Kan idd zo zijn naar aanleiding van de red wedding dat ze toen een PTSD heeft gekregen die de waif maakte in haar hoofd, die in braavos naar boven kwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-be-the-same-person/
Goeie fan theory.
Ik wil zeggen net als fight club, maar ik zie dat dat ook in het artikel staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-be-the-same-person/
Goeie fan theory.
Als Waif niet echt is kan het ook zijn dat Jaqen niet echt is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik wil zeggen net als fight club, maar ik zie dat dat ook in het artikel staat.
Het is niet ondenkbaar, maar ook niet echt GoT voor mijn gevoel.
Ik vind het juist wel GoT. Zeker op de manier waarop het nu wordt uitgevoerd. Het enige wat dan wat apart is dat ze de laatste aflevering zichzelf neersteekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik wil zeggen net als fight club, maar ik zie dat dat ook in het artikel staat.
Het is niet ondenkbaar, maar ook niet echt GoT voor mijn gevoel.
Jaqen is echt, hij heeft Arya meerdere malen geholpen, en andere mensen zagen/zien hem ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Waif niet echt is kan het ook zijn dat Jaqen niet echt is?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:18 schreef byah het volgende:
Moet zeggen dat dit wel de minste aflevering van het seizoen was, had af en toe meer het idee dat ik naar een aflevering van Lost zat te kijken.
Alles kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Een personage komt niet even terug uit de dood om daarna keihard te falen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:27 schreef janspj het volgende:
die gaat net zo hard op zijn bek als Ned en Rob Stark.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alles kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Een personage komt niet even terug uit de dood om daarna keihard te falen.
Imdb cijfersquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt maar een 8,7 op IMDB
Hodor krijgt een 9,8
E2 een 9,5
E4 een 9,2
Dus iedereen die op IMDB kijkt is 'klapvee'? Die behoren niet tot jouw elitaire groepje van mensen die daar niet op kijken en dus verheven zijn boven het plebs?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Imdb cijfers
Maakt wel duidelijk hoeveel klapvee deze serie kijkt.
en arya was er ttoen bij als aparte persoon?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jaqen is echt, hij heeft Arya meerdere malen geholpen, en andere mensen zagen/zien hem ook.
Niet begrijpend kunnen lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:24 schreef svennyM het volgende:
[..]
Dus iedereen die op IMDB kijkt is 'klapvee'? Die behoren niet tot jouw elitaire groepje van mensen die daar niet op kijken en zijn dus verheven boven het plebs?
hoe kijk je dan tegen de oscaruitreikingen aan die doorgaans gelijk lopen met wat op imdb populair is?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet begrijpend kunnen lezen
Maar het antwoord op je vraag is: nee en nee. Waarom denk je dat de cijfers komen van iedereen die op IMDB kijkt? Zat goede films met waardeloze cijfers en andersom. Een aflevering als de Door veel beter raten dan de afgelopen geeft gewoon aan dat je geen idee hebt wat goed is of niet. Dat is verder niet erg, maar het zou dan beter zijn zulke domheid niet tentoon te spreiden als je serieus genomen wilt worden.
En jij hebt geen idee wat een mening is of niet. Dat jij de laatste aflevering beter vond betekend niet dat dat ook echt zo is. Voor jou was het beter, voor anderen niet. En dat kan je respecteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar het antwoord op je vraag is: nee en nee. Waarom denk je dat de cijfers komen van iedereen die op IMDB kijkt? Zat goede films met waardeloze cijfers en andersom. Een aflevering als de Door veel beter raten dan de afgelopen geeft gewoon aan dat je geen idee hebt wat goed is of niet. Dat is verder niet erg, maar het zou dan beter zijn zulke domheid niet tentoon te spreiden als je serieus genomen wilt worden.
Ja. Toen ze elkaar voor het eerst zagen. En die Jaqen in een kooi zat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en arya was er ttoen bij als aparte persoon?
Waarom voel jij je zo superieur?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin, kunst kan je gewoon beoordelen. Anders hingen mijn kindertekeningen ook wel in het Louvre ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Uezurii het volgende:
[..]
En jij hebt geen idee wat een mening is of niet. Dat jij de laatste aflevering beter vond betekend niet dat dat ook echt zo is. Voor jou was het beter, voor anderen niet. En dat kan je respecteren.
Mijn god, zeg je dit echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom je voor mensen met smaak en mensen zonder smaak evenveel respect moet hebben mag je me wel uitleggen.
Jep, en dat zouden meer mensen moeten doen..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin, kunst kan je gewoon beoordelen. Anders hingen mijn kindertekeningen ook wel in het Louvre ofzo.
Waarom je voor mensen met smaak en mensen zonder smaak evenveel respect moet hebben mag je me wel uitleggen. Als ik er als een zwerver bijloop benader je me zeker ook hetzelfde als dat ik eruitzie als Emilia Clarke![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin, kunst kan je gewoon beoordelen. Anders hingen mijn kindertekeningen ook wel in het Louvre ofzo.
Hahahaha de oscarsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe kijk je dan tegen de oscaruitreikingen aan die doorgaans gelijk lopen met wat op imdb populair is?
Alles is gerelateerd aan smaak en daarover valt niet te twisten. Dat heeft weinig te maken met jouw persoonlijke mening. Dus is die compleet verwaarloosbaar, net als de cijfers die op IMDB staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
daar gaat mijn 'arya is the faceless men' theorie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja. Toen ze elkaar voor het eerst zagen. En die Jaqen in een kooi zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |