SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zo'n lul zijn soms.
Vriendin op FB: "I would have never expected that we would have the cinema all to ourselves!"
spijkerbroek: "Have you considered deodorant?"
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?quote:
Ja. Reggae is dan niet zo handig, dat komt erna altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?
Baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Handig in een kroeg ook. Hoef je geen muziek te draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zichquote:
Dat vind ik ook bestquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zich
Ook heul best.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik rekenen om goed uit te komen met laatste nummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
... en opent met blowing in the wind?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schudt aan zijn database connectie en blaast wat stof weg
Dat horen wij pas straks hè of het werktquote:
Ik heb *nog* geen ideequote:
Dat zijn vaak de beste shows.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
White Stripes - I just don't know what to do with myselfquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
Scratch that. Het is goedgekomenquote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ PP- Vrijdagavond Party.
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Freakin' Hell! It's Friday Eeeeeeeev'ning!
Vreselijk, dat tref jij weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
Het rooster wíl gewoon niet dat ik 2 uur draai. Ik moet 2 uur en 10 minuten draaien
Inclusief microfoons?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knok en Tail samen draaien lijkt me feest.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan neem ik het op.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Wie weet komt dat binnenkort nog goed ook
Je kunt ook aan mij vragen om de opname te sturen natuurlijkquote:
Stuur je de opname naar mij toe, knok?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt ook aan mij vragen om de opname te sturen natuurlijk
Wanneer Tails en knokkels draaien?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:59 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Stuur je de opname naar mij toe, knok?
Ga nu niet beweren dat het nooit gaat gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer Tails en knokkels draaien?Ja hoor
De Stukgedanste Schoentjes. Van de Feetlickers.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
de rode schoentjes
of kaplaarzen, rubberen kaplaarzen?
Jij had toch van die rode glitterschoentjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Stukgedanste Schoentjes. Van de Feetlickers.
Fetishisten, zeg ik je
Stukgedanstquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had toch van die rode glitterschoentjes?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stukgedanst
sssssst niet verder vertellen
Ja daar ben je nu te laat meequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stukgedanst
sssssst niet verder vertellen
Broederquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja daar ben je nu te laat mee
Knokkelsquote:
Eej Broertje!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bastardquote:
Broertjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Muisjequote:
Ja hoor primaquote:
Mooi zoquote:
quote:
Door eten joh, het is nog niet opquote:
Past ie in je oven?quote:
Ik vind het best, maar dan gaan we richting fust.quote:
want dan gaat ie op de vuurtjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog karbonade in de marinade liggen voor over paar uurtjes.
Jij knaagt ook aardig wat weg op een dag hè.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog karbonade in de marinade liggen voor over paar uurtjes.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Past ie in je oven?![]()
knibbel knabbel knuisje dit dat
In de grillpan met pindasaus.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
want dan gaat ie op de vuurtjes?
Ja, ik moest het rijmschema even compleet maken
pindasaus in de grillpan?quote:
Dat dacht ik ook al. Gaat stinken.quote:
Ik verdeel het.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Jij knaagt ook aardig wat weg op een dag hè.
Piet wordt wausquote:
en Jopen bier hieroquote:
In mijn hoofd en op mijn hoofd.quote:
quote:
quote:
Dreuge worstquote:
quote:
Geen idee, Aux1 is dichtbevolkt momentaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hij hapert wat of ligt dat aan mij?
Dan moet je je volume harder zettenquote:
Het doet niet wat het hoort te doen. Muis is aan het kijken hoe of wat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hij hapert wat of ligt dat aan mij?
100 x niets is nog steeds niets, k!quote:
Muis to the rescuequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Het doet niet wat het hoort te doen. Muis is aan het kijken hoe of wat.
Vakwerk, jongens. Vakwerk!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
Ik gok zomaar he.. dat het aan mijn kant ligt
encoder was aan het resumen..
Nee hoor. Lijkt iets bij de provider te zijn, ik ben aan het kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
Ik gok zomaar he.. dat het aan mijn kant ligt
encoder was aan het resumen..
Het laatste nummer voordat het stil werd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
wat hoorden jullie nog?![]()
Nu niets, dat is wel een gegeven
mjah, ik vond het wel wat wazig. Timed out/bad password.. Well...................... nooooooohooooooooohooooooooooooquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor. Lijkt iets bij de provider te zijn, ik ben aan het kijken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:41 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Het laatste nummer voordat het stil werd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Bliksem is ingeslagen bij Rock am Ring. Meerdere gewonden en optredens zijn uitgesteld.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Bliksem is ingeslagen bij Rock am Ring. Meerdere gewonden en optredens zijn uitgesteld.
Geen idee, knok.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Modjo, of Yolanda Be Cool?
"Zuuuuster! Hij doet het weeeer!"quote:
Yolanda be Coolquote:
Damn...quote:
Ditquote:
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee wie of wat het was en nu eindelijk dankzij knok.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit![]()
Jaren de naam vd artiest kwijt geweest, vond hem nu net terug via Last.FM
Lijkt me een onpraktisch maar wel een goed ideequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:52 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer werdt op een British Airways vlucht op de inflight radio aangekondigd met vrij vertaald het volgende "kijk over een seconde of dertig eens rond je heen, de mensen die rytmisch met hun hoofd zitten te bewegen en bij kijken hebben hoogstwaarschijnlijk ook dit kanaal aanstaan".
Bodyrox! En ik maar knoeien met Bodyrock, Bodyrocks, Body Rockerszquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat het was en nu eindelijk dankzij knok.
Je zou op elke stalen toren een bliksemafleider en goede diepe aardepen kunnen slaan maar tsja kostenplaatje.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een levensgrote faraday cage maken?
Dit nummer werdt op een British Airways vlucht op de inflight radio aangekondigd met vrij vertaald het volgende "kijk over een seconde of dertig eens rond je heen, de mensen die rytmisch met hun hoofd zitten te bewegen en bij kijken hebben hoogstwaarschijnlijk ook dit kanaal aanstaan".
Vliegtuig stort neer.quote:
Sja, dat wel. Maar valt in het niet bij schadeclaims als het écht uit de klauwen loopt denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou op elke stalen toren een bliksemafleider en goede diepe aardepen kunnen slaan maar tsja kostenplaatje.
quote:
quote:
Alleen de gedachte al schokte de server dermate hard dat....... enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Problemen bij de provider. Ik probeer een problem ticket in te schieten maar zelfs dat werkt (nu) niet
de livestream van Rock Am Ring geeft ook al een foutmeldingquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Problemen bij de provider. Ik probeer een problem ticket in te schieten maar zelfs dat werkt (nu) niet
Waarom heb je windows 10 eigenlijk geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nog steeds met W10 aan het vechten, vandaag ineens geen geluid meer, na wat klooien wekt dat weer maar nu de Asio driver in Mixxx niet meer.
Was het na even alweer spuugzat, dat hele Windows.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nog steeds met W10 aan het vechten, vandaag ineens geen geluid meer, na wat klooien werkt dat weer maar nu de Asio driver in Mixxx niet meer.
De server is er weer, ik zie je ook on Air staan, en je bent er weerquote:
Die had ik als dual boot op andere SSD staan, dacht kom laat ik die keer updaten, mijn w7 installatie over de zeik en niet meer werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom heb je windows 10 eigenlijk geïnstalleerd?
met bijpassende liner, de vonken spattttttttten er vanafquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De server is er weer, ik zie je ook on Air staan, en je bent er weer
Windows 10 vreet Windows 7 op.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had ik als dual boot op andere SSD staan, dacht kom laat ik die keer updaten, mijn w7 installatie over de zeik en niet meer werkend te krijgen.
Damn Small Linux.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 10 vreet Windows 7 op.
Dank je, Microsoft
Windows 7![]()
Alhoewel, Ubuntu![]()
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 10 vreet Windows 7 op.
Dank je, Microsoft
Windows 7![]()
Alhoewel, Ubuntu![]()
Sterker nog, ik zat net te praten terwijl mijn mic op de verkeerde ingang stond. Weird welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef BastardMouse het volgende:
Je bent vergeten om je mic open te laten staan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatie
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zat net te praten terwijl mijn mic op de verkeerde ingang stond. Weird wel![]()
Maar daar hadden jullie dus niets aan
Ik begin met mijn laptop echt niet aan W10quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatie
Enjoy the silencequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:07 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Stilte went vrij snel bleek net.
Slaap lekker Broertjequote:
Slaap lekkerquote:
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboemquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Knok, je draait net als Piet erg lekkere tracks.
Midden in ons Zen moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboem
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboem
Ik ga wel mee als technicus op die meetquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Knok, je draait net als Piet erg lekkere tracks.
Ok ok ok.. er komt een Zen momentje aanquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als technicus op die meet
Dat is dé oplossing. Zou leuk zijn als het er echt van kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als technicus op die meet
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog?
en stilte , toch weer niet en toch wel.
Hier loopt alles zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.
Stille meneer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok ok ok.. er komt een Zen momentje aan
De spullen voor dikke tuin dancehall heb ik zo staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:14 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat is dé oplossing. Zou leuk zijn als het er echt van kwam.
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.
Hoe kan een muis een kip worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.
Ik zou het niet durvenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.
Monsantoquote:
Alles wegsnoeien tot het op een muis begint te lijken.quote:
Andersom sukkel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:18 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Alles wegsnoeien tot het op een muis begint te lijken.
quote:
Whehehequote:
quote:
Schopje BNWquote:
quote:
U vraagt....quote:
AAAAAARGHHHHHHquote:
Een halve.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een halve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music was my first love and Mouse will be my last.
* knokkels queued alvast 2 conspiracy minded nummers voor de verdwaalde BNW'ersquote:
Ik heb een duitser gezien die niet in zijn bureaustoel paste. Jij kon daar een keer of 5, 6 inquote:
Snel nog wat hoedjes vouwen!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels queued alvast 2 conspiracy minded nummers voor de verdwaalde BNW'ers
There is no topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
BNW in rep en roer nu.
"Wat deed dat topic hier?" "Wie zit daar achter?" "Heet knokkels écht Bilderberg van achteren?"
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
BNW in rep en roer nu.
"Wat deed dat topic hier?" "Wie zit daar achter?" "Heet knokkels écht Bilderberg van achteren?"
Alleen het feit dat er zomaar gepost werd is al enorm verdacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
BNW in rep en roer nu.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
There is no topic.
Topics do not melt steel beams.
The topic was a lie.
Ik krijg hem niet harder door de streamquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:26 schreef BastardMouse het volgende:
Dit moet eigenlijk snoeihard, inclusief subwoofer.
Beetje persen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet harder door de stream
quote:
U vroeg?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:26 schreef BastardMouse het volgende:
Dit moet eigenlijk snoeihard, inclusief subwoofer.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goeie maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagavond muziek.
Hoe is Muis' stereo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:32 schreef BastardMouse het volgende:
Klinkt nog een stukje aangenamer met wat laag erbij.
Ik snurk mono hoorquote:
Weinig aan te verbeteren, alleen aan de opstelling.quote:
Ow ja, bank moet eruit, piano ook, ik mag voorlopig nog blijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:35 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Weinig aan te verbeteren, alleen aan de opstelling.
Wat vindt Moira daarvan?quote:
Als je maar in de keuken blijft voorzie ik geen problemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, bank moet eruit, piano ook, ik mag voorlopig nog blijven
Waarom las ik een r te weinig?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:37 schreef knokkels het volgende:
Hoe krijg je zo snel mogelijk de prik uit je cola?
Je laat hem vallen. Per ongeluk. Dan open je hem.
veeg veeg
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:37 schreef knokkels het volgende:
Hoe krijg je zo snel mogelijk de prik uit je cola?
Je laat hem vallen. Per ongeluk. Dan open je hem.
veeg veeg
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als je maar in de keuken blijft voorzie ik geen problemen.
quote:
Klinkt alsof het tijd is voor Bloodhound gangquote:
Fi'e Wate' Bu'n?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt alsof het tijd is voor Bloodhound gang
Ballad of Chasey Lanequote:
Gelukkig popende ik hem niet helemaal ineensquote:
Daar zit ook geen r in.quote:
daar staat geen cola hoorquote:
Die staat hier inderdaadquote:
En niet aan laten branden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die staat hier inderdaad![]()
Oh, en nog bedankt voor de hamburgers
Het is voor mij net kaas: iedere dag weer verassend lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke dag? Mwah daar heb ik teveel verschillende smaken voor.
Rooms katholiek?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De karbonade gaat er zo aan geloven
Die ga je laten aanbranden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De karbonade gaat er zo aan geloven
Ik zou dat niet durvenquote:
Ben je niet gewoon gevallen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, ik begin een kater te krijgen terwijl ik nog aan het drinken ben
Alleen donkerbruine randjes van de ribbels in de grillpan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ga je laten aanbranden?
Hoef je ook geen pindasaus te maken
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen donkerbruine randjes van de ribbels in de grillpan.
Nee, zit nog steeds in mijn stoel.quote:
Of dénk je dat, en is de realiteit anders?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intussen, in Jimmy Pop's hoofd: "Maaaaaaaaaaaybe I shouldn't have pushed her too hard..."
Goede vraag welquote:
Snap niet hoe je een kater kan krijgen tijdens het drinken.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was Eggs die onder zijn draaitafel weer wakker werd.
*tring*quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Snap niet hoe je een kater kan krijgen tijdens het drinken.
Oh ja, die vond het te lang duren voor de trip toesloeg en nam nog wat extra.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was Eggs die onder zijn draaitafel weer wakker werd.
Dan heb ik er alvast 2 nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
*tring*
Deurbel gaat, en de buurvrouw staat voor de deur met een....... kattenmand waar geërgerde miauwen uitkomt.
"Hier buurman. Kadootje"
En zo krijg je een kater terwijl je aan het drinken bent.
Zolang we morgenochtend ook maar met 2 katers wakker worden is er niets aan de handquote:
me googlet overdoven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zet de muziek harder om de posts te overdoven
owwwwwwww waarom niet hequote:
Had je ook maar liever moeten zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:58 schreef knokkels het volgende:
ware het niet dat het rooster me nu niet lief vindt
je zou me hier moeten horen zeg... allemaal van die vreemde tonen uit mijn mondquote:
Al geregeld zie ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:58 schreef knokkels het volgende:
ware het niet dat het rooster me nu niet lief vindt
Ik ben altoos haske liefquote:
Yep, sorry, it was mequote:
indeedeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |