het levert wel mooie tv op, ik ben voorquote:Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
Zou Erdogan zich daarom langzaam in een Ottomaans carnavals-kostuum aan 't hijsen zijn. Hij loopt nu nog in een modern maatpak, maar geef 'm een paar jaar...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef LXIV het volgende:
Constantinopel weer bevrijden van de Mohammedanen is de oude en eeuwige droom van tsaristisch Rusland. Aangezien Poetin de nieuwe tsaar is, is het logisch dat hij dit wil.
quote:Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het levert wel mooie tv op, ik ben voor
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het levert wel mooie tv op, ik ben voor
Komt een beetje omdat ze de VS als zwak zien? En EU is sws zwak.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb geen idee in welke tijd we leven. In het Turkse zuiden denkt Erdogan dat hij een nieuwe Sultan is, en Putin heeft het werk van de oude Tsaren vrij hoog zitten.
precies.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
Dan moeten wij dus voor de Mohammedanen Constantinopel gaan verdedigen!!
De vrede in Istanboel bewaren is op zich wel nobel. Het is een van de meest historische steden ter wereld., dat moet niet aan puin geschoten worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Rusland Constantinopel terug gaat veroveren, dan zijn wij als NAVO-lid verplicht om tegen Rusland te verdedigen!
Ik mag het hopen. Straks krijg je een idioot als Trump ook nog aan de macht in de VS.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
Wat een onzinnige en niet op waarheid bewuste artikel weer.
De overname van Crimea was ook onzin.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:57 schreef Lazvic het volgende:
Wat een onzinnige en niet op waarheid bewuste artikel weer.
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
precies.
Nou moet je je natuurlijk wel afvragen hoe lang Erdogan en z'n partij nog NAVO-lid willen zijn. Erdogan wil zelf aan het hoofd staan van een organisatie, waarschijnlijk eentje met een Turks-cultururele inslag en voormalige landen van het Ottomaanse rijk. Narcisten hebben de wereld niet nodig, die zijn zelf het middelpunt.
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Erdogan en Putin. Nu nog Trump. Dan heb je een zooitje bij elkaar waar je U tegen zegt.
het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaanquote:Op maandag 6 juni 2016 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Ach over de Krim kan je nog verklaren dat er groot Russische meerderheid is die weg wilde van Oekraïne. Denk je nou echt dat Putin een Navo land gaat aanvallen ? Als je antwoord ja is dan ben niet snugger bezig,quote:
Die sitequote:Op maandag 6 juni 2016 23:02 schreef PSVCL het volgende:
http://www.sunnah.org/msaec/articles/Constantinople.htm
Helaas heb ik dat wel gedaan, heb er best wel spijt van.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die siteIk ga daar maar niet op klikken.
Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
het zou mij niet eens verbazen als ze die dictatuur uit de navo schoppen als ze zo doorgaan
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken, dat wordt patat met mayonaise.
Hoe kun je dat soort rasidioten bij mekaar krijgen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdo alleen voor de schermen stoer is, maar dat-ie achter de schermen gewoon een klein braaf hondje is hoor, net als onze chihuahua.
Ja, maar dan krijgt-ie klapjes van Tante Merkel als hij dat achter de schermen ook laat zien. Staartje tussen zijn beentjes en beffen, denk ik. Dat gelul van hem alleen maar om die stoere Turkse mannen met een snor tevreden te houden wrs. Ja, en snorren worden in onze cultuur geassocieerd met homo-erotiek.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerhij heeft wel lange arme en lange tenen, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |