Ja helemaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je voelt je dan vast wel hier thuis Luna
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:50 schreef luckass het volgende:
[..]
He Houtenbeen kijk eens dom.
Ja ho maar
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef VacaLoca het volgende:
Gaat nu echt fout idd, deze set verliest ze alsnog en dan kansloos in tweede..
Alleen omdat ze slordig is met breakpoint en setpoint benutten
schitterende oneliner weerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, als je zelf de set niet gewoon pakt blijft Serena gaan en dan krijg je dit
Ja.quote:
Op z'n Nadals.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef DeeBee het volgende:
De break die je wist dat ging komen.
Balletje wat van de lijn springt, netballetje, toe maar.
Gerapporteerd. Spanjaarden.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wint fcking Muguruza dit toernooi. WIJ ZIJN SPANJAARDEN WIJ ZIJN DE BESTE
Mugu gun ik na Kiki het meest jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wint fcking Muguruza dit toernooi. WIJ ZIJN SPANJAARDEN WIJ ZIJN DE BESTE
Ja want je pakt een set ook gewoon even tegen Serena.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, als je zelf de set niet gewoon pakt blijft Serena gaan en dan krijg je dit
Ja, niet eens veel fouten van Kiki, maar dat waren gewoon 2 ontzettende lucky punten in een game, zonde.quote:
oei, madquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Spanjaarden.
Kam aan, Kiki!
Laat het gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja want je pakt een set ook gewoon even tegen Serena.
Godver hé, sporttopics op fok zijn toch wel de meest sneue sportbeleving ooit tegenwoordig.
Dan heb je een racket nodig die 3x zo groot is. Viesdikke reet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef TennispeRFect het volgende:
Neuk Serena in dr kont met je racket KIKI !!
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Godver hé, sporttopics op fok zijn toch wel de meest sneue sportbeleving ooit tegenwoordig.
Kansen genoeg gehad. Ze kon deze set zo even pakken jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik had ongelijk.quote:
TDF wordt ook weer genieten wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is meer dat je echt elke keer verschrikkelijke open deuren intrapt, dat maakt het niet zo leuk om jouw posts te lezen. Natuurlijk is Williams hier de favoriet, Bertens heeft haar kansen gehad. Je kan het wel haar verwijten dat ze de breekpunten niet pakt maar ja ze kan nou eenmaal niet beter op dit momentquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij had het net alweer over ''trol'' maar je ziet nu dat ik gewoon gelijk had
Die staat genoteerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Bertens wint neem ik een maand lang een Bertens UI
Ajax UI dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, ooit was het wel leuk meelezen en posten tijdens sportwedstrijden op tv. Tegenwoordig kijk ik hier vaak niet eens meer omdat het alleen maar dom geleuter is. Toch jammer.quote:
Ik mis alleen dat dreigement. Is ze daar toen voor gedisklaficeerd, nee hè?quote:
Ja, daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is meer dat je echt elke keer verschrikkelijke open deuren intrapt, dat maakt het niet zo leuk om jouw posts te lezen. Natuurlijk is Williams hier de favoriet, Bertens heeft haar kansen gehad. Je kan het wel haar verwijten dat ze de breekpunten niet pakt maar ja ze kan nou eenmaal niet beter op dit moment
Nu je het zegt... En die eerste set eindigde met een gelukkige bal op SP Serena en een weggesmeten racket van Kikiquote:
Tijdens de OS in topics van kleinere sporten posten, das altijd leukquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Achja, ooit was het wel leuk meelezen en posten tijdens sportwedstrijden op tv. Tegenwoordig kijk ik hier vaak niet eens meer omdat het alleen maar dom geleuter is. Toch jammer.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef tjaptjoep het volgende:
Kiki zo slecht, jezus. Ze heeft gewoon geluk dit toernooi. Over 6 maanden staat ze weer 100+ in de rankings.
als kiki wil winnen moet er geen netballetjes de kant van serena opvallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:57 schreef VacaLoca het volgende:
Echt hoor, de kans op overwinning heeft ze twee keer laten liggen, nu is het Serena dr match. Zou verbaasd zijn als dit nog goedkomt nu
Als Muguruza niet wint neem ik een maand lang een Muguruza UI.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kelderman is nog in staat om 10 meter voor de finish voor de vierde keer in die etappe op zijn muil te gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Kelderman een etappe wint in de Tour dan neem ik 1 maand Kiki UI
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Bertens wint neem ik een maand lang een Bertens UI neem ik een Bryan Smeets kapsel
Yep, wat dat betreft kan een sport waar geen Nederlander in meedoet nog wel een verademing zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens de OS in topics van kleinere sporten posten, das altijd leuk
Straks lekker genieten van het EKquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep, wat dat betreft kan een sport waar geen Nederlander in meedoet nog wel een verademing zijn.
Tot drie weken geleden was dat elke sportquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep, wat dat betreft kan een sport waar geen Nederlander in meedoet nog wel een verademing zijn.
Kijk in dat geval gezellig mee naar het EK straksquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik vind haar kijken met een airquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Williams idioot te doen zeg. Lijkt wel een kind.
Zijn we al bijna van onze Max-bets af eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ze moet ze wel slaan. Maar ze slaat toch vrij matige dropshots vind ik persoonlijk voor een topper...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst roept iedereen dat ze dat moet doen en dan doet ze dat is het weer niet goed!
Ja, vreselijk mens. Klein beetje een vrouwelijke Djokovic.quote:
nog anderhalve week gok ik zoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Zijn we al bijna van onze Max-bets af eigenlijk?
1 tegen 1, de bal is rond en we spelen op gravelquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:00 schreef tralalala het volgende:
Ik heb zoveel verstand van tennis dat ik geen idee heb hoe de tiebreak werkt.
Tot en met 7 met een verschil van minimaal 2.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:00 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tot en met 7 met een verschil van minimaal 2.
Flikker op, wij zijn voor Stosur!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:01 schreef tjaptjoep het volgende:
Serena verdient deze set gewoon!
USA! USA! USA!
[ afbeelding ]
hetzelfde als met darts om een te bepalen wie de winnaar is van een setquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:00 schreef tralalala het volgende:
Trump4presidentquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:01 schreef tjaptjoep het volgende:
USA! USA! USA!
[ afbeelding ]
Ben je 12 of zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:01 schreef tjaptjoep het volgende:
USA! USA! USA!
[ afbeelding ]
Overacting is ook een skill.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:04 schreef DeLuna het volgende:
Als naar de loopjes van beide dames kijkt zou je zeggen dat Williams de blessure heeft
Heeft ze ook, in haar bovenbeen, volgens Bartoli, schreef eerder vandaag iemand hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:04 schreef DeLuna het volgende:
Als naar de loopjes van beide dames kijkt zou je zeggen dat Williams de blessure heeft
Serena is ook niet fit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Als je je zo aanstelt verdien je niet te winnen. Kut Serena.
Owh. Vandaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft ze ook, in haar bovenbeen, volgens Bartoli, schreef eerder vandaag iemand hier.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het knap wat Kik doet hoor, je zag toch echt dat ze pijn had net
Dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het knap wat Kik doet hoor, je zag toch echt dat ze pijn had net
Same here!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet kijken want op het werk, maar zelfs alleen het lezen hier is al een emotionele rollercoaster
Probeer deze, heb je Jantje Roelfs ook niet:quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:07 schreef JanCees het volgende:
Die tering stream van NOS loopt achter
kkkkkk
Dat dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet kijken want op het werk, maar zelfs alleen het lezen hier is al een emotionele rollercoaster
Zet uit!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:09 schreef Onnoman het volgende:
vaak als ik de tv aanzet gaat het mis..
dus sorry jongens
hou je nog van me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |