Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Loserkid het volgende:
waarom kijk je uberhaupt mainstream televisie en niet iets hips uit nepal?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin, kunst kan je gewoon beoordelen. Anders hingen mijn kindertekeningen ook wel in het Louvre ofzo.
Waarom je voor mensen met smaak en mensen zonder smaak evenveel respect moet hebben mag je me wel uitleggen. Als ik er als een zwerver bijloop benader je me zeker ook hetzelfde als dat ik eruitzie als Emilia Clarke
Dus als je bijvoorbeeld Bach niets aan vind heb je gelijk geen smaak?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Loserkid het volgende:
Iedereen heeft een andere smaak en mening, als iemand deze aflevering minder vond dan een andere heb jij daar niets over te zeggen, je mag er iets van vinden, maar je moet daar niet over oordelen.
Een aflevering is niet goed of slecht, mensen vinden het goed of slecht, en de meerderheid bepaalt het algemene oordeel over die aflevering, maar er zijn vast ook mensen die Ozymandias van Breaking Bad slecht vinden, terwijl andere The Fly van Breaking Bad als hun lievelings aflevering zien, smaken verschillen en daar moet je dus nooit over oordelen.
[quote]
Ik zeg niet dat smaken hetzelfde zijn. Maar als je bepaalde dingen niet goed vind geeft dat gewoon aan dat je smaak shit is. Dat kan je dan etaleren maar waarom dan gaan zeuren als iemand je daarop wijst.
Als jij Lil Kleine de beste muzikant ooit vindt zegt dat gewoon iets over je en dat is niet dat je evenveel verstand van muziek hebt als alle andere mensen op deze aarde.
En Carice is weer niet uit de kleren gegaan. Ook wel redelijk uniek.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof dat ik toch wel n beetje klaar ben met deze serie. Kijk al 1,5 seizoen niet echt meer uit naar de volgende episode. - 'Hetzalallemaalwel' gevoel overheerst. Zelfs de terugkeer van bazen als Bronn en The Hound laat me koud. Grootste pluspunt van deze episode was eigenlijk de afwezigheid van die blonde draak.
ik had hetzelfde toen Dany weer eens de plot device uit aan het hangen was en uit het vuur kwam. maar daarna de hodor aflevering gaf een chaos theorie dimensie aan GoT en dat maakt het weer leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof dat ik toch wel n beetje klaar ben met deze serie. Kijk al 1,5 seizoen niet echt meer uit naar de volgende episode. - 'Hetzalallemaalwel' gevoel overheerst. Zelfs de terugkeer van bazen als Bronn en The Hound laat me koud. Grootste pluspunt van deze episode was eigenlijk de afwezigheid van die blonde draak.
Carice is iemand die als je d'r in d'r ogen aankijkt zegt : Wat onbeschoft zeg, mijn tieten zitten hier!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Carice is weer niet uit de kleren gegaan. Ook wel redelijk uniek.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet begrijpend kunnen lezen
Maar het antwoord op je vraag is: nee en nee. Waarom denk je dat de cijfers komen van iedereen die op IMDB kijkt? Zat goede films met waardeloze cijfers en andersom. Een aflevering als de Door veel beter raten dan de afgelopen geeft gewoon aan dat je geen idee hebt wat goed is of niet. Dat is verder niet erg, maar het zou dan beter zijn zulke domheid niet tentoon te spreiden als je serieus genomen wilt worden.
the plot thickens!quote:
Omdat ze daar niet 1 goede acteur kunnen betalen met de budgetten die ze hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom kijk je uberhaupt mainstream televisie en niet iets hips uit nepal?
Nee. Dat kan je op die manier niet bepalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dus als je bijvoorbeeld Bach niets aan vind heb je gelijk geen smaak?
Ik hou zelf heel erg van oude muziek en was op de middelbare de enige van mijn klas met die muziek smaak, denk aan Jimi hendrix, Cream, Creedence etc.. Is het dan gelijk wansmaak?
Kneusje. Kom met argumenten dan. Of ben je daar te zelfingenomen voor?quote:
ja leuk en nu de versie die niet in 15 minuten in elkaar gezet is?quote:
mbt de theorie dat the waif aryas alter ego is uiteraard, maar het zou best kunnen iddquote:
dus de films met de grootste budgetten hebben de beste acteurs?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Omdat ze daar niet 1 goede acteur kunnen betalen met de budgetten die ze hebben.
Als jij graag serieus genomen wil worden, verwijder dan niet je post als blijkt dat er kritiek op komt. Blijf dan bij je mening. Ik vond bijvoorbeeld de vorige aflevering goed, maar ik vond The Door beter, mede door de fantastische laatste scène. Dat is een mening. Die hoor je te respecteren. En 'domheid tentoonspreiden' door aan te geven dat je een medium als IMDB serieus neemt? Kom op, man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet begrijpend kunnen lezen
Maar het antwoord op je vraag is: nee en nee. Waarom denk je dat de cijfers komen van iedereen die op IMDB kijkt? Zat goede films met waardeloze cijfers en andersom. Een aflevering als de Door veel beter raten dan de afgelopen geeft gewoon aan dat je geen idee hebt wat goed is of niet. Dat is verder niet erg, maar het zou dan beter zijn zulke domheid niet tentoon te spreiden als je serieus genomen wilt worden.
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Maanvis het volgende:
die reus liep overigens weg; betekent dat dat ie afhaakte?
Wansmaak kun je dus wel op een andere manier bepalen? Leg uit. Wat is wansmaak dan? Sieneke en Frans Bauer? Als iemand daar vrolijk van wordt, prima. Maar zo denk jij er blijkbaar niet over?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Omdat ze daar niet 1 goede acteur kunnen betalen met de budgetten die ze hebben.
[..]
Nee. Dat kan je op die manier niet bepalen.
[..]
Kneusje. Kom met argumenten dan. Of ben je daar te zelfingenomen voor?
zonde.quote:
Dat kun je uberhaupt niet bepalen, en dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dat kan je op die manier niet bepalen.
[..]
Kneusje. Kom met argumenten dan. Of ben je daar te zelfingenomen voor?
Klopt helemaal, naar mijn mening. Sowieso moet men zelf maar weten hoeveel waarde zij hechten aan een medium als IMDB.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er is bij GoT op IMDb volgens mij een exteem hoge correlatie tussen hoeveelheid actie (evt plus mate van shock) en cijfer. Dus als je kwaliteit definieert als perceptie van hoeveelheid actie, dan is IMDb een zeer goede graadmeter. Maar als je bijvoorbeeld dialogen wil meenemen bij beoordeling van kwaliteit, dan is IMDb een slechte graadmeter. En dat zal zeker ook gelden voor meer technische, filmische elementen, maar daar heb ik weinig verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |