Ja, misschien is het ook vooral dat ik met mijn leeftijd (30) niet gewend ben aan spanningen in de wereld. De Koude Oorlog heb ik gemist, dus dit is toch wel heel andere koek. In de 10 jaar na 9/11 heb ik mij ook nooit onveilig gevoeld omdat moslimterrorisme nog steeds iets vrij abstracts is en iets wat je gewoon nooit zal treffen, de kans is minuscuul klein. Wereldleiders met spierballentaal, dat is wel iets nieuws voor mij, en dat kan je wel zomaar treffen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mweh, de mens is al tienduizenden jaren oorlog aan het voeren, aard van het beestje, dat krijg je er met slechts 70 jaar relatieve vrede niet bij iedereen uit, verder heb je zeker gelijk dat oorlog vaak verheerlijkt wordt door mensen die geen oorlog meegemaakt hebben. Daarom ook de massale uitstroom van jihadisten vanuit Europa, glory on the battlefield enzo.
Leef jij onder een steen of iets dergelijks?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:22 schreef Szikha2 het volgende:
Niets gelul. Ik weet dat Rusland heilig is voor het Westen...
Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:15 schreef Atak het volgende:
Er wonen meer dan 30 miljoen moslims in Rusland. Als die een oorlog tegen Turkije start dan is Tsjetsjenie het laatste van zijn zorgen.
Mwah, als het er op aankomt laten de meeste Navo landen Turkije vallen als een baksteen denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Lazvic het volgende:
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,
Ze is een communist in hart en nieren. Buiten dat moeten we Rusland steunen om het Byzantijnse rijk weer tot leven te brengen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Bonkers. het volgende:
Merkel weer terug naar het verleden wil.
Zou ik die minaretten wel neerhalen en de Hagia Sophia in ere herstellen. Deus vult.quote:
20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:05 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Atak hou op met leugens te vertellen er wonnen max maar 7 miljoen moslims in Rusland. Die steeds ongeloviger worden of zich bekeren tot een ander geloof.
Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:23 schreef Atak het volgende:
[..]
20% van Rusland is Moslim dus ga maar na. De groep die de snelste groeit zijn ook die moslimminderheden. Die echte Russen hebben bijna geen babies. In paar generaties hebben die moslims weer de macht in alle gebieden vanaf het oosten van Moskou.
Onzin. Religie wordt in Rusland niet eens geregistreerd, dus je kunt dit alleen maar schatten. De meeste professionele schattingen die ik na snel Googlen zien varieren van 6 tot 8%.quote:
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Atak je lult weer eens uit je nek. Max 8 procent inclusief de illegale die in Rusland wonnen zijn moslims. Sterker nog een groot deel is eens niet praktiserende moslim en nog een andere deel is bekeerd tot een andere geloof. Dus kom eens met een geloofwaardig verhaal.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. De moslims in Rusland zijn 15-20% en hebben veel hogere geboortecijfers dan echte Russen. Binnenkort gaat Rusland de Kaukasus en Azië verliezen. De echte Russen sterven langzaam uit.
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nogmaals je blaart onzin weer eens uit de schatting is met alle illegale dat 8 max procent moslims is.Daarnaast speel je wel makkelijk met de cijfers.
Geen succes land. Nooit geweest. ik heb er bijna gewoond.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo lachte mensen ook toen je zei dat de Sovjet Unie ten einde zou komen.
Islam is een succes?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat dan op? Kijk maar naar de geboortecijfers in Rusland. Alleen moslimgebieden hebben groei. De gebieden waar echte Russen leven sterft langzaam uit.
En de Turken toen ze zeiden dat het Ottomaanse rijk ten einde zou komen. Relevantie is weer ver te zoeken/quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Zo lachte mensen ook toen je zei dat de Sovjet Unie ten einde zou komen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat is dan het criterium? Als het maar lang genoeg veroverd is? Houden zoals het nu is?
Enige die oorlogsretoriek spreken, zijn de incompetente 'mannetjes' op verkeerde posities inderdaad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |