SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:19 schreef Rabieluh het volgende:
Een mooie cloud crawler voor wie geen bliksem heeft gezien van de week.
nouwwww, da week ook nie. Lijkt er toch overheen te gaanquote:
Zo... RIP Boxmeer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:26 schreef DemonRage het volgende:
Die schaduw van dat ding op de Satelliet-animatie:
http://wolken.buienradar.nl/nl
Die mist hangt hier al de hele dagquote:
Nou ja ik woon een paar kilometer van Leiden, hier was het nog niet.quote:
Ik ook. Vast de andere kant.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ik woon een paar kilometer van Leiden, hier was het nog niet.
Een beetje als dat hypespel dat je als klein balletje begint en steeds groter kan worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of die grote bui bij Boxmeer letterlijk dat kleintje weghapt.
En een mooie cell-split ten oosten van Zuid-Limburg.
Hap!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En een mooie cell-split ten oosten van Zuid-Limburg.
Dat ding lijkt op een splijtende supercel en het rechter gedeelte heeft nu best veel ontladingen. Gennep krijgt de volle laag.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:00 schreef Drugshond het volgende:
Activiteit loopt eruit... Boxmeer heeft weer feest. Zal daar wel weer met bakken uit de lucht vallen.
twitter:SevereweatherNL twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 20:59:18IVM Voorgeschiedenis, Flood Watch tot 22:00 vanavond voor lijn #Boxmeer tot #DenBosch Live: https://t.co/J8z7gtmDd2 https://t.co/M3beMDOFcA reageer retweet
Denk dat het een rightmover is die naar Nijmegen afdraait. Op lightningmaps zie ik iig de bliksemontladingen meer die kant op gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Raar ding.... lijkt alweer te blijven hangen vlak bij of voor boxmeer.
De weergoden trollen graag festivals, net als Pukkelpop 2011 en Pinkpop 2014.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:40 schreef aloa het volgende:
Festival in Duitsland getroffen door bliksem...
Groesbeek ligt bovenop een heuvel, hoe kan dat nou weerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:25 schreef Fred0w het volgende:
In Groesbeek komen ondertussen de putdeksels omhoog:
[ afbeelding ]
Knettert/regent nog steeds lekker hier in Geleen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zuid Limburg kreeg zojuist een flink pak regen
De eerste is die bij Boxmeer. En de tweede is de splitter bij Roermondquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En een mooie cell-split ten oosten van Zuid Midden-Limburg.
NW Nederland zit goed de afgelopen dagen. Gisteren ook heerlijk weer een compleet droog.quote:
Bizar het verschil tussen Groningen en Zeeland deze week.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:37 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier (Zeeland) geen mist, wel hartstikke grijs.
Je zou bijna denken dat het september is.
Enschede nu warm en zonnig. Eerste buitenonbijt van het jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:37 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier (Zeeland) geen mist, wel hartstikke grijs.
Je zou bijna denken dat het september is.
Nu pas de eerste?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Enschede nu warm en zonnig. Eerste buitenonbijt van het jaar.
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Strakblauw, warmte, zelfs zon... ben ik in mijn slaap naar het oosten gereden ofzo?
Puike dag om van Breda naar Groningen te reizenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
het is in Groningen 10 gr warmer dan ZLimburg
Leiden ook, en daar is vandaag spontaan een eind aan gekomen. Er is nog hoop.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Kun je precies zien waar het nog bewolkt is. Zeeland is al de hele week grijs
Binnen het uur verwacht ik wel zon in Zeeland, de bewolking lost langzaamaan op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Kun je precies zien waar het nog bewolkt is. Zeeland is al de hele week grijs
Je hoeft niet zo ver. Breda - Arnhem is denk ik ook al goed genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Puike dag om van Breda naar Groningen te reizen
Randje level 1... zal vast niks zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:33 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog mogelijk..
en heel zuid nl(incl ZH) heeft code geel
dus zal mij benieuwen. tis toch al aanzienlijk warmer
die wolken boven noord duitsland ontstaan uit het nietsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer wat anders dan onweer.
da's wat k al zei om 12:59quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die wolken boven noord duitsland ontstaan uit het niets
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
da's wat k al zei om 12:59![]()
als dat echt allemaal ontploft
ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |