ik snap het principe nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Dit kwam ook meteen in me op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?
Ja dit is niet echt boeiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Hou me tegen jongen hou me tegenquote:
Wat moet weg volgens jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
Zie liever dat er forums gesloten worden en gemerged worden
VBLquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Ik ga stage lopen bij donquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sinds kort ben ik ook beste vrienden geworden met DonRaja.![]()
VBL
Nee maar m'n ader op m'n penis welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Klopt je ader op je voorhoofd al?
Zieke diss ditquote:
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Hij gaat toch al stage lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |