Ja, maar dat komt door m'n hooikoortsquote:
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
stage en werken is toch wat anders
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemen
sorry hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodig
Ik en Don zijn al heel lang vriendenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Jij bent persona non grataquote:
Ik kan veel meer regelen dan jij denkt, maar goed, wat jij wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik en Don zijn al heel lang vrienden
heb ik jou niet bij nodig
Ja niet alleen mensen die rechten studeren weten dat Etsuquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Doen alsof je weet wat het inhoudt
ik ga nu naar mijn ouders fietsenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom reageren we eigenlijk dan nog op 'm?
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.En dat weten jullie.
Ja dat is een beetje tegenstrijdig hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is datquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga nu naar mijn ouders fietsen
noem me gek, maar wil even een kleurtje krijgen en ik haat zonnebaden dus even uurtje fietsen
(maar ik moet daar toch heen om fiets op te ruilen, dus ooit moet ik)
Klopt. Ik heb ook niet beweerd dat ik heel anders ben dan jullie, dat hebben jullie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke dan
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is dat
even pauze bij 't cafe
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
als je maar niet te hard wint tegen hebt pff, fietste vroeger regelmatig vanuit zuid naar Elst, Huissen enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
Iets meer dan 13 kmquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?
De OP? Dat is toch wel zo onboeiend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als jullie geen afvoerputje zijn, waarom is de TT dan verneukt? En de OP?
Denk daar maar eens over na.
Oh, dat is wel prima te doen, zeker met dit weerquote:
Nee. We weten dat je in Groningen woont homo bent en je favoriete eten piemel is dusjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Aangezien ik nieuw ben, wilde ik een vragenlijstje invullen, maarja, dat kan nu niet meer he.
Er wordt meer gevraagd dan dat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. We weten dat je in Groningen woont homo bent en je favoriete eten piemel is dusja
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten overquote:
sindsdien nooit meer in de winter op de fiets gegaan zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten over
Denk nu met hitte ook zoiets
prima tempootjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter twee jaar geleden deed ik er 40 minuten over
Denk nu met hitte ook zoiets
Nou, ik zat toen op vavo in Arnhem en wilde het eens proberen op de fiets maar kwam echt vies bezweet aan op school en dat was echt kutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
sindsdien nooit meer in de winter op de fiets gegaan zeker?
ahh, lang mee gewacht nog danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik zat toen op vavo in Arnhem en wilde het eens proberen op de fiets maar kwam echt vies bezweet aan op school en dat was echt kut
Maar nu moet ik daarheen om mijn oude fiets daar neer te zetten en de andere mee te nemen. En er is nu toch Free your mind en kan dan niks doen voor school door die pokke herrie. Dus ik ga maar daarheen fietsen.
Je kan naar het station toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ahh, lang mee gewacht nog dan
weet jij trouwens welke fietsenmaker t dichtstbij zit? moet volgens mij een nieuwe band hebben maar heb geen zin om zelf te gaan kloten
En er zit er 1 in Steenstraat volgens mijquote:
Weinig zin om twintig minuten met een fiets te lopen, vind dat ook altijd zo onhandigquote:
Ik.quote:
Als je nou zelf in een leuke stad woonde mochtje dit zeggen Stijnquote:
Haten op Leidenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nou zelf in een leuke stad woonde mochtje dit zeggen Stijn
20 minuten naar station?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Weinig zin om twintig minuten met een fiets te lopen, vind dat ook altijd zo onhandig
[..]
Ik.
Ja dat is niks nee.quote:
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijnquote:
Is ook een kut stadquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijn
Nee, heb je gelijk in. Het is alleen in het gedeelte waar eerst de V&D stond 'gezellig' te noemen. Door de hoofdwinkelstraat ben je ook 1-2-3 doorheen gewandeldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond er niet bijzonder veel aan moet ik zeggen de paar keer dat ik er was. Straalt ook niet echt veel sfeer uit. Maar als student zal het wel aardig zijn
Toen ik nog bij m`n ouders woonde zijn mijn ouders ooit huizen gaan kijken in een paar dorpen naast Leiden, Oegstgeest en Warmond. Toch blij dat ik richting Utrecht ben verhuist toenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in. Het is alleen in het gedeelte waar eerst de V&D stond 'gezellig' te noemen. Door de hoofdwinkelstraat ben je ook 1-2-3 doorheen gewandeld
samequote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:04 schreef Sked het volgende:
Geen idee of ik überhaupt ooit weleens in Leiden ben geweest, ook geen idee wat ik er zou moeten doen
Dit is echt een brug te ver, jij kan echt lullen als brugman maar dit ga je niet kunnen overbruggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:35 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Leiden best leuk met die bruggetjes enzo
wowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is echt een brug te ver, jij kan echt lullen als brugman maar dit ga je niet kunnen overbruggen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
R&P / Gevoel dat je achterloopt?
hij is er weer he
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
R&P / Gevoel dat je achterloopt?
hij is er weer he
heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lol
ik mag niet reageren anders gaat ex-mod re a 47 jaar weer zeggen dat ik doorligplekken moet krijgen
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ben van de week een paar keer gequote door D & S, maar helaas werden ze al verwijderd voor ik het kon lezen
uhhh waarom ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hopelijk heb je een note erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |