes van de Navo in incirlik zijn opgeslagen.

2. De Amerikanen hebben de Russen altijd indirect bestreden. Ten eerste heeft Turkije de 2 na grootste leger van de Navo. Ten tweede gaan de Amerikanen echt op geen enkele manier toelaten dat hun militaire springplank naar het Midden-Oosten in gevaar komt.

3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie de Krim.

4. De Navo houd weer trainingen in de Baltische staten om Rusland te sarren.Zoals in punt 2 uitgelegd is Turkije dus een belangrijke factor in dat afschrikkende effect ervan.

Het is wel tekenend om te zien hoeveel fokkertjes voor Rusland zijn terwijl de Russen ze als hun vijanden zien. Stelletje dombo's, als je zo graag Russenlovertje wil spelen moet je de VS je rug keren ten eerste en uit de Navo stappen. Nederland hoort net zo goed bij dit geopolitieke militaire spel als Turkije.
pi_162807092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 03:11 schreef yup het volgende:

1. Turkije is een belangrijk lid van de Navo. Waarom? Anders zouden er geen nukes van de Navo in incirlik zijn opgeslagen.

2. De Amerikanen hebben de Russen altijd indirect bestreden. Ten eerste heeft Turkije de 2 na grootste leger van de Navo. Ten tweede gaan de Amerikanen echt op geen enkele manier toelaten dat hun militaire springplank naar het Midden-Oosten in gevaar komt.

3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie wat ik heb gequote, de Krim.

4. De Navo houd weer trainingen in de Baltische staten om Rusland te sarren.Zoals in punt 2 uitgelegd is Turkije dus een belangrijke factor in dat afschrikkende effect ervan.

Het is wel tekenend om te zien hoeveel fokkertjes voor Rusland zijn terwijl de Russen ze als hun vijanden zien. Stelletje dombo's, als je zo graag Russenlovertje wil spelen moet je de VS je rug keren ten eerste en uit de Navo stappen. Nederland hoort net zo goed bij dit geopolitieke militaire spel als Turkije.
Je hoeft niet voor Turkije te zijn om tegen Rusland te zijn. Wat je zegt geeft gewoon aan hoe afhankelijk Turkije is van het westen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 05:54:51 #58
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_162807227
quote:

3. Als Poetin zou willen terugslaan dan was het perfecte moment na het neerschieten van die straaljager zijn. Gaat niet gebeuren, en dat weet Poetin verrekte goed. Als ie zo zeker van zijn zaak was dan had ie allang aangevallen: zie de Krim.

Ik heb de VS mijn rug al gekeerd. En ik ben ook geen Rusland lover. Ik wil gewoon met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen onafhankelijk van allerlei rand debielen die mij proberen te betrekken in hun gestoorde spelletjes.
Nu jullie nog. :Y
pi_162807231
quote:
Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken. Het is misschien niet leuk om te horen voor de Turken hier, maar Turkije is momenteel één grote beerput.
pi_162807236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken.
Dat gaat wel heel ver. Daar is geen bewijs voor.
pi_162807242
quote:

[..]

Erdogan. Eerst heeft ie de boel lopen opstoken in Afrikaanse landen, toen heeft ie Isis opgezet en gesteund. De aanslagen in Parijs en Brussel hebben we rechtstreeks aan Turkije te danken. Het is misschien niet leuk om te horen voor de Turken hier, maar Turkije is momenteel één grote beerput.
Turkije is een beerput, maar dat wat daarboven staat kan vrij makkelijk worden ontkracht.
pi_162807274
quote:

Het heeft buiten deze om een grote geheime basis ver daar vandaan. Meer kan ik er niet over zeggen.

quote:
Het zijn geen banden die er voor altijd zijn. Amerika kan Trump kiezen, die wil uit de NAVO (omdat ie er de ballen van begrijpt waarschijnlijk). Maar goed, dat brengt de NAVO nog niet in gevaar. En Trump kan alfijd naar zn Saudische vrienden gaan met zijn units. Erdogan kan zich ineens verheven voelen en eruitstappen om met anderen een rommel-pact op te zetten. Die bases zijn geen garantie voor stabiele processen.

quote:
Het krim drukte hij er als 't ware half- politiek doorheen met bezettingen en verkiezingen. Het voordeel dat er Russen woonden speelde mee.

In deze zaak is het zoals ik eerder schreef niet een kwestie van de korte maar lange termijn. Erdogan heeft een dictatuur opgebouwd dat veel in puin heeft gegooid. De oppositie is op een zijspoor gezet, rechters en burocraten worden vervangen en de lira is vorig jaar nog aan de kunstmatige reanimatie gezet. Het politieapparaat is een Akp gezinde sub-divisie geworden (dropouts op een topsalaris)

In bijna ieder denkbaar post-Erdogan / AKP scenario valt het huidige Turkije vermoedelijk uiteen, 50% die een dictatoriaal moslimland willen vs 50% seculieren. Dat los je met heel veel geluk zonder een burgeroorlog op. En zonder IS recruitering. Maar Erdogan wordt op dit moment ook als het tape gezien dat de boel niet uit elkaar laat donderen. Binnen 't leger tolereren ze m nog even, maar het is de vraag hoever ze voor m willen gaan, ondanks zn vele pogingen daar volledige grip op te krijgen.

Blueprints voor een nieuwe verdeling na de kater van Erdogan's weg naar de afgrond liggen al klaar. Putin zou rond die tijd best rond de roulettetafel kunnen gaan zitten. Maar dan hebben we 't echt over andere tijden.

quote:

Dat klopt

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 07-06-2016 06:45:03 ]
  dinsdag 7 juni 2016 @ 06:37:16 #63
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_162807286
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 06:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het heeft buiten deze om een grote geheime basis ver daar vandaan. Meer kan ik er niet over zeggen.

Dat is heerlijk vaag. De USA heeft meer dan 250 basissen over de gehele wereld of je moet kamp Bondsteel bedoelen in Kosovo?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 06:49:06 #64
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_162807308
Waarom een topic voor iets wat overduidelijk een BS bericht is?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_162807343
_O_ Roep het al jaren. NATO moet Turkije eruit flikkeren, binnenvallen en verdelen met Rusland. Griekenland verdient echter het grootste deel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik heb de VS mijn rug al gekeerd. En ik ben ook geen Rusland lover. Ik wil gewoon met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen onafhankelijk van allerlei rand debielen die mij proberen te betrekken in hun gestoorde spelletjes.
Nu jullie nog. :Y
Ah, de Hobbit-strategie; Als ik geen kwaad opzoek, dan blijft het kwaad ook zeker weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2016 07:06:11 ]
pi_162807349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:04 schreef LelijKnap het volgende:
_O_ Roep het al jaren. NATO moet Turkije eruit flikkeren, binnenvallen en verdelen met Rusland.

[..]

Ah, de Hobbit-strategie; Als ik geen kwaad opzoek, dan blijft het kwaad ook zeker weg.
Nee. Gewoon normaal denken.
pi_162807368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 06:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat is heerlijk vaag. De USA heeft meer dan 250 basissen over de gehele wereld of je moet kamp Bondsteel bedoelen in Kosovo?
Binnen Turkije bedoel ik. Ik ken 'm en er valt met de kaart erbij en het opvragen van vrij gewone gegevens wel redelijk een lijn om te trekken ook. Het is een behoorlijk grote geheime basis.

Een paar jaar later kwam ik een Amerikaan tegen die iets met satteliet-communicatie-systemen deed. Ik vroeg m waar en toen grapte hij "I have to kill you if you'd know it", maar ik hoefde 't niet meer te raden.
pi_162807371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Gewoon normaal denken.
Hoezo? Turken hebben het grootste deel van Turkije gekoloniseerd. Waarom mogen de Grieken hun land niet terug?
pi_162807498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo? Turken hebben het grootste deel van Turkije gekoloniseerd. Waarom mogen de Grieken hun land niet terug?
Turken terug naar de steppe.
pi_162807571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Turken terug naar de steppe.
pi_162807638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

"Hun land"? Dan kan Erdogan net zo goed beweren dat als tot aan Wenen "zijn" land is. En Merkel dat alles totaan Kaliningrad "haar" land. Denk eens na wat er gebeurt als iedereen zulke claims militair gaat proberen te veroveren.

Echt volkomen geschift, zo te denken.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:10:53 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162807659
Laat die Erdo en Poetin het lekker in de ring uitvechten, wat hebben die toch te compenseren.
Graag op anoniem
pi_162807667
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:05 schreef Igen het volgende:

[..]

"Hun land"? Dan kan Erdogan net zo goed beweren dat als tot aan Wenen "zijn" land is. En Merkel dat alles totaan Kaliningrad "haar" land. Denk eens na wat er gebeurt als iedereen zulke claims militair gaat proberen te veroveren.

Wat is dan het criterium? Als het maar lang genoeg veroverd is? Houden zoals het nu is?
pi_162807677
quote:

[..]

Ach joh, dit is gewoon semi-puberale grootspraak van iemand die bij elke oorlogsbeweging op televisie een klein stijfje krijgt. Iemand die denkt dat soldaten units zijn zoals in een potje Civilization.

Ik vraag me wel af waarom er zoveel semi-megalomane wereldleiders zijn, die vooral gebrand lijken op gebiedsuitbreiding. Ik dacht dat we dat al 70 jaar achter ons hadden gelaten.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:17:37 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162807706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach joh, dit is gewoon semi-puberale grootspraak van iemand die bij elke oorlogsbeweging op televisie een klein stijfje krijgt. Iemand die denkt dat soldaten units zijn zoals in een potje Civilization.

Ik vraag me wel af waarom er zoveel semi-megalomane wereldleiders zijn, die vooral gebrand lijken op gebiedsuitbreiding. Ik dacht dat we dat al 70 jaar achter ons hadden gelaten.
Mweh, de mens is al tienduizenden jaren oorlog aan het voeren, aard van het beestje, dat krijg je er met slechts 70 jaar relatieve vrede niet bij iedereen uit, verder heb je zeker gelijk dat oorlog vaak verheerlijkt wordt door mensen die geen oorlog meegemaakt hebben. Daarom ook de massale uitstroom van jihadisten vanuit Europa, glory on the battlefield enzo.
Graag op anoniem
pi_162807714
Ze gaan hun gang maar.
Zonder wrijving geen glans
pi_162807768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mweh, de mens is al tienduizenden jaren oorlog aan het voeren, aard van het beestje, dat krijg je er met slechts 70 jaar relatieve vrede niet bij iedereen uit, verder heb je zeker gelijk dat oorlog vaak verheerlijkt wordt door mensen die geen oorlog meegemaakt hebben. Daarom ook de massale uitstroom van jihadisten vanuit Europa, glory on the battlefield enzo.
Ja, misschien is het ook vooral dat ik met mijn leeftijd (30) niet gewend ben aan spanningen in de wereld. De Koude Oorlog heb ik gemist, dus dit is toch wel heel andere koek. In de 10 jaar na 9/11 heb ik mij ook nooit onveilig gevoeld omdat moslimterrorisme nog steeds iets vrij abstracts is en iets wat je gewoon nooit zal treffen, de kans is minuscuul klein. Wereldleiders met spierballentaal, dat is wel iets nieuws voor mij, en dat kan je wel zomaar treffen.

Vandaar dat ik die opmerkingen over "Nou, dan maken we toch lekker oorlog!" ook een beetje raar vind. Ik denk dat er wel anders gepiept wordt als het werkelijk zo ver is. Niet elke oorlog hoeft in een afgelegen zandbak plaats te vinden.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:45:58 #78
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_162807927
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:22 schreef Szikha2 het volgende:
Niets gelul. Ik weet dat Rusland heilig is voor het Westen...
Leef jij onder een steen of iets dergelijks?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_162808196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 01:15 schreef Atak het volgende:
Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.
pi_162808449
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Lazvic het volgende:
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,
Mwah, als het er op aankomt laten de meeste Navo landen Turkije vallen als een baksteen denk ik.
De Europese Navo landen sowieso, want die meeste hebben geen fatsoenlijk leger meer.
Degene die nog wel een fatsoenlijk leger hebben, namelijk Griekenland en Polen gaan Turkije echt niet meehelpen.
En er zullen ook niet veel Amerikanen zijn die hun leven willen geven om eem moslimland te beschermen.

Zo,n geweldig betrouwbare Navo partner is Turkije nu zelf ook niet.
  Forum Admin dinsdag 7 juni 2016 @ 10:25:34 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162809429
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_162810177
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Bonkers. het volgende:
Merkel weer terug naar het verleden wil.
Ze is een communist in hart en nieren. Buiten dat moeten we Rusland steunen om het Byzantijnse rijk weer tot leven te brengen.
Ура для россии
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:11:33 #83
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162810480
DEUS

LO

VULT
graag op anoniem
pi_162810599
quote:
Zou ik die minaretten wel neerhalen en de Hagia Sophia in ere herstellen. Deus vult.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:19:07 #85
200511 Europa100
Vragen 1990
pi_162810676
Ik ben dan misschien wel een PVV stemmer en vind deze praat van Putin echt wel cool. Toch hoop ik dat dit nooit gaat gebeuren, er zouden zoveel doden vallen. Constantinopel is al zo lang islamitisch dat moeten ze gewoon lekker zo laten, en het is ook geen Raqqa waar mensen gestenigd worden. En tenslotte hoef ik er ook niet te wonen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:19:56 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162810695
Ik denk net als anderen dat het bericht sarcastisch is bedoeld, een soort Speld-breicht.

Men laat hier Putin dingen roepen die we hier in het westen heel bizar vinden, terwijl Erdogan overal in zijn land loopt rond te bazuinen dat Jeruzalem, Andalusie etc. weer heroverd dienen te worden.

Het zou hetzelfde bericht opleveren als men Rutte zou laten verklaren dat Suriname en Indonesie weer terug onder Nederlandse vlag dienen te komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_162810767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 09:05 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.
20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.
pi_162810855
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:23 schreef Atak het volgende:

[..]

20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.
Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:27:53 #89
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_162810874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:23 schreef Atak het volgende:

[..]

20% van Rusland is Moslim
Onzin. Religie wordt in Rusland niet eens geregistreerd, dus je kunt dit alleen maar schatten. De meeste professionele schattingen die ik na snel Googlen zien varieren van 6 tot 8%.

Ik weet niet uit welke holte van je reet je die 20% trekt... :')
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:29:09 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_162810902
Verder is dit natuurlijk een bizarre uitspraak, maar niets vergeleken met die clowneske geitenneuker/islamitische aap Erdogan met zijn bloedtests voor Duitse parlementsleden.
pi_162810913
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:30:45 #92
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162810944
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
_O- _O-
pi_162810957
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.
pi_162810988
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

_O- _O-
Zo lachte mensen ook toen je zei dat de Sovjet Unie ten einde zou komen. _O-
pi_162811017
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
Edit: niet langzaam, heel snel.
pi_162811021
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Geen succes land. Nooit geweest. ik heb er bijna gewoond.
pi_162811037
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
Islam is een succes?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:34:48 #98
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162811038
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:

[..]

En de Turken toen ze zeiden dat het Ottomaanse rijk ten einde zou komen. Relevantie is weer ver te zoeken/
pi_162811322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat is dan het criterium? Als het maar lang genoeg veroverd is? Houden zoals het nu is?
Ja.
Even afgezien van vreedzame veranderingen via politiek.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2016 11:47:07 ]
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:52:41 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162811412
quote:
15s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Enige die oorlogsretoriek spreken, zijn de incompetente 'mannetjes' op verkeerde posities inderdaad.

Idioten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:54:26 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162811454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 07:04 schreef LelijKnap het volgende:
_O_ Roep het al jaren. NATO moet Turkije eruit flikkeren, binnenvallen en verdelen met Rusland. Griekenland verdient echter het grootste deel.

[..]

Pacifisme heet dat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_162812036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.
Even afgezien van vreedzame veranderingen via politiek.
Mee eens. Dan moeten we vanaf nu ook bevolkingsstromen gaan tegenhouden.
pi_162812345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:45 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Leef jij onder een steen of iets dergelijks?
Nee hoor. Er worden wekelijks bomaanslagen in de Kaukasus gepleegd ( door Russen)
Maandelijks bomaanslagen in rusland ( door russische nationalisten)

Er zijn zeker 4.000 mensen uit Tsjetsjenie alleen die gevangen zitten in rusland , in concentratiekampen

But who cares right? Het zijn allemaal terroristen is het niet?

Herzelfde met Georgie en zuid ossetie. Rusland stuurt troepen naar de grens. Loert op confrontatie en bam pleegt genocide op georgisch volk.
En rusland krijgt nog wat meer land erbij

Hetzelfde zien we in het westen. Rusland stuurt militairen en bam confrontatie. En wat gebeurd er? Excuus voor rusland om binnen te trekken en anexeert de krim. Voor het eerst sinds woII koloniseert een Europees land een andere Europees land

Maar who cares right?

Het naar beneden halen van een vliegtuig met honderden inzittenden? Who cares. Of nee dat is een hoax want rusland doet zoiets echt niet

In 2009 hoorde ik al geluiden uit de Kaukasus dat rusland Tsjetsjenen een paspoort geven en veel geld om te gaan vertrekken naar oa Syrie ( wonen al aantal duizenden Tsjetjsenen in dat gebied)
En wat zien we later? Beetje wa neer rusland aan het rommelen is laat Assad ineens honderden evangenen ( sunieten) vrij

Vergeet niet dat door de kaukasus de oliepijplijn naar Turkije looopt
En door Oekraine de oliepijplijn naar europa

Maar putin wil niets anexeren. Dat klopt. Putin wil alleen instabiliteit creeeren. Rusland leeft namelijk van 1 gebied: siberie
Rusland zal er alles aan doen dat hun koloniaal siberie niet onafhankelijk wordt.
Evenals Kaukasus , oekraine en de rest

En hoe doe je dat? Door instabiliteit te creeeren. No fucking way dat een ex sovjet land of koloniaal gebied van rusland zelfstandig wordt. Nee daar pomp je of zoveel geld in om het volk rustig te houden ( Kazachstan)
Of als je geen interesse hebt in bepaalde gebieden (vanwege geld) maar wel controle over wil hebben zorg je ervoor dat je de media controleert ( Krimlin beheerst gehele ussische media) , en zorg je voor onstabiliteit
Een stabiele staat wil rusland niet. Als ex sovjet staten contact zoeken met europa en je wil dat niet dan creer je iets ( zie georgie 2008 en oekraine) je ontwringt het land zodat het geen kans heeft andere kant op te kijken ( europa) en afhankelijk blijft van rusland , zonder dat je als russishe natie geld hoeft te geven aan de inwoners ( moldavia oa)

Zo behoudt je dus macht en controle. Er zijm behoorlijk veel siberiers die onafhankelijkheid eisen,niet gek want siberie is geen rusland net als oekraine geen rusland is. Maar daar steekt het krimlin stokjes voor. Door mensen te isoleren, kritici de mond te snoeren en journalisten te vermoorden en politici op mysterieuze manieren laten verdwijnen of vermoorden

Ik zou zeggen pak je koffers in en ga je stad uit.

Maar goed dat aanbidden van putin begon ziekelijke vormen aam te nemen maar dat het hier op dit forum uit nederland ook begint is zorgelijk.

Ohja en uiteraard niet te vergeten: het Slavisch volk ziet zichzelf als uitverkorene om andere volkere te genezen he

Taty bijvoorbeeld. Voor europa een lesbische tienergroep maar voor rusland een wapen

In rusland wist men al gauw dat ze niet lesbish waren , dat vertelden ze gewoon eerlijk maar voor de buitenwereld niet. Daar bleven ze hun toneelstukje doen. En het ging nog verder dan lesbishe porno naar europa brengen. Ook politiek. Door bij Leno show met russische tekst op t shirt te vershijnen waarop stond :" fuck the war" ( irak oorlog)
Ook bij optredens in rusland openden ze met beeldmatriaal van amerikaanse soldaten die werden afgeschilderd als moordenaars. Boem boem en nog eens boem. Keiharde beelden van irak oorlog. Dat was vaak hun opening.

En in 2003 lapte rusland de regels van songfesival aan zijn laars door een wereldbekende groep naar eurovisie songfestival te sturen. Ze stuurden namelijk : taty / tatu
Deze dames hadden al de wereld veroverd met hun nummer 1 hit " all thw things she said" en ander grote hit " not gonna get us"

Tatu meiden vertelden de media dat ze echt statement wilden gaan maken op het songfestival. Ze wilden opnieuw " fuck the war" en tongzoenen live voor miljoenen mensen. Maar eurovisie songfestival had hen gewaarschuwd :geen politiek en geen lesbische acties want het was een familie show

Uiteindelijk hebben de meiden zich gedragen tijdens de live show,ondanks hun vele dreigementen tijdens de interviews.
Ze beweerden hoog bij laag dit allemaal zelf te willen dat er niemand achter zat
Yeah right. Twee 14 jarige meisjes die begonnen met zoenen.

De ex manager van tatu die alles in elkaar heeft gezet was een kinder psycholoog hij ga later toe dat het idee van tatu ( lesbische meidengroep) was opezet om het westen hiermee te genezen. Werkelijk waar , ze waren ervan overtuigd door dit soort porno achtige meiden in te zetten dat zij ( het slavish volk) het westen kon genezen.
Dit deel komt uit een boek maar weet de titel niet meer

Overigens won Tatu niet het songfestival. Tegen alle verwachtingen in. Iedereen daht dat ze zouden winnen. Immers een bekende meidengroep. Ondanks ze absoluut niet kunnen zingen was het grote europese bevolking en de bookwinners pal achter tatu

Maar ze wonnen dus niet. Wie won er dan? Nou turkije
In rusland was men woest. Meteen speculaties waarom tatu verloor en 1 van de russische verklaring waarom tatu verloor was omdat het westen Turkije wilde bedanken voor vliegbasis

Koude oorlog is nooit over geweest. Never. Wie dat denkt leeft zelf onder een steen

Prettige middag
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:39:54 #104
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_162812433
Constantinopel is een mooie stad
Daar lopen de meisjes in hun blote ga zedige hoofddoekje
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:55:52 #105
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_162812776
Oh, daarom is mijn Slavische man met mij... Om mij te genezen. Verdomme. _O-
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:56:07 #106
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_162812780
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Szikha2 het volgende:

[..]
Woordendiarree
Ok, dus Rusland is niet heilig bij het Westen. Zoals ik al aangaf.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:04:21 #107
321876 Cherna
Fuck the System
pi_162812978
quote:

[..]

Nee hoor. Er worden wekelijks bomaanslagen in de Kaukasus gepleegd ( door Russen)

Er zijn zeker 4.000 mensen uit Tsjetsjenie alleen die gevangen zitten in rusland , in concentratiekampen

Herzelfde met Georgie en zuid ossetie. Rusland stuurt troepen naar de grens. Loert op confrontatie en bam pleegt genocide op georgisch volk.

Hetzelfde zien we in het westen. Rusland stuurt militairen en bam confrontatie. En wat gebeurd er? Excuus voor rusland om binnen te trekken en anexeert de krim. Voor het eerst sinds woII koloniseert een Europees land een andere Europees land

Maar who cares right?

Het naar beneden halen van een vliegtuig met honderden inzittenden? Who cares. Of nee dat is een hoax want rusland doet zoiets echt niet

In 2009 hoorde ik al geluiden uit de Kaukasus dat rusland Tsjetsjenen een paspoort geven en veel geld om te gaan vertrekken naar oa Syrie ( wonen al aantal duizenden Tsjetjsenen in dat gebied)
En wat zien we later? Beetje wa neer rusland aan het rommelen is laat Assad ineens honderden evangenen ( sunieten) vrij

Maar putin wil niets anexeren. Dat klopt. Putin wil alleen instabiliteit creeeren. Rusland leeft namelijk van 1 gebied: siberie
Rusland zal er alles aan doen dat hun koloniaal siberie niet onafhankelijk wordt.

En hoe doe je dat? Door instabiliteit te creeeren. No fucking way dat een ex sovjet land of koloniaal gebied van rusland zelfstandig wordt. Nee daar pomp je of zoveel geld in om het volk rustig te houden ( Kazachstan)
Of als je geen interesse hebt in bepaalde gebieden (vanwege geld) maar wel controle over wil hebben zorg je ervoor dat je de media controleert ( Krimlin beheerst gehele ussische media) , en zorg je voor onstabiliteit
Een stabiele staat wil rusland niet. Als ex sovjet staten contact zoeken met europa en je wil dat niet dan creer je iets ( zie georgie 2008 en oekraine) je ontwringt het land zodat het geen kans heeft andere kant op te kijken ( europa) en afhankelijk blijft van rusland , zonder dat je als russishe natie geld hoeft te geven aan de inwoners ( moldavia oa)

Zo behoudt je dus macht en controle. Er zijm behoorlijk veel siberiers die onafhankelijkheid eisen,niet gek want siberie is geen rusland net als oekraine geen rusland is. Maar daar steekt het krimlin stokjes voor. Door mensen te isoleren, kritici de mond te snoeren en journalisten te vermoorden en politici op mysterieuze manieren laten verdwijnen of vermoorden

Maar goed dat aanbidden van putin begon ziekelijke vormen aam te nemen maar dat het hier op dit forum uit nederland ook begint is zorgelijk.

Ohja en uiteraard niet te vergeten: het Slavisch volk ziet zichzelf als uitverkorene om andere volkere te genezen he

Taty bijvoorbeeld. Voor europa een lesbische tienergroep maar voor rusland een wapen

In rusland wist men al gauw dat ze niet lesbish waren , dat vertelden ze gewoon eerlijk maar voor de buitenwereld niet. Daar bleven ze hun toneelstukje doen. En het ging nog verder dan lesbishe porno naar europa brengen. Ook politiek. Door bij Leno show met russische tekst op t shirt te vershijnen waarop stond :" fuck the war" ( irak oorlog)
Ook bij optredens in rusland openden ze met beeldmatriaal van amerikaanse soldaten die werden afgeschilderd als moordenaars. Boem boem en nog eens boem. Keiharde beelden van irak oorlog. Dat was vaak hun opening.

En in 2003 lapte rusland de regels van songfesival aan zijn laars door een wereldbekende groep naar eurovisie songfestival te sturen. Ze stuurden namelijk : taty / tatu
Deze dames hadden al de wereld veroverd met hun nummer 1 hit " all thw things she said" en ander grote hit " not gonna get us"

Tatu meiden vertelden de media dat ze echt statement wilden gaan maken op het songfestival. Ze wilden opnieuw " fuck the war" en tongzoenen live voor miljoenen mensen. Maar eurovisie songfestival had hen gewaarschuwd :geen politiek en geen lesbische acties want het was een familie show

Uiteindelijk hebben de meiden zich gedragen tijdens de live show,ondanks hun vele dreigementen tijdens de interviews.
Ze beweerden hoog bij laag dit allemaal zelf te willen dat er niemand achter zat

De ex manager van tatu die alles in elkaar heeft gezet was een kinder psycholoog hij ga later toe dat het idee van tatu ( lesbische meidengroep) was opezet om het westen hiermee te genezen. Werkelijk waar , ze waren ervan overtuigd door dit soort porno achtige meiden in te zetten dat zij ( het slavish volk) het westen kon genezen.

Overigens won Tatu niet het songfestival. Tegen alle verwachtingen in. Iedereen daht dat ze zouden winnen. Immers een bekende meidengroep. Ondanks ze absoluut niet kunnen zingen was het grote europese bevolking en de bookwinners pal achter tatu

In rusland was men woest. Meteen speculaties waarom tatu verloor en 1 van de russische verklaring waarom tatu verloor was omdat het westen Turkije wilde bedanken voor vliegbasis

Koude oorlog is nooit over geweest. Never. Wie dat denkt leeft zelf onder een steen

Prettige middag
Dat is duidelijk. Maar dat wisten we natuurlijk al wel. Maar druif en idioot Erdogan is natuurlijk de verlichting in jou ogen. He, zou het niet zo kunnen zijn dat Erdogan als dat visumvrij reizen er komt alle Koerden eruit schopt? Je wijst naar een Rusland dit terwijl Turkije precies dat probeert te doen als Rusland.

Dat Turkije probeert mee te doen met een Rusland en US op geopolitiek vlak is duidelijk. Zolang ik me herinner rommelen de Russen al jaren aan hun grenzen. Dat is niet iets nieuws. En ja dat deugt niet. Dat praat ook niemand goed, althans ik niet. Dan betrek je er nog een songfestival bij ook. :)

Maar in een stukje dat je eerder schreef dat de Russen verantwoordelijk en de basis is voor het ontstaan van Al Qaida, ISIS etc is pure nonsens.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherna op 07-06-2016 13:20:16 ]
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:06:25 #108
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_162813030
quote:
Слава богу за идиотов
Слава богу, что есть хорошие люди тоже.
pi_162813103
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:06 schreef Voszje het volgende:

[..]

Слава богу, что есть хорошие люди тоже.
30 euro?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:09:20 #110
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_162813126
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Atak het volgende:

[..]

30 euro?
Voor?
pi_162813161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Voor?
Om mahjong te spelen. :')
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:10:41 #112
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_162813173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Om mahjong te spelen. :')
:O

Of blijf ontopic?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:54:29 #113
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162814478
cykla blyat
pi_162814485
quote:

[..]

[..]

Beetje backstabben krijg je niks van.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162814542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
cykla blyat
иди нахуй
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:01:57 #116
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_162814728
Als we dan straks Trump erbij hebben is het circus compleet :D
pi_162814783
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Als we dan straks Trump erbij hebben is het circus compleet :D
Vergeet Wilders niet. Misschien is het wat spannender als ook Duitsland weer een leider krijgt die het weer op de kaart wil zetten. Duitsland is een beetje saai.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:04:25 #118
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_162814813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vergeet Wilders niet. Misschien is het wat spannender als ook Duitsland weer een leider krijgt die het weer op de kaart wil zetten. Duitsland is een beetje saai.
Hij past wel bij de rest van de muppets. Wij zijn echter als land wat nietszeggend. De JSF komt bij een eventuele oorlog niet voorbij onze eigen landgrenzen vermoed ik.
pi_162814845
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hij past wel bij de rest van de muppets. Wij zijn echter als land wat nietszeggend. De JSF komt bij een eventuele oorlog niet voorbij onze eigen landgrenzen vermoed ik.
Anschlussmet Vlaanderen. Staat ook op de agenda van Wilders.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:07:49 #120
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162814917
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

иди нахуй
spasiba
pi_162815044
quote:

[..]

Ik baseer het op feiten die bekend staat op de world factbook van de CIA. Waar zijn jou cijfers dan gebaseerd op en kom met serieuze bronnen en niet van die achterlijke daily Sabah onzin .
pi_162815794
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik baseer het op feiten die bekend staat op de world factbook van de CIA. Waar zijn jou cijfers dan gebaseerd op en kom met serieuze bronnen en niet van die achterlijke daily Sabah onzin .
Wat loop je nou door te mekkeren terwijl je gewoon fout zit? Het zijn gewoon officiële cijfers van de Russische overheid.

pi_162815857
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat loop je nou door te mekkeren terwijl je gewoon fout zit? Het zijn gewoon officiële cijfers van de Russische overheid.

[ afbeelding ]
Atak je loopt weer eens te trollen. Blijf jij maar hangen in eigen leugens.
pi_162816125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:44 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Atak je loopt weer eens te trollen. Blijf jij maar hangen in eigen leugens.
Nu je klem zit heb je idd niks meer te melden. Hajde!
pi_162816433
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Nu je klem zit heb je idd niks meer te melden. Hajde!
Kerel jij loopt hele tijd met cijfers te spelen en ken je feiten. Heb nergens beweert dat moslims een hoger geboorte rate zouden kunnen hebben. Alleen beweer jij dat er 30 miljoen moslims zijn in Rusland terwijl er hoog uit niet meer dan 12 miljoen zijn. Daarnaast lijkt het mij ook logisch dat er meer moslims worden geboren op plekken waar zij de meerderheid zijn.
pi_162816549
Stel je voor, Constantinopel in ere hersteld. En de mensheid van heel veel zorgen verlost.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:14:25 #128
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_162816690
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je zou Rutte bijna als goed functionerende eerste minister gaan zien. :)

quote:
Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
Dat is een bijzonder effectieve manier om een gebied over te nemen en je hebt er nog niet eens een leger voor nodig. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_162816876
Nou Atak ik wacht nog op jou reactie of heb je geen onzin meer om uit te kramen >.
pi_162818047
quote:

[..]

Maar who cares right?

Prettige middag
Wat een debiel, onsamenhangend kutverhaal.
Ik ben benieuwd hoe jij aan al deze informatie komt, afgelopen maanden heb ik een tijdje in rusland doorgebracht en kan me hier niet in vinden :')
pi_162818615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:21 schreef Lazvic het volgende:
Nou Atak ik wacht nog op jou reactie of heb je geen onzin meer om uit te kramen >.
Jij loopt te speculeren terwijl ik met keiharde feiten kom die zijn geregistreerd door de Russische overheid. De religie van mensen kan je alleen inschatten omdat dat niet bij wordt gehouden. Enige wat we wel weten zijn de geboortecijfers van die regio's. Trouwens best wel sneu dat jij als Balkanite achter zijn megalomane gek als Poetin staat gezien al het ellende dat Rusland in de Balkan heeft gebracht.
pi_162818691
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:06 schreef Sjors. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe jij aan al deze informatie komt, afgelopen maanden heb ik een tijdje in rusland doorgebracht en kan me hier niet in vinden :')
Paar maandjes gaan wonen in een land maakt je geen kenner natuurlijk.
Veel mensen hebben bijvoorbeeld wat zand in hun schoenen gekregen en menen meteen te weten wat er mis is met het midden Oosten.

Verder heb ik het over het Kremlin en niet de gewone Russische man (warme mensen trouwens de Russen , zeer gastvrij)
pi_162821089
Twee megalomane gekken. Van steden als Rome, Istanbul, Cordoba en Jeruzalem moet je afblijven. Te veel historie om daar oorlog te voeren. Gooi ze gewoon in een ring en stop ze machetes toe. Dan kun ze hun vete uitvechten.
pi_162821515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Jij loopt te speculeren terwijl ik met keiharde feiten kom die zijn geregistreerd door de Russische overheid. De religie van mensen kan je alleen inschatten omdat dat niet bij wordt gehouden. Enige wat we wel weten zijn de geboortecijfers van die regio's. Trouwens best wel sneu dat jij als Balkanite achter zijn megalomane gek als Poetin staat gezien al het ellende dat Rusland in de Balkan heeft gebracht.
Ach kom dingen die jij verzint zijn geen feiten. Eerst waren er volgens jou 30 miljoen moslims in Rusland iets wat ik tegen spreek zie deze link hier onder als bevestiging. Daarna waren het opeens 10 tot 15 miljoen moslims volgens jou iets wat ik opnieuw tegensprak. Daarna beweerde jij dat meer moslims geboren worden in Rusland en dat klopt gedeeltelijk wel maar dan in alleen de provincies waar zij in de meerderheid zijn .

Je moet gewoon geen onwaarheden verkondigen en blijkbaar vind je het vervelend als iemand die onwaarheden blootlegt. Daarnaast heeft Poetin geen enkele toe gebracht in de Balkan gebied en juist heeft hij deze landen geholpen met investeringen zoals bijvoorbeeld voor de infrastructuur en als er land is die veel schade heeft bracht aan de in landen in het Balkan gebied zijn het de Ottomanen/Turken wel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Russia
pi_162821702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:34 schreef Lazvic het volgende:
Gefeliciteerd. Wat een tennislegende (12 grandslamtitels).

pi_162821734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:42 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Wat een tennislegende (12 grandslamtitels).

[ afbeelding ]
Djokovic is een geweldige gozer. Alleen jammer dat hij voor Servië speelt en niet voor zijn oorspronkelijke land Montenegro.
pi_162821748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:43 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Djokovic is een geweldige gozer. Alleen jammer dat hij voor Servië speelt en niet voor zijn oorspronkelijke land Montenegro.
Waarom heeft hij die keuze gemaakt? Enig idee. Hij is toch opgegroeid in Servië? Waarschijnlijk op zeer jonge leeftijd naar Srbija vertrokken en daarom die keuze gemaakt. Hij is pas 29 jaar geworden. Als hij dit nog 2 jaar vasthoudt dan gaat hij enorm groot worden (zover hij dat al niet is). Alleen Roger Federer (17 grandslamtitels), Rafael Nadal en Pete Sampras (14 grandslamtitels) heeft hij voor zich.
pi_162821813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:43 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Waarom heeft hij die keuze gemaakt? Enig idee. Hij is toch opgegroeid in Servië?
Het heeft zo zijn meerdere reden. Zo heeft Servië een veel beter tennis bond en accommodatie dan Montenegro. Daarnaast voelt een gedeelte van de bevolking van Montenegro meer verbonden met Servië. Daarnaast is Djokovic in Servie geboren maar heeft hij een Montenegrijnse vader en Kroatische moeder.
pi_162821892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:46 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Het heeft zo zijn meerdere reden. Zo heeft Servië een veel beter tennis bond en accommodatie dan Montenegro. Daarnaast voelt een gedeelte van de bevolking van Montenegro meer verbonden met Servië. Daarnaast is Djokovic in Servie geboren maar heeft hij een Montenegrijnse vader en Kroatische moeder.
Hij heeft een interessant verleden. Ik las dat hij ontdekt is door mevrouw Gencic (RIP), tot zijn 13ste heeft getraind in Servië en daarna na Duitsland is vertrokken om de laatste stappen te maken richting de proftour. Hij spreekt ook zijn talen: vloeiend Servisch, Engels, Duits, Frans en volgens mij zelfs Italiaans. Daarnaast ook een record aan prijzengeld dat sinds deze week staat op ¤ 102.000.000 exclusief commerciële contracten (onder andere contracten met Peugeot en enkele andere merken). Hij zit extreem warmpjes bij en is de beste tennisser van het moment. Met voorsprong.
pi_162821985
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:06 schreef Sjors. het volgende:

[..]

Iedereen heeft een ander leven, en iedereen heeft z'n ervaringen binnen de lange of korte periode dat men ergens zit of gezeten heeft. Zijn ervaringen zijn de jouwe niet. Maar als je het volledige plaatje wil zul je je toch tot onderzoekers moeten wenden die de algemene staat van een land schetsen zonder propaganda voor de staat te maken. Verder zijn alle persoonlijke contributies die daar wel of niet aan hechten natuurlijk welkom.

Ik heb niet in Rusland gewoond, maar ik volg de berichten erover, ken de geschiedenis een beetje, heb diverse docus gezien, en ik lees nu voornamelijk wat Gary Kasparov erover schrijft.

http://www.kasparov.com/blog-2/

aanrader.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 07-06-2016 19:00:35 ]
pi_162822463
quote:
15s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
I lol'd _O-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_162822569
quote:

[..]

Joh, het is is dan ook een knipoog naar het oneindige gejank over het kolonialisme. Offtopic maar goed.
pi_162822943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:17 schreef George_Zina het volgende:
Twee megalomane gekken. Van steden als Rome, Istanbul, Cordoba en Jeruzalem moet je afblijven. Te veel historie om daar oorlog te voeren. Gooi ze gewoon in een ring en stop ze machetes toe. Dan kun ze hun vete uitvechten.
Dan wint Putin met gemak. Erdogan is een pussy.
pi_162822996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dan wint Putin met gemak. Erdogan is een pussy.
pi_162823292
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:32 schreef George_Zina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je photoshopt, doe het dan goed.

pi_162824632
Mensen die dit geloven :')
#freefrederike
pi_162824808
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Mensen die dit geloven :')
Klopt dit is zeer ongeloofwaardig.
pi_162824809
quote:

[..]

Turkije IS opgezet?? Nu wordt het helemaal gek. Ik ben geen Turk even voor de duidelijkheid. De aanslagen is het gevolg van iets dat al véél langer speelt.

http://www.theguardian.com/world/2001/apr/14/chechnya.russia
http://www.businessinside(...)lligence-2014-6?IR=T

Ga je verdiepen in de Kaukasus en KGB. En ga naar gebieden toe waar niemand komt , geen media. En ga zien hoe leeg de steden zijn. Allemaal zijn ze vertrokken naar Syrië dankzij Rusland. Ik lieg niet.

Waarom denk je dat ISIS Israël niet bedreigd? Dat mensen nog steeds zo naïef zijn. Mensen denken dat ISIS een dreiging is en daarom Assad en Rusland ( en Iran) als partners moeten zien. Ga verdiepen

Het Kremlin heeft een hele geschiedenis in problemen creeeëren en daarna oplossen. het is trouwens een oude truuk van het Kremlin. Het is gebeurd in Tsjetsjenië, KGB in Algerije en nu in SYrië
Ruslands bemoeienis in SYrië is niet zomaar iets he. Niet alleen diplomatiek maar ook nog eens finacieel. Wapens en aller belangrijkste: Rusland geeft de strategische informatie om 'rebellen' te doden en uiteraard Westerse journalisten

Rusland heeft die terrorisme gemaakt. Rusland speelt een spelletje

Hier : http://www.thedailybeast.(...)islamic-terror0.html

http://spioenkop.blogspot(...)ussian-military.html

http://www.jamestown.org/(...)eb5dc50#.V1cTNTWLTIV

https://en.wikipedia.org/wiki/Main_Intelligence_Directorate
https://nl.wikipedia.org/wiki/Latakia_(stad)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anwar_Sadat
https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmad_Salama_Mabruk
https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Omar_al-Shishani
https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Abu_Walid_al_Shishani
https://en.wikipedia.org/wiki/Abkhazia

Al die Tsjetsjeense rebellen zijn naar Syrië vertrokken met hulp van Rusland. Rusland liet die zogenaamde 'rebellen' uit gebieden in de Kaukasus vertrekken " ga maar jullie heilige oorlog doen voor Allah" ( vergeet niet dat Rusland genocide heeft gepleegd op het Tsjetsjeeense volk) en ondertussen regelt Rusland de Kaukasus, sluit de grenzen achter deze mannen die naar Syrië vertrekken om ze vervolgens de nuken in Latakia.

Nog een journalist die vertelt over de rol van Rusland in ISIS
http://www.interpretermag(...)when-they-come-back/

Rusland stuurt de zogenaamde Jihadisten uit het gebied. ZOgenaamd dat ze hun heilige oorlog kunnen voeren ( dus niet meer in Rusland) want het aantal zelfmoord aanslagen in Rusland is gigantisch gedaald want ze zijn allemaal in Syrië nu

Lees artikelen van Milashina maar eens. Ze verteld echt veel informatie. In 2012 zou de Emir van de noordelijke sector van Daghistan naar Turkije zijn gereisd door Rusland. Hij kreeg een paspoort ( zoals zovelen) van Rusland ( FSB) en zelfs een reisagent ( een FSB)

nog meer informatie over Ruslands rol in Syrië en alles daar in die omgeving.

http://www.crisisgroup.or(...)n-exported-jihad.pdf

Boeken:

https://www.amazon.co.uk/(...)1&ref_=sr_1_1&sr=8-1

En niet aan jou gericht hoor maar de meesten die zeggen ( of menen te weten) dat Turkije of Amerika ISIS heeft gecreeërd. En als er mensen zijn ( zoals ik ) die beweren dat Rusland toch wel een hele grote rol speelt in het conflict ( en andere conflicten) dan leest men mijn linken niet. Doen vingers in de oren en roepen heel hard lalalala. Of roepen heel hard " onzin, bullshit""

Tja zou ik ook doen als zo diep in de achterwerk van Putin zit. Dan is de waarheid te hard :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:45:01 #149
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_162827182
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef vigen98 het volgende:
_O_

Deus Vult.
Deus Vult!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_162829755
Putin en Erdogan moeten vooral gaan samenwerken. En dat het liefst met de man uit Italie.
pi_162830176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Loekie1 het volgende:
Stel je voor, Constantinopel in ere hersteld. En de mensheid van heel veel zorgen verlost.
Nederland ook maar weer onder spaans toezicht dan.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:11:45 #152
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162830342
Dit topic is dus ook weer een hoax wat ik ook had verwacht.

Vandaag was Putin met Netanyahu bijeen in Moskou. Hij zei dat er tussen Rusland en Turkije wat probleempjes waren, maar dat ze nog niet hadden afgezien van het 'Blauwe Stroom' (mavi akim) gasproject met Turkije.

http://www.milliyet.com.tr/-turk-akimi-ndan-vazgecmedik--ekonomi-2258748/

Dit speelt er dus in plaats van dit topic met 0 nieuwswaarde.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:14:59 #153
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_162830461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef TeenWolf het volgende:
Dit topic is dus ook weer een hoax wat ik ook had verwacht.

Vandaag was Putin met Netanyahu bijeen in Moskou. Hij zei dat er tussen Rusland en Turkije wat probleempjes waren, maar dat ze nog niet hadden afgezien van het 'Blauwe Stroom' (mavi akim) gasproject met Turkije.

http://www.milliyet.com.tr/-turk-akimi-ndan-vazgecmedik--ekonomi-2258748/

Dit speelt er dus in plaats van dit topic met 0 nieuwswaarde.
onleesbare link voor beschaafde mensen
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:17:03 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162830528
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

onleesbare link voor beschaafde mensen
Alles wat niet Turks is is dus beschaafd. Hahaha, ik had ook geen andere opmerking van je verwacht.

[ Bericht 4% gewijzigd door TeenWolf op 07-06-2016 23:28:04 ]
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:22:51 #155
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_162830706
Say what?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:27:14 #156
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162830853
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]
Adnan for president, Adnan for worldleader. Descendant of Mohammed (pbuh).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')