Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan.
Is gewoon schoonheidsideaal van tegenwoordig
Mwhaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.
dit is wel heel erg kort door de bochtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet er gelijk uit als een domme jonny. Net als van die zonnebanksletten met neptieten.
Geen Contador dan? Niemand kan zich verstoppen en moeten dus full mental.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho ik denk froome maar das niet leuk dus ik ga voor aru
Je komt bij meeste vrouwen stuk verder met intelligentie en humor. En kledingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit is wel heel erg kort door de bocht
Bertje gaat niet volquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Contador dan? Niemand kan zich verstoppen en moeten dus full mental.
ohja dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je komt bij meeste vrouwen stuk verder met intelligentie en humor. En kleding
En zijn vaak wel bezig met goeie voeding enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dat ben ik wel met je eens.
Maar wel gezond om je lichaam te onderhouden opzich.
Kan ook wel zelfvertrouwen opleveren opzich, waardoor je uitstraling ook opknapt en vrouwen je leuker vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zijn vaak wel bezig met goeie voeding enzo
Obviously jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook wel zelfvertrouwen opleveren opzich, waardoor je uitstraling ook opknapt en vrouwen je leuker vinden.
Waarom denk je dat? Na volgende week nog drie weken tot de Tour. Heeft ook zn vaste brigade mee.quote:
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja dat ben ik wel met je eens.
Maar wel gezond om je lichaam te onderhouden opzich.
ja ik vind fitness ook saai om te doen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangen
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ben ik weer mer jou eens maar kan toch op een veel leukere manier dan dom in de gewichten hangen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou bij mij wel een goed punt zijn
al kan je zelfvertrouwen fixen op vele punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |