SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zo'n lul zijn soms.
Vriendin op FB: "I would have never expected that we would have the cinema all to ourselves!"
spijkerbroek: "Have you considered deodorant?"
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?quote:
Ja. Reggae is dan niet zo handig, dat komt erna altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?
Baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Handig in een kroeg ook. Hoef je geen muziek te draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zichquote:
Dat vind ik ook bestquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zich
Ook heul best.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik rekenen om goed uit te komen met laatste nummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
... en opent met blowing in the wind?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schudt aan zijn database connectie en blaast wat stof weg
Dat horen wij pas straks hè of het werktquote:
Ik heb *nog* geen ideequote:
Dat zijn vaak de beste shows.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
White Stripes - I just don't know what to do with myselfquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
Scratch that. Het is goedgekomenquote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ PP- Vrijdagavond Party.
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Freakin' Hell! It's Friday Eeeeeeeev'ning!
Vreselijk, dat tref jij weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
Het rooster wíl gewoon niet dat ik 2 uur draai. Ik moet 2 uur en 10 minuten draaien
Inclusief microfoons?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knok en Tail samen draaien lijkt me feest.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan neem ik het op.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Wie weet komt dat binnenkort nog goed ook
Je kunt ook aan mij vragen om de opname te sturen natuurlijkquote:
Stuur je de opname naar mij toe, knok?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt ook aan mij vragen om de opname te sturen natuurlijk
Wanneer Tails en knokkels draaien?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:59 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Stuur je de opname naar mij toe, knok?
Ga nu niet beweren dat het nooit gaat gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer Tails en knokkels draaien?Ja hoor
De Stukgedanste Schoentjes. Van de Feetlickers.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
de rode schoentjes
of kaplaarzen, rubberen kaplaarzen?
Jij had toch van die rode glitterschoentjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Stukgedanste Schoentjes. Van de Feetlickers.
Fetishisten, zeg ik je
Stukgedanstquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had toch van die rode glitterschoentjes?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stukgedanst
sssssst niet verder vertellen
Ja daar ben je nu te laat meequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stukgedanst
sssssst niet verder vertellen
Broederquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja daar ben je nu te laat mee
Knokkelsquote:
Eej Broertje!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bastardquote:
Broertjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Muisjequote:
Ja hoor primaquote:
Mooi zoquote:
quote:
Door eten joh, het is nog niet opquote:
Past ie in je oven?quote:
Ik vind het best, maar dan gaan we richting fust.quote:
want dan gaat ie op de vuurtjes?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog karbonade in de marinade liggen voor over paar uurtjes.
Jij knaagt ook aardig wat weg op een dag hè.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog karbonade in de marinade liggen voor over paar uurtjes.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Past ie in je oven?![]()
knibbel knabbel knuisje dit dat
In de grillpan met pindasaus.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
want dan gaat ie op de vuurtjes?
Ja, ik moest het rijmschema even compleet maken
pindasaus in de grillpan?quote:
Dat dacht ik ook al. Gaat stinken.quote:
Ik verdeel het.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Jij knaagt ook aardig wat weg op een dag hè.
Piet wordt wausquote:
en Jopen bier hieroquote:
In mijn hoofd en op mijn hoofd.quote:
quote:
quote:
Dreuge worstquote:
quote:
Geen idee, Aux1 is dichtbevolkt momentaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hij hapert wat of ligt dat aan mij?
Dan moet je je volume harder zettenquote:
Het doet niet wat het hoort te doen. Muis is aan het kijken hoe of wat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hij hapert wat of ligt dat aan mij?
100 x niets is nog steeds niets, k!quote:
Muis to the rescuequote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Het doet niet wat het hoort te doen. Muis is aan het kijken hoe of wat.
Vakwerk, jongens. Vakwerk!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef knokkels het volgende:
Ik gok zomaar he.. dat het aan mijn kant ligt
encoder was aan het resumen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |