quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Knok, je draait net als Piet erg lekkere tracks.
Midden in ons Zen moment.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboem
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboem
Ik ga wel mee als technicus op die meetquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:10 schreef BastardMouse het volgende:
Knok, je draait net als Piet erg lekkere tracks.
Ok ok ok.. er komt een Zen momentje aanquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als technicus op die meet
Dat is dé oplossing. Zou leuk zijn als het er echt van kwam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als technicus op die meet
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nog?
en stilte , toch weer niet en toch wel.
Hier loopt alles zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.
Stille meneer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok ok ok.. er komt een Zen momentje aan
De spullen voor dikke tuin dancehall heb ik zo staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:14 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat is dé oplossing. Zou leuk zijn als het er echt van kwam.
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik direct in de stress, maar de stilte kwam nu echt niet door de server hoor. Die zoemt nog.
Hoe kan een muis een kip worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.
Ik zou het niet durvenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doet knokkels expres. Af en toe even alles stil, zodat jij een stresskip wordt.
Monsantoquote:
Alles wegsnoeien tot het op een muis begint te lijken.quote:
Andersom sukkel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:18 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Alles wegsnoeien tot het op een muis begint te lijken.
quote:
Whehehequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |