SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergezel mijquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Fuck the EBU.
SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kom curven dan!quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit soort spelletjes moet je gewoon vaak doen, ga je vanzelf beter spelen
SPOILER: wachtwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Fuck the EBU.
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
Ja heb ik het aan de praat gekregen speelt er niemand, pff
Moet je room maken en lokquoten, staat allemaal in de OPquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
Ja heb ik het aan de praat gekregen speelt er niemand, pff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |