abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:09 #126
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145645238
quote:
Welcome back Shiz!
Thanks broski's. :P

Langzaam maar eens inlezen, kijken wat ik zoal gemist heb.
Over gemist gesproken... buurman had een pakje voor me. ES-860Hi met twee kabeltjes had ik besteld.

Complimentary ES-15Hi, smartphone houder, fish cable winder en hoesje foh free. Us kieke of dah wah is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145645241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik ga denk ik ook maar even in die coupon-race begeven.
Vanavond een recept gevolgd (met een shitload aan kruiden) en dat was een Amerikaans recept; dus alles in cups, teaspoons en tablespoons. Heel handig voor ons Nederlanders dus.

Dus even kijken welke mix ik moet maken voor optimale korting uit deze, deze, deze of deze.

En zo'n tang (een, twee, of drie) is ook altijd handig.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Oh, ook grappig; deze kookwekker van ¤29.95 / $30.49 verkopen ze bij IKEA voor ¤6.99. _O-
leuk gevonden die laatste :), laat maar weer eens zien hoe duur LITB/MITB is
maar kom op wie koopt er nou een kookwekker van 30 euro dan :P
pi_145645310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

leuk gevonden die laatste :), laat maar weer eens zien hoe duur LITB/MITB is
maar kom op wie koopt er nou een kookwekker van 30 euro dan :P
Ikea is daar geloof ik enorm populair. Heeft haast een status daar.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:44:26 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145645523
Hmm, is een bekend ontwerpje die ze overal verkopen dan. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145645635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, is een bekend ontwerpje die ze overal verkopen dan. :P
[ afbeelding ]
Er mag hier niet over fakes of wat dan ook gepraat worden.
Dit is overduidelijk een fake van de IKEA kookwekker.

lees even de OP of Footer sjonnie :{w
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:55:48 #131
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145645806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Er mag hier niet over fakes of wat dan ook gepraat worden.
Dit is overduidelijk een fake van de IKEA kookwekker.

lees even de OP of Footer sjonnie :{w
Pfff, dit is het Duitse origineel. :6
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145645836
Hehe. :P

Niemand ziet zo bij die site een SD-card reader met Micro-USB aansluiting?
Moet niet zoveel kosten lijkt me en is misschien wel handig om de geheugenkaart van de DSLR op de tablet uit te lezen.

Want laat de tang nou net 2 cent onder ¤3.85 zitten. Kan op zich ook best in combinatie met die meetlepels doen; alleen weet ik nog niet welke van die lepels het beste zijn...

EDIT: pff, ook weer ¤3.83 en dus 2 cent eronder.
Ze doen het er ook om...
pi_145645983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hehe. :P

Niemand ziet zo bij die site een SD-card reader met Micro-USB aansluiting?
Moet niet zoveel kosten lijkt me en is misschien wel handig om de geheugenkaart van de DSLR op de tablet uit te lezen.

Want laat de tang nou net 2 cent onder ¤3.85 zitten. Kan op zich ook best in combinatie met die meetlepels doen; alleen weet ik nog niet welke van die lepels het beste zijn...

EDIT: pff, ook weer ¤3.83 en dus 2 cent eronder.
Ze doen het er ook om...
ach, dingetje van 47 cent erbij doen en je hebt hem nog cheap :P
pi_145646012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Pfff, dit is het Duitse origineel. :6
Gewoon niet fucken met de IKEA ja :6
pi_145646271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

leuk gevonden die laatste :), laat maar weer eens zien hoe duur LITB/MITB is
maar kom op wie koopt er nou een kookwekker van 30 euro dan :P
Ik zag ook metalen pasjeshouders, zo een doosje, voor $4,99.

Die had mijn vrouw voor ¤1,00 gekocht bij de Action. Wel made in China
pi_145646324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik zag ook metalen pasjeshouders, zo een doosje, voor $4,99.

Die had mijn vrouw voor ¤1,00 gekocht bij de Action. Wel made in China
Alles is te duur op LITB/MITB, tenopzichte van andere webshops :P
maargoed, op deze manier zijn er natuurlijk nog wel leuke dingen te halen :)
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:14:36 #137
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_145646370
Zijn er op de china markt voor +- 5 dollar leuke inears te koop ?
Die van de action zijn te bagger voor woorden, en ik vind die van mn samsung telefoon iets te duur voor het geen waar ik ze voor gebruik (Ik luister vaak muziek voor t slapen gaan en dan val ik in slaap met mn in ears in.... maar t kost me zn 6 headsets op jaarbasis :') )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_145646537
Maar voor die actie moet je dus telkens een apart account aanmaken op de site met steeds verschillende mailadressen toch?

EDIT: ja dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

ach, dingetje van 47 cent erbij doen en je hebt hem nog cheap :P
3 cent. ;)

Onder andere nog even 120cm. 3.5mm - 3.5mm kabel erbij gedaan; kost niets en die dingen gaan altijd kapot. Voor een andere bestelling ben ik nu ook nog wat goedkoops aan het zoeken...

[ Bericht 43% gewijzigd door Iemand91 op 17-10-2014 19:43:05 ]
pi_145646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er op de china markt voor +- 5 dollar leuke inears te koop ?
Die van de action zijn te bagger voor woorden, en ik vind die van mn samsung telefoon iets te duur voor het geen waar ik ze voor gebruik (Ik luister vaak muziek voor t slapen gaan en dan val ik in slaap met mn in ears in.... maar t kost me zn 6 headsets op jaarbasis :') )
een awei bij mitb met de al vaak genoemde code in dit topic
:]
  Moderator vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:29:07 #140
1424 crew  Jimbo
Grċtrunka
pi_145646862
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef wootahH het volgende:

[..]

een awei bij mitb met de al vaak genoemde code in dit topic
het merk heet awei ?

ik zal eens kijken, thnx
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:43:07 #141
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145647332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

het merk heet awei ?

ik zal eens kijken, thnx
http://www.google.nl/sear(...)hinese+webshops+awei ;)
ES800M is nog altijd de nice allround aanbeveling. :Y O.a. bij Tinydeal verkrijgbaar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145648959
Ik kan dingen bestellen en betalen met ideal zonder mijn account te bevestigen. Werkt dit ook of worden orders zonder een bevestigde account niet in behandeling genomen?
pi_145649188
Dit werkt gewoon, met paypal kan je e.v.t. wel makkelijker een claim indienen als er niets geleverd wordt.
pi_145649374
Moar lists please! We're running out of orders!
EDIT: Zelf nog wat gevonden;
http://www.miniinthebox.c(...)en-tool_p762086.html
http://www.miniinthebox.c(...)ekking_p1731304.html

[ Bericht 82% gewijzigd door l0lownkill op 17-10-2014 20:49:37 ]
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:58:12 #146
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145649980


We hebben het hier goed mogelijk over de royaalst uitgeruste MediaTek-phone in tijden; de Kingzone K1 Turbo. Het is een MediaTek smartphone, dus we zien hier de MTK6592 octocore processor (1.7GHz) samen met Mali-450MP in actie komen en biedt MediaTek-getrouw uiteraard dualSIM-functionaliteit (WCDMA(3G)/GSM; 1x normale SIMkaartgrootte, 1x microSIM). Deze versie beschikt verder over 2GB aan werkgeheugen (RAM), wat de huidige advanced standaard is geworden. De interne opslag omvangt 16GB aan ruimte; welke uit te breiden is d.m.v. het microSD-slot. De accucapaciteit van 2500mAh is genoeg om de dag mee door te komen.

Dit hierboven is allemaal wel vrij standaard, maar de Kingzone K1 Turbo onderscheidt zich echter van de bekende meuk door een well-packed featureset aan te bieden... lees daarover meer in de spoiler:
SPOILER: In depth features talk (+pics)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


• Phone • Battery (2500mAh) • Protective cover • Screen protector • Earphones • Data cable • OTG cable • Power adapter (EU Plug / 100~240V) • Documentation (incl. English user manual)

SPOILER: Portrait orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landscape orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)

SPOILER: ANTUTU
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Quadrant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geekbench
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vellamo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 3DMark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.

Octocore, DualSIM, 2GB RAM, 16GB ROM, microSD-slot, 2500mAh accu, 5.5" 1080P LTPS Corning Gorilla Glass (3rd gen) multitouchscreen, Air Gestures, Sony Exmor 14MP f/2 rearfacing camera, 8MP frontfacing camera, Bluetooth 4.0, NFC, OTG, OTA, Qi wireless charging... er is haast niks wat deze smartphone niet biedt! De Kingzone K1 Turbo is een briljant totaalplaatje, ziet er mooi uit, voelt hoogwaardig aan en werkt zoals je dat graag zou zien!

Een absolute aanrader... dat is, als je geen bezwaar hebt tegen zo'n beetje het enige puntje met deze smartphone, z'n 5.5" afmeting is niet mis en niet voor iedereen! Ondanks het feit dat de smartphone dun is en de schermranden ook klein gehouden zijn, is het een forse smartphone door de schermafmeting alleen al. Voor sommigen is dit misschien te veel van het goede en zouden hier niet graag meer mee in een broekzak gaan rondlopen... maar voor de mensen waarbij een maatje meer niet zo'n probleem is heeft deze telefoon echt heel wat te bieden.

Ik ga deze smartphone onder de FOK! userbase weggegeven, dus misschien mag jij deze K1 Turbo binnenkort jouw smartphone noemen! :D Dat heb je dan te danken aan >> DealExtreme (DX) << die zo vrijgevig was dit toestel ter beschikking te stellen. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is op DealExtreme ( dx.com ) tellen hoeveel individuele blauwe streepjes er in het 'DX'-logo zitten en dit aantal en een korte motivatie waarom jij zou moeten winnen sturen naar dxkingzonegiveaway@hotmail.com . Doe dat in het volgende format:
quote:
DX Kingzone K1 Turbo entry

FOK!username:
Antwoord prijsvraag:
Motivatie:
Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145650413
Mijn lijstje met bestellingen:

Rode micro USB kabel x6
AVR programmer
HDMI kabel
USB verlengkabel
Zaklamp
Xbox thumbs x 2
Windvaste aansteker
Nog een zaklamp
Zooi kabelclips als opvulling
US naar EU stekker x3
Nog een zaklamp
Een pen als opvulling

Eindelijk eens goede USB kabels :D. Ongeveer ¤0,60 per bestelling.

Merk wel dat als je in dollars besteld je goedkoper uit bent.
pi_145650691
- Complete set van maatlepels en cups.
- tang en 3.5mm. kabeltje.

Vind het wel goed zo.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:18:49 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145650895
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben het hier goed mogelijk over de royaalst uitgeruste MediaTek-phone in tijden; de Kingzone K1 Turbo. Het is een MediaTek smartphone, dus we zien hier de MTK6592 octocore processor (1.7GHz) samen met Mali-450MP in actie komen en biedt MediaTek-getrouw uiteraard dualSIM-functionaliteit (WCDMA(3G)/GSM; 1x normale SIMkaartgrootte, 1x microSIM). Deze versie beschikt verder over 2GB aan werkgeheugen (RAM), wat de huidige advanced standaard is geworden. De interne opslag omvangt 16GB aan ruimte; welke uit te breiden is d.m.v. het microSD-slot. De accucapaciteit van 2500mAh is genoeg om de dag mee door te komen.

Dit hierboven is allemaal wel vrij standaard, maar de Kingzone K1 Turbo onderscheidt zich echter van de bekende meuk door een well-packed featureset aan te bieden... lees daarover meer in de spoiler:
SPOILER: In depth features talk (+pics)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Phone • Battery (2500mAh) • Protective cover • Screen protector • Earphones • Data cable • OTG cable • Power adapter (EU Plug / 100~240V) • Documentation (incl. English user manual)
[ afbeelding ]
SPOILER: Portrait orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landscape orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)
[ afbeelding ]
SPOILER: ANTUTU
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Quadrant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geekbench
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vellamo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 3DMark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.
[ afbeelding ]
Octocore, DualSIM, 2GB RAM, 16GB ROM, microSD-slot, 2500mAh accu, 5.5" 1080P LTPS Corning Gorilla Glass (3rd gen) multitouchscreen, Air Gestures, Sony Exmor 14MP f/2 rearfacing camera, 8MP frontfacing camera, Bluetooth 4.0, NFC, OTG, OTA, Qi wireless charging... er is haast niks wat deze smartphone niet biedt! De Kingzone K1 Turbo is een briljant totaalplaatje, ziet er mooi uit, voelt hoogwaardig aan en werkt zoals je dat graag zou zien!

Een absolute aanrader... dat is, als je geen bezwaar hebt tegen zo'n beetje het enige puntje met deze smartphone, z'n 5.5" afmeting is niet mis en niet voor iedereen! Ondanks het feit dat de smartphone dun is en de schermranden ook klein gehouden zijn, is het een forse smartphone door de schermafmeting alleen al. Voor sommigen is dit misschien te veel van het goede en zouden hier niet graag meer mee in een broekzak gaan rondlopen... maar voor de mensen waarbij een maatje meer niet zo'n probleem is heeft deze telefoon echt heel wat te bieden.
[ afbeelding ]
Ik ga deze smartphone onder de FOK! userbase weggegeven, dus misschien mag jij deze K1 Turbo binnenkort jouw smartphone noemen! :D Dat heb je dan te danken aan >> DealExtreme (DX) << die zo vrijgevig was dit toestel ter beschikking te stellen. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is op DealExtreme ( dx.com ) tellen hoeveel individuele blauwe streepjes er in het 'DX'-logo zitten en dit aantal en een korte motivatie waarom jij zou moeten winnen sturen naar dxkingzonegiveaway@hotmail.com . Doe dat in het volgende format:

[..]

Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!
lekkere review hoor Shiz!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:20:22 #150
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_145650972
Ja, mooi inkoppertje naar aanleiding van:
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
Is het missschien een idee om alle afbeelding in een lagere resolutie te laden ofzo? Het hele topic staat vol met high-res afbeeldingen en dat duurt wel even voordat alles volledig geladen is.
Voldoet dus aan 640px max width en fotoseries in een spoiler. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')