ik ben niet gayquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij kan ook niks goed doen he mortgayaxx
ohjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakers
ja en het WK is wel het belangrijkste verderquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussen
dartsen is geen sportquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Darts is wel zo`n saaie sport om te kijken.
Ik kijk denk ik nog liever RTL 5 pulp en dat zegt wel heel veel
Kan best spannend zijn hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja
[..]
ja en het WK is wel het belangrijkste verder
al die kleinere toernooien gaat eigenlijk nergens om
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraard
Dat moet je me even uitleggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn ja
paxcon is een sletjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt goed paxcon is een geduldige jongen
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoor
Ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vindquote:
Ah ja oke dat kanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vind
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mijquote:
F1 vind ik dan ook weer geen reet aanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Formule 1 is echt kk saaiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Wielrennen is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijnquote:
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
kanovinnie is een fanatiek wielrennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijn
Nee daar kan ik het leuke niet van ontdekken
Boksenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Voetbal, boksen en turnen. Verder is alles saai srry.
Ik kijk ook alleen bergetappes jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
nee dat is ook niks. Maar ik heb niks met geweld
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roemquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Knut ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kanovinnie is een fanatiek wielrenner
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Dat beleef ik andersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Wil wel in je wangen knijpen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij worden
Is dat toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja daar kan ik echt niet warm van worden, van dat soort machogedoequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
Beetje kijken naar volwassen mannen die met elkaar vechten
Nee het slaat nergens opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roem
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersomquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die sneaky enge billenknijpers en dan met zo'n ranzig lachje ieuwg.
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een sletquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag maar aan kwai hoe leuk dat is
[..]
Verdere voordelen kan ik niet bedenken nee
Mannen kunnen dat al helemaal niet als ze mij zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet is
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genietenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
stiekem vind je dit wel fijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genieten
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doen
Ik zou ze dan echt heel verbaasd aankijken
Kan je het haar kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens door
Ik kan subtiel zijn
Wat is ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Wowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willen
gelijk screenshot geapptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
Gvd dat ga ik echt doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik schiet sowieso twee meter weg als iemand ineens aan mij zit
het is niet alsof ik nu een white walker mark heb op mijn wangquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Dan knijp ik wel in je kontquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer alleen dat jij nooit durft te meeten
Ja word een beetje bang van jullie als ik posts teruglees.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer alleen dat jij nooit durft te meeten
wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, praat gewoon of blijf van me af.
Alsof ik jou ga aanraken joh :squote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja word een beetje bang van jullie als ik posts teruglees.
Omdat ik nog teringwakker benquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritmequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm zijn jullie eigenlijk nog wakker ga slapen
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
heb je al strak afgetraind lichaam?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik liep om half 11 nog rond ijn de sportschool. Raar ritme
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets vanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als kwai je gaat aanranden vind je het echt niet erg
jij bent toch net zo langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is zo'n midget, voel je niet eens iets van
Nee, ben slecht met cuttenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je al strak afgetraind lichaam?
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
matig dit
verwacht wel dat jij het lichaam krijgt van the Mountain. Je bent lang genoeg
Slaap lekkerquote:
ja dat duurt bij mij ook langquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ik wel goed lichaam heb over paar jaar.
Het duurt alleen wel lang aangezien ik niet gedisciplineerd genoeg ben
Het duurt sowieso lang voor je uberhaupt verandering ziet. Ik ben nu 2 maanden bezig denk ik, maar dat merk je pas na een half jaar wel beetje. Althans. Dat lees ik veelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat duurt bij mij ook lang
ik heb niet eens genoeg discipline om me in te schrijven bij de sportschool
Jij moet flink gaan bulken dan ja met krachttrainingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie vooral het meeste op tegen zoveel eten als ik naar de sportschool ga (want veel eten moet ik wel dan)
maar daar heb ik echt geen zin in. Ectogenot
pff dat zou mij ook veel te langzaam gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het duurt sowieso lang voor je uberhaupt verandering ziet. Ik ben nu 2 maanden bezig denk ik, maar dat merk je pas na een half jaar wel beetje. Althans. Dat lees ik veel
Ja daar zie ik dan echt tegenop. Nog meer als de training zelf.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet flink gaan bulken dan ja met krachttraining
Heb je Filemon staat strak gekeken?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
pff dat zou mij ook veel te langzaam gaan
[..]
Ja daar zie ik dan echt tegenop. Nog meer als de training zelf.
Ik vind eten echt saai vaak gewoon
nee ken ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Filemon staat strak gekeken?
Dan staat het je helemaal tegen
Moet je kijken. Was een leuke serie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee ken ik niet
maar met mijn luiheid kom ik waarschijnlijk toch niet zover. Ach ectolichaam kan ook prima
meh ik kijk echt nooit tv programma's meerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je kijken. Was een leuke serie.
Gaat hij proberen of hij het voor elkaar krijgt in een maand of 5/6 een killer body te krijgen.
Zijn maar 5 afleveringen van 40 minuten ofzo. Is wel leuk hoor:+quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meh ik kijk echt nooit tv programma's meer
Zou echt moeten kotsen dan hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar hij ging gewoon 5x per week.
Hele pakken tonijn, kip en kwark erdoorheen jagen elke dag![]()
Was wel extreem
quote:
dat maakt me alleen maar jaloers dat ik dat niet kan krijgen danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn maar 5 afleveringen van 40 minuten ofzo. Is wel leuk hoor:+
Iedereen kan het krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat maakt me alleen maar jaloers dat ik dat niet kan krijgen dan![]()
Kan me dat gewoon niet komen aanwaaien, net als sociale skills bij Deezertje
Je kan het toch opbouwen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel bulken. En daar houdt het wel op voor mij
Knut, wie wint de Daup hine?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet dat mensen gespierd willlen zijn
Wat snap je er niet aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ben jij ook ecto dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan.
Is gewoon schoonheidsideaal van tegenwoordig
Mwhaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.
dit is wel heel erg kort door de bochtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.
Geen Contador dan? Niemand kan zich verstoppen en moeten dus full mental.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho ik denk froome maar das niet leuk dus ik ga voor aru
Je komt bij meeste vrouwen stuk verder met intelligentie en humor. En kledingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit is wel heel erg kort door de bocht
Bertje gaat niet volquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Contador dan? Niemand kan zich verstoppen en moeten dus full mental.
ohja dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je komt bij meeste vrouwen stuk verder met intelligentie en humor. En kleding
En zijn vaak wel bezig met goeie voeding enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dat ben ik wel met je eens.
Maar wel gezond om je lichaam te onderhouden opzich.
Kan ook wel zelfvertrouwen opleveren opzich, waardoor je uitstraling ook opknapt en vrouwen je leuker vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zijn vaak wel bezig met goeie voeding enzo
Obviously jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook wel zelfvertrouwen opleveren opzich, waardoor je uitstraling ook opknapt en vrouwen je leuker vinden.
Waarom denk je dat? Na volgende week nog drie weken tot de Tour. Heeft ook zn vaste brigade mee.quote:
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dat ben ik wel met je eens.
Maar wel gezond om je lichaam te onderhouden opzich.
ja ik vind fitness ook saai om te doen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangen
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou bij mij wel een goed punt zijn
al kan je zelfvertrouwen fixen op vele punten
Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatstquote:
Hij wil het sky laboratorium niet al zn cijfertjes 3 weken voor de tour met een strik erom cadeau gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Na volgende week nog drie weken tot de Tour. Heeft ook zn vaste brigade mee.
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
twee keer in twee dagen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee keer in twee dagen ja
maarja mijn date vroeg mij erheen, dus ging er maar in mee hè. Maar als er cliché momenten in films komen raak ik extreem zenuwachtig en heb ik meteen zin om Game of Thrones te kijken waar goodguys dan gewoon DOOD gaan
ach genoeg te bespreken na afloop hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Volgende keer naar een goeie PAC-film gaan met dr zodat je wat te bespreken hebt na afloop
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jij had de Tour kunnen winnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach genoeg te bespreken na afloop hoor
al haar exen
Gewoon motortje in je fiets tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoor
En af en toe sexquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het bij vriendschappelijk
en dan gaan we nog wel vaker meeten ja
beetje racist man faka ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens opnieuw een IQ test doen.
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet zietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee dan ben ik in no time verliefd
Heb je filmpje gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens opnieuw een IQ test doen.
Achter langs is anaal toch? #JRcommentsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet ziet
en dan allemaal strontsporen zien zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet ziet
ja ik kan wel goed fietsen niffoquote:
Hoe hij Varys en Jorah nadoet is echt bizar gewoonquote:
Die Varys hoe hij elke zin begint hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hij Varys en Jorah nadoet is echt bizar gewoon
;')quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan allemaal strontsporen zien zeker
dank je vriendelijk
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
gay SC dit joh allemaal negeren.
Is dit eerlijk?
Is dit democratie?
neejoh...
dit is gewoon...
JODEN!
nee bedankt Hansquote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja toch broertje
moet pissen
wil u foto
hoe gaat het daarmee knutquote:
omggg kan toch nietquote:
ik moest stiekem wel lachen omdat het zo absurd isquote:
ik snap het principe nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Dit kwam ook meteen in me op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?
Ja dit is niet echt boeiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Hou me tegen jongen hou me tegenquote:
Wat moet weg volgens jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
Zie liever dat er forums gesloten worden en gemerged worden
VBLquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Ik ga stage lopen bij donquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sinds kort ben ik ook beste vrienden geworden met DonRaja.![]()
VBL
Nee maar m'n ader op m'n penis welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Klopt je ader op je voorhoofd al?
Zieke diss ditquote:
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Hij gaat toch al stage lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Ja, maar dat komt door m'n hooikoortsquote:
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
stage en werken is toch wat anders
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemen
sorry hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodig
Ik en Don zijn al heel lang vriendenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Jij bent persona non grataquote:
Ik kan veel meer regelen dan jij denkt, maar goed, wat jij wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik en Don zijn al heel lang vrienden
heb ik jou niet bij nodig
Ja niet alleen mensen die rechten studeren weten dat Etsuquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Doen alsof je weet wat het inhoudt
ik ga nu naar mijn ouders fietsenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom reageren we eigenlijk dan nog op 'm?
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.En dat weten jullie.
Ja dat is een beetje tegenstrijdig hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is datquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga nu naar mijn ouders fietsen
noem me gek, maar wil even een kleurtje krijgen en ik haat zonnebaden dus even uurtje fietsen
(maar ik moet daar toch heen om fiets op te ruilen, dus ooit moet ik)
Klopt. Ik heb ook niet beweerd dat ik heel anders ben dan jullie, dat hebben jullie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke dan
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is dat
even pauze bij 't cafe
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
als je maar niet te hard wint tegen hebt pff, fietste vroeger regelmatig vanuit zuid naar Elst, Huissen enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
Iets meer dan 13 kmquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?
De OP? Dat is toch wel zo onboeiend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als jullie geen afvoerputje zijn, waarom is de TT dan verneukt? En de OP?
Denk daar maar eens over na.
Oh, dat is wel prima te doen, zeker met dit weerquote:
Nee. We weten dat je in Groningen woont homo bent en je favoriete eten piemel is dusjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Aangezien ik nieuw ben, wilde ik een vragenlijstje invullen, maarja, dat kan nu niet meer he.
Er wordt meer gevraagd dan dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. We weten dat je in Groningen woont homo bent en je favoriete eten piemel is dusja
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten overquote:
sindsdien nooit meer in de winter op de fiets gegaan zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten over
Denk nu met hitte ook zoiets
prima tempootjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten over
Denk nu met hitte ook zoiets
Nou, ik zat toen op vavo in Arnhem en wilde het eens proberen op de fiets maar kwam echt vies bezweet aan op school en dat was echt kutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
sindsdien nooit meer in de winter op de fiets gegaan zeker?
ahh, lang mee gewacht nog danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik zat toen op vavo in Arnhem en wilde het eens proberen op de fiets maar kwam echt vies bezweet aan op school en dat was echt kut
Maar nu moet ik daarheen om mijn oude fiets daar neer te zetten en de andere mee te nemen. En er is nu toch Free your mind en kan dan niks doen voor school door die pokke herrie. Dus ik ga maar daarheen fietsen.
Je kan naar het station toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ahh, lang mee gewacht nog dan
weet jij trouwens welke fietsenmaker t dichtstbij zit? moet volgens mij een nieuwe band hebben maar heb geen zin om zelf te gaan kloten
En er zit er 1 in Steenstraat volgens mijquote:
Weinig zin om twintig minuten met een fiets te lopen, vind dat ook altijd zo onhandigquote:
Ik.quote:
Als je nou zelf in een leuke stad woonde mochtje dit zeggen Stijnquote:
Haten op Leidenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nou zelf in een leuke stad woonde mochtje dit zeggen Stijn
20 minuten naar station?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Weinig zin om twintig minuten met een fiets te lopen, vind dat ook altijd zo onhandig
[..]
Ik.
Ja dat is niks nee.quote:
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijnquote:
Is ook een kut stadquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijn
Nee, heb je gelijk in. Het is alleen in het gedeelte waar eerst de V&D stond 'gezellig' te noemen. Door de hoofdwinkelstraat ben je ook 1-2-3 doorheen gewandeldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijn
Toen ik nog bij m`n ouders woonde zijn mijn ouders ooit huizen gaan kijken in een paar dorpen naast Leiden, Oegstgeest en Warmond. Toch blij dat ik richting Utrecht ben verhuist toenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in. Het is alleen in het gedeelte waar eerst de V&D stond 'gezellig' te noemen. Door de hoofdwinkelstraat ben je ook 1-2-3 doorheen gewandeld
samequote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:04 schreef Sked het volgende:
Geen idee of ik überhaupt ooit weleens in Leiden ben geweest, ook geen idee wat ik er zou moeten doen
Dit is echt een brug te ver, jij kan echt lullen als brugman maar dit ga je niet kunnen overbruggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Leiden best leuk met die bruggetjes enzo
wowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is echt een brug te ver, jij kan echt lullen als brugman maar dit ga je niet kunnen overbruggen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
R&P / Gevoel dat je achterloopt?
hij is er weer he
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
R&P / Gevoel dat je achterloopt?
hij is er weer he
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lol
ik mag niet reageren anders gaat ex-mod re a 47 jaar weer zeggen dat ik doorligplekken moet krijgen
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ben van de week een paar keer gequote door D & S, maar helaas werden ze al verwijderd voor ik het kon lezen
uhhh waarom ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hopelijk heb je een note erbij
Deezertje zijn stijl herken je meteen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe Deezer stug blijft volhouden dat hij die kloon in SES niet isExact hetzelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |