Ja, maar dat komt door m'n hooikoortsquote:
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
stage en werken is toch wat anders
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemen
sorry hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof jc dan niet zelf werk kan fixen. Heeft hij jou niet voor nodig
Ik en Don zijn al heel lang vriendenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Jij bent persona non grataquote:
Ik kan veel meer regelen dan jij denkt, maar goed, wat jij wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik en Don zijn al heel lang vrienden
heb ik jou niet bij nodig
Ja niet alleen mensen die rechten studeren weten dat Etsuquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Doen alsof je weet wat het inhoudt
ik ga nu naar mijn ouders fietsenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom reageren we eigenlijk dan nog op 'm?
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke danquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat ik bij de harde kern van GRTD hoor.En dat weten jullie.
Ja dat is een beetje tegenstrijdig hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is datquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga nu naar mijn ouders fietsen
noem me gek, maar wil even een kleurtje krijgen en ik haat zonnebaden dus even uurtje fietsen
(maar ik moet daar toch heen om fiets op te ruilen, dus ooit moet ik)
Klopt. Ik heb ook niet beweerd dat ik heel anders ben dan jullie, dat hebben jullie ervan gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dus dan noem je jezelf ook afvoerputje hmmm oke dan
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon lekker ontspannend tempo in het zonnetje, lekker is dat
even pauze bij 't cafe
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
als je maar niet te hard wint tegen hebt pff, fietste vroeger regelmatig vanuit zuid naar Elst, Huissen enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is ook wel lekker. Sowieso op de dijk hopelijk ook lekker windje
Iets meer dan 13 kmquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer is dat vanaf Arnhem?
De OP? Dat is toch wel zo onboeiend.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als jullie geen afvoerputje zijn, waarom is de TT dan verneukt? En de OP?
Denk daar maar eens over na.
Oh, dat is wel prima te doen, zeker met dit weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |