abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162812872
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
:O

Ik ben verward
The show must go on
pi_162812897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:00 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

:O

Ik ben verward
En heel moe zie ik.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:01:36 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162812909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En heel moe zie ik.
smileys zijn bijna hetzelfde ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162812927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En heel moe zie ik.
Ja, geef de schuld aan Fok! en hun achterlijke shortcuts. Deze smiley is er ook zo een: :(
The show must go on
pi_162813020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus de films met de grootste budgetten hebben de beste acteurs?
Nee, maar enig budget is wel noodzakelijk om iets tofs te maken meestal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef svennyM het volgende:

[..]

Als jij graag serieus genomen wil worden, verwijder dan niet je post als blijkt dat er kritiek op komt. Blijf dan bij je mening. Ik vond bijvoorbeeld de vorige aflevering goed, maar ik vond The Door beter, mede door de fantastische laatste scène. Dat is een mening. Die hoor je te respecteren. En 'domheid tentoonspreiden' door aan te geven dat je een medium als IMDB serieus neemt? Kom op, man.
Posts verwijderen? Waarom zou ik. Als mods dat doen moet je niet bij mij zijn.
Wat een onzin dat je elke mening moet respecteren. Dat doe je toch ook niet met de mijne nu?
Als ik zeg dat je me echt een domme lul lijkt vind je dat dan ook een respectabele mening zeker.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef svennyM het volgende:

[..]

Wansmaak kun je dus wel op een andere manier bepalen? Leg uit. Wat is wansmaak dan? Sieneke en Frans Bauer? Als iemand daar vrolijk van wordt, prima. Maar zo denk jij er blijkbaar niet over?
Het is ook prima dat je een kutsmaak hebt. Alleen als je dan gaat roepen dat Sieneke en Frans Bauer geweldig zijn, ik luister dat daarna en hoor dat het waardeloos is kan ik daarna gewoon je tips negeren omdat je waardeloos zijn
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er is bij GoT op IMDb volgens mij een exteem hoge correlatie tussen hoeveelheid actie (evt plus mate van shock) en cijfer. Dus als je kwaliteit definieert als perceptie van hoeveelheid actie, dan is IMDb een zeer goede graadmeter. Maar als je bijvoorbeeld dialogen wil meenemen bij beoordeling van kwaliteit, dan is IMDb een slechte graadmeter. En dat zal zeker ook gelden voor meer technische, filmische elementen, maar daar heb ik weinig verstand van.
Jep klopt maar ik zei het wat minder diplomatiek en heb gelijk wat lui uitgerookt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:57 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat kun je uberhaupt niet bepalen, en dat is het hele punt.
Dat kan dus wel, waarom denk je dat er prijsuitreikingen zijn en dergelijke voor films of kunst.
Dat betekend vervolgens niet dat iedereen het daar altijd mee eens moet zijn.
pi_162813096
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:02 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja, geef de schuld aan Fok! en hun achterlijke shortcuts. Deze smiley is er ook zo een: :(
_O-
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:09:44 #182
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162813139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin dat je elke mening moet respecteren. Dat doe je toch ook niet met de mijne nu?
Als ik zeg dat je me echt een domme lul lijkt vind je dat dan ook een respectabele mening zeker.

[..]

Het is ook prima dat je een kutsmaak hebt. Alleen als je dan gaat roepen dat Sieneke en Frans Bauer geweldig zijn, ik luister dat daarna en hoor dat het waardeloos is kan ik daarna gewoon je tips negeren omdat je waardeloos zijn

[..]

Jep klopt maar ik zei het wat minder diplomatiek en heb gelijk wat lui uitgerookt.

[..]

Dat kan dus wel, waarom denk je dat er prijsuitreikingen zijn en dergelijke voor films of kunst.

Die prijzen worden bijvoorbeeld gegeven door een 'vakjury' of door mensen te laten stemmen, dus krijgt de film met de meeste aanhangers de prijs, dat zegt niets over de kwaliteit van de andere films, of van de film die won.

Het zal je verbazen hoeveel films die een prijs wonnen we nu eigenlijk als matig bestempelen terwijl er uit dat zelfde jaar veel betere films zijn geweest die dus wel zijn blijven hangen.

Ik heb eigenlijk geen zin om iets voor je op te zoeken, dus heb me post iets aangepast.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:12:20 #183
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162813220
De grootste reden van dat hoge cijfer is uiteraard het dramatische einde met Hodor. - Maar ik heb cijfers op IMDB nog nooit serieus genomen. Soms strookt het cijfer met mijn persoonlijke mening. Maar goed, n klok die niet werkt geeft ook tweemaal per etmaal de juiste tijdaanduiding.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162813313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Jij snapt het hele idee van een mening gewoon echt niet. Ik vind Frans Bauer en Sieneke ook verschrikkelijk, maar het kan toch zijn dat andere mensen het wel tof vinden?

Mag je gerust zeggen, joh. Eén tip. Noem iemand maar geen domme lul als je vervolgens dit doet:

Dat betekend vervolgens niet...
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:20:08 #185
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_162813458
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Maanvis het volgende:
die reus liep overigens weg; betekent dat dat ie afhaakte?
oh ik dacht juist dat ie mee deed :D ook omdat de rest daarna toch ook maar mee deed
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_162813478
Ik dacht ook dat ie overtuigd was. Ook omdat ie 'snow' zei. Toch?
pi_162813482
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh ik dacht juist dat ie meedeed :D ook omdat de rest daarna toch ook maar meeedeed
Ja, hij doet wel mee, lijkt me. Ik wist trouwens niet eens dat hij kon praten.
pi_162813499
De reus doet sowieso mee! *O*
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162813505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Die prijzen worden bijvoorbeeld gegeven door een 'vakjury' of door mensen te laten stemmen, dus krijgt de film met de meeste aanhangers de prijs, dat zegt niets over de kwaliteit van de andere films, of van de film die won.

Ik heb eigenlijk geen zin om iets voor je op te zoeken, dus heb me post iets aangepast.
:') :') :') :')
Dus als ik zeg dat je IMDB cijfers niet serieus kan nemen is dat raar.
Vervolgens zeg jij dat je kwaliteit niet kan meten door mensen te laten stemmen.

Je doet je nickname wel eer aan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:12 schreef DO2 het volgende:
De grootste reden van dat hoge cijfer is uiteraard het dramatische einde met Hodor. - Maar ik heb cijfers op IMDB nog nooit serieus genomen. Soms strookt het cijfer met mijn persoonlijke mening. Maar goed, n klok die niet werkt geeft ook tweemaal per etmaal de juiste tijdaanduiding.
Precies, maar dat mag je hier niet zeggen want dan ben je een pretentieuze elitaire klootzak.
Je hebt vaak meer aan individuen waarvan je weet dat je smaak een beetje overeenkomt dan aan de massa.
pi_162813604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef muzas het volgende:
Ik dacht ook dat ie overtuigd was. Ook omdat ie 'snow' zei. Toch?
klopt ja, daarom haalt jon ook opgelucht adem
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162813616
Heeft iemand hier toevallig The Tudors gezien en die het zou aanbevelen? Ik wil me alvast voorbereiden voor de droogte straks.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162813633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Dus als ik zeg dat je IMDB cijfers niet serieus kan nemen is dat raar.
Vervolgens zeg jij dat je kwaliteit niet kan meten door mensen te laten stemmen.

Je doet je nickname wel eer aan.

[..]

Precies, maar dat mag je hier niet zeggen want dan ben je een pretentieuze elitaire klootzak.
Je hebt vaak meer aan individuen waarvan je weet dat je smaak een beetje overeenkomt dan aan de massa.

Jij noemt mensen die IMDB serieus nemen 'klapvee'. Dan vind je het toch niet gek dat mensen over die uitspraak heen vallen? DO2 onderbouwt zijn mening en zet mensen met een andere mening niet weg als 'klapvee'. Prima toch? Ik ben het zelfs eens met DO2.

Je komt nu gewoon over op de andere forumleden als iemand die neerkijkt op mensen die een andere mening toebedeeld zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dit jouw insteek is.
pi_162813647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De reus doet sowieso mee! *O*
wun wun;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162813669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft iemand hier toevallig The Tudors gezien en die het zou aanbevelen? Ik wil me alvast voorbereiden voor de droogte straks.
Ja, geweldige serie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:31:38 #195
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162813834
Gezien de reactie van WunWun zo in beeld werd gebracht, verwacht ik dat die wel dood gaat in de battle.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162813980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:26 schreef svennyM het volgende:

[..]
Je komt nu gewoon over op de andere forumleden als iemand die neerkijkt op mensen die een andere mening toebedeeld zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dit jouw insteek is.
Vaak is dat volgens mij juist de insteek van Lord Ronddraai.
pi_162814145
-Rabia Al-Basri
pi_162814212
de smirk waar oolena het over had. the cunt..

-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:49:15 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162814339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en arya was er ttoen bij als aparte persoon?
Weet ik niet meer, maar als je zo gaat denken kan de hele serie een illusie zijn. :')
Dat zou pas klote zijn, als er op het einde, de laatste aflevering, alles wat we in de afleveringen hebben gezien niet gebeurd is, het was allemaal maar een droom van Bran. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162814466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, maar als je zo gaat denken kan de hele serie een illusie zijn. :')
Dat zou pas klote zijn, als er op het einde, de laatste aflevering, alles wat we in de afleveringen hebben gezien niet gebeurd is, het was allemaal maar een droom van Bran. :P
Lost :')
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')