abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:15:59 #101
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162809267
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Bedankt voor deze uitgebreide tegenreactie.
Dat gaat gewoon nooit gebeuren en dat zou iedereen moeten weten.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:18:07 #102
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162809301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:15 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon nooit gebeuren en dat zou iedereen moeten weten.
ok bedankt

Ik vind een hereniging met Theon niet raar ofzo(ben geen boeklezer)
Theon die er alles aan doet zijn eer bij de Starks te herstellen. Is dit een uitgelezen kans natuurlijk.

Ik zou niet weten hoe ik als niet boeklezer dit als onzin zou moeten bestempelen.

edit: verder was dit maar een gedachte
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162809347
Ik denk dat als Jon Snow op deze manier de aanval inzet op de Boltons dat die gewoon verliest. Sansa is de enige die snapt hoe ze moet overleven. Daarom zal ze Jon Snow niet hebben verteld over Petyr zijn leger van de Eyrie. Heb zo een gevoel dat de Eyrie op het laatst komen opdagen en de redders zullen zijn.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:21:54 #104
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162809370
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:20 schreef janspj het volgende:
Ik denk dat als Jon Snow op deze manier de aanval inzet op de Boltons dat die gewoon verliest. Sansa is de enige die snapt hoe ze moet overleven. Daarom zal ze Jon Snow niet hebben verteld over Petyr zijn leger van de Eyrie. Heb zo een gevoel dat de Eyrie op het laatst komen opdagen en de redders zullen zijn.
zou ik jammer vinden, zou erg Gandalf bij Helmsdeep zijn.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:23:36 #105
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162809399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:18 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ok bedankt

Ik vind een hereniging met Theon niet raar ofzo(ben geen boeklezer)
Theon die er alles aan doet zijn eer bij de Starks te herstellen. Is dit een uitgelezen kans natuurlijk.

Ik zou niet weten hoe ik als niet boeklezer dit als onzin zou moeten bestempelen.
Hoezo probeert hij zijn eer te redden? Hij heeft alleen Sansa gered en is toen pleite gegaan.
Dany heeft het altijd alleen over the iron throne en nooit over WW/ The Wall, mind you dat ze nooit bewust in Westeros geweest is en dus waarschijnlijk niet eens weet welk gevaar de WW vormen.
Dany kennende gaat ze via Dorne proberen Westeros te veroveren, gewoon omdat het nooit iemand anders gelukt is Dorne te veroveren ofzo, dat meisje heeft zo'n enorme geldingsdrang.
pi_162809461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zou ik jammer vinden, zou erg Gandalf bij Helmsdeep zijn.
Misschien wel. Maar Sansa zit gewoon in overlevingsmode. Als ze iets heeft geleerd is het wel overleven. Jon Snow is weer te eervol die gaat net zo hard op zijn bek als Ned en Rob Stark.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:27:48 #107
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162809469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:23 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Hoezo probeert hij zijn eer te redden? Hij heeft alleen Sansa gered en is toen pleite gegaan.
Dany heeft het altijd alleen over the iron throne en nooit over WW/ The Wall, mind you dat ze nooit bewust in Westeros geweest is en dus waarschijnlijk niet eens weet welk gevaar de WW vormen.
Dany kennende gaat ze via Dorne proberen Westeros te veroveren, gewoon omdat het nooit iemand anders gelukt is Dorne te veroveren ofzo, dat meisje heeft zo'n enorme geldingsdrang.
Ik bedoelde ook niet dat ze meteen naar the North gaat. Ze zal eerst Kingslanding veroveren (proberen) maar via Theon en Arya bij Jon en Sansa terecht komen om vervolgens de WW in actie te zien. Is voor mij niet geheel ondenkbaar.

maar is maar een idee he. Als je onderbouwde boekfeiten wil zien in een uitgedachte fan theorie ben je wellicht niet in het goede forum.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:29:12 #108
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162809497
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat ze meteen naar the North gaat. Ze zal eerst Kingslanding veroveren (proberen) maar via Theon en Arya bij Jon en Sansa terecht komen om vervolgens de WW in actie te zien. Is voor mij niet geheel ondenkbaar.

maar is maar een idee he. Als je onderbouwde boekfeiten wil zien in een uitgedachte fan theorie ben je wellicht niet in het goede forum.
Ik heb die boeken zelf ook nooit aangeraakt hoor :P
pi_162809511
Beste aflevering tot dusver _O_
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:32:03 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162809564
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beste aflevering tot dusver _O_
nee toch, echt waar?

was goed, maar beste?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:32:42 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162809581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen veroveren wordt maar eerder een soort van.. verwoesten.
Wildfire door aerys geplaatst wordt in de fik gezet door drogon en dan .. is dany ook dood.
Daarnaast denk ik niet dat Dany ook maar ene flikker geeft om wat het beste is voor the 7 kingdoms, daar heeft ze nooit interesse in getoond. Ze wil alleen maar met haar reet op die troon zitten en verder niks.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:33:01 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162809590
Overigens heb ik bij die starks inmiddels altijd dit idee:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162809634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee toch, echt waar?

was goed, maar beste?
Van dit seizoen, jazeker :Y
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:35:00 #114
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_162809635
Ik verwacht een opbouw naar een epische battle met veel dooie!!!!!
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:35:21 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162809646
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee toch, echt waar?

was goed, maar beste?
krijgt maar een 8,7 op IMDB
Hodor krijgt een 9,8 :)
E2 een 9,5
E4 een 9,2
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:39:28 #116
177940 Tunafish
met staart
pi_162809742
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De laatste drie? Was The Door niet genoeg actie voor je? :P

En het lijkt me eigenlijk onmogelijk om enerzijds een verhaal op te bouwen en anderzijds zo'n hoog tempo aan te houden. Ik denk dat je dan gewoon een simpele popcornserie krijgt waar je na drie seizoenen op uitgekeken bent.
Dat was aflevering 4 toch? :@ Ik zal verkeerd tellen :P Punt was meer dat het verhaal van Sansa en Jon niet opschiet; in de aflevering van de reunie besluiten ze Winterfell te heroveren, dan zie je ze een aflevering niet, en daarna enkel dat ze bij een paar lui op bezoek gaan en geen leger kunnen verzamelen. Die scene met dat kleine meisje was tof, daar niet van, maar uiteindelijk deed hun lijn deze aflevering niets meer dan nog eens laten zien hoe hopeloos hun situatie nou eigenlijk is. Cliffhangertje erbij dat Sansa een brief schrijft naar Littlefinger en hop, we zijn weer klaar. Voor het gevoel schiet het niet op zo. Kan ook komen doordat Jon de hele tijd zo depressief loopt te zijn sinds zijn wederopstanding, die vent doet gewoon een beetje sloom.

Met een verhaal opbouwen is niets mis, dat geeft juist diepgang en dat is tof, maar er moet wel vaart in blijven zitten. In Westeros valt dat in KL op, eigenlijk niet meer dan Cersei vs High Sparrow, waarbij Margaery eindelijk laat zien dat zij zich niet laat manipuleren. Daar gaat eindelijk weer eens wat gebeuren in plaats van dreigementen maken dat ze elkaar kapot gaan maken. Over Dany hou ik maar helemaal mijn mond, die staat al een aantal seizoenen stil daarzo.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:42:28 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162809804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:39 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Dat was aflevering 4 toch? :@ Ik zal verkeerd tellen :P Punt was meer dat het verhaal van Sansa en Jon niet opschiet; in de aflevering van de reunie besluiten ze Winterfell te heroveren, dan zie je ze een aflevering niet, en daarna enkel dat ze bij een paar lui op bezoek gaan en geen leger kunnen verzamelen. Die scene met dat kleine meisje was tof, daar niet van, maar uiteindelijk deed hun lijn deze aflevering niets meer dan nog eens laten zien hoe hopeloos hun situatie nou eigenlijk is. Cliffhangertje erbij dat Sansa een brief schrijft naar Littlefinger en hop, we zijn weer klaar. Voor het gevoel schiet het niet op zo. Kan ook komen doordat Jon de hele tijd zo depressief loopt te zijn sinds zijn wederopstanding, die vent doet gewoon een beetje sloom.

Met een verhaal opbouwen is niets mis, dat geeft juist diepgang en dat is tof, maar er moet wel vaart in blijven zitten. In Westeros valt dat in KL op, eigenlijk niet meer dan Cersei vs High Sparrow, waarbij Margaery eindelijk laat zien dat zij zich niet laat manipuleren. Daar gaat eindelijk weer eens wat gebeuren in plaats van dreigementen maken dat ze elkaar kapot gaan maken. Over Dany hou ik maar helemaal mijn mond, die staat al een aantal seizoenen stil daarzo.
Ik heb zitten kijken maar het was mij niet duidelijk dat die brief naaer littlefinger ging?
Mbt Dany: Volgende aflevering komt er een scene met tyrion :D
Een gedicht over Maanvis
pi_162809867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb zitten kijken maar het was mij niet duidelijk dat die brief naaer littlefinger ging?
Mbt Dany: Volgende aflevering komt er een scene met tyrion :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:45:42 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162809893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:44 schreef svennyM het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx.
Ook leuk dat Sansa gewoon geen flikker om Rickon geeft :').
'neeeeh we moeten nog wachten' :').
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 juni 2016 @ 10:46:23 #120
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162809909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

thx.
Ook leuk dat Sansa gewoon geen flikker om Rickon geeft :').
'neeeeh we moeten nog wachten' :').
http://imgur.com/a/p2mfe
Hier kun je die brief lezen, naja zo goed als de hele brief..
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:01:55 #121
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162810254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:20 schreef janspj het volgende:
Zal me ook niets verbazen als dat briefje juist dat bericht had. Hopelijk zet ze haar gevoel opzij en vraagt gewoon of ie met zijn leger haar komt helpen. Komen ze gezamenlijk aan op het slagveld! :P

Zie hierboven dus :D
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:03:38 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162810291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:46 schreef Loserkid het volgende:

[..]

tis wel erg karig maargoed bewust zo gedaan voor de online speculaties gok ik ;).
Waarschijnlijk krijgen we de hele brief nog wel te zien vandaag of morgen via facebook come and see.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:05:28 #123
211083 Angelof9
I must go first
pi_162810342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 10:46 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ah, jammer. Ik hoopte eigenlijk dat ze heel iemand anders aan het schrijven was en wij nog verrast zouden worden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:07:43 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162810392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ah, jammer. Ik hoopte eigenlijk dat ze heel iemand anders aan het schrijven was en wij nog verrast zouden worden.
'Hey tommen, ... ik denk aan je.. neuekn?'
Een gedicht over Maanvis
pi_162810534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:05 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Tyrion lukt niet echt meer ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')