SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met liefde van
[ Bericht 33% gewijzigd door Moira op 14-06-2016 00:46:19 ]Fuck the EBU.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Cool, curven!!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
Zijn mijn oude Curve-vrinden misschien in voor een potje Curve met de lagloze rip-off variant?
http://www.curvytron.com/#/
Room: FOK! room
Password: 7653
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jaaaaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:15 schreef Moira. het volgende:
Zijn mijn oude Curve-vrinden misschien in voor een potje Curve met de lagloze rip-off variant?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ohquote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Op dat scherm blijft ie de hele tijd staan bedoel ik
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:19 schreef Moira. het volgende:
Ik herhaal:
Ware kunstquote:Op maandag 6 juni 2016 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Deze draag ik op aan Moira.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh nicequote:Op maandag 6 juni 2016 00:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie net dat je evt. nog zelf een server kan hosten.. Mocht het ooit bekend worden en opeens lag hebben is dat nog een optie
Yup, bier.quote:
Bah.quote:
Dit soort spelletjes hebben hiervoor altijd in ONZ gestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:
[ Bericht 50% gewijzigd door MrBanaan1 op 06-06-2016 19:36:57 ]
Ik kreeg geen quote-alert, dus je zoekt 't maar uit.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Godver had ff 14 seconde gewachtquote:Op maandag 6 juni 2016 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg geen quote-alert, dus je zoekt 't maar uit.
En misschien een idee om de code in een spoiler te zetten, anders krijg je lurkers die meedoen.quote:
Ohjaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En misschien een idee om de code in een spoiler te zetten, anders krijg je lurkers die meedoen.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok. Wie komt?
Room: FOK!SPOILER: code voor wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:
kom je ook?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen..
It's magic!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen..
Niet heel erg, aangezien ik wel naar dit topic browse in de tussentijdquote:
JOIN DANquote:Op maandag 6 juni 2016 19:52 schreef Starm het volgende:
[..]
Niet heel erg, aangezien ik wel naar dit topic browse in de tussentijd
Thanks baas. Nondeju wat een fijne radioquote:Op maandag 6 juni 2016 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://streaming.radionomy.com/Allectro-Radio
Volgensmij is het die
Wat is deze?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:33 schreef d4v1d het volgende:
spamspam
http://davidsrv.ddns.net:8040/
nu met bazengeluidjes
jij snapt hetquote:
omg crash komquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:33 schreef d4v1d het volgende:
spamspam
http://davidsrv.ddns.net:8040/
nu met bazengeluidjes
Ik ben er.quote:
Geflatteerde uitslag.quote:
Deze moet je hebben: http://davidsrv.ddns.net:(...)ig%2520confrontationquote:Op maandag 6 juni 2016 23:37 schreef Fopje het volgende:
Ok ik kom, ik heb het nog nooit gedaan dus hou daar een beetje rekening mee
dat was davidquote:Op maandag 6 juni 2016 23:52 schreef Fopje het volgende:
Hij heeft me eruit gegooid. Echt beter dan curvefever![]()
Ik sloot het verkeerde afquote:Op maandag 6 juni 2016 23:52 schreef Fopje het volgende:
Hij heeft me eruit gegooid. Echt beter dan curvefever![]()
moet je aan david vragen, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2016 23:53 schreef Fopje het volgende:
Maar waarom spelen we niet gewoon via curvytron?
Weet ik veelquote:Op maandag 6 juni 2016 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
moet je aan david vragen, geen idee eigenlijk
stinkspammerquote:Op maandag 6 juni 2016 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet ik veel
Jullie gebruiken mijn server
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Doe je nog mee?quote:
SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergezel mijquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Fuck the EBU.
SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kom curven dan!quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit soort spelletjes moet je gewoon vaak doen, ga je vanzelf beter spelen
SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Fuck the EBU.
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
Ja heb ik het aan de praat gekregen speelt er niemand, pff
Moet je room maken en lokquoten, staat allemaal in de OPquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
Ja heb ik het aan de praat gekregen speelt er niemand, pff
Dan heb ik weer bier op.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was stappen, ben nu thuis.quote:
Aardige lok!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:41 schreef Moira. het volgende:
Curvetijd!
FOK!room
7581
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"vroeger"quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Lokquote mij ff als jullie gaan spelen, heb dit nog nooit gespeeld maar in curvefever was ik niet keislecht vroeger
Gisteren is ook vroeger.quote:
't Speelt echt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Lokquote mij ff als jullie gaan spelen, heb dit nog nooit gespeeld maar in curvefever was ik niet keislecht vroeger
spelen dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Speelt echt precies hetzelfdeAlleen iets andere shit eromheen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.curvytron.com/quote:
Moet dat.quote:
KOM NOU MAARquote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe wel. Ben niet zo'n fan van obstipatie.
WE WACHTEN GODVERDOMMEquote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
LAAT ME GEWOON EVEN RUSTIG SCHIJTEN DAN.
Verdomme.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dan hou je het maar lekker opquote:Op maandag 13 juni 2016 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan mijn peristaltische bewegingen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Keutels, heb je dan toch obstipatie?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:59 schreef Moira. het volgende:
Haters.
Ik zal mijn keutels naar jullie vernoemen. De gelijkenis is sprekend.
Gewoon gezonde ferme keutelsquote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keutels, heb je dan toch obstipatie?
Zit ff als spectator te kijken, ziet er vaag uit.quote:
je moet 't ff spelen, met pijltjes links en rechts beweeg je je lijntje door het scherm, niet tegen anderen opbotsen, maar ze proberen te vermoordenquote:Op maandag 13 juni 2016 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit ff als spectator te kijken, ziet er vaag uit.
Tss..quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.curvytron.com/
Code:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCHAMMKOPF!quote:
spelen julllie nogquote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie je wel? Je kon het welTrots op jou
http://www.curvytron.com/#/game/FOK!?password=1479quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
Wordt er nog gespeeld? Ik zie nog wel een room, maar inloggen lukt niet.
Yes! Thanks!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.curvytron.com/#/game/FOK!?password=1479
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 14-06-2016 00:39:43 ]Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:32 schreef Moira. het volgende:
Lokroep in OP geüpdatet:Stop er even een entertje in helemaal onderaan. Sneller met selecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stop er even een entertje in helemaal onderaan. Sneller met selecteren
Ja heb ik gedaan (en gecheckt), maar pakt 'ie niet. Ik heb iig geen verticale scrolloptie bij die dinges.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stop er even een entertje in helemaal onderaan. Sneller met selecteren
Ff spatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan (en gecheckt), maar pakt 'ie niet. Ik heb iig geen verticale scrolloptie bij die dinges.
SPOILER: LokquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 00:45:35 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ff spatie.
Jij bent mod. Sleep hem maar uit mijn post in editmode inclusief tags en allesAh, als je de bovenste ook ff een entertje geeft pakt 'ie 'm wel ja.SPOILER: LokquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je alleen onderaan een enter doet krijg je dat niet
Fuck the EBU.
Ja, maar ik heb hem gelukkig kunnen behouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:32 schreef ijs_beer het volgende:
Strijd om 4 plek was ook uitermate spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |