abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:39:45 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162725768



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 10-06-2016 19:18:56 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:40:53 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162725809
Ik... o.a. nog vinsic spul, kijken of die ene AliExpress shop toch de Bluedio i6 nog weet te leveren, een nieuwe Taobao-agent ervaring voor een Emie bluetooth speaker en de UMI Super smartphone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:45:14 #3
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162725961
Shiznuts, help.

Zou jij een vsd3 omruilen voor een vsd1?
Ze kunnen de vsd3 niet meer leveren (garantie) en bieden nu een vsd1 aan. Toevallig ook de laatste vsonic die nog in de shop ligt bij mp4-natie :')

Ziet er niet zo sexy uit, oud type en prijstechnisch volgens mij ook een beetje naaierij.
Zit wel een coole draaibare nozzle op, zo'n in-ear heb ik nog nooit gehad.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:47:15 #4
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162726017
Haha. Neuh. :P

Niet dat 'ie niet prima is. Maar ruilen staat in misverhouding.
Ik heb ze wel vaker bij lendmeurears gehaald (shop is ook aangekocht door Vsonic). :Y
- Je kunt ook hun huisbrand eens proberen: http://www.lendmeurears.c(...)%26+Delta+D2&Search=

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 03-06-2016 21:53:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:48:42 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162726067
:N Well. Get to it! :D Xiaomi drone pre-orderen ofzeau.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162727014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:48 schreef shiznuts het volgende:
:N Well. Get to it! :D Xiaomi drone pre-orderen ofzeau. [ afbeelding ]
Telt die OnePlus Loop VR ook? Vanaf maandag worden de eersten ook verzonden. O-)

Anywho; ben wel een projectje bezig dat ook weer Chinese aankopen vereist. Alleen nog bedenken hoe en wat.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:20:01 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162727203
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Telt die OnePlus Loop VR ook? Vanaf maandag worden de eersten ook verzonden. O-)

Anywho; ben wel een projectje bezig dat ook weer Chinese aankopen vereist. Alleen nog bedenken hoe en wat.
Ja! En Oh ja, die was ik alweer vergeten. :P

Heb je eigenlijk nog wel wat dat vliegt daar? Of heb je het opgegeven? :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162727973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja! En Oh ja, die was ik alweer vergeten. :P
quote:
Orders will begin shipping on June 6
Let op het woord begin; dat zal dus nog wel even duren dus...
quote:
Heb je eigenlijk nog wel wat dat vliegt daar? Of heb je het opgegeven? :o
Voor de winter had ik een crash en moest de hele boel overgezet worden in een nieuw frame. Tegelijkertijd heb ik toen wat extra electronica bij in gepropt maar met het slechte weer had ik toen nog zo veel zin om ermee bezig te gaan.
(ik kon toch niet vliegen).
Nu het weer beter wordt (hoewel :{ ) toch maar weer eens oppakken.

En nu zijn er allerlei andere projecten ingeslopen waaronder een redelijk recente waarvoor ik waarschijnlijk nog wel wat Chinees spul nodig heb...
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:45:54 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162728055
Mijn gewonnen Banggood-fluit
2 portemonnees van Banggood
2 opberghoesjes voor earphones van Banggood
Een tactical defence pen van Banggood
Fitnesshandschoenen van AE
Fietshandschoenen van AE
Een Mitu desk telefoonhouder voor mij Mi4c via AE
Een HDMI > DVI verloopstekker
Een kettinkje


Ik denk dat het dit wel is
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:53:31 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162728328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Let op het woord begin; dat zal dus nog wel even duren dus...
True. Case like zhe Ulefone Future.
quote:
[..]

Voor de winter had ik een crash en moest de hele boel overgezet worden in een nieuw frame. Tegelijkertijd heb ik toen wat extra electronica bij in gepropt maar met het slechte weer had ik toen nog zo veel zin om ermee bezig te gaan.
(ik kon toch niet vliegen).
Nu het weer beter wordt (hoewel :{ ) toch maar weer eens oppakken.
Zonde zijn om het niet te doen. :D
quote:
En nu zijn er allerlei andere projecten ingeslopen waaronder een redelijk recente waarvoor ik waarschijnlijk nog wel wat Chinees spul nodig heb...
Oehhh....
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef BadderHaring het volgende:
2 portemonnees van Banggood

[..]
Oeh. Ben ik tzt wel benieuwd naar, ik heb al veel uit China gehaald, maar nog geen portemonnee. Nu loop ik met eentje rond die bedoeld is voor veel kaarten en weinig geld (compact), maar ik prop er altijd ook veel geld in. :') Maar dat is eigenlijk niet heel relaxed, dus moet ik eigenlijk weer aan de normale en downgrade ik m'n huidige wel tot travelwallet. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162728493
Die discount-codes, daar ging Rene toch achteraan?

Heel veel uit de OP doen het niet ;(

Die van Tomtop (VE5OFF) mag er ook wel bij :)
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:59:20 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162728530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

True. Case like zhe Ulefone Future.

[..]

Zonde zijn om het niet te doen. :D

[..]

Oehhh.... [ afbeelding ]

[..]

Oeh. Ben ik tzt wel benieuwd naar, ik heb al veel uit China gehaald, maar nog geen portemonnee. Nu loop ik met eentje rond die bedoeld is voor veel kaarten en weinig geld (compact), maar ik prop er altijd ook veel geld in. :') Maar dat is eigenlijk niet heel relaxed, dus moet ik eigenlijk weer aan de normale en downgrade ik m'n huidige wel tot travelwallet. :Y
http://www.banggood.com/M(...)ackage-p-985047.html

http://www.banggood.com/M(...)allet-p-1054280.html

Deze twee. Het gekke met die dingen uit China lijkt te zijn dat er vaak geen dedicated vak voor muntgeld in zit. Dus dat was even zoeken. Ik verwacht ze volgende week en zal wel even een review maken.

Normaal heb ik altijd Hema portemonnees, dus ik ben benieuwd wat dit voor kwaliteit is.
pi_162728871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:45 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn gewonnen Banggood-fluit
2 portemonnees van Banggood
2 opberghoesjes voor earphones van Banggood
Een tactical defence pen van Banggood
Fitnesshandschoenen van AE
Fietshandschoenen van AE
Een Mitu desk telefoonhouder voor mij Mi4c via AE
Een HDMI > DVI verloopstekker
Een kettinkje

Ik denk dat het dit wel is
Heb je een linkje naar die fitness handschoenen? En waarom specifiek deze? Of is het een gokje?
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:21:52 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162729164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar die fitness handschoenen? En waarom specifiek deze? Of is het een gokje?
http://www.aliexpress.com(...)oof/32341081539.html

http://www.aliexpress.com(...)ves/32616304765.html

Lol, ik zie nu dat het beide fietshandschoenen zijn, al noemen ze die eerste ook fitness. Maar het zijn sowieso gokjes.
pi_162729248
Ik heb nu nog o.a. een leuke drone met camera onderweg van Banggood, voor ¤ 19,32 (met code: bggw0071 ):
http://m.banggood.com/GW0(...)copter-p-996074.html

Krijgt overal goede kritieken. Beter dan zijn voorganger. Mocht er iemand geinteresseerd zijn, dan kan ik wel eea beantwoorden.

Edit: ik zie net dat Gearbest reserve batterijen in de aanbieding heeft voor ¤ 1,76 in een Flashsale (normaal zéker het dubbele van die prijs, ook op Ali):
http://www.gearbest.com/rc-quadcopter-parts/pp_184809.html?wid=3
Ik kan alleen niet bestellen helaas: "Please choose shipping method" error wat een stel faalhazen. :(

[ Bericht 17% gewijzigd door oheng op 04-06-2016 00:06:26 ]
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:27:39 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162732057
Ehm, ff zien....
Niet zo gek veel meer onderweg atm.
Volgende week verwacht ik :
• YZXStudio YZ1270 (eBay)
• Aukey 2m micro usb
• Orico 1m micro-usb
• Ugreen 1m micro usb
• 20W USB load
Binnen 2 weken verwacht ik :
• EDB USB+ load (eBay)

Vooral testmateriaal en kabeltjes voor de grote micro-usb kabeltest dus.
Heb wel nog een lijntje uitgegooid voor die nieuwe ZMI 5000mAh QC powerbank en dit dingetje.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162733480
Hier ook nog 'n gewonnen BG-fluit, ventieldopjes voor de bolderkar en m'n racefiets, schemerschakelaar, mini-versterkertje, dc-adapter voor m'n Xiaomi routertje.

Dat was 't wel zo'n beetje voor nu :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:21:09 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162735786
Ik trok vorige week mijn quadcopter uit een stoffige doos en 4 batterijen waren allemaal kapot.
Die had ik netjes in mijn batterijen doos bewaard dus niet een jaar leeg laten staan ofzo.

Ik heb heel wat Chinese batterijen voor camera's en gsm's die al jaren prima werken maar deze lipo's zijn echt slecht.

  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:28:37 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162735900
Zojuist dan maar de Mele F10 deluxe besteld voor ¤ 18,00. Goed doel om mijn Gearbest punten aan te besteden die ik in de loop van de tijd heb verzameld met rotzooi die ze me geleverd hebben.

Ik heb overigens een 50% refund gekregen voor de Viboton in de vorm van cash in mijn GB-Wallet + nog wat extra punten van ze voor het ongemak. En ze claimen dat ze op hun website duidelijk gaan aangeven dat het geen Airmouse is. Uiteindelijk natuurlijk nog gewoon een naaistreek, maar voor GB-begrippen een redelijke oplossing.

En ook nog een nieuw hoesje voor mijn Teclast Air II. Mijn dochter gaat hem gebruiken, maar wilde dan wel een roze hoes natuurlijk. Dus Aliexpress is ook weer blij met me.
pi_162736626
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 18:24 schreef Captain_koek het volgende:

[..]

Kan dit kwaad? Lijkt mij niet zoals het hoort?
Geen idee, heb het wel vaker bij andere devices gehad eigenlijk, zoals iPads, iPhones, tablets. Ik weet niet waar het aan ligt en of het kwaad kan, maar irritant is het wel. Lijkt alsof er een soort lage spanning op het hele apparaat komt te staan.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:06:19 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162737871
Een quadcopter die ik koos omdat het een enigszins betaalbare 5.8GHz FPV was, maar waarvan ik pas achteraf de (externe) reviews las ( |:( ) waaruit blijkt dat hoewel de FPV erg goed is en hij goed vliegt, het bereik ruk is en de camera erg veel jello heeft. (nog wel wat te tweaken, maar ja.. damn impulsaankopen)
Plus een hoop reserveonderdelen waaronder motortjes omdat die ook nog eens snel door schijnen te branden. :P

Verder nog hoesje voor m'n telefoon en de Blitzwolf LED lamp.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_162738451
ik wil als ik op vakantie ben mijn huis een beetje in de gaten kunnen houden. Kan iemand een IPcam voor binnen aanbevelen budget ongeveer 30 Euro, bij voorkeur met nachtzicht? Aliexpress staat helemaal vol met een triljoen opties rebranding etc waardoor ik geen overzicht meer heb
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:21:12 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162740595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:38 schreef groggy het volgende:
ik wil als ik op vakantie ben mijn huis een beetje in de gaten kunnen houden. Kan iemand een IPcam voor binnen aanbevelen budget ongeveer 30 Euro, bij voorkeur met nachtzicht? Aliexpress staat helemaal vol met een triljoen opties rebranding etc waardoor ik geen overzicht meer heb
Escam, die zitten wel in die prijsklasse. Wel even opletten dat je direct contact kan maken met de camera en dat het niet via een website /externe server moet doen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162741309
quote:
Wat hedde gij nog onderweg?
19 poorts usb hub: http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1542506
Ik hoop hem 1 deze dagen ter review te ontvangen!
40 Ampère USB hub })

En deze laatst ontvangen, 20 ports telefoon lader (bedoeld voor telefoon shops, hotels etc..)

Shop: http://www.eyeboot.com/USB-hub-charger
pi_162741344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:38 schreef groggy het volgende:
ik wil als ik op vakantie ben mijn huis een beetje in de gaten kunnen houden. Kan iemand een IPcam voor binnen aanbevelen budget ongeveer 30 Euro, bij voorkeur met nachtzicht? Aliexpress staat helemaal vol met een triljoen opties rebranding etc waardoor ik geen overzicht meer heb
Gebruik een oude Samsung telefoon samen met record software op een oude pc/laptop.
Voordeel van een oude telefoon is dat deze snel al 8 MegaPixels hebben, iets wat alleen dure Geovision cctv camera`s hebben.
pi_162744337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:38 schreef groggy het volgende:
ik wil als ik op vakantie ben mijn huis een beetje in de gaten kunnen houden. Kan iemand een IPcam voor binnen aanbevelen budget ongeveer 30 Euro, bij voorkeur met nachtzicht? Aliexpress staat helemaal vol met een triljoen opties rebranding etc waardoor ik geen overzicht meer heb
Ik heb atm een pogin gewaagd met dit merkloos ding.

http://www.aliexpress.com(...)ity/32499332999.html

Hoewel ik normaal tegen merkloze prut ben zag het CP bij deze er wel goed uit en heeft die een p2p optie. Binnencams zijn volgens mij nog goedkoper (+ geen wifi is wéér goedkoper).
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:20:21 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162744550
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:56 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

19 poorts usb hub: http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1542506
Ik hoop hem 1 deze dagen ter review te ontvangen!
40 Ampère USB hub })

En deze laatst ontvangen, 20 ports telefoon lader (bedoeld voor telefoon shops, hotels etc..)

Shop: http://www.eyeboot.com/USB-hub-charger
Lekker praktisch aan een atx voeding...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:38:14 #30
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162747857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:38 schreef groggy het volgende:
ik wil als ik op vakantie ben mijn huis een beetje in de gaten kunnen houden. Kan iemand een IPcam voor binnen aanbevelen budget ongeveer 30 Euro, bij voorkeur met nachtzicht? Aliexpress staat helemaal vol met een triljoen opties rebranding etc waardoor ik geen overzicht meer heb
Escam QD900.

Deze werken perfect (heb er 3) en kosten ongeveer 45 dollar met discount.

Verder heb ik zelf een waterproof case voor de sj4000 onderweg, een telefoonhouder voor aan het stuur op de motor (waterproof natuurlijk) en extra batterijen voor de sj4000 (weer even nieuw leven inblazen)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162754125
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Lekker praktisch aan een atx voeding...
Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.
  zondag 5 juni 2016 @ 00:13:03 #32
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162754287
Het duurde even... maar ik heb de usb stekker aan mijn fietslamp gesoldeerd icm de powerbank.
Druk op de powerbank knop en de lamp knop geeft een rode kleur. Na 30 seconden schakelt de powerbank weer uit als je de lamp niet aanzet. Nog bedankt voor de info!



Deze waterdichte batterypack waar losse 18650's in gaan was namelijk gebroken door Chinese tjap kwaliteit :') De deksel staat zo onder druk dat het schroefdraad gewoon het plastic heeft laten breken. De 2e is nog heel, hopelijk blijft dat zo.

pi_162758317
Heb een Blitzwolf BW-S6 (quickcharger 3.0) besteld maar heb ik voor quickcharger nou ook een bepaalde soort usbkabel nodig?
  zondag 5 juni 2016 @ 14:06:40 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162761841
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een Blitzwolf BW-S6 (quickcharger 3.0) besteld maar heb ik voor quickcharger nou ook een bepaalde soort usbkabel nodig?
Nope.

In other news :
Bijna 7W uit het zonnepaneel :D
1000mAh bijgeladen op minder dan een uur, vind ik best okay.

In other other news : BlitzWolf heb wat nieuws!

BlitzWolf BW-M1
Niet meer kiezen tussen 'n MiLight of 'n MiFan, gewoon alletwee!

[ Bericht 18% gewijzigd door dodge_911 op 05-06-2016 18:46:00 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162767012
Nou.. helemaal nieuw is het niet :P
pi_162768842
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.
Niet iedereen is negatief hoor. Geinig om zulke dingen te zien, schrok alleen een beetje van de prijs. 😁
  zondag 5 juni 2016 @ 20:19:08 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162769184
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.
Maar serieus, dat is toch vrij onhandig en log?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 5 juni 2016 @ 20:26:34 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162769382
Dang. Zoveel USB-gadgets of wah? :P

ibuygou heeft altijd wel early hands-on vids... zo ook de nieuwe mi-band.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162770057
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Dang. Zoveel USB-gadgets of wah? :P

ibuygou heeft altijd wel early hands-on vids... zo ook de nieuwe mi-band.
Benieuwd of de accu nog net zo lang mee gaat en of het bandje zelf wat groter is (meer voor Europese polsen geschikt)maar dat kwam helaas niet aan bod in die video.

Staat nu wel hoog op mijn lijstje voor zodra de prijs onder de 22 euro zakt w/


Hier nog een populaire gadget waarvan de BG helaas gewoon de foto's vam het originele product op de site heeft gekwakt...'Lamzac'ken daar bij BG!
http://www.banggood.com/F(...)Chair-p-1058584.html

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 05-06-2016 20:57:05 ]
pi_162771957
Iemand die zo'n Lamzac ding heeft? Is dat wat voor op het strand? Steenstrand, grote ronde, om precies te zijn. Zoiets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

Die BG foto's zijn overigens ook in Amsterdam volgens mij :D

Edit2:

Gewoon een besteld 8-)

[ Bericht 11% gewijzigd door davedavy op 05-06-2016 21:43:02 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 11:36:21 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162784370
Wat spul binnen! :D

Vinsic wireless Qi systeem: http://www.aliexpress.com(...)nes/32464051230.html bestaande uit Qi dock en foon-patch naar keuze. Heel klein USB-stukkie met een platte connector naar de Qi receiver die je netjes verbergen kan als je een hoesje gebruikt. Werkt nice, je moet 'em alleen wel vrij precies plaatsen, merk ik. Van non-wireless een zelf telkens frutten met een USB-kabel naar wireless docken is wel cool! :D

Enn... de Bluedio i6. Ik zocht nog een bron voor iedereen om te bestellen, maar... ja, hij is aangekomen en het is de i6 *O* ... echter... inmiddels: Sorry, this item is no longer available! -O- . So yeah.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162785522
Wow Znaps gaat shippen :')
  maandag 6 juni 2016 @ 12:27:58 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162785582
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wow Znaps gaat shippen :')
Nou, dan hebben ze maar een half jaar achterstand op hun copycats.
  maandag 6 juni 2016 @ 12:29:34 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162785631
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, dan hebben ze maar een half jaar achterstand op hun copycats.
Al zijn een heel aantal van die copycats ook niet heel degelijk. Maar goed dat is bij snapz ook nog afwachten
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 6 juni 2016 @ 12:46:00 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162786015
Inmiddels heeft iedereen die microUSB Znaps besteld heeft, USB-C nodig. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 juni 2016 @ 13:00:51 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162786268
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Inmiddels heeft iedereen die microUSB Znaps besteld heeft, USB-C nodig. :P
Aye, daarom had ik die direct al besteld :7

De bluedio i4(s) geen redelijk alternatief voor de i6?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 6 juni 2016 @ 13:06:52 #47
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162786415
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aye, daarom had ik die direct al besteld :7

De bluedio i4(s) geen redelijk alternatief voor de i6?
Veuls te groot/lomp/lelijk :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 6 juni 2016 @ 13:11:41 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162786502
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Veuls te groot/lomp/lelijk :D
Ja, helaas niet zo mooi, wellicht wel een grotere batterij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 6 juni 2016 @ 13:12:19 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162786514
Geht ja nichts weiter ohne sexy Kurven und Display! :P
Soll ja ein Gadget sein, und halt nicht nur ein Kästchen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162786627
http://www.china-gadgets.(...)d-2-fitness-tracker/

De Mi band 2 nu al gezakt naar 30 euro. Helaas bij GB.


Voor de liefhebbers van Tronsmart kabels. Nu een 5pack voor slechts 6.99usd.
http://m.geekbuying.com/i(...)es-White-353246.html

[ Bericht 43% gewijzigd door eddepetfokt op 06-06-2016 17:32:40 ]
pi_162787508
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Benieuwd of de accu nog net zo lang mee gaat en of het bandje zelf wat groter is (meer voor Europese polsen geschikt)maar dat kwam helaas niet aan bod in die video.

Staat nu wel hoog op mijn lijstje voor zodra de prijs onder de 22 euro zakt w/


Hier nog een populaire gadget waarvan de BG helaas gewoon de foto's vam het originele product op de site heeft gekwakt...'Lamzac'ken daar bij BG!
http://www.banggood.com/F(...)Chair-p-1058584.html
Misschien hebben ze ondertussen wat dingen aangepast, maar ik heb een aantal weken geleden naar wat reviews gezocht. Meerdere users gaven aan dat de stappenteller op de eerste versie echt opvallend nauwkeurig was (bij tests en kwam bijv. overeen met stappenteller op telefoon), maar dat dit bij de tweede versie (met pulse meter) toch erg tegen viel.
Ook de accu zou minder lang mee gaan.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:13:59 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162787912
Eerste versie is echt baas. :Y LED-kleurtjes ook.
Tenzij je zonodig een heartratemonitor wil... die waarschijnlijk net zo kudt is als een telefoon app die met de LED flash en de camera een meting doet... kon je beter bij de oude blijven.
Een nieuwe versie... met display geeft hoop!
Al had ik liever een display gezien zoals de oldschool Philips Key015.

->
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 juni 2016 @ 14:57:26 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_162788738
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou, dan hebben ze maar een half jaar achterstand op hun copycats.
Sterker nog zag ze al bij de Action liggen :D
  maandag 6 juni 2016 @ 15:17:46 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162789155
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sterker nog zag ze al bij de Action liggen :D
Wat voor connector zit er aan die dingen? Want die grotere connectors van de eerdere versies zijn mij net te groot.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162789584
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:13 schreef shiznuts het volgende:
Eerste versie is echt baas. :Y LED-kleurtjes ook.
Tenzij je zonodig een heartratemonitor wil... die waarschijnlijk net zo kudt is als een telefoon app die met de LED flash en de camera een meting doet... kon je beter bij de oude blijven.
Een nieuwe versie... met display geeft hoop!
Al had ik liever een display gezien zoals de oldschool Philips Key015.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
De band van de eerste versie is van heel slechte kwaliteit. Ik snap niet waarom ze van die gekleurde leds zijn afgestapt want dat was een mooie toevoeging. De 1e versie met de band van de 2e versie is dus eigenlijk de mooiste optie.
De hartslagmeter werkt overigens erg nauwkeurig. Ik lag vorige week in het ziekenhuis en de monitor gaf zo goed als dezelfde waarden als de Mi Band. In combinatie met een third party app (mi band notify & fitness) kan je de heartslagmonitor op allerlei manieren instellen, bijv. Continue, 30sec, 1min,10 min,60min etc...
Ik heb ook een hartslagmeter op mijn Galaxy S5 en die werkt idd slecht. Ik heb ook ervaring met de Gear Fit en die meter is ook niet erg nauwkeurig.

De stappenteller van de Mi band 1s is inderdaad niet erg nauwkeurig.....zit er bij mij op 50 stappen al 6 stappen naast.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 06-06-2016 17:33:24 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 17:01:03 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162791892
Your mileage may vary. ;)
Collega eergisteren had een Garmin smartband. Hartslag fluctueerde ook als een malle en afstanden leken ook vrij onrealistisch. :P Zei ik dat 'ie dan beter een cheapo Mi band had kunnen halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162795592
ik heb een tijdje geleden deze kernthermometer gekocht
http://nl.aliexpress.com/(...)ing/32606963724.html

kostte toen 5,40euro.

zag ik em toevallig in de allerhande staan,
kost bij bol.com 20,95 euro :D
pi_162799369
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:11 schreef RobertNL het volgende:
Heb laatst die TV box gereviewd, maar zoek voor de vakantie nog iets compacters. Denk dat ik zoiets ga halen:

PIPO X1S
Intel Cherry Trail Z8300
2GB RAM / 32 GB ROM
WIFI BGN (geen AC) en BT.
Fan voor koeling

Komt met coupon nu op $85 (OUAVNXYU)

Wel iets duurder dan die TV box, maar de compactheid is ook wat waard. Hoop wel dat de fan niet te veel geluid maakt (maar voorkomt wel throttling).

Edit: Gek dat die niet goedkoper zijn :'(.
Nog niet binnen? O-)
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 6 juni 2016 @ 22:41:08 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162802614
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:04 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nog niet binnen? O-)
Nog niet verzonden :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162803093
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog niet verzonden :'(
WTFBBQ!!!!

Daar kan ik niet op wachten :'(
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:37:04 #61
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_162811097
Op aliexpress staan meerder verkopers die zeggen de Miband 2 in stock te hebben voor ca. 27 euro. Dat is goedkoper dan banggood (35 euro en verzenddatum 11 juli) of andere shops welke allemaal een verzenddatum hebben eind deze maand of later. Ben alleen erg benieuwd of de verkoper van de MiBand hem ook snel op stuurd :)
pi_162812003
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Boppos het volgende:
Op aliexpress staan meerder verkopers die zeggen de Miband 2 in stock te hebben voor ca. 27 euro. Dat is goedkoper dan banggood (35 euro en verzenddatum 11 juli) of andere shops welke allemaal een verzenddatum hebben eind deze maand of later. Ben alleen erg benieuwd of de verkoper van de MiBand hem ook snel op stuurd :)
Ik zou even wachten tot een betrouwbate shop 'm aanbiedt. Overigens zou Geekbuying ook vandaag verzenden, maar daar is ie nogal prijzig.
pi_162814887
Hebben anderen ook last op Aliexpress? Ik kan ineens niet meer betalen via iDeal.. ?

Melding: ''This payment method is no longer available on Alipay. Sorry for any inconvenience caused''

???
pi_162815635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:06 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hebben anderen ook last op Aliexpress? Ik kan ineens niet meer betalen via iDeal.. ?

Melding: ''This payment method is no longer available on Alipay. Sorry for any inconvenience caused''

???
Ik heb om 11:10 vanmorgen nog een betaling gedaan via iDeal...
pi_162815775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:35 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb om 11:10 vanmorgen nog een betaling gedaan via iDeal...
Ik ook vanmiddag nog! (rond 13:30)...
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:04:26 #66
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162816415
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:35:45 #67
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162817233
Ditte :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:28:07 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162820095
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:53 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

WTFBBQ!!!!

Daar kan ik niet op wachten :'(
Schuld van Paypal voornamelijk die ineens weer eens leuk eerst een incasso deed in plaats van direct overmaken en dan de incasso. :')
Dan duurt het dus een dag of 7-9 langer....

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:06 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hebben anderen ook last op Aliexpress? Ik kan ineens niet meer betalen via iDeal.. ?

Melding: ''This payment method is no longer available on Alipay. Sorry for any inconvenience caused''

???
Hangt ook van de verkoper af dacht ik.
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:35 schreef dodge_911 het volgende:
:
SPOILER1

Ah, tof dan kan je ze dus forcen om een bepaald voltage te leveren?

In other news:


Banggood O+ *O*

En half China gerelateerd:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:40:11 #69
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162820341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:28 schreef RobertNL het volgende:

[...]

En half China gerelateerd:
[ afbeelding ]
Als ik een tijdmachine had was ik niet een uur te laat geweest :'(

Maar mijn winst van banggood maakt een hoop goed; The Legend Of Zebra!
(Totaal geen muzikaal talent maar toch een leuk hebbedingetje)


You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:34:43 #70
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162821511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:28 schreef RobertNL het volgende:
Ah, tof dan kan je ze dus forcen om een bepaald voltage te leveren?

In other news:
[ afbeelding ]
Yep :) Enne, morgen post ik een review van die BW-P2...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162824644
Nou mijn Tronsmart Android Media Box is binnen, moest wel nog 26 euro aftikken aan de deur.

Ik heb hem nu aangesloten en ik heb een stuk of tien verschillende Video Add-ons. Maar ik merk dat ik enkel SD streams krijg. Is het mogelijk om in te stellen dan minder 720p geen optie is? Ik klik vaak op streams met daarachter [DVD] als er geen onderscheid is tussen SD, MD of HD.

Of zijn er speciale addons die juist dit soort kwaliteit aanbieden?
- Met zuidelijke groet -
pi_162826129
In de auto en op de fiets leek me een mobielhouder ook wel handig, dus daarom heb ik deze (hopelijk) multifunctionele houder besteld voor ¤ 1,32:
http://nl.aliexpress.com/(...)e-6/32641336442.html
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:24:15 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162826439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:31 schreef De-Hamster het volgende:
Nou mijn Tronsmart Android Media Box is binnen, moest wel nog 26 euro aftikken aan de deur.

Ik heb hem nu aangesloten en ik heb een stuk of tien verschillende Video Add-ons. Maar ik merk dat ik enkel SD streams krijg. Is het mogelijk om in te stellen dan minder 720p geen optie is? Ik klik vaak op streams met daarachter [DVD] als er geen onderscheid is tussen SD, MD of HD.

Of zijn er speciale addons die juist dit soort kwaliteit aanbieden?
Bestanden uit anders dan legale bronnen bespreken we hier niet. Dus ook niet (indirect) naar vragen :{w
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:26:14 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162826527
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:40 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Als ik een tijdmachine had was ik niet een uur te laat geweest :'(

Maar mijn winst van banggood maakt een hoop goed; The Legend Of Zebra!
(Totaal geen muzikaal talent maar toch een leuk hebbedingetje)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof, nou waar blijft je Youtube video _O_ ?
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:34 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yep :) Enne, morgen post ik een review van die BW-P2...
Puik, die wachten we even af :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:16 schreef oheng het volgende:
In de auto en op de fiets leek me een mobielhouder ook wel handig, dus daarom heb ik deze (hopelijk) multifunctionele houder besteld voor ¤ 1,32:
http://nl.aliexpress.com/(...)e-6/32641336442.html
Ben benieuwd of het wat is, goedkoop is het allicht wel :P.
_____

Morgen hier met wat geluk weer grappig spul binnen, het is al aangemeld op de tracking *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162826854
Aangezien ik net ben verhuisd, en ik een thermostaat uit het jaar 0 heb, zat ik ook ff wat rond te kijken. Iemand een ervaring of een idee voor een nieuwe met wifi?

Zag deze twee bijvoorbeeld, maar geen idee of t wat is en of zoiets makkelijk aan te sluiten is? (Rood en blauw draadje is bij de huidige genoeg hehe..)

Air Conditioning Thermostat LCD Display Air Conditioning 2-Pipe Programmable Room Thermostat for Fan Coil Unit, Supports Wifi
http://s.aliexpress.com/VZfMFbMZ
(from AliExpress Android)

En

Compact Central Air Conditioner WIFI Thermostat Controller with LCD Display , Room WIFI Temperature Controller Series WIFI-DS-9A
http://s.aliexpress.com/z6jmqymM
(from AliExpress Android)

Ben benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft, of tips. Bedankt alvast!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:36:47 #76
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162826933
Omdat ik nog 'n foto overhad van de review :

;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162829378
Hey een power bank review foto met een hipster tint. Dat heb ik nog niet eerder gezien :D
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:49:23 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162829570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef davedavy het volgende:
Hey een power bank review foto met een hipster tint. Dat heb ik nog niet eerder gezien :D
Ik gebruik wel 's meer van die ouwe zooi in m'n foto's hoor :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:52:15 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162829699
Upping the game! :7 ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:10:29 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162830295
Ik heb een goudkleurige xiaomi powerbank 10.000 ontvangen en zat een beetje de echtheid kenmerken te checken. Qua uiterlijk en krascode niets aan de hand.

De usb kabel in beide gaten stoppen, knop indrukken, gaat vanzelf uit.

De knop indrukken, de lampjes gaat knipperen en dan de usb kabel in beide gaten stoppen en vervolgens gaat de powerbank zichzelf opladen/ontladen.

Dit gaat bij mijn 10.400 en 10.000 zilver niet. Ik vind dit wel een beetje vaag ;(
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:20:30 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162830641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een goudkleurige xiaomi powerbank 10.000 ontvangen en zat een beetje de echtheid kenmerken te checken. Qua uiterlijk en krascode niets aan de hand.

De usb kabel in beide gaten stoppen, knop indrukken, gaat vanzelf uit.

De knop indrukken, de lampjes gaat knipperen en dan de usb kabel in beide gaten stoppen en vervolgens gaat de powerbank zichzelf opladen/ontladen.

Dit gaat bij mijn 10.400 en 10.000 zilver niet. Ik vind dit wel een beetje vaag ;(
Zal het zo even proberen met mijn gouden 10K van de Xiaomi store ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162830722
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:35 schreef dodge_911 het volgende:
Ditte :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:28 schreef RobertNL het volgende:
Ah, tof dan kan je ze dus forcen om een bepaald voltage te leveren?
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:34 schreef dodge_911 het volgende:
Yep :)
Tof.

Bij Quick Charge is de output op 12V 1.5 Ampère, dat zou in theorie voldoende moeten zijn om een tablet/laptop met Core M te kunnen opladen. (Een Cube i7 Stylus trekt ongeveer 1.5A als je de tablet gebruikt tijdens het laden)

Als dat in de praktijk ook werkt heb je een nadeel van de Core M tablets/laptop weggenomen dat ze hebben t.o.v. Cherry Trail tablets.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 23:23:25 #83
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162830726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tof, nou waar blijft je Youtube video _O_ ?


Die gaat er zeker komen ;)
You can't be late if you don't show up.
pi_162831164
Tot nu toe enorm ontevreden over het Tronsmart kastje.

FoxSport is niet compatibel, RTLXL werkt amper, hij zit notabene met de kabel in de router. Had er veel meer van verwacht voor ruim 80 piek.
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:39:20 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162834302

De BW-P2 review staat online :)

[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 08-06-2016 18:52:44 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_162839926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef De-Hamster het volgende:
Tot nu toe enorm ontevreden over het Tronsmart kastje.

FoxSport is niet compatibel, RTLXL werkt amper, hij zit notabene met de kabel in de router. Had er veel meer van verwacht voor ruim 80 piek.
Heb je al een custom rom geprobeerd?
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:23:45 #87
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162840825
Wat is een beetje een leuk android kastje waar ik games op kan spelen en een leuke besturing hebt van rond de 40 euro?

Of is die er nog niet? :D
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_162841373
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:39 schreef dodge_911 het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/UNjMIVt.jpg]afbeelding ]
De BW-P2 review[/url] staat online :)
Ik vind hem er ook fraai uitzien :) Heb hem aantal weken terug ook besteld en al binnen. Had ik die coupon maar eerder gezien :P (Of de PB later besteld)
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:23:40 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162842074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:23 schreef Nouri het volgende:
Wat is een beetje een leuk android kastje waar ik games op kan spelen en een leuke besturing hebt van rond de 40 euro?

Of is die er nog niet? :D
Inclusief besturing gaat dat niet lukken voor dat geld. Althans niets waar je vrolijk van wordt. Ik vind sowieso het aantal games dat controller vriendelijk is op Android zwaar tegenvallen.

Ik heb zelf zo'n Xiaomi gamepad en gebruik hem zelden. Dat keymappen en al die shit is de hassle niet waard.
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:46:29 #90
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162842590
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inclusief besturing gaat dat niet lukken voor dat geld. Althans niets waar je vrolijk van wordt. Ik vind sowieso het aantal games dat controller vriendelijk is op Android zwaar tegenvallen.

Ik heb zelf zo'n Xiaomi gamepad en gebruik hem zelden. Dat keymappen en al die shit is de hassle niet waard.
Mmm.

Ben ook nog aan het twijfelen over de Xiaomi Router. Ik heb totaal geen ervaring met het aanleggen van ethernet en dergelijk dus weet niet of Chinese beschrijving mij dan gaat lukken.
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_162843212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:46 schreef Nouri het volgende:

[..]

Mmm.

Ben ook nog aan het twijfelen over de Xiaomi Router. Ik heb totaal geen ervaring met het aanleggen van ethernet en dergelijk dus weet niet of Chinese beschrijving mij dan gaat lukken.
Gewoon in NL kopen zou ik zeggen. Ik heb het ook overwogen maar ben toch voor een Archer C7 gegaan die ik inkoopsprijs kocht via Ziggo, waarna ik de Ziggo Firmware naar de stock Firmware van TP-link heb geflasht :P Was uiteindelijk maar een tientje duurder destijds.
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:21:52 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162843501
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gewoon in NL kopen zou ik zeggen. Ik heb het ook overwogen maar ben toch voor een Archer C7 gegaan die ik inkoopsprijs kocht via Ziggo, waarna ik de Ziggo Firmware naar de stock Firmware van TP-link heb geflasht :P Was uiteindelijk maar een tientje duurder destijds.
Eens. Routertjes kosten hier ook geen drol, weinig meerwaarde om die in China te kopen.
pi_162843639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:36 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Heb je al een custom rom geprobeerd?
Ik heb hem pas een dag, welke custom rom is een goede?

Ik heb de RTLXL app gedownload en ik kijk een aflevering van VI terug. Geluid gaat sneller dan het beeld en bij reclames tussendoor hangt die vast. Zelfs zonder HD aangevinkt.
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:03:24 #94
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162844386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gewoon in NL kopen zou ik zeggen. Ik heb het ook overwogen maar ben toch voor een Archer C7 gegaan die ik inkoopsprijs kocht via Ziggo, waarna ik de Ziggo Firmware naar de stock Firmware van TP-link heb geflasht :P Was uiteindelijk maar een tientje duurder destijds.
Even kijken dan. Die Cisco modem van ziggo is echt een ramp qua stabiliteit.
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:09:25 #95
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162844536
Moehahahaha :) Meevallertje vandaag...
1 Aukey 2m kabel besteld, 2 geleverd gekregen :D

Daarnaast ondertussen alle tegelijk bestelde 'gewone' USB loads binnengekregen, blijkbaar allemaal van bij dezelfde fabrikant (Juwei), aan de doosjes te zien (wel allemaal van verschillende AE sellers)

[ Bericht 27% gewijzigd door dodge_911 op 08-06-2016 17:20:17 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:20:22 #96
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162844745
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2016 17:09 schreef dodge_911 het volgende:
Moehahahaha :) Meevallertje vandaag...
1 Aukey 2m kabel besteld, 2 geleverd gekregen :D
SO! Das genieten!

Mijn bestellingen lijken wel eeuwen onderweg dit keer. Dat is de ellende als je ergens echt op zit te wachten wat je ook nodig hebt. :')
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:31:59 #97
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_162844959
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eens. Routertjes kosten hier ook geen drol, weinig meerwaarde om die in China te kopen.
Klopt wel hoor, maar ik heb de Xiaomi mini router een tijdje geleden voor een prikkie gekocht (met coupon of zo) vanwege het design, (ja.. stomme reden) en die doet het echt prima als een repeatertje. Veel meer bereik dan het Ziggo-geval hier. Voor wie geen 5GHz hoeft en het routertje in het zicht heeft staan, wellicht een idee.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 8 juni 2016 @ 19:03:48 #98
97745 Thorical
finding a way
pi_162847111
Ik heb een nieuw batterijtje besteld na 2 jaar wordt het allemaal wat minder.
En ik wil ook af en toe wel wat via bluetooth naar mijn bijna antieke bose systeem sturen deze.
Ik weet dat ik op de reputatie van Blitswolf afga maa rkom niet snel op een beter alternatief.Jullie wel?
http://www.banggood.com/B(...)apter-p-1051628.html
pi_162847173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 17:03 schreef Nouri het volgende:

[..]

Even kijken dan. Die Cisco modem van ziggo is echt een ramp qua stabiliteit.
Check dit even :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1674027
pi_162847220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef Thorical het volgende:
En ik wil ook af en toe wel wat via bluetooth naar mijn bijna antieke bose systeem sturen deze.
[ afbeelding ] Ik weet dat ik op de reputatie van Blitswolf afga maa rkom niet snel op een beter alternatief.Jullie wel?
http://www.banggood.com/B(...)apter-p-1051628.html
Ik heb een soortgelijk ding van Aukey gekocht bij Amazon de. Zij hebben ook oplossingen:

https://www.amazon.de/Aukey-bluetooth-Empfänger-Receiver-black/dp/B00QK372UC/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1465405614&sr=8-5&keywords=aukey+bluetooth

https://www.amazon.de/Blu(...)ords=aukey+bluetooth

Tegen een geweldige kwaliteit/prijs verhouding.
  woensdag 8 juni 2016 @ 19:11:04 #101
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_162847327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk ding van Aukey gekocht bij Amazon de. Zij hebben ook oplossingen:

https://www.amazon.de/Aukey-bluetooth-Empfänger-Receiver-black/dp/B00QK372UC/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1465405614&sr=8-5&keywords=aukey+bluetooth

https://www.amazon.de/Blu(...)ords=aukey+bluetooth

Tegen een geweldige kwaliteit/prijs verhouding.
Ik zoek juist precies het omgekeerde zodat ik mijn ipod classic met bluetooth kan verbinden met mijn audiosystemen. Ik vind helaas alleen maar opzetten stukken voor mijn ipod die 50 euro kosten en dat vind ik te gortig.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:04:24 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162850946
Ik heb de Xiaomi dual-driver in-ears nu trouwens een weekje in gebruik (die heerlijk foute roze-goud met wit variant).

Ze hebben me zeer aangenaam verrast, mag ik wel zeggen. Ik ben zeker geen audiofiel (al heb ik wel hele dikke B&W zuilen), maar beschouw mezelf zeker wel als kritisch-on-a-budget. Ik heb zo'n 15 sets dopjes liggen momenteel in de prijsklasse van 9 tot 50 euro en ik denk dat deze bij de 3 beste horen. Ik heb altijd een zware voorkeur gehad voor mijn Brainwavz Beta en mijn Brainwavz R1, maar deze Xiaomi's gaan nu aan kop.

Ze combineren de fijne pasvom van de Beta's met het geweldige (en zelfs beter gebalanceerde) geluid van de R1. Waar de R1's pas echt goed klinken nadat je er een uur aan hebt zitten friemelen en ze perfect diep in je oor zitten, knallen de Xiaomi's meteen. De instrumenten zijn goed te onderscheiden en hij is nergens uit balans voor wat betreft de bas.

Wat ook erg opvalt is dat ze op de fiets het geluid van de rijwind beter tegenhouden dan de meeste andere in-ears. Met name ten opzichte van de R1 en de Beta's is dat een verademing.

Misschien handig om te vermelden dat ik met name rock-luister, van jaren 70 sympho, tot jaren '00 zware Metal. De dopjes zijn momenteel bij Gearbest te krijgen voor minder dan 18 dollar, wat een geweldig bedrag is voor deze kwaliteit.
pi_162851764
Waar zijn momenteel de originele Xiaomi accupacks het goedkoopst? Weet dat er in het verleden veel acties waren. Zie ze op ebay veel te goedkoop, wil graag zeker weten dat ik een echte heb.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 8 juni 2016 @ 21:54:14 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162852821
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ik zoek juist precies het omgekeerde zodat ik mijn ipod classic met bluetooth kan verbinden met mijn audiosystemen. Ik vind helaas alleen maar opzetten stukken voor mijn ipod die 50 euro kosten en dat vind ik te gortig.
?
quote:
Ff een sjinees merkie halen. Genoemde MPOW als voorbeeld. Je hebt ook Woowi, bijv. https://world.taobao.com/item/528042031803.htm . Of de veel voorkomende neongekleurde switcher die origineel van EDUP stamt: http://www.focalprice.com(...)_Receiver_Black.html .
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:27 schreef delano.888 het volgende:
Waar zijn momenteel de originele Xiaomi accupacks het goedkoopst? Weet dat er in het verleden veel acties waren. Zie ze op ebay veel te goedkoop, wil graag zeker weten dat ik een echte heb.
Gewoon bij Banggood ofzo. Ff rondkijken voor een couponnetje, Duitse buren ook. Laatst waren ze via Pepper op Gearbest in de aanbiedinges.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162853222
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ik zoek juist precies het omgekeerde zodat ik mijn ipod classic met bluetooth kan verbinden met mijn audiosystemen. Ik vind helaas alleen maar opzetten stukken voor mijn ipod die 50 euro kosten en dat vind ik te gortig.
http://m.ebay.com/itm/Blu(...)442861468?nav=SEARCH
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:43:03 #106
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_162854793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

?

[..]

Ff een sjinees merkie halen. Genoemde MPOW als voorbeeld. Je hebt ook Woowi, bijv. https://world.taobao.com/item/528042031803.htm . Of de veel voorkomende neongekleurde switcher die origineel van EDUP stamt: http://www.focalprice.com(...)_Receiver_Black.html .

[..]

Gewoon bij Banggood ofzo. Ff rondkijken voor een couponnetje, Duitse buren ook. Laatst waren ze via Pepper op Gearbest in de aanbiedinges.
Nee dat zijn receivers, zoek juist senders (als het zo heet).

quote:
Danku was toch niet zo moeilijk blijkbaar |:(
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:18:18 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162856049
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:43 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Nee dat zijn receivers, zoek juist senders (als het zo heet).
Nee, dat zijn beide. RX (Receiver) en TX (Transmitter), afhankelijk van wat je wilt dat het doet. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:36:53 #108
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_162856494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, dat zijn beide. RX (Receiver) en TX (Transmitter), afhankelijk van wat je wilt dat het doet. ;)
Die Mpow heb ik ook sinds een paar weken voor in de auto, en het werkt zeer goed ;)
Geluidskwaliteit kan ik niks over zeggen, want geen audiofiel en autoboxen zijn in mijn geval kut.
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:50:38 #109
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_162860343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, dat zijn beide. RX (Receiver) en TX (Transmitter), afhankelijk van wat je wilt dat het doet. ;)
Ok dankje, dan ga ik die denk ik vnv bestellen. Normaal bestel ik altijd van die pistons of brainwavz maar die gaan bij mij telkens na een half jaar kapot (elke oortjes trouwens), nu wil ik draadloze (chinese) oortjes gaan bestellen, heb jij hier ook ervaring mee?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:21:14 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162860873
Jup. Awei aangebod wat verkend, vielen tegen. Maar dat waren tenminste wel normale oortjes. Ben zelf maar gaan adapten naar eigen non-BT in-ears met behulp van de Bluedio i6 (wat tegenwoordig een strijd is om daar nog exemplaren van te vinden; discontinued). Momenteel happy met de MPOW Seals, die ook gereviewed staan op de FP > REV > Gadgets -> http://frontpage.fok.nl/review/category/60 . Het zijn wel over-the-ears earphones, maar zeer ergonomisch en niet zo'n giant mess als die andere knoeperts die je normaal tegenkomt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162861799
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:27 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik heb hem pas een dag, welke custom rom is een goede?

Ik heb de RTLXL app gedownload en ik kijk een aflevering van VI terug. Geluid gaat sneller dan het beeld en bij reclames tussendoor hangt die vast. Zelfs zonder HD aangevinkt.
Welke had je ook alweer? Maak anders een topic aan voor die TV-boxen, die krengen worden steeds populairder maar een custom rom blijkt geen overbodige luxe.
pi_162862859
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:09 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Welke had je ook alweer? Maak anders een topic aan voor die TV-boxen, die krengen worden steeds populairder maar een custom rom blijkt geen overbodige luxe.
Tronsmart Vega S95 Amlogic S905 Meta

Het topic is er al:
CHI / Android Sticks en Mediacenters #3 - HDMI stickies voor iedereen!

Maar daar wordt nooit gereageerd.
- Met zuidelijke groet -
pi_162863384
Nu bij geekbuying 5 Tronsmart kabels voor slechts 4.99usd

https://nl.pepper.com/aan(...)uying-24065#comments

Koopje voor zulke goede kabels.
Mijn ervaring is wel dat de microusb connector snel buigt (en dan los gaat zitten) als je je apparaat gebruikt tijdens het laden. Is een nadeel, maar met deze prijs kun je nog eens een kabel vervangen.

[ Bericht 24% gewijzigd door eddepetfokt op 09-06-2016 12:39:02 ]
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:22:00 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162865562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:27 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik heb hem pas een dag, welke custom rom is een goede?

Ik heb de RTLXL app gedownload en ik kijk een aflevering van VI terug. Geluid gaat sneller dan het beeld en bij reclames tussendoor hangt die vast. Zelfs zonder HD aangevinkt.
zit je wel op de laatste rom?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 9 juni 2016 @ 17:27:21 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162869303
Vandaag mijn nieuwe 100% original pookknop voor mijn Toyota binnengekregen. :')

Voor 2 euro de gok waard. Jammer alleen dat het origineel vastzit met schroefdraad en dat er in de aliexpress original geen schroefdraad zit.

Dat wordt knutselen......
pi_162871296
Maandje terug deze buitencam gekocht: http://www.aliexpress.com(...)ity/32499332999.html

Want ik zocht een cheapie, met P2P die buiten zou kunnen functioneren. Conclusie is vrij simpel. Don't. Bekabeld werkt die nog wel enigszins prima (alles werkt; RTSP, P2P, HTTP, en Angelcam kon alles prima recorden + streamen). Maar draadloos is het een ramp. P2P werkt vreemd genoeg goed op mijn telefoon, RTSP, HTTP werkt voor geen meter waardoor er ook niets te recorden valt.

TL:DR van mijn TL:DR post:
IR zicht is redelijk.
Beeldkwaliteit is vrij goed voor het geld, heb slechter gezien bij duurdere modellen.
Control Panel is overzichtelijk en Engels.
WiFi verbinding is vreselijk.

Dus wat hebben we hiervan geleerd? WiFi Cam = geen merkloos cheapie crap kopen maar een mooi degelijk Chinees merk 8-) (En het budget verdubbelen).
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:45:23 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162873618
Wifi en ip camera is een zeer matige combinatie over het algemeen al.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162874381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:45 schreef RobertNL het volgende:
Wifi en ip camera is een zeer matige combinatie over het algemeen al.
True. Maarja soms is er geen andere optie.
pi_162875870
Iemand hier nog aanraders voor backpakken? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:07:30 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162875957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal het zo even proberen met mijn gouden 10K van de Xiaomi store ;)
Heb je al een poging gedaan om je xpb te laten ontploffen? :)
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:44:27 #121
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162877323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:45 schreef RobertNL het volgende:
Wifi en ip camera is een zeer matige combinatie over het algemeen al.
Escam QD900 werkt perfect
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162884030
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

zit je wel op de laatste rom?
Ik heb hem direct ingeplugd, Waar kan ik zien of de laatste versie heb?
- Met zuidelijke groet -
pi_162889589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:34 schreef Doev het volgende:
Aangezien ik net ben verhuisd, en ik een thermostaat uit het jaar 0 heb, zat ik ook ff wat rond te kijken. Iemand een ervaring of een idee voor een nieuwe met wifi?

Zag deze twee bijvoorbeeld, maar geen idee of t wat is en of zoiets makkelijk aan te sluiten is? (Rood en blauw draadje is bij de huidige genoeg hehe..)

Air Conditioning Thermostat LCD Display Air Conditioning 2-Pipe Programmable Room Thermostat for Fan Coil Unit, Supports Wifi
http://s.aliexpress.com/VZfMFbMZ
(from AliExpress Android)

En

Compact Central Air Conditioner WIFI Thermostat Controller with LCD Display , Room WIFI Temperature Controller Series WIFI-DS-9A
http://s.aliexpress.com/z6jmqymM
(from AliExpress Android)

Ben benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft, of tips. Bedankt alvast!
Niemand een idee? ;)
pi_162890857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:58 schreef Doev het volgende:

[..]

Niemand een idee? ;)
Waarom neem je niet gewoon zo'n 'gratis' thermostaat bij een nieuw gas abbo oid? Die werken mooi met je telefoon etc. Deze natuurlijk ook, maar 9/10 keer met zo'n crappy Chinese app die nooit meer wordt geupdate.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:07:28 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162891215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:51 schreef davedavy het volgende:

[..]

Waarom neem je niet gewoon zo'n 'gratis' thermostaat bij een nieuw gas abbo oid? Die werken mooi met je telefoon etc. Deze natuurlijk ook, maar 9/10 keer met zo'n crappy Chinese app die nooit meer wordt geupdate.
áls je CV hem al begrijpt. Gewoon een nest of toon fiksen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162895000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:05 schreef davedavy het volgende:
Maandje terug deze buitencam gekocht: http://www.aliexpress.com(...)ity/32499332999.html

Want ik zocht een cheapie, met P2P die buiten zou kunnen functioneren. Conclusie is vrij simpel. Don't. Bekabeld werkt die nog wel enigszins prima (alles werkt; RTSP, P2P, HTTP, en Angelcam kon alles prima recorden + streamen). Maar draadloos is het een ramp. P2P werkt vreemd genoeg goed op mijn telefoon, RTSP, HTTP werkt voor geen meter waardoor er ook niets te recorden valt.

TL:DR van mijn TL:DR post:
IR zicht is redelijk.
Beeldkwaliteit is vrij goed voor het geld, heb slechter gezien bij duurdere modellen.
Control Panel is overzichtelijk en Engels.
WiFi verbinding is vreselijk.

Dus wat hebben we hiervan geleerd? WiFi Cam = geen merkloos cheapie crap kopen maar een mooi degelijk Chinees merk 8-) (En het budget verdubbelen).
Even terugkomen: gek genoeg werkt die wél prima voor het geld. Door mijn eigen fout gaf ik enkel het WiFI MAC Adres van de LAN een statisch IP en niet het WiFI MAC adres. Hierdoor zat ik dus steeds op het foute IP. Daardoor deed die het dus wel P2P maar niet via RTSP of HTTP :')
pi_162909249
Iemand ervaring met specifieke iPhone 6 kabels uit een webshop?
Sommige geven namelijk wel eens een melding of laden voor geen meter.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_162909646
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 07:17 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met specifieke iPhone 6 kabels uit een webshop?
Sommige geven namelijk wel eens een melding of laden voor geen meter.
Neem Aukey of Blitzwolf. Aukey is goedkoop te verkrijgen bij Aukey Direct op AE en Blitzwolf bij BG.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:52:43 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162910785
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Neem Aukey of Blitzwolf. Aukey is goedkoop te verkrijgen bij Aukey Direct op AE en Blitzwolf bij BG.
Blitzwolf ken ik alleen voor USB en USB-C, maar dat is gewoon topkwaliteit.
  zondag 12 juni 2016 @ 10:16:17 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162937278
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 12 juni 2016 @ 10:20:00 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162937336
quote:
Reviews zijn erg goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 12 juni 2016 @ 10:24:13 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162937403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 07:17 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met specifieke iPhone 6 kabels uit een webshop?
Sommige geven namelijk wel eens een melding of laden voor geen meter.
Hier doen de Aukey kabeltjes het erg goed. Komen van de get one app toen die nog goede prijzen had (2 voor $7 dacht ik)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 12 juni 2016 @ 15:04:59 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_162943928
quote:
Techmoan heb 'm gereviewed afaik...

In other news : wie wou hier weer 'n review van die nieuwe 5000mAh ZMI QC powerbank?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 12 juni 2016 @ 15:11:22 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162944119
People want all sorts of things all of the time.
Just keep 'em coming!

- Oh! En hier ook de One Loop VR binnen. :D Not yet tested. Zag dat ze in NL bij de action ook een cheapo versie van de Cardboard hadden, met een headstrap. Meen ook bij een supermarkt of de HEMA ofzo eentje hebben zien liggen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 12 juni 2016 @ 16:27:32 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162946425
Dus Robert wat had jij zoal onderweg de laatste tijd:

HDD Enclosure
: Ondertussen binnen en geprobeerd te gebruiken. Helaas doet of dat ding of de SSD die er in zit het niet :').

Screenprotectors voor de P9000. De verpakchinees was niet erg scheutig met verpakkingsmateriaal. Helaas dus beiden stuk bij aankomst. Resend onderweg :').

Thermometer: Omdat tja? geen idee, heb ik deze nodig :')?

Camera module Xperia S: Reparatieprojectje

Scherm Xperia Z3c , mensen die met toestellen gooien hebben van tijd tot tijd een nieuw schermpje nodig.
Ook direct maar een nieuwe achterkant erbij gedaan.

Simpel horlogebandje.

En heb je ook nog wat spul ontvangen dat niet stuk was bij aankomst en de moeite van het vermelden waard is:

Natuurlijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem nu een paar dagen in huis; heb voor het geld (nog) weinig te klagen. Chuwi maakt deze dingen :D
Natuurlijk geen Dyson, maar denk voor het geld een prima aankoop. Ding heeft bluetooth (chinese app; moet wel een engelse zijn maar die heb ik nog niet gevonden).

Het lijkt allemaal wel aardig schoon en staat tot nu toe nog (bijna) altijd op zijn plekje de volgende ochtend. De eerste nacht had hij een kabeltje te pakken, maar daar kan hij ondertussen niet meer bij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162960991
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:27 schreef RobertNL het volgende:
Heb hem nu een paar dagen in huis; heb voor het geld (nog) weinig te klagen. Chuwi maakt deze dingen
Natuurlijk geen Dyson, maar denk voor het geld een prima aankoop. Ding heeft bluetooth (chinese app; moet wel een engelse zijn maar die heb ik nog niet gevonden).
Waar heb je die gehaald?

Heb namelijk al diverse in huis gehad, maar waren allemaal niet echt je-van-het :P
Met een kat in huis is het namelijk wel handig lol :P

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:27 schreef RobertNL het volgende:
Thermometer: Omdat tja? geen idee, heb ik deze nodig ?

Hmm dat is misschien ook wel handig. Heb nu ook iets soortgelijks maar dat werk niet echt jofel :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 12 juni 2016 @ 22:18:17 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162961089
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef relativity het volgende:
Waar heb je die gehaald?

Heb namelijk al diverse in huis gehad, maar waren allemaal niet echt je-van-het
Met een kat in huis is het namelijk wel handig lol
Hij was bij Gearbest in het EU warhouse voor 130$ - 6% coupon - $55 van de P9000 soap.
Probeer het EU warehouse goed te checken; prijzen lijken wel 4x per dag (even als de voorraad) te veranderen.
Welke bots heb je gehad?

En als ik mij niet vergis hebben we hier ook iemand met verstand van die dingen meelezen; Catch22-?

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 12-06-2016 22:31:57 (Exacte bedragen even opgezocht :D) ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162961446
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hij was bij Gearbest in het EU warhouse voor 115$ - 6% coupon - $40 van de P9000 soap.
Probeer het EU warehouse goed te checken; prijzen lijken wel 4x per dag (even als de voorraad) te veranderen.
Welke bots heb je gehad?

En als ik mij niet vergis hebben we hier ook iemand met verstand van die dingen meelezen; Catch22-?
Dat is best een goede prijs zeg :) Wat bedoel je met de p900 soap?
Welke heb jij trouwens de v5 of v7?

Ik heb er verschillende gehad, maar die maakte echt niet goed schoon. Lieten ook van alles liggen in de hoeken en zijkant. Had het idee dat die niet overal kwam. Vaak ook gewoon in het midden van de kamer. Zeer irritant.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 12 juni 2016 @ 22:27:02 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162961484
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hij was bij Gearbest in het EU warhouse voor 115$ - 6% coupon - $40 van de P9000 soap.
Probeer het EU warehouse goed te checken; prijzen lijken wel 4x per dag (even als de voorraad) te veranderen.
Welke bots heb je gehad?

En als ik mij niet vergis hebben we hier ook iemand met verstand van die dingen meelezen; Catch22-?
Ik heb een lg hombot al een jaar of drie. Geen ervaring met andere apparaten.

Zou niet meer zonder willen. Beneden altijd alles schoon, 1x in de week zet ik hem boven neer en is daar alles ook schoon.

Het is overigens met alle apparaten zo dat kabels uit de weg moeten. De een gaat ook wat soepeler over drempels, maar of dat prijs -gerelateerd is weet ik niet. Die van ons komt over een halve centimeter, maar hoger lukt niet.

En misschien dat goedkope apparaten zich wat vaker klem rijden, maar dat weet ik niet zeker.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 12 juni 2016 @ 22:31:17 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162961668
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef relativity het volgende:
Dat is best een goede prijs zeg Wat bedoel je met de p900 soap?
Welke heb jij trouwens de v5 of v7?

v7; regelmatig even kijken. Prijs zit vaak tussen de 162-130$. De v5 was soms zelfs nog duurder :'). Prijzen bij Gearbest slaan helemaal nergens op.

Bedrag in mijn voorgaande post even aangepast; heb toen 132$ betaald incl shipping.

Had een ZTE telefoon besteld maar kreeg een Elephone P9000; ze hebben mij afgescheept met wat shopcredit.

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb een lg hombot al een jaar of drie. Geen ervaring met andere apparaten.

Zou niet meer zonder willen. Beneden altijd alles schoon, 1x in de week zet ik hem boven neer en is daar alles ook schoon.

Het is overigens met alle apparaten zo dat kabels uit de weg moeten. De een gaat ook wat soepeler over drempels, maar of dat prijs -gerelateerd is weet ik niet. Die van ons komt over een halve centimeter, maar hoger lukt niet.

En misschien dat goedkope apparaten zich wat vaker klem rijden, maar dat weet ik niet zeker.
Oké; die LG heeft ook mapping? Of is het ook semi-slim / random?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 12 juni 2016 @ 22:32:16 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162961709
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

v7; regelmatig even kijken. Prijs zit vaak tussen de 162-122$. De v5 was soms zelfs nog duurder :'). Prijzen bij Gearbest slaan helemaal nergens op.

Had een ZTE telefoon besteld maar kreeg een Elephone P9000; ze hebben mij afgescheept met wat shopcredit.

[..]

Oké; die LG heeft ook mapping? Of is het ook semi-slim / random?
Die lg is wel slim. Of hij echt mapped weet ik niet,maar hij rijdt wel gestructureerd rond.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 12 juni 2016 @ 22:33:52 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162961794
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die lg is wel slim. Of hij echt mapped weet ik niet,maar hij rijdt wel gestructureerd rond.
Oké, dat is de v7 dan weer minder. Er zit overigens wel enige logica in maar hij komt ook meermaals op de zelfde plek. Niet erg want het is in de ochtend toch schoon.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 12 juni 2016 @ 22:37:19 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162961966
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oké, dat is de v7 dan weer minder. Er zit overigens wel enige logica in maar hij komt ook meermaals op de zelfde plek. Niet erg want het is in de ochtend toch schoon.
Ja het is leuk, maar dat ding rijdt toch alleen als we niet thuis zijn (anders sturen we hem terug). Dus wat korter of langer maakt niet uit.

Ze onderscheiden zich overigens vaak ook in hoe ze met tapijt om gaan. Sommige lopen daar gauw op vast. Nu hebben wij gelukkig geen tapijt dus ik weet niet hoe hij dat doet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162962392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:05 schreef relativity het volgende:
Iemand hier nog aanraders voor backpakken? :P
https://m.fasttech.com/pr(...)inless-steel-folding
pi_162963902
Iemand een tip voor een ipcam met nightview en liefst met interne webserver zonder dat ik extern moet aanmelden bij een site om beelden te bekijken? Liefst max 50 euro
  maandag 13 juni 2016 @ 10:13:57 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162969413
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip voor een ipcam met nightview en liefst met interne webserver zonder dat ik extern moet aanmelden bij een site om beelden te bekijken? Liefst max 50 euro
Escam QD900
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper maandag 13 juni 2016 @ 10:37:35 #147
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_162969947
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip voor een ipcam met nightview en liefst met interne webserver zonder dat ik extern moet aanmelden bij een site om beelden te bekijken? Liefst max 50 euro
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Escam QD900
Daar is toevallig nét een coupon voor: met code QD900 krijg je 28% korting op de Escam QD900. :)
  maandag 13 juni 2016 @ 10:45:56 #148
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162970178
De stoute schoenen aangetrokken en de Gitup Git 2 besteld op banggood!

http://www.banggood.com/G(...)ensor-p-1007770.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162971075
Voor de geïnteresseerden voor een serieuze USB-lader; de Tronsmart Titan is om 11:29 uur deze bij Amazon.de in de aanbieding. Kost nu nog ¤31,45 maar straks dus (iets) minder.
Je zit nu al onder het minimumbedrag voor gratis verzending, maar als je dit boek erbij besteld krijg je geen verzendkosten.
Boek is nog niet leverbaar en kun je annuleren als je lader is verzonden.

EDIT: ¤27.25 geworden exclusief boek; ¤27.53 inclusief boek (á ¤3.74) die te annuleren is.
Dus uiteindelijk ¤23.79 voor de lader.

Kort gezegd heeft deze lader 5 USB-poorten die elk aan Quick Charge 2.0 doen en een totale output heeft van 90W
(@ 9V en 12V) en ook 5 maal 2.4A geeft @ 5V.

Review van de lader door Dodge_911 staat hier.



Morgen om 07:29 uur is de witte versie in de aanbieding.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-06-2016 11:39:17 ]
pi_162972118
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Daar is toevallig nét een coupon voor: met code QD900 krijg je 28% korting op de Escam QD900. :)
^O^ meteen besteld
  maandag 13 juni 2016 @ 12:28:06 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162972731
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:01 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

^O^ meteen besteld
Daar ga je geen spijt van hebben, ik heb er 3 aangeschaft en deze werken perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:31:11 #152
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_162974187
Ik moest hier wel even om lachen :P



http://www.ebay.com/itm/301928817299
  maandag 13 juni 2016 @ 13:35:21 #153
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162974303
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Daar is toevallig nét een coupon voor: met code QD900 krijg je 28% korting op de Escam QD900. :)
Jammer dat die dingen nooit goed samenwerken met Synology
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:41:44 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162974507
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jammer dat die dingen nooit goed samenwerken met Synology
Negative.

Die van mij is aangesloten op mijn NAS (Synology) en werkt perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:42:41 #155
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162974542
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Negative.

Die van mij is aangesloten op mijn NAS (Synology) en werkt perfect.
Ook met camera Motion detectie? En dus niet van je Nas?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 juni 2016 @ 13:46:23 #156
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162974638
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ook met camera Motion detectie? En dus niet van je Nas?
Die heb ik uitgezet bij beide camera's (ik heb ook nog een HOSAN) omdat de gevoeligheid daarvan niet goed in te stellen is.

Mijn camera's nemen 24/7 op. Mocht er iets gebeurd zijn, dan kan ik dat terugzien en het bestand apart opslaan (zo heb ik al een paar etters op camera vastgelegd die bij mijn auto aan het klooien waren, die de camera met steentjes kapot probeerden te gooien :'), en iemand die aan de deur stond waarvan ik het niet helemaal vertrouwde)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162974755
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die heb ik uitgezet bij beide camera's (ik heb ook nog een HOSAN) omdat de gevoeligheid daarvan niet goed in te stellen is.
En dat is zo jammer. Want als die wel goed werken kun je een enorme load van je NAS/NVR halen omdat die dan niet motion detection hoeft te doen.
Als je een aantal IP-camera's hebt hangen waar de NAS/NVR dan de motion detection moet doen heb je een serieus krachtig apparaat nodig.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:57:06 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162974898
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En dat is zo jammer. Want als die wel goed werken kun je een enorme load van je NAS/NVR halen omdat die dan niet motion detection hoeft te doen.
Als je een aantal IP-camera's hebt hangen waar de NAS/NVR dan de motion detection moet doen heb je een serieus krachtig apparaat nodig.
Gewoon het programma CMS gebruiken op je laptop.
Plus je kan via de webserver ook motion detection invoeren dacht ik.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:15:01 #159
209721 Downstar
Moeimaker
pi_162975313
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ook met camera Motion detectie? En dus niet van je Nas?
QD900 werkt via Onvif prima met Synology nassen.

Motion Detection van de QD900 vind ik opzich niet heel slecht, ik heb zelf (NOG :P...) geen Synology dus kan het helaas niet testen voor je op dit moment.

Ik was juist diegene die de coupon aanvroeg in het topic.
Ik heb zelf al een QD900 en voor dat geld heb je echt een heel goed beeld (scherp, goede kleuren en goede nachtfuctie.)

Zojuist ook een tweede besteld met 16 euro korting! Nogmaals dank Thomas ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 13-06-2016 14:21:13 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 14:25:06 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162975574
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

QD900 werkt via Onvif prima met Synology nassen.

Motion Detection van de QD900 vind ik opzich niet heel slecht, ik heb zelf (NOG :P...) geen Synology dus kan het helaas niet testen voor je op dit moment.

Ik was juist diegene die de coupon aanvroeg in het topic.
Ik heb zelf al een QD900 en voor dat geld heb je echt een heel goed beeld (scherp, goede kleuren en goede nachtfuctie.)

Zojuist ook een tweede besteld met 16 euro korting! Nogmaals dank Thomas ^O^
Ik wil dus wel 1 die zelf md doet, anders staat die Nas constant te stampen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 juni 2016 @ 14:36:41 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162975832
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik wil dus wel 1 die zelf md doet, anders staat die Nas constant te stampen.
Je kan op je NAS gewoon een max aangeven.
Persoonlijk staat die van mij op 20GB per camera.
Dat komt neer op 2,5 dag filmen (langer dan dat ben ik niet van huis).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:40:57 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162975965
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan op je NAS gewoon een max aangeven.
Persoonlijk staat die van mij op 20GB per camera.
Dat komt neer op 2,5 dag filmen (langer dan dat ben ik niet van huis).
Gaat me er meer om dat de cpu niet constant beelden zit te diffen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 juni 2016 @ 14:44:11 #163
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162976076
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gaat me er meer om dat de cpu niet constant beelden zit te diffen
Waarom zou je dat een probleem vinden als je hem verder toch niet gebruikt?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:46:03 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162976129
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom zou je dat een probleem vinden als je hem verder toch niet gebruikt?
Omdat hij dan constant aan het schrijven is en de cpu ook bezig blijft.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 juni 2016 @ 14:48:26 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162976187
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Omdat hij dan constant aan het schrijven is en de cpu ook bezig blijft.
Your point being? Dat een NAS dat niet aan kan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:59:27 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162976478
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Your point being? Dat een NAS dat niet aan kan?
Dat kost vrij veel stroom.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162977630
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gewoon het programma CMS gebruiken op je laptop.
Plus je kan via de webserver ook motion detection invoeren dacht ik.
En dan je laptop 24/7 laten draaien?

Ja; motion detection laten uitvoeren door de camera zélf is de meest handige manier, maar als die van de Escam niet betrouwbaar is heb je daar nog niet zo veel aan...
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Your point being? Dat een NAS dat niet aan kan?
Als je de gemiddelde Qnap/Synology NAS neemt, daar een aantal services op hebt draaien en daarnaast ook nog de motion detection laat afwikkelen voor 1 of meerdere IP-camera's; dan gaat die NAS daar inderdaad problemen mee krijgen.

Mocht mijn NAS er een keer mee ophouden dan wordt zijn opvolger waarschijnlijk ook een zelfbouw met Celeron of i3 CPU.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 13-06-2016 15:54:29 ]
pi_162989490
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
De stoute schoenen aangetrokken en de Gitup Git 2 besteld op banggood!

http://www.banggood.com/G(...)ensor-p-1007770.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben Shiz/Robert voor de mobieltjes, monkeybrain voor de mensen, Dodge voor de accu's maar hebben we ook een expert die dit soort compacte camera's reviewt?

Ik ben benieuwd hoe deze zich verhoudt t.o.v. de Eken H8r t.o.v. de Sjcam-serie: iemand een mening?
Welke is de beste/meeste waar voor het geld?
  maandag 13 juni 2016 @ 22:18:01 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162991181
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:48 schreef marco_sire het volgende:

[..]

We hebben Shiz/Robert voor de mobieltjes, monkeybrain voor de mensen, Dodge voor de accu's maar hebben we ook een expert die dit soort compacte camera's reviewt?

Ik ben benieuwd hoe deze zich verhoudt t.o.v. de Eken H8r t.o.v. de Sjcam-serie: iemand een mening?
Welke is de beste/meeste waar voor het geld?
Ik heb ook de SJCam4000.

Ben even vergeten wie, maar iemand heeft ook al eens de SJCam5000 series gereviewd.

Ik zal wel een kleine review maken met betrekking tot de Gitup Git2.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:26:15 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_162991706
Downstar is all up in that ( CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ).
Gitgup is weleens mentioned bij de Duitse buren of Gizchina meen ik.
Hier geloof ik nooit iemand echt over horen reppen er eentje gehaald te hebben.
Dan is er Techmoan nog natuurlijk...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_162997915
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Downstar is all up in that ( CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ).
Gitgup is weleens mentioned bij de Duitse buren of Gizchina meen ik.
Hier geloof ik nooit iemand echt over horen reppen er eentje gehaald te hebben.
Dan is er Techmoan nog natuurlijk...
Goede tip m.b.t. Downstar, ik heb dat met interesse gelezen!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:46:58 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163003411
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Downstar is all up in that ( CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ).
Gitgup is weleens mentioned bij de Duitse buren of Gizchina meen ik.
Hier geloof ik nooit iemand echt over horen reppen er eentje gehaald te hebben.
Dan is er Techmoan nog natuurlijk...
Thanks, dan laat ik het zitten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:04:23 #173
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163003872
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Downstar is all up in that ( CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 ).
Gitgup is weleens mentioned bij de Duitse buren of Gizchina meen ik.
Hier geloof ik nooit iemand echt over horen reppen er eentje gehaald te hebben.
Dan is er Techmoan nog natuurlijk...
O+

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb ook de SJCam4000.

Ben even vergeten wie, maar iemand heeft ook al eens de SJCam5000 series gereviewd.

Ik zal wel een kleine review maken met betrekking tot de Gitup Git2.
Ik heb de SJ4000, SJ5000+, Sj5000x (elite) en X1000 gereviewd inderdaad :)

Ik heb er over zitten denken om de Gitup Git2 te halen.
Voornaamste reden was het feit dat daar de Gyro echt goed werkt.
Die van de SJ5000x Elite viel tegen met de stock firmware.

Inmiddels is er in versie V1.3 een hoop verbeterd op Gyro gebied.
En zie ik helemaal geen reden meer voor mij om de Gitup Git2 te kopen.

Voorbeeld filmpje van oude en nieuwe firmware op de SJ5000x elite:


Inmiddels zitten weer op V1.4 met de nodige verbeteringen ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Downstar op 14-06-2016 13:39:01 ]
pi_163004732
Ik ga over een paar maanden verhuizen en zit dan wel te kijken naar een security cam voor buiten / in de schuur / tuin (waar mijn motor staat). Iemand tips voor een handzaam dingetje wat ook voor buiten schikt is? Wifi is het meest gunstig, aangezien in de schuur gewoon elektriciteit is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:39:27 #175
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163004738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef rene90 het volgende:
Ik ga over een paar maanden verhuizen en zit dan wel te kijken naar een security cam voor buiten / in de schuur / tuin (waar mijn motor staat). Iemand tips voor een handzaam dingetje wat ook voor buiten schikt is? Wifi is het meest gunstig, aangezien in de schuur gewoon elektriciteit is.
QD900 WIFI is wat je zoekt :)

En bij BG dus nu voor 41 euro ipv 57!
Hele nette prijs!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:47:50 #176
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163004918
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

QD900 WIFI is wat je zoekt :)

En bij BG dus nu voor 41 euro ipv 57!
Hele nette prijs!
Dat zou mijn advies ook zijn :)
Fijne camera, goed beeld (ook 's nachts), wifi is best oke en hij is nu best goed geprijsd
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:19:30 #177
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163005697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

QD900 WIFI is wat je zoekt :)

En bij BG dus nu voor 41 euro ipv 57!
Hele nette prijs!
Ik zie nog 57 euro staan. Doe ik iets fout?

Overigens vraag ik me af of hij echt met m'n QNAP werkt ook al is ie onvif compatible. (zie wel het qnap logo erbij, maar instellen kan nog een hoop gedoe zijn heb ik begrepen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:35:23 #178
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163006093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie nog 57 euro staan. Doe ik iets fout?

Overigens vraag ik me af of hij echt met m'n QNAP werkt ook al is ie onvif compatible. (zie wel het qnap logo erbij, maar instellen kan nog een hoop gedoe zijn heb ik begrepen)
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Daar is toevallig nét een coupon voor: met code QD900 krijg je 28% korting op de Escam QD900. :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:38:47 #179
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163006163
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zie nog 57 euro staan. Doe ik iets fout?

Overigens vraag ik me af of hij echt met m'n QNAP werkt ook al is ie onvif compatible. (zie wel het qnap logo erbij, maar instellen kan nog een hoop gedoe zijn heb ik begrepen)
Inderdaad met coupon

Coupon:QD900

Met Synology werk het goed.
Volgends mij moet het met Onvif juist vrij simpel kunnen koppelen op de QNAP ook.
Onvif is juist als protocol gemaakt om eenduidig te zijn ;).

Dus merk zou wat mij betreft niet moeten uitmaken dan.
pi_163006249
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Daar is toevallig nét een coupon voor: met code QD900 krijg je 28% korting op de Escam QD900. :)
Ook besteld voor in 't nieuwe huis, en voor de tussentijd hier op de parkeerplaats waar elke maand wel een overval is :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:56:57 #181
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163006573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ook besteld voor in 't nieuwe huis, en voor de tussentijd hier op de parkeerplaats waar elke maand wel een overval is :').
BEELDEN WEL ONLINE GOOIEN *O*
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:57:17 #182
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163006581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

Inderdaad met coupon

Coupon:QD900

Met Synology werk het goed.
Volgends mij moet het met Onvif juist vrij simpel kunnen koppelen op de QNAP ook.
Onvif is juist als protocol gemaakt om eenduidig te zijn ;).

Dus merk zou wat mij betreft niet moeten uitmaken dan.

Ja, ik zie dat het vooral van belang is de onvif-poort(en) te weten en daar zijn tooltjes voor.
Dus besteld voor de achterkant van m'n huis. Aan de voorkant moet ik iets meer 'stealth' zien te vinden aangezien ik geen voortuin heb.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:01:54 #183
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163006666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, ik zie dat het vooral van belang is de onvif-poort(en) te weten en daar zijn tooltjes voor.
Dus besteld voor de achterkant van m'n huis. Aan de voorkant moet ik iets meer 'stealth' zien te vinden aangezien ik geen voortuin heb.
Poort 1018
merk = [ONVIF]
model = Generic_ONVIF

Voor de Synology althans. Poort zal in iedergeval voor QNAP ook gelijk zijn.

Enige nadeel vind ik als je instellingen wil aanpassen dat je daarvoor IE moet gebruiken.
Maargoed. Eenmaal ingesteld heb je er in feite geen omkijken naar.

Kun je daarna gewoon met VLC je stream bekijken doormiddel van RTSP
pi_163007019
Ook besteld :@

Wilde nog zo'n ding hebben, maar geen noodzaak nu. Echter de korting is wel behoorlijk _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:36:54 #185
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163007422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Poort 1018
merk = [ONVIF]
model = Generic_ONVIF

Voor de Synology althans. Poort zal in iedergeval voor QNAP ook gelijk zijn.

Enige nadeel vind ik als je instellingen wil aanpassen dat je daarvoor IE moet gebruiken.
Maargoed. Eenmaal ingesteld heb je er in feite geen omkijken naar.

Kun je daarna gewoon met VLC je stream bekijken doormiddel van RTSP
Thanks. Dan moet het gaan lukken. :)
Was overigens ¤40,89 euro. (en ¤2,45 cashback via cashbacktotaal)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163007841
Tip voor iedereen die net een cam kocht of al heeft: via Angelcam.com kun je gratis je stream recorden met 3 dagen retentie :D

Nadeel: Murican servers :r Mocht je er thuis in zijn kun je ook een VPS gebruiken icm Zoneminder of je NAS gebruiken als je die hebt.
pi_163007890
Hoe moet je zo'n stream eigenlijk anders recorden? Een sc kaartje erin proppen ofzo? Heb me eigenlijk niet echt ingelezen :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:59:07 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163007914
Wordt het niet eens tijd voor een apart cam-topic?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:00:19 #189
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163007950
Je hebt ze met een sd-kaartje, maar denk dat dat alleen handig is als je weinig verwacht op te nemen. (bewaking van interieur met beweginsdetectie)

Streamen recorden naar 'de cloud' heeft als voordeel dat je nog beelden hebt als de dief ook je NAS meeneemt. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163008022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:59 schreef BadderHaring het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een apart cam-topic?
CHI / [Chinese (dash)cam-topic] Nummertje 1

Waarom niet :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:14:11 #191
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163008231
quote:
^O^
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:47:33 #192
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163008969
quote:
Thanks. Ik merkte dat ik dit topic vaker links liet liggen omdat het nogal erg vaak over cams ging en ik daar 0 interesse in heb.

^O^
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:59:47 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163012208
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RobertNL op 14-06-2016 21:39:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:06:42 #194
545 dop
:copyright: dop
pi_163012433
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:59 schreef RobertNL het volgende:
http://trade.aliexpress.c(...)derId=75884338778992

Vandaag al binnen, 6 juni besteld, 8 juni verzonden.

Ziet er erg goed uit voor het geld :D
leuk linkje maar die verwijst naar je eigen ali acount/order kunnen wij niet zien
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:09:01 #195
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163012499
Mele F10 deluxe binnen. By far de beste remote/airmouse die ik tot dusver heb gehad.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:04:22 #196
164283 Luco
Buongiorno!
pi_163014251
Iemand hier ervaring met de Miband Pulse (oftewel de 1S?). Wil zo'n trackertje toch wel eens proberen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:12:06 #197
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163014455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
Mele F10 deluxe binnen. By far de beste remote/airmouse die ik tot dusver heb gehad.
Ben ook iets dergelijks aan het zoeken en zag 'm ook voorbij komen. Heb zelf de Measy GP830 op mijn wishlist gezet. Heb je (nog) een argument om de Mele F10 erboven te verkiezen? Ik twijfel nog namelijk. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163015869
ik ben eigenlijk ook nog opzoek naar zo'n airmouse (ter vervanging van mijn mele F10) maar dan wel 1 die een orientatiepunt kan gebruiken, nu "schuift" mijn cursor steeds iets naar boven waardoor hij gegeven moment helemaal bovenin een hoekje zit..
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:35:29 #199
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163017476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:12 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ben ook iets dergelijks aan het zoeken en zag 'm ook voorbij komen. Heb zelf de Measy GP830 op mijn wishlist gezet. Heb je (nog) een argument om de Mele F10 erboven te verkiezen? Ik twijfel nog namelijk. :)
Ik ken de Measy niet in gebruik. Maar de Mele kun je toetsen van andere afstandsbedieningen leren, mogelijk is dat een argument?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:43:01 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163017800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:06 schreef dop het volgende:

[..]

leuk linkje maar die verwijst naar je eigen ali acount/order kunnen wij niet zien
Ah, zie het. Nog maar een keertje dan ;)

http://www.aliexpress.com(...)ing/32606963724.html

Vandaag al binnen, 6 juni besteld, 8 juni verzonden.

Ziet er erg goed uit voor het geld :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:04 schreef Luco het volgende:
Iemand hier ervaring met de Miband Pulse (oftewel de 1S?). Wil zo'n trackertje toch wel eens proberen.
Ja, heb hem hier liggen. Heb het idee dat de 1e versie beter tracking heeft en de hartslag is maar beperkt nuttig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef mschol het volgende:
ik ben eigenlijk ook nog opzoek naar zo'n airmouse (ter vervanging van mijn mele F10) maar dan wel 1 die een orientatiepunt kan gebruiken, nu "schuift" mijn cursor steeds iets naar boven waardoor hij gegeven moment helemaal bovenin een hoekje zit..
Ik blijf erbij dat mijn Lenovo N5901 op dat gebied één van de beste aankopen ooit is geweest.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:52:23 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163018143
Kan je net zo goed een Ikea fantast halen :P daar komen twee van op mijn uds
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:24:17 #202
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_163019368
Weten jullie nog leuke gadgets?
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:34:23 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163019794
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Nouri het volgende:
Weten jullie nog leuke gadgets?
https://m.aliexpress.com/item/1789874054.html#autostay
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:15:33 #204
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163021313
Ik heb weer 's doosjes opengemaakt :)

Morgenvroeg weer 'n verse review online.

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 15-06-2016 09:52:51 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:21:01 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163021486
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Kan je net zo goed een Ikea fantast halen :P daar komen twee van op mijn uds
deze is goedkoper :p, overeenkomst in sensor en functie is wel weer treffend.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:31:08 #206
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_163021750
Doet iemand eigenlijk wat met chinashop domotica? If so: sharing is caring!
Aigh aigh Captain!
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:21:54 #207
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_163022685
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:26:40 #208
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163025220
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ken de Measy niet in gebruik. Maar de Mele kun je toetsen van andere afstandsbedieningen leren, mogelijk is dat een argument?
Daar heb ik de Logitech Harmony al voor. Ik denk dat ik de Measy gewoon ga proberen. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:23:35 #209
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163026007
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:26 schreef Dromer het volgende:

[..]

Daar heb ik de Logitech Harmony al voor. Ik denk dat ik de Measy gewoon ga proberen. :)
Ik vond het wel handig om het volume van mijn receiver te kunnen bedienen met de Mele, zodat ik de Harmony niet hoef te pakken als ik Kodi gebruik.

Maar ik hoor graag hoe de Measy bevalt.
pi_163026752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, zie het. Nog maar een keertje dan ;)

http://www.aliexpress.com(...)ing/32606963724.html
[ afbeelding ]
Vandaag al binnen, 6 juni besteld, 8 juni verzonden.

Ziet er erg goed uit voor het geld :D

Zoiets zoek ik ook nog. Kan deze draad wel tegen hogere temperaturen? In tegenstelling tot die van de ikea? Ik wil hem voor de bbq gebruiken. En daar komt de temperatuur nog wel eens hoger dan in de oven. Of is deze echt alleen voor de oven?
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:42:18 #211
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163027344
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:31 schreef Captain_koek het volgende:
Doet iemand eigenlijk wat met chinashop domotica? If so: sharing is caring!
Ik heb destijds gezocht naar KaKu en Zwave spul, maar dat is hier net zo duur als daar.

Ik heb thuis Koti en Livolo lichtschakelaars. Die zouden op het KaKu-protocol draadloos te schakelen moeten zijn. In de praktijk zijn ze weer net niet compatible. (behalve dat ben ik er zeer tevreden over :) )
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:40:21 #212
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163028607
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vond het wel handig om het volume van mijn receiver te kunnen bedienen met de Mele, zodat ik de Harmony niet hoef te pakken als ik Kodi gebruik.

Maar ik hoor graag hoe de Measy bevalt.
Daar zit idd iets in.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163030658
Wat is momenteel de beste powerbank op de Chinese markt?
Love is in the air!
pi_163031177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Landgeld het volgende:
Wat is momenteel de beste powerbank op de Chinese markt?
Voor mij nog steeds de oude vertrouwde Xiaomi powerbanks. Wel zorgen dat je originele haalt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:02:10 #215
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163032019
Tijdje terug een kapotte muis ontvangen van Tinydeal, nu eindelijk na 1.5+ week respons gehad van de CS (na twee mailtjes).
Ik heb, in mijn ogen volledig terecht, om een resend gevraagd van de kapotte muis.
Krijg ik dit als repliek:
quote:
Hello! Thanks for your reply!
our post office refuse to resend, as they insisst that, you signed the package means you had checked the item, no problem then signed it,
so they refuse to resend,
we give you full item value refund as TD points to your TD account ,ok?
Wat is dit nou weer voor gelul :') Ik nog nooit meegemaakt dat een webshop iets (van zo weinig waarde) niet wil resenden, en al helemaal niet om een dergelijke infantiele reden, ik heb ook helemaal nergens voor getekend, het lag gewoon op de mat. Daarnaast, wie opent er zijn pakketjes voordat hij hiervoor tekent ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:21 #216
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163032255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Landgeld het volgende:
Wat is momenteel de beste powerbank op de Chinese markt?
De Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 Type-C Power Bank.
Bewijzen : https://dodgereviews.twea(...)20-type-c-power-bank

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:02 schreef N22 het volgende:
Tijdje terug een kapotte muis ontvangen van Tinydeal, nu eindelijk na 1.5+ week respons gehad van de CS (na twee mailtjes).
Ik heb, in mijn ogen volledig terecht, om een resend gevraagd van de kapotte muis.
Krijg ik dit als repliek:

[..]

Wat is dit nou weer voor gelul :') Ik nog nooit meegemaakt dat een webshop iets (van zo weinig waarde) niet wil resenden, en al helemaal niet om een dergelijke infantiele reden, ik heb ook helemaal nergens voor getekend, het lag gewoon op de mat. Daarnaast, wie opent er zijn pakketjes voordat hij hiervoor tekent ?
Volgen mij mag je je pakketje niet eens openmaken voor je getekend hebt. Althans, da's hier in Belgenland toch zo.

[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 15-06-2016 14:47:31 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163035918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:02 schreef N22 het volgende:
Tijdje terug een kapotte muis ontvangen van Tinydeal, nu eindelijk na 1.5+ week respons gehad van de CS (na twee mailtjes).
Ik heb, in mijn ogen volledig terecht, om een resend gevraagd van de kapotte muis.
Krijg ik dit als repliek:

[..]

Wat is dit nou weer voor gelul :') Ik nog nooit meegemaakt dat een webshop iets (van zo weinig waarde) niet wil resenden, en al helemaal niet om een dergelijke infantiele reden, ik heb ook helemaal nergens voor getekend, het lag gewoon op de mat. Daarnaast, wie opent er zijn pakketjes voordat hij hiervoor tekent ?
Je mag je pakketje niet eens openmaken voordat je getekend hebt.

Tineydeal bestel ik inmiddels niet meer omwille van hun zeer slechte aftersales.
Enige middel bij hun is een paypal claim.

OT ivm langste dag binnenkort
Ik hoop dat de chinese shops hier geen kortngsacties voor bedenken.
http://time.com/4363824/y(...)tition/?iid=sr-link1

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 15-06-2016 16:48:12 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:18:41 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163036710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:42 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik hoop dat de chinese shops hier geen kortngsacties voor bedenken.
http://time.com/4363824/y(...)tition/?iid=sr-link1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:21:22 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163036761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Goed bereid is het best lekker. Maar gewoon een gebakken lapje hond is echt gewoon ontzettend ranzig.

Sowieso moet je deze honden niet als de schattige Labrador van de buren zien. Het zijn gewoon vieze straatjoekels. Zoals je een kip die je in een restaurant niet vergelijkt met de kanarie van je oma.
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:22:10 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_163036779
Binnen! *O*





Goed nieuws, het beste China mes ooit in mijn handen gehad :Y

Ganzo maakte al goede messen maar nu hebben ze (wat mij betreft) het fijnste design gejat :P De pasvorm in de hand en het openen met het oogje vind ik ontzettend fijn. Ze voelen niet zo massief en robuust aan als de andere modellen maar wel veel broekzak vriendelijker. Waren de vorige Ganzo's medium scherp of zelfs bot, deze is vlijmscherp ^O^

Nu komt natuurlijk de vraag, welke van de 2 is beter? Het lock mechanisme heeft allebei zo hun voordelen maar qua functionaliteit is de zwarte het beste. Deze heeft 2 brons ringetjes terwijl de andere 1 brons en 1 kunststof ringetje heeft. De schroefjes in de zwarte zijn verzinkt in de grip en bij de groene steken ze wat uit. De zwarte kan de broekclip boven en onder vastzetten, de groene niet. De gimping op de zwarte is net wat beter, ligt niet zozeer aan de gimping zelf maar de groene is net wat hoger waardoor je duim minder grip heeft. Voor de duidelijkheid, beide modellen zijn de moeite waard.

Je kunt nog wel modden door het handvat uit te boren want de metalen platen zijn massief. Het a-merk heeft dat wel iets beter afgewerkt :)

Voor 14+ dollar bij fasttech een goede deal. Helaas werden de aangetekende pakjes niet bij de voordeur afgeleverd door postnl.

Ik ben er in ieder geval ontzettend blij mee want het a-merk had serieuze afwerking problemen met de g10 grip waardoor ik geen 50 tot 75 euro wilde betalen ondanks het design comfort. Je voelt toch een trap in je ballen als je $12 China mes zoiets wel in orde heeft :')

https://www.fasttech.com/(...)inless-steel-folding

https://www.fasttech.com/(...)inless-steel-folding
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:44:06 #221
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163037265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen! *O*
:Y :Y :Y :Y
Zwarte besteld O-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163038027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Goed bereid is het best lekker. Maar gewoon een gebakken lapje hond is echt gewoon ontzettend ranzig.

Sowieso moet je deze honden niet als de schattige Labrador van de buren zien. Het zijn gewoon vieze straatjoekels. Zoals je een kip die je in een restaurant niet vergelijkt met de kanarie van je oma.
Zelfs al was het een schattige Labrador, waarom zou dat beest minder eetbaar zijn dan een koe of varken? Zit allemaal tussen de oren :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:58:48 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163039413
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:15 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zelfs al was het een schattige Labrador, waarom zou dat beest minder eetbaar zijn dan een koe of varken? Zit allemaal tussen de oren :P
Ook in het land van je UI zijn ze er niet vies van ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Zoiets zoek ik ook nog. Kan deze draad wel tegen hogere temperaturen? In tegenstelling tot die van de ikea? Ik wil hem voor de bbq gebruiken. En daar komt de temperatuur nog wel eens hoger dan in de oven. Of is deze echt alleen voor de oven?
Op het bijgeleverde kaartje hebben ze het over 250 graden, wellicht is de bbq soms dan iets te heet inderdaad ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 15-06-2016 19:13:01 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 15 juni 2016 @ 23:51:00 #224
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163050845
Wie nog 'n dealtje zoekt voor de BlitzWolf BW-P2 3350mAh powerbank :
BangGood heeft 'm de komende 4 dagen nog voor ¤7,25 in het zwart.
Helaas niet te combineren met de -10% coupon.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 15 juni 2016 @ 23:57:20 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163051060
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook in het land van je UI zijn ze er niet vies van ;)

[..]

Op het bijgeleverde kaartje hebben ze het over 250 graden, wellicht is de bbq soms dan iets te heet inderdaad ;)
De oude fantast ging maar tot 130c. Die heb ik ook. 250c op je rooster zou voldoende moeten zijn. Anders ben je aan het cremeren

Heb echter nu een maverick et733 als een echte Pro :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163054220
Iemand enig idee hoe ik de tracknummers die ik in 17track invoer kan synchroniseren met tussen de android app en de windows app/site? Ik zie nergens 'n inlog/account ..
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:59:16 #227
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163054812
Ze weten m'n nieuwe screenprotector wel goed te verpakken :D



pi_163055311
Wat is met die nep banaan :')?
pi_163055512
Guys, opletten voor komend weekend. Ga een UMI Super give-away doen :Y)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163055847
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:26 schreef davedavy het volgende:
Wat is met die nep banaan :')?
A banana for scale.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:57:30 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163055959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

A banana for scale.
Deze man snapt. Heb niet altijd verse bananen in huis en heb daarom maar op ebay een schaalbanaan gekocht.
pi_163055989
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze man snapt. Heb niet altijd verse bananen in huis en heb daarom maar op ebay een schaalbanaan gekocht.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 16 juni 2016 @ 11:02:51 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163056059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze man snapt. Heb niet altijd verse bananen in huis en heb daarom maar op ebay een schaalbanaan gekocht.
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:36 schreef rene90 het volgende:
Guys, opletten voor komend weekend. Ga een UMI Super give-away doen :Y)
*O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 16 juni 2016 @ 11:04:24 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163056091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze man snapt. Heb niet altijd verse bananen in huis en heb daarom maar op ebay een schaalbanaan gekocht.
_O-
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163059922
Gisteren de MXIII 16Gb binnen gekregen, als echte Apple -geek wil ik de andere kant ook een keer een kans geven. Ik moet zeggen de Play-Store is leuk (gebruikersgemak wat minder).
(http://www.banggood.com/M(...)rt-PC-p-985181.html)

Wat nog onderweg is, ofja...pre-order dus hij wordt pas de 30ste verstuurd is de 360 graden mini Wifi Panoramic Camera (http://www.banggood.com/3(...)-ABS-p-1059241.html).

Mijn eerste 360 camera en ik heb hem besteld als leuk speeltje en twijfel nu met alle verhalen die ik hoor of het wel een beetje kwaliteit is. (Niemand kan nog iets zeggen want hij is nog niet uitgeleverd)
pi_163060070
SPOILER: REVIEW MOTOSPEED CK104
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 17-06-2016 16:37:19 ]
  donderdag 16 juni 2016 @ 14:53:09 #237
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163060515
Super review! Ik heb wel eens wat (op bv. twiekers) voorbij zien komen betreffende mechanische keyboards, maar nooit de stap gezet. Misschien wordt dit m'n eerste. (of waren de toetsenborden in de jaren 80 ook mechanisch?)

Interessant om te lezen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163060752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:53 schreef Dromer het volgende:
Super review! Ik heb wel eens wat (op bv. twiekers) voorbij zien komen betreffende mechanische keyboards, maar nooit de stap gezet. Misschien wordt dit m'n eerste. (of waren de toetsenborden in de jaren 80 ook mechanisch?)

Interessant om te lezen.
Ja er zit, zoals ik al zei meer techniek achter dan je denkt.
Vond het stiekem wel leuk om alles even te researchen. Met name ook de Switches van Cherry.
Wat nou de verschillen zijn etc!

Voor deze prijs is het echt geen geld. Zeker nu hij ook nog (helaas wel 13 uur nog ofzo).
in de aanbieding nog is. Al moet ik zeggen dat toen ik hem kocht (paar weken terug) dus ook gewoon al in de aanbieding was.. Dus gewoon eens in de gaten houden!

Aangezien hier ook nog wel wat haters van Gearbest zijn *) .
Bij Banggood is hij voor de liefhebbers ook te koop, momenteel ook in de aanbieding(alleen wel 6 euro duurder ofzo!)

Mijn bestelling werd gewoon weer keurig met NL post verzonden en was snel thuis.

Eigenlijk deel ik die slechte service en lange wachtijden van GB dus ook niet met velen van hier :P..
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:19:56 #239
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_163061291
Heb hem bested. Wel EU warehouse voor 7 dollar extra aan verzendkosten. (als ze hem eruit pikken bij de douane zou het een stuk duurder zijn)

Ben benieuwd. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_163062799
Ziet er wel vet uit. Zeker voor dat geld. :Y

Helaas geen aparte volume keys en ik zou gek worden van dat getik.
Oh, en ik heb geen desktop. :'(
pi_163062885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er wel vet uit. Zeker voor dat geld. :Y

Helaas geen aparte volume keys en ik zou gek worden van dat getik.
Oh, en ik heb geen desktop. :'(
Ja inderdaad. Dat is wat ik ook wel jammer vind. Ze hadden het wat mij betreft nog iets hoger kunnen maken en dan fysieke knopjes voor media inderdaad.

Maargoed. Met FN toets werkt het ook prima :).

Wat betreft clicky, je moet er inderdaad van houden ;).
Dit zijn geen toetsenborden die je bij wijze van spreke in een druk kantoor gaat gebruiken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 16-06-2016 16:56:06 ]
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:55:15 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163064190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:09 schreef Downstar het volgende:
Dit zijn geen toetsenbroden die je bij wijze van spreke in een druk kantoor gaat gebruiken :P
Nee, die kruimelen te hard
Excellent review btw!
Vandaag weer nieuw stukkie testing gear binnengekregen :)
Dan wacht ik nog op 2 stuks en is (denk ik) mijn testarsenaal compleet.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163064202
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:55 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Nee, die kruimelen te hard :)

Vandaag weer nieuw stukkie testing gear binnengekregen :)
Dan wacht ik nog op 2 stuks en is (denk ik) mijn testarsenaal compleet.
hahah fixed ;)
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:57:20 #244
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163064242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah fixed ;)
Je moet wel wachten tot ik klaar ben met editten hé :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163064339
quote:
12s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Je moet wel wachten tot ik klaar ben met editten hé :D
ben gewoon snel :D!
Komt omdat ik met dit toetsenbord natuurlijk sneller typ.... O-)
pi_163071314
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 Type-C Power Bank.
Bewijzen : https://dodgereviews.twea(...)20-type-c-power-bank

Thanks - is dat deze dan?

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Love is in the air!
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:25:55 #247
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163077029
quote:
Als je de review gelezen had dan wist je dat zelf.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163079722
Weet er iemand een goeie tool/interface om videocassettes te digitaliseren?
Videorecorder heb ik gewoon nog staan.
pi_163081303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze man snapt. Heb niet altijd verse bananen in huis en heb daarom maar op ebay een schaalbanaan gekocht.
Haha held _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_163084048
Haha heel apart. Newfrog heeft mijn bestelling geannuleerd nadat ik dat gevraagd had omdat ik niet wist of ze het goede model hadden. Geld teruggekregen en toch nog het product gekregen.

Dus nu heb ik twee dezelfde Tronsmart Meta Amlogic S905 binnen.

De RTL XL app is waardeloos, via de website werkt het wel heel fijn. Ik heb nu wel wat meer dingen aan de praat gekregen, maar te druk geweest om er een volle dag mee bezig te zijn.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:42:03 #251
306371 zerokil
psvunited
pi_163084552
Rip databundel... Waarom zou je überhaupt die foto's NIET in een spoiler zetten?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:56:29 #252
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_163084969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:42 schreef zerokil het volgende:
Rip databundel... Waarom zou je überhaupt die foto's NIET in een spoiler zetten?
Foto's in een spoiler zou het wel wat verneuken, mijn vraag is eerder waarom de compléte lange review hier moet en niet een preview met een link naar een eigen review-topic.

Wel erg mooi om te zien trouwens, interessante prijs voor zo'n fancy ding.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:58:56 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163085063
Thanx voor de review, maar beetje to much met die foto's zo. Zelfs op de Wifi is dit gewoon niet gaaf.
pi_163088817

Review van de Yi action cam 2

zijn aardig positief zo te zien :)
pi_163088876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:58 schreef BadderHaring het volgende:
Thanx voor de review, maar beetje to much met die foto's zo. Zelfs op de Wifi is dit gewoon niet gaaf.
Ik heb gisteren, zoals het hoort want dan krijg je hier deze discussie niet, even via een rapportje gevraagd of die review niet naar een eigen or review topic kan. Helaas nul reactie....
pi_163089078


[ Bericht 51% gewijzigd door oheng op 17-06-2016 20:01:51 ]
pi_163089207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb gisteren, zoals het hoort want dan krijg je hier deze discussie niet, even via een rapportje gevraagd of die review niet naar een eigen or review topic kan. Helaas nul reactie....
Zoals hierboven wordt gezegd... reviews worden erg gewaardeerd, maar alleen linkje naar eigen topic had wel zo fijn geweest.


Bij Banggood een vaderdag linkje met kortingscode op diverse artikelen http://www.banggood.com/2016Fathersday.html?bid=18312&utmid=779
Plus een beetje omslachtige manier om nog 150 punten te scoren.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:34:12 #258
209721 Downstar
Moeimaker
pi_163090000
Dan ga ik hem zelf even verplaatsen Guys!

Excuus. Ik denk zelf niet meer in databundels en wifi :P..
Bij mijn zijn dit soort dingen gelijk geladen ;).

Volgende review inderdaad preview en eigen topic!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:26 schreef Topicspace het volgende:
Gisteren de MXIII 16Gb binnen gekregen, als echte Apple -geek wil ik de andere kant ook een keer een kans geven. Ik moet zeggen de Play-Store is leuk (gebruikersgemak wat minder).
(http://www.banggood.com/M(...)rt-PC-p-985181.html)

Wat nog onderweg is, ofja...pre-order dus hij wordt pas de 30ste verstuurd is de 360 graden mini Wifi Panoramic Camera (http://www.banggood.com/3(...)-ABS-p-1059241.html).

Mijn eerste 360 camera en ik heb hem besteld als leuk speeltje en twijfel nu met alle verhalen die ik hoor of het wel een beetje kwaliteit is. (Niemand kan nog iets zeggen want hij is nog niet uitgeleverd)
Verwacht het zelfde als dit:

https://tweakers.net/prod(...)v-amk100s-zwart.html

leuk voor de heb, maar nog lang niet bijzonder. En die 100 euro's niet waard..
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:25:22 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163091339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:58 schreef BadderHaring het volgende:
Thanx voor de review, maar beetje to much met die foto's zo. Zelfs op de Wifi is dit gewoon niet gaaf.
Kleinere foto's is dus de oplossing ;).
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:02 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb gisteren, zoals het hoort want dan krijg je hier deze discussie niet, even via een rapportje gevraagd of die review niet naar een eigen or review topic kan. Helaas nul reactie....
Heb hem afgevinkt inderdaad. Review kan wat mij betreft ook (deels) prima hier of met een preview in een los topic. Zou nog even een DM gestuurd hebben als ik weer voor de laptop zat; maar dat ben ik vergeten. Excuus ;)

Voor verdere discussie / opmerkingen -> CHI / [Policy en feedback] Voor al je vragen aan het CHI-modteam
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:18 schreef De-Hamster het volgende:
Haha heel apart. Newfrog heeft mijn bestelling geannuleerd nadat ik dat gevraagd had omdat ik niet wist of ze het goede model hadden. Geld teruggekregen en toch nog het product gekregen.

Dus nu heb ik twee dezelfde Tronsmart Meta Amlogic S905 binnen.

De RTL XL app is waardeloos, via de website werkt het wel heel fijn. Ik heb nu wel wat meer dingen aan de praat gekregen, maar te druk geweest om er een volle dag mee bezig te zijn.
Foutje van de bank in uw voordeel, fijn dat RTL nu wel werkt, FOX nog niet aan de praat?
App van RTL is een draak naar mijn mening (overdaad aan DRM :r)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 juni 2016 @ 22:30:41 #260
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163100013
What's this I see?

Er stond MI op, dus ik klikte maar ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 18 juni 2016 @ 00:30:08 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163102763
Volgens mij is dat een gejat Kickstarter/Indiegogo idee. :P

-- En idd. Zoals ook in het reviewtopic in de OP staat!
quote:
Je review opleuken met foto's wordt altijd wel op prijs gesteld, maar schaal ze alsjeblieft voor het uploaden naar een breedte van 640718 pixels (dit is de maximale breedte van een reactieveld op FOK!). Zo houden we het datagebruik laag en bevorderen we snelheid waarmee de pagina laadt. Zet een serie van foto's bij voorkeur even in een spoiler, dan worden ze pas geladen zodra de spoiler geopend wordt.
Zoiets vind ik altijd nog dé manier om een reviewpost kort en krachtig te houden: GC / [Chinese Webshops] Topic #321 Welcome back Shiz! , als iets te lang is, dan vind ik het ook lastigere me ertoe te zetten het allemaal door te nemen, tbh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 18 juni 2016 @ 05:16:30 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163104503
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
What's this I see?
[ afbeelding ]
Er stond MI op, dus ik klikte maar ;)
Deze? c_/


Heb 'm hie ral weer tijdje liggen en werkt uitstekend in combinatie met de Xiaomi home gateway. Kan onder andere de kleur van het licht veranderen door hem heen en weer te schudden, of aan/uit zetten met een draai. Ultimate gadget :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_163106989
Nadat de douane mijn telefoon 6 weken had gegijzeld, heb ik dan eindelijk mijn Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnen 8-) . Na een paar iphone's te hebben gehad, ben ik er zeer tevreden mee. Kan hem iedereen aanraden.

Zou het wel via een EU warehouse bestellen ivm die wachttijd (en 48 euro invoerrechten (die ik netjes heb betaald)).

De software flashen van crappy china ROM naar EU rom kostte me wat uurtjes maar als dit eenmaal is gelukt, dan hoef je er ook niet meer naar om te kijken.
pi_163108543
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:52 schreef KdwPPr het volgende:
Nadat de douane mijn telefoon 6 weken had gegijzeld, heb ik dan eindelijk mijn Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnen 8-) . Na een paar iphone's te hebben gehad, ben ik er zeer tevreden mee. Kan hem iedereen aanraden.

Zou het wel via een EU warehouse bestellen ivm die wachttijd (en 48 euro invoerrechten (die ik netjes heb betaald)).

De software flashen van crappy china ROM naar EU rom kostte me wat uurtjes maar als dit eenmaal is gelukt, dan hoef je er ook niet meer naar om te kijken.
Welke ROM heb je er uiteindelijk op geinstalleerd. Je zal dan wel trouwens al vroeg zo'n unlock code hebben opgevraagd toch?
pi_163110828
Whoop whoop, gewoon even een UMi Super winnen anders? De prijsvraag staat online, check de Frontpage voor meer info ;)



Prijsvraag
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_163114510
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Foutje van de bank in uw voordeel, fijn dat RTL nu wel werkt, FOX nog niet aan de praat?
App van RTL is een draak naar mijn mening (overdaad aan DRM :r)
Precies, mooi voordeeltje.

Kijken wat ik ermee kan anders ga ik hem weggeven denk ik.

Fox Sports geeft inderdaad aan niet compatibel te zijn.
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:58:48 #267
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_163115755
Goeie kans dat als je die app op een ander apparaat installeert en het apk'tje overzet dat het wel werkt :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_163123070
Had niet verwacht deze camera bij deze channel te zien:


Dus geen stabilisatie in 4K. Maar voor de rest; top.
  zondag 19 juni 2016 @ 08:09:12 #269
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_163131429
Ik heb weer een review geschreven van een chinees item. Dit keer de Elephone P9000, een prima telefoon voor een scherpe prijs :)




CHI / [Reviews] [Review] Elephone P9000 smartphone

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 19-06-2016 11:15:44 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 19 juni 2016 @ 10:24:58 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163132292
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Had niet verwacht deze camera bij deze channel te zien:


Dus geen stabilisatie in 4K. Maar voor de rest; top.
Lekker overdreven het begin weer :N
Third party chargers komen er gezien de voorgaande YI, dus ook dat is niet echt een issue.

quote:
16s.gif Op zondag 19 juni 2016 08:09 schreef tokko1 het volgende:
Ik heb weer een review geschreven van een chinees item. Dit keer de Elephone P9000, een prima teelfoon voor een scherpe prijs :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

CHI / [Reviews] [Review] Elephone P9000 smartphone
^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 19-06-2016 10:32:17 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163133610
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:24 schreef RobertNL het volgende:
Lekker overdreven het begin weer :N
Nou, ik geef hem wel -grotendeels - gelijk hoor.

Van heel veel camera's zijn de video/foto's inderdaad een upscaling van een lagere resolutie, interpolatie (60fps. wat gewoon interpolatie van 30fps. is) maar ook zaken als hoe de camera werkt met veranderingen in (zon)licht e.d.
Of aanprijzen als een 4K camera terwijl die maximaal dan 10-15 fps. opneemt. :')

Zelfs de Yi heeft dit probleem met upscaling (1080p 60fps. wat slechts 1536*1152 60fps. is)
quote:
Third party chargers komen er gezien de voorgaande YI, dus ook dat is niet echt een issue.
En wat betreft die lader hebben jullie beide gelijk.
Die lader komt er inderdaad wel (BG heeft er i.i.g. een staan maar nog niet leverbaar) maar ten tijde van de opname van deze video was die er mogelijk nog niet.
Hun samples moeten worden getest, gefilmd, bewerkt en komen dan pas op internet.
Hun video's verschijnen eerst op Vessel en pas na een week op Youtube.

Dus zijn uitspraak over eventuele laders is al minstens een week of 2-3 oud.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 19-06-2016 11:56:25 ]
  zondag 19 juni 2016 @ 11:43:09 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163133684
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Had niet verwacht deze camera bij deze channel te zien:


Dus geen stabilisatie in 4K. Maar voor de rest; top.
Digitale stabilisatie is niet te doen op de maximale resolutie. De sensor moet wel ruimte over hebben om dat te kunnen.

Of het is te zwaar voor de SoC. Kan ook nog
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 19 juni 2016 @ 13:22:00 #273
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163135823
Ik ben al een tijdje op zoek naar fietsventieldopjes, echter hebben ik deze tot nog toe nog niet kunnen vinden. Alle hits die ik tot nu toe krijg zijn 8mm dopjes voor auto/Schrader-ventielen en her en der dopjes voor Presta-/Franse ventielen. Ik ben dus specifiek op zoek naar ventieldopjes voor Blitz-ventielen, i.e. huis-tuin-keuken ventiel op de fiets, ik begin echter te vermoeden dat deze in het buitenland relatief onbekend zijn.
Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van dergelijke dopjes en zo ja, welke keywords zijn "key"? De toevoeging van "Blitz Valve" en "Dunlop valve" aan mijn zoekcriteria (in allerhande combinaties) leverden niks op.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_163136574
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen! *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goed nieuws, het beste China mes ooit in mijn handen gehad :Y

Ganzo maakte al goede messen maar nu hebben ze (wat mij betreft) het fijnste design gejat :P De pasvorm in de hand en het openen met het oogje vind ik ontzettend fijn. Ze voelen niet zo massief en robuust aan als de andere modellen maar wel veel broekzak vriendelijker. Waren de vorige Ganzo's medium scherp of zelfs bot, deze is vlijmscherp ^O^

Nu komt natuurlijk de vraag, welke van de 2 is beter? Het lock mechanisme heeft allebei zo hun voordelen maar qua functionaliteit is de zwarte het beste. Deze heeft 2 brons ringetjes terwijl de andere 1 brons en 1 kunststof ringetje heeft. De schroefjes in de zwarte zijn verzinkt in de grip en bij de groene steken ze wat uit. De zwarte kan de broekclip boven en onder vastzetten, de groene niet. De gimping op de zwarte is net wat beter, ligt niet zozeer aan de gimping zelf maar de groene is net wat hoger waardoor je duim minder grip heeft. Voor de duidelijkheid, beide modellen zijn de moeite waard.

Je kunt nog wel modden door het handvat uit te boren want de metalen platen zijn massief. Het a-merk heeft dat wel iets beter afgewerkt :)

Voor 14+ dollar bij fasttech een goede deal. Helaas werden de aangetekende pakjes niet bij de voordeur afgeleverd door postnl.

Ik ben er in ieder geval ontzettend blij mee want het a-merk had serieuze afwerking problemen met de g10 grip waardoor ik geen 50 tot 75 euro wilde betalen ondanks het design comfort. Je voelt toch een trap in je ballen als je $12 China mes zoiets wel in orde heeft :')

https://www.fasttech.com/(...)inless-steel-folding

https://www.fasttech.com/(...)inless-steel-folding
Ik heb de zwarte ook nu een week of 2. Echt een fijn mes. Weet niet wie de tip plaatste, maar bedankt :Y
  zondag 19 juni 2016 @ 15:50:11 #275
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163139420
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb de zwarte ook nu een week of 2. Echt een fijn mes. Weet niet wie de tip plaatste, maar bedankt :Y
Ik ben zelf in blijde verwachying ervan :) Kan ik 'm mooi vergelijken met Spyderco's (want dat bedoelt monkeybrain volges mij) eigen budget-uitvoering onder Byrd branding. Enige verschil is een traan/kommavormig gat ipv. een rond gat en (misschien) het gebruikte 8Cr13MoV-staal.
De Ganzo gebruikt volgens de specs 440C-staal, dat toch bekend staat net wat beter te zijn dan 8Cr13MoV-staal. Mooi vooruitzicht ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163139685
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:22 schreef N22 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar fietsventieldopjes, echter hebben ik deze tot nog toe nog niet kunnen vinden. Alle hits die ik tot nu toe krijg zijn 8mm dopjes voor auto/Schrader-ventielen en her en der dopjes voor Presta-/Franse ventielen. Ik ben dus specifiek op zoek naar ventieldopjes voor Blitz-ventielen, i.e. huis-tuin-keuken ventiel op de fiets, ik begin echter te vermoeden dat deze in het buitenland relatief onbekend zijn.
Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van dergelijke dopjes en zo ja, welke keywords zijn "key"? De toevoeging van "Blitz Valve" en "Dunlop valve" aan mijn zoekcriteria (in allerhande combinaties) leverden niks op.
http://hollandbikeshop.co(...)el-pvc-1-stuk-zwart/
Kwartje per stuk...
  zondag 19 juni 2016 @ 16:13:25 #277
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163140056
quote:
En ¤4.95 bezorgkosten ;)
Daarnaast zoek juist een ander design / materiaal dan die standaard zwarte plastic dopjes.

Maar goed, het feit dat het Blitz-ventiel blijkbaar ook wel het Hollands ventiel wordt genoemd doet mij vermoeden dat ik die dopjes niet zal aantreffen op internationale sites (en zeker niet die uit China) :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 19 juni 2016 @ 18:57:51 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163143629
In het kader van reviews ga ik Dodge maar even achterna. De powerbanks laat ik aan hem over, maar meer informatie over de batterij in een telefoon is nooit weg ;).

Daarom deze maar aangeschaft, dat geeft net wat meer inzicht dan de huidige KCX-017:

http://www.aliexpress.com(...)ger/32522537149.html
Minder subjectief dan wat ik nu doe in mijn reviews, daarnaast ook even een andere test setup gemaakt:



Er staat nog een toevoeging qua review-gear aan te komen :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 19 juni 2016 @ 20:03:45 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163144937
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:13 schreef N22 het volgende:

[..]

En ¤4.95 bezorgkosten ;)
Daarnaast zoek juist een ander design / materiaal dan die standaard zwarte plastic dopjes.

Maar goed, het feit dat het Blitz-ventiel blijkbaar ook wel het Hollands ventiel wordt genoemd doet mij vermoeden dat ik die dopjes niet zal aantreffen op internationale sites (en zeker niet die uit China) :P
Gewoon ff zoeken op 'bike cap' ofzo. Vergeet AE eb eBay niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 juni 2016 @ 21:25:33 #280
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_163147749
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:13 schreef N22 het volgende:

[..]

En ¤4.95 bezorgkosten ;)
Daarnaast zoek juist een ander design / materiaal dan die standaard zwarte plastic dopjes.

Maar goed, het feit dat het Blitz-ventiel blijkbaar ook wel het Hollands ventiel wordt genoemd doet mij vermoeden dat ik die dopjes niet zal aantreffen op internationale sites (en zeker niet die uit China) :P
Laatst nog 'n aantal dopjes besteld, maar waren voor de andere soorten ventielen. Zie dat ze moeilijker te verkrijgen zijn of best duur. Raar eigenlijk, zou dat ventiel alleen in Nederland gebruikt worden?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_163149901
Heeft iemand een goede tip waar ik een glasbreuksensor voor arduino/raspberry vandaan zou kunnen halen? Ik vind niets, maar ik denk dat ik niet de juiste zoektermen heb.
  maandag 20 juni 2016 @ 06:50:18 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163155115
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:33 schreef CafeRoker het volgende:
Heeft iemand een goede tip waar ik een glasbreuksensor voor arduino/raspberry vandaan zou kunnen halen? Ik vind niets, maar ik denk dat ik niet de juiste zoektermen heb.
Kan zo niet iets vinden. Maar moet een "normale" sensor niet gewoon werken (bedraad of via 433 bijvoorbeeld).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163160679
MINI DRONE voor slechts 9,99$
http://www.gearbest.com/r(...)te&from=affiliate_cj

Gezien op Pepper.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:12:11 #284
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_163162418
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon ff zoeken op 'bike cap' ofzo. Vergeet AE eb eBay niet.
Al gedaan, maar daar krijg je dus alleen maar hits voor (8mm) auto/Schrader-ventielen en af en toe Franse ventielen dus. Ik zoek dus dopjes voor een Blitz/Dunlop/Hollands ventiel.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Raar eigenlijk, zou dat ventiel alleen in Nederland gebruikt worden?
Ik denk het wel, in ieder geval gebonden aan dit stukje Europa, wij zijn van oudsher natuurlijk een echt fietsland.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 20 juni 2016 @ 15:18:01 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163164411
Dan maar op naar de Action ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_163174545
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 06:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan zo niet iets vinden. Maar moet een "normale" sensor niet gewoon werken (bedraad of via 433 bijvoorbeeld).
Misschien moet ik daar maar eens mee prutsen. Het lastige is dat er sensoren tussen zitten die specifiek op 'iets' (domoticasysteem, autoalarm etc) horen. Die zenden voor zover ik weet meestal een signaal door dat door het systeem in kwestie geinterpreteerd wordt. En dus geen simpele 1 of 0.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:37:07 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163176953
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:37 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Misschien moet ik daar maar eens mee prutsen. Het lastige is dat er sensoren tussen zitten die specifiek op 'iets' (domoticasysteem, autoalarm etc) horen. Die zenden voor zover ik weet meestal een signaal door dat door het systeem in kwestie geinterpreteerd wordt. En dus geen simpele 1 of 0.
Ja, al zijn de versies met draad wel gewoon aan/uit dacht ik.
De sensors durf ik niet te zeggen, heb ook geen 433 ontvanger liggen om het te testen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_163177483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, al zijn de versies met draad wel gewoon aan/uit dacht ik.
De sensors durf ik niet te zeggen, heb ook geen 433 ontvanger liggen om het te testen.
Dat zou schelen, ik meende dat ook bij draadjes de sensoren stomme microfoontjes waren en de logica in de controller zat. Maar dat was vooral een aanname dus als je denkt dat dat niet het geval is ga ik het gewoon eens proberen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:59:19 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163185361
quote:
Heart design? Ik heb er toch een andere associatie bij :D
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 13:31:13 #291
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_163185888
quote:
Die kwam ik ook tegen, geniaal :D
pi_163186656
Hahahaha, heart design :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:17:25 #293
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_163188127
Volgens mij heb ik net een load opgeblazen })

Voor 'n adjustable load is'ie opeens erg unadjustable geworden :W
Nochthans geen blauze rook gezien :?
In other news : de QC switcher van laatst werkt wel netjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 21-06-2016 15:28:36 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_163193940
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.

http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html

Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.

Zie ik iets over het hoofd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 21-06-2016 19:01:11 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:35:47 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163197385
Dunno. Klinkt alsof de controller kaduuk is? BG ff contacteren, wat zeggen zij?

-- en in de categorie beter laat dan nooit... aardige ODM horloges: http://brands.aliexpress.com/en
e.g. http://www.aliexpress.com(...)173_32597218973.html US $69.00 US $27.60 (+extra korting app meen ik)


-- Oh en nieuwe Xiaomi Piston Air vanmiddag opgehaald bij het postkantoor. Nu ff aan het uitproberen. Smooth! Tegenwoordig gaat ook wel veel richting heldere en scherpe klanken. Deze is weer lekker rond 'n smooth. Misschien een tikje té blubberig/dof, zal wel deels ff wennen zijn. Maar wel lekker. Goede immersion. Aardige bass. :Y

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 21-06-2016 20:56:06 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:40:12 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163200178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Dunno. Klinkt alsof de controller kaduuk is? BG ff contacteren, wat zeggen zij?

-- en in de categorie beter laat dan nooit... aardige ODM horloges: http://brands.aliexpress.com/en
e.g. http://www.aliexpress.com(...)173_32597218973.html US $69.00 US $27.60 (+extra korting app meen ik)
[ afbeelding ]

-- Oh en nieuwe Xiaomi Piston Air vanmiddag opgehaald bij het postkantoor. Nu ff aan het uitproberen. Smooth! Tegenwoordig gaat ook wel veel richting heldere en scherpe klanken. Deze is weer lekker rond 'n smooth. Misschien een tikje té blubberig/dof, zal wel deels ff wennen zijn. Maar wel lekker. Goede immersion. Aardige bass. :Y
Heb je de Xiaomi dual drivers al? Die zijn echt goddelijk.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:56:25 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_163200865
Uiteraard. :Y

M'n standaarddopjes zijn de Vsonic VSD3. Voor blauwtand de MPOW Seals. Xears XT3 Pro vind ik ook nog altijd fijn. Xiaomi/1MORE Piston 2 Gold klonk goed, had vreselijke ergonomics imho. De Piston 3 zat goed, maar klonk niet echt fun. De Hybrids mergen als het waren de comfort van de Piston 3 en de fun sound van de Piston 2. Nice setje ook wel.

Ben weleens wezen indexeren... geloof dat je dat een aardig wat keer kunt verveelvoudigen. :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:29:51 #298
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_163202200
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Uiteraard. :Y

M'n standaarddopjes zijn de Vsonic VSD3. Voor blauwtand de MPOW Seals. Xears XT3 Pro vind ik ook nog altijd fijn. Xiaomi/1MORE Piston 2 Gold klonk goed, had vreselijke ergonomics imho. De Piston 3 zat goed, maar klonk niet echt fun. De Hybrids mergen als het waren de comfort van de Piston 3 en de fun sound van de Piston 2. Nice setje ook wel.

Ben weleens wezen indexeren... geloof dat je dat een aardig wat keer kunt verveelvoudigen. :T
Ik had van die oordoppen van 100 euro van RHA. Wel mooi en de bouwkwaliteit is fantastisch.
Maar ik gebruik liever mn kz ate s van 8 dollar. Comfort is perfect door de memory wire achter je oor en de foam dopjes.

Ik weet nog mn eerste goede oordopjes. Sunrise sw-xcape. Ik weet niet of het vals sentiment is of niet maar die vond ik echt briljant. Wat een mooi geluid zat daar in.
pi_163206394
Ik neem aan dat de reviewers/testers onder ons deze al onderweg hebben/pre-order hebben geplaatst/sample onderweg hebben? :P

  woensdag 22 juni 2016 @ 06:56:36 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163207382
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Uiteraard. :Y

M'n standaarddopjes zijn de Vsonic VSD3. Voor blauwtand de MPOW Seals. Xears XT3 Pro vind ik ook nog altijd fijn. Xiaomi/1MORE Piston 2 Gold klonk goed, had vreselijke ergonomics imho. De Piston 3 zat goed, maar klonk niet echt fun. De Hybrids mergen als het waren de comfort van de Piston 3 en de fun sound van de Piston 2. Nice setje ook wel.

Ben weleens wezen indexeren... geloof dat je dat een aardig wat keer kunt verveelvoudigen. :T
Ik wissel tussen de Hybrids en mijn Brainwavz. Ik heb een Bluedio setje voor blauwtand tijdens het sporten, maar vind ze nogal kut zitten.
pi_163207735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat de reviewers/testers onder ons deze al onderweg hebben/pre-order hebben geplaatst/sample onderweg hebben? :P

[ afbeelding ]
Deze wordt ongetwijfeld getest door Dodge ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')