Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mijquote:
F1 vind ik dan ook weer geen reet aanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Formule 1 is echt kk saaiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Wielrennen is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijnquote:
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
kanovinnie is een fanatiek wielrennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijn
Nee daar kan ik het leuke niet van ontdekken
Boksenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Voetbal, boksen en turnen. Verder is alles saai srry.
Ik kijk ook alleen bergetappes jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
nee dat is ook niks. Maar ik heb niks met geweld
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roemquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Knut ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kanovinnie is een fanatiek wielrenner
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Dat beleef ik andersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |