de livestream van Rock Am Ring geeft ook al een foutmeldingquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Problemen bij de provider. Ik probeer een problem ticket in te schieten maar zelfs dat werkt (nu) niet
Waarom heb je windows 10 eigenlijk geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nog steeds met W10 aan het vechten, vandaag ineens geen geluid meer, na wat klooien wekt dat weer maar nu de Asio driver in Mixxx niet meer.
Was het na even alweer spuugzat, dat hele Windows.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nog steeds met W10 aan het vechten, vandaag ineens geen geluid meer, na wat klooien werkt dat weer maar nu de Asio driver in Mixxx niet meer.
De server is er weer, ik zie je ook on Air staan, en je bent er weerquote:
Die had ik als dual boot op andere SSD staan, dacht kom laat ik die keer updaten, mijn w7 installatie over de zeik en niet meer werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom heb je windows 10 eigenlijk geïnstalleerd?
met bijpassende liner, de vonken spattttttttten er vanafquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De server is er weer, ik zie je ook on Air staan, en je bent er weer
Windows 10 vreet Windows 7 op.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had ik als dual boot op andere SSD staan, dacht kom laat ik die keer updaten, mijn w7 installatie over de zeik en niet meer werkend te krijgen.
Damn Small Linux.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 10 vreet Windows 7 op.
Dank je, Microsoft
Windows 7![]()
Alhoewel, Ubuntu![]()
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatiequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 10 vreet Windows 7 op.
Dank je, Microsoft
Windows 7![]()
Alhoewel, Ubuntu![]()
Sterker nog, ik zat net te praten terwijl mijn mic op de verkeerde ingang stond. Weird welquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef BastardMouse het volgende:
Je bent vergeten om je mic open te laten staan.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatie
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zat net te praten terwijl mijn mic op de verkeerde ingang stond. Weird wel![]()
Maar daar hadden jullie dus niets aan
Ik begin met mijn laptop echt niet aan W10quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak ze binnenkort wel weer terug met verse W7 installatie
Enjoy the silencequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:07 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Stilte went vrij snel bleek net.
Slaap lekker Broertjequote:
Slaap lekkerquote:
Zit je net lekker van de stilte te genieten, krijg je die irritante knokkels weer met zijn boemboemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |