ik ben niet gayquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij kan ook niks goed doen he mortgayaxx
ohjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakers
ja en het WK is wel het belangrijkste verderquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussen
dartsen is geen sportquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Darts is wel zo`n saaie sport om te kijken.
Ik kijk denk ik nog liever RTL 5 pulp en dat zegt wel heel veel
Kan best spannend zijn hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja
[..]
ja en het WK is wel het belangrijkste verder
al die kleinere toernooien gaat eigenlijk nergens om
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraard
Dat moet je me even uitleggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn ja
paxcon is een sletjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt goed paxcon is een geduldige jongen
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoor
Ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vindquote:
Ah ja oke dat kanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |