Met lauwe kutgrappen ga je geen verlichting brengen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik zou er bijna slecht van gaan slapen.
Dekt het de lading of niet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En wederom vul je iets in. Iedereen in dit land heeft recht op vrijheid van meningsuiting net zoals iedereen recht heeft op een mening daarover.
Nope. Sterker nog, als uit onderzoek blijkt dat de overgrote meerderheid van blank Nederland de gekleurde medemens als minderwaardig bestempeld zal ik de eerste zijn om mee te helpen in de maatschappelijke strijd tegen dit onrecht.quote:
Met discussiëren op een forum ook niet. Toch doen we het. C'est la vie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met lauwe kutgrappen ga je geen verlichting brengen.
Loze beloftes. En je hebt de schijn tegen je, met je anti-islam gebral in ieder topic.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nope. Sterker nog, als uit onderzoek blijkt dat de overgrote meerderheid van blank Nederland de gekleurde medemens als minderwaardig bestempeld zal ik de eerste zijn om mee te helpen in de maatschappelijke strijd tegen dit onrecht.
Het zou jou sieren om eens te stoppen met dingen in te vullen voor anderen, zeker als je daarna helemaal uit je stekker gaat voor een vergelijking met een knipoog. Dat zegt namelijk dat jij het kader van objectiviteit allang uit het oog verloren bent en veel te emotioneel betrokken bent.
Persoonlijke aanvallen sieren je niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Loze beloftes. En je hebt de schijn tegen je, met je anti-islam gebral in ieder topic.
De objectiviteit richting jou was er vanaf de start al niet.
Dat de karikatuur in de loop van de tijd qua uiterlijk aanpassingen heeft gehad doet er weinig aan af. Maar ik geloof dat hoink daar onlangs nog wat uitgebreidere posts aan heeft gewijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vroeger liepen alle negers rond met pakjes in een juten zak en deelden snoep uit en haalden grappen en grollen uit? Bedoel je die karikatuur?
Lekker relevant ook man.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel huilen als er een Zwarte Piet te zien is.
Zo zo, dat hebben ze groots aangepakt. Je kunt hier niet omheen ook. Zul je zien: Albert Heijn vergeet dit jaar vast weer de kerst. Goed dat je deze tenenkrommende zaken even aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Die geveinsde beleefdheid jou niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Persoonlijke aanvallen sieren je niet.
Wist niet dat de anti-ZP campagne een islamitisch dingetje is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het waren vooral negers. Maar de opperneger zit nu bij de islamieten van DENK.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet dat de anti-ZP campagne een islamitisch dingetje is.
ja dan snap ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2016 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De Pieten bij ons zijn niet zo vrolijk, ze kijken of ze de stoute kinderen kunnen opeten...
ik denk eerlijk gezegd dat er niet zo heel veel mis is met hun zelfbeeld, ik dat met name Gario simpelweg een springplank naar zijn 5 minuten roem heeft gevonden en de boel zo lang mogelijk probeert uit te rekken ... Sylvana had je voor deze onzin ook al 100 jaar niet meer van gehoordquote:[..]
Je hebt gelijk en daarom vraag ik me sterk af wat het zelfbeeld van zo'n Quincy of Sylvana is als ze zich vereenzelvigen met die oude plaatjes. Dat ze zich er zo in herkennen.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo zo, dat hebben ze groots aangepakt. Je kunt hier niet omheen ook. Zul je zien: Albert Heijn vergeet dit jaar vast weer de kerst. Goed dat je deze tenenkrommende zaken even aan de kaak stelt.
Zo Xa1pt, Toefjes en Koosvogels ook weer wakker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist niet dat de anti-ZP campagne een islamitisch dingetje is.
Ah, met opzet dommertje spelen om te kijken of de mensen wakker zijn. Ik had het niet door. Zijn al je andere berichten ook in scene gezet?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo Xa1pt, Toefjes en Koosvogels ook weer wakker.
Ik speel geen dommertje, ik reageerde slechts op hoink581 die stelde dat je niet om Zwarte Piet heen kan. Er zijn wel meer dingen in deze wereld waar je niet om heen kan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, met opzet dommertje spelen om te kijken of de mensen wakker zijn. Ik had het niet door. Zijn al je andere berichten ook in scene gezet?
Die haten alles wat Nederlands is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo Xa1pt, Toefjes en Koosvogels ook weer wakker.
Ik doe ook maar mee dom generaliserend en stigmatiserend lullen:quote:
Ik houd gewoon van alle culturen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik doe ook maar mee dom generaliserend en stigmatiserend lullen:
Wat denk je van dit antwoord... het is beter alles wat Nederlands te haten dan alles wat buitenlands te haten....
Dat is in verhouding 0.25% versus 99,75% van de wereldbevolking...
Haat je ook jezelf en je eigen familie?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik doe ook maar mee dom generaliserend en stigmatiserend lullen:
Wat denk je van dit antwoord... het is beter alles wat Nederlands te haten dan alles wat buitenlands te haten....
Dat is in verhouding 0.25% versus 99,75% van de wereldbevolking...
Nee..... ook niet de rest van de wereld . Nogal ongezonde bezigheid.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Haat je ook jezelf en je eigen familie?
Dat doe je altijd al.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..... ook niet de rest van de wereld . Nogal ongezonde bezigheid.
Je hebt toch wel gelezen dat ik meedeed in de stijl van dom gelul .?
Wat doe ik ?quote:
Jeps.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Of bedoelt dat ik altijd al dom lul.... Dat is nog dommer en zonder fantasie.
Je ken eg wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |