Als je de andere artikelen hebt gelezen dan weet je dat de 'hate speach' veel verder gaat dan alleen de sociale media in de gaten houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Gewoon geen gebruik meer van maken als deze -commerciële- bedrijven en hun diensten je niet aanstaan. Iedereen blij
Niet waar. Tenzij de samenzweringstheorie "hate speech" bevat, maar je mag nog steeds koekwause samenzweringstheorien spuien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
Het bespreken van samenzwerings- theorieën bv zal ook verboden worden onder deze nieuwe wet( dus word het ook meteen het einde van BNW)
Dat zei hij niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
Je kan geen beperkingen opleggen op de vrijheid van meningsuiting . Het maakt niet uit hoe walgelijk, onsmakelijk of kwetsend je mening ook is, dat recht heb je nu eenmaal!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet waar. Tenzij de samenzweringstheorie "hate speech" bevat, maar je mag nog steeds koekwause samenzweringstheorien spuien.
Je mag straks zeggen dat een globale elite de wereld regeert.
Je mag niet zeggen dat het "die vieze <insert bevolkingsgroep>" zijn.
Je mag straks zeggen dat we in actie moeten komen.
Je mag niet zeggen dat we gewelddadig moeten worden!
Je mag straks nog steeds zeggen dat de samenleving achteruit gaat.
Je mag alleen niet zeggen dat het de schuld is van "die vieze <insert geaardheid hier>"
Ook overdrijven wordt nog steeds niet strafbaar!

Natuurlijk kan dat wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:53 schreef Ali_boo het volgende:
Je kan geen beperkingen opleggen op de vrijheid van meningsuiting . Het maakt niet uit hoe walgelijk, onsmakelijk of kwetsend je mening ook is, dat recht heb je nu eenmaal!
Ik ben niet zo van glijdende schaal argumenten.quote:Het maakt niet uit hoe nobel het op papier klinkt . Niemand is vrij van kritiek ook niet wanneer ze bepaalde 'haat' over zich heen krijgen . Zodra je X groep beschermt van kritiek door je wetgevingen daar op aan te passen dan zou je ook een uitzonderingen kunnen maken voor groep Y, X en Z. En voor je het weet is er niets meer over van de vrijheid van meningsuiting
Ik vind het niet zo zwart wit hoor.quote:Of alles is ok of NIETS is ok. Zelden is een zaak zo zwart en wit maar in dit geval wel dus
Ik ben geen jurist, dus dat hoef ik gelukkig niet te weten, mits ik mij op het randje ga begeven, want je wordt als goed burger wel geacht om de wet te kennen.quote:In de vb die je noemt neem ik aan dat je doelt op deze artikel:
b)
"Group libel" means: defamatory comments made in public and aimed a gainst a group as defined in paragraph
(a)
–
or members
thereof
–
with a view to inciting to violence, slandering
the group,
holding it to ridicule or subjecting it to false charges.
Explanatory Note
s
:
This definition covers"blood libels" and anti-Semitic slurs, as well as allegations that
, e.g.,
"
gypsies are thieves" or
"Moslems are terrorists".
(ii)
It must be understood that the "group libel" may appear to be
aimed at members of the group in a different time (another
historical era) or place (beyond the borders of the State)
Lets play a game!
Welke van de volgende uitspraken valt onder de nieuwe hate speach
- Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit
- Aziaten hebben een bovengemiddeld IQ en over het algemeen zwart stijl haar
- De illuminaties runnen de wereld
- De joden zijn gek op geld
- De koran is een boek dat haat predikt
- Dondere mensen hebben een grote , platte neus en dikke lippen
- Blanken kunnen niet dansen
- Je doet aangifte bij de politie omdat je beroofd bent door een migrant
- Je moet niets hebben van de lgbt cummunity maar je respecteert hun vrije wil . Als ze behoefte hebben om hun leven op de manier te leven dan gun je ze dat ook
- Je bent tegen het feminisme maar als een vrouw wil werken dan moet ze die vrijheid hebben
WTF ...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Maar het gaat veel veder dan alleen de sociale media in de gaten houden
Europe To Send Conspiracy Theorists To ‘Reeducation Camps’
[ afbeelding ]
Citizens in Europe who break new “hate speech” rules on the internet, including those who spread conspiracy theories online, will be forced to attend ‘reeducation camps’.
http://www.europarl.europ(...)ework_statute_en.pdf
According to section 7 of the European Framework National Statute For The Promotion Of Tolerance:
Juveniles convicted of committing crimes listed in paragraph (a) will be required to undergo a rehabilitation programme designed to instill in them a culture of tolerance.
[...]
Ik vind sommige dingen die hier gepost worden ook best schandalig.quote:
Tja in BNW is de realiteit vaak 180 graden anders dan het main stream wereldbeeld . Elke nieuwwsuitzending of officiele verklaring die word uitgezonden als werkelijkheid moet je ook maar eerst geloven . Een leugen is nog steeds een leugen als je het echt kan doen laten lijken .quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen die hier gepost worden ook best schandalig.
uitlatingen over andere mensen die betrokken zijn bij een of andere vermeende hoax, terwijl je DAT NIET 110% zeker weet!
In dat geval moet je er maar doorheen kijken naar het grotere plaatje nietwaar!
Artsen joden zogenaamde crisis acteurs en ga nog maar even door het lijstje is lang erg lang!
Nou komt het eens van de andere kant en dan vind je het zelf schandalig?
[ afbeelding ]
Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja in BNW is de realiteit vaak 180 graden anders dan het main stream wereldbeeld . Elke nieuwwsuitzending of officiele verklaring die word uitgezonden als werkelijkheid moet je ook maar eerst geloven . Een leugen is nog steeds een leugen als je het echt kan doen laten lijken .
De mensheid word wakker en neemt niks meer zomaar aan voor waar en ziet dat het allemaal 1 grote poppenkast is .
De keizer had geen kleren aan , je staat vrij nog wel in die poppenkast en leugens te geloven . Verwacht alleen niet van je medemens dat iedereen dat steunt of voor je gaat bevestigen .
[ afbeelding ]
7 gulden vijftigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Wat vind je lollig aan om mensen aan te geven, welke voldoening trek je daar uit? Nooit zo begrepen van mensen die zich goed voelen in het verraden van anderen.
Gelezen wat Obama zegt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op naar de totalitaire staat, eigenlijk zitten we daar al in met onze nep democratie. De dunkpolitie komt eraan, geholpen door brave burgers die andersdenkenden gaan aangeven. 1984 Alleen wat jaren later.
Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
het verdedigen van volstrekt corrupt systeem is zo kansloos.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie jou, Tingo, Lambiekje,Summers en andere hoax!-roepers anders nog elke dag posten hoor, terwijl ik een heleboel andere users die het tegenovergestelde denken heb zien vertrekken. Jammer, want je kunt niet éénzijdig een discussie voeren.
Yup, de grootste roepers hier over hoe afschuwelijk WW2 niet was waren de eersten die met deze movement zouden zijn meegelopen. Blijkt maar weer.quote:
Yup heb ik gelezen. Gaat allemaal volgens de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gelezen wat Obama zegt?
http://theeconomiccollaps(...)pared-for-a-disaster
En jawel een fema app.
Het komt voort uit geloven in main stream propaganda en trappen in verdeeldheid en haat die word gezaaid . Angst voor andersdenkenden en willen dat die opgesloten moeten worden is laag , het pvv denk en reactievermogen maar dan in een ander onderwerp .quote:Op zaterdag 4 juni 2016 07:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.
Tja en wei dan kaatst in dit geval kan ook een bal verwachten, jij vind en CAD vinden de opmerking laag, ik totaal niet.
Reden zie hier boven!
Plus het gaat niet gebeuren!
Als iets niet zal gaan gebeuren, dan is het ook niet laag om te zeggen!
Als mijn buurman een berichtje stuurt op facebook " morgen ga ik de supermarkt in rennen en ik knal iedereen kapot " dan snap ik wel degelijk dat hij uit zijn bed gelicht word.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Het komt voort uit geloven in main stream propaganda en trappen in verdeeldheid en haat die word gezaaid . Angst voor andersdenkenden en willen dat die opgesloten moeten worden is laag , het pvv denk en reactievermogen maar dan in een ander onderwerp .
Niks geleerd van de geschiedenis , in 2016 nog net zo hard trappen in oude kunstjes en er overtuigt van zijn dat je eigen wereldbeeld je wel het recht geeft mensenrechten te schenden met behulp van geweld .
En er dan ook nog van uitgaan dat alleen de ander er last van zou krijgen met het " verkeerde wereldbeeld " als men mensenrechten beknopt en afpakt .
Slaap maar verder hoor alleen je buurman word dan opgepakt
Niet echt nieuws, in Nederland werd jaren geleden door de overheid al aangeraden om een rampenkit in huis te halen.quote:
Handig!quote:En jawel een fema app.
Je slaat de plank weer finaal mis. Dat is totaal iets anders dan iemand aangeven omdat de mening van betreffende perso(o)nen je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als mijn buurman een berichtje stuurt op facebook " morgen ga ik de supermarkt in rennen en ik knal iedereen kapot " dan snap ik wel degelijk dat hij uit zijn bed gelicht word.
Mja als jij dat soort dingen op je Facebook wil zetten, prima!
Dat is ook geen reden om iemand aan te houden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer finaal mis. Dat is totaal iets anders dan iemand aangeven omdat de mening van betreffende perso(o)nen je niet aanstaat.
Leuke van mainstream is dat je met pek en veren wordt afgeserveerd als je die als bron gebruikt in een discussie op BNW, tenzij mainstream een BNW-onderwerp bevestigd. Dan opeens is dat onderwerp dus waar, want mainstream bericht er over!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 07:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.
Niet haatdragend? maar je keurt Homo's wel af!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer finaal mis. Dat is totaal iets anders dan iemand aangeven omdat de mening van betreffende perso(o)nen je niet aanstaat.
Ik ben niet haatdragend dus fijne zaterdag iedereen, geniet van het mooie weer voor zolang het duurt
Dat is weer een dooddoener, een bepaalde agenda (LGTB-agenda) bekritiseren is iets anders dan homo's afkeuren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet haatdragend? maar je keurt Homo's wel af!
Maar verder sla je de plank totaal mis uit mijn uitleg!
Soms. Op BNW doorgaans niet. De (verzonnen) agenda's worden voornamelijk gebruikt om niet zelf te hoeven toe lichten waarom ze homo's eng vinden. Het is een makkelijk schild om je achter te verstoppen, meer niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is weer een dooddoener, een bepaalde agenda (LGTB-agenda) bekritiseren is iets anders dan homo's afkeuren.
Dat is inderdaad een tactiek die nogal eens gebruikt wordt , waar ik het niet mee eens ben , ben zelf van mening dat MSM een goed uitgangspunt is waar je wat mee kan ,ook in BNWquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuke van mainstream is dat je met pek en veren wordt afgeserveerd als je die als bron gebruikt in een discussie op BNW, tenzij mainstream een BNW-onderwerp bevestigd. Dan opeens is dat onderwerp dus waar, want mainstream bericht er over!!!
Yup doe ik ook om bij te houden welke leugens er verspreid worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tactiek die nogal eens gebruikt wordt , waar ik het niet mee eens ben , ben zelf van mening dat MSM een goed uitgangspunt is waar je wat mee kan ,ook in BNW
Doe ik ook. Je hoeft geen 'conspiracy' vids te kijken - de leugenaars duidelijk in de MSM beelden te zien zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup doe ik ook om bij te houden welke leugens er verspreid worden.
Ik heb nergens beweerd dat ik homo's haat (!) dat wordt er snel van gemaakt zodra je de agenda achter de LGBTQP-etc-beweging aankaart. Ik haat helemaal niemand en niks behalve kakkerlakken en muggen. Zelfde aanpak trouwens zodra iemand het over Zionisten gaat hebben de antisemietkaart getrokken wordt. Zo doorzichtig allemaal
Als sommige users hier algemene info posten krijgen ze ook hostiel en/of snerende reacties van de MSM kliek leden. Dan is er ook de stomme persoonlijke vragen natuurlijk, om 'n beetje interessant te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is BNW dus het lijkt me logisch dat zulke zaken worden besproken, het heeft niets te maken met het beschimpen van eventuele slachtoffers want voor een aantal users steken de zaken anders in elkaar dan de media ons wil laten geloven. Omdat die mening je niet aanstaat is het te verdedigen dat iemand als eerste roept mocht die mogelijkheid er zijn ga ik ze aangeven?
Jukkie, niemand heeft het op verraders of je moet er zelf ene zijn. Ik vraag me af waar dit forum voor bedoeld is als je die wanpraktijken niet mag aankaarten? Maar wees blij, vanwege al dit soort gasten die hier elke dag rondhangen vermijden een hoop complotters het forum.
Of de zionistenkaart trekken om de jodenhaat die er achter zit te verstoppen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup doe ik ook om bij te houden welke leugens er verspreid worden.
Ik heb nergens beweerd dat ik homo's haat (!) dat wordt er snel van gemaakt zodra je de agenda achter de LGBTQP-etc-beweging aankaart. Ik haat helemaal niemand en niks behalve kakkerlakken en muggen. Zelfde aanpak trouwens zodra iemand het over Zionisten gaat hebben de antisemietkaart getrokken wordt. Zo doorzichtig allemaal
Natuurlijk maak jij dat ervan, de weg van de minste weerstand bovendien weer de bekende kaart die getrokken word. Maar daar heeft het niks mee te maken. Althans voor mij niet, ik heb geen hekel aan Joden, Moslims of wie dan ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of de zionistenkaart trekken om de jodenhaat die er achter zit te verstoppen.
Godsamme, werkelijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
We kunnen ons beter druk maken over de moslimhaat die hebben het harder te verduren momenteel dan de Joden. Ik vind het verbazend dat deze gemeenschap zich nog zo rustig houdt met wat ze allemaal over zich heen krijgen.
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden en niet op komen draven in mediashows om mee te heulen met de beul om zo hun leugens te verdedigen. Ik vind het knap dat ze zich rustig houden. Niets mis met die lui. Inshallahquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godsamme, werkelijk?
Ja, de moslim gemeenschap houd zich erg rustig. Na al die aanslagen uit hun naam, hoor je er niets van, verschijnen 'vertegenwoordigers' niet in allerlei programma's, is er totaal geen publiciteit voor, etc.
Jij volgt echt niets he?
Je hebt vast honderden moslims uitgevraagd neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden en niet op komen draven in mediashows om mee te heulen met de beul om zo hun leugens te verdedigen. Ik vind het knap dat ze zich rustig houden. Niets mis met die lui. Inshallah
Je begrijpt mijn sarcasme/cynisme niet. Geeft niets, ik had niet beter van je verwacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden en niet op komen draven in mediashows om mee te heulen met de beul om zo hun leugens te verdedigen. Ik vind het knap dat ze zich rustig houden. Niets mis met die lui. Inshallah
Daarom wil ik wel graag weten wat voor werk sommige doen, bedoel de meeste hier, hebben jaren ervaring als psycholoog hebben dus de opleiding al afgerond en in die opleiding zat ook video analyze anders kan dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:04 schreef ems. het volgende:
Grappig dat hier altijd gedragspsychologen en telepathische mensen aanwezig zijn.
Vaak veroordelen ze het gelijk, er zijn ook moskeeen die hun deuren open zetten zodat buitenstaanders kunnen zien dat zij zich er totaal niet mee bezig houden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godsamme, werkelijk?
Ja, de moslim gemeenschap houd zich erg rustig. Na al die aanslagen uit hun naam, hoor je er niets van, verschijnen 'vertegenwoordigers' niet in allerlei programma's, is er totaal geen publiciteit voor, etc.
Jij volgt echt niets he?
Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden
Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .quote:Op zondag 5 juni 2016 00:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stil
Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .quote:Op zondag 5 juni 2016 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.
Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?quote:Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:
[..]
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren
Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.quote:. Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims .
Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.quote:Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .
Vandaar dat je zwijgt..quote:Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders lig
Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:
[..]
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .
Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders ligt , dat is een gebrek van kortzichtige mensen want deze samenleving heeft allang de kennis dat stigmatiseren nooit de waarheid is .
Het is aan het individu om beter te weten , het is niet aan je buurman om je gerust te stellen elke keer als je je door angst en haat laat misleiden ipv gezond verstand te gebruiken elke keer als de msm of politici met een beschuldigende vinger naar een hele groep wijst .
Jezelf als slachtoffer zien is ook erg populair op fora.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.
Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .quote:Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?
[..]
[Wie niet , google maar moslims moeten afstand nemen en moslims should distance , mensen horen en lezen dat al jarenlang tot het moment dat ze het ook echt gaan geloven .
Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.
Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .quote:Maar dan is het niet logisch om gewoon te zwijgen maar juist logisch dat je als groep moslims gaat aantonen dat men bezig is de groep te stigmatiseren door zelf aanslagen in scene te zetten.
Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .quote:[..]
Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.
Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .
Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.quote:Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .
Toch smaakt de nieuwe koek zoet genoeg dat hij gretig en zonder enig nadenken wordt verorberd.quote:Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .
Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .quote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.
Dus het is nogal een boude stelling dat moslims dat wel weten.
Een groep stigmatiseren is iets wat men zelf doet op basis van eigen valse aannames en je eigen beslissing om je door angst te laten leiden , het is niet iets wat de groep uitlokt en voor je op kan lossen .quote:[..]
Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.
Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .
Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .quote:Op maandag 6 juni 2016 02:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.
dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .
Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de wereld er over pakweg 5 jaar uitziet met ál die ontwakende mensen en ál mensen die "MSM" niet meer geloven en alles.
Ik geloof er bijzonder weinig van.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.
Kijk om je heen, het recht om te demonstreren wordt in spanje en frankrijk al verboden, hate speech wetten zijn er al in denemarken zweden en engeland, zo meteen ook in duitsland.
Langzaam wordt het EU breed, cultureel marxisme zoals hier beschreven is al een feit
http://www.dagelijksestan(...)litieke-correctheid/
Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.
Eerst beweerde je nog stellig dat de moslimgemeenschap precies weet dat de aanslagen een hoax zijn, nu beweer je dat er moslims zijn die niet alles geloven wat in het nieuws komt.
prima, dan is dat nu definitief van tafel.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .
hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
prima, dan is dat nu definitief van tafel.
Zullen we nooit vergeten , Obama ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op naar de totalitaire staat, eigenlijk zitten we daar al in met onze nep democratie. De dunkpolitie komt eraan, geholpen door brave burgers die andersdenkenden gaan aangeven. 1984 Alleen wat jaren later.
Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef Summers het volgende:
[..]
hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .
nu verzin je weer ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.
Maar doet er niet toe, jij hebt die argumentatie van CAD van tafel geveegd.
Hoef ik dat verder niet meer te doen.
tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef Summers het volgende:
[..]
nu verzin je weer ietsweet je wat .. jij kan een gesprek tussen twee mensen of meerdere mensen wel in je eentje af . Dan kunnen we ons tijd nuttiger besteden aan zaken die zich wel echt voordoen en wel echt gezegd zijn .
Grapjas je lijkt wel een klein kind met je eigen schuld dikke bult redenatie. Summers loopt totaal niet vast en mijn argument is absoluut niet van tafel. Blijf het jezelf maar wijs maken tesamen met je houvast en geloof in al die andere leugens en poppenkast. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.
Nu je daarmee vast loopt begin je te stuiteren.
Maakt mij niet uit hoor, de argumentatie van CAD is nu dankzij jou van tafel.
Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
Je had ook gewoon gelijk , het gros van de moslims , zelfs kinderen ( de toekomst ) geloven niet alles en begrijpen dat de westerse msm ook dingen zegt om ze zwart te maken en nepaanslagen pleegt .quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grapjas je lijkt wel een klein kind met je eigen schuld dikke bult redenatie. Summers loopt totaal niet vast en mijn argument is absoluut niet van tafel. Blijf het jezelf maar wijs maken tesamen met je houvast en geloof in al die andere leugens en poppenkast. Sterkte ermee.
En dát is wat Cameron nou bedoelde met 'een wereldbeeld wat als voedingsbodem kan dienen voor terrorisme'.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:05 schreef Summers het volgende:
Je had ook gewoon gelijk , het gros van de moslims , zelfs kinderen ( de toekomst ) geloven niet alles en begrijpen dat de westerse msm ook dingen zegt om ze zwart te maken en nepaanslagen pleegt .
http://www.europarl.europ(...)ework_statute_en.pdfquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:18 schreef SicSicSics het volgende:
Jammer dat er weer zo vrijelijk conclusies worden getrokken zonder inhoudelijk op de wet- en regelgeving in te gaan.
Lekker inhoudsloos roepen is de norm!
Maar als je vraagt naar concrete punten dan blijft het oorverdovend stil?..
Dat is de tekst inderdaad, waar staat daar dat er 'reeducation camps' komen bijvoorbeeld? Een van de bezwaren in een artikel van Ali.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:50 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.europarl.europ(...)ework_statute_en.pdf
De bijgevoegde tekst is een resultaat van wetten , maar ook plannen die al in diverse europese landen naar voren komen, Landen zoals Frankrijk, Engeland Duitsland maar ook spanje denemarken zwedenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is de tekst inderdaad, waar staat daar dat er 'reeducation camps' komen bijvoorbeeld? Een van de bezwaren in een artikel van Ali.
Er staat dat een jeugdige overtreder (have to...) 'undergo a rehabilitation programme'. HALT is zo'n programma. Ik zie het probleem niet. Zeker geen 'kamp'.
Maar het woord 'kamp' is ongetwijfeld wel met zorg gekozen.
Verder roepen mensen dat we 'op weg zijn naar een totalitaire staat'. Nou. Waaruit blijkt dit?
Of dat we in een 'nep democratie zitten'?
Of dat we 'andersdenkenden aan moeten gaan geven'?
Zijn nogal wat beschuldigingen. Hoe ga je die staven met de bijgevoegde tekst?
Op zich sowieso vreemd dat je aparte wetgeving moet maken; niet discrimineren = niet discrimineren, of je het nou op internet of in de krant doet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:45 schreef Dance99Vv het volgende:
De bijgevoegde tekst is een resultaat van wetten , maar ook plannen die al in diverse europese landen naar voren komen, Landen zoals Frankrijk, Engeland Duitsland maar ook spanje denemarken zweden
Hebben al vergaande plannen/wets-ontwerpen of wetten die de vrijheid m.b.t. internet aan het beperken zijn.
Het is dus verleden-heden-toekomstig wat het idee voed van een totalitaire staat.
Voor mij is dat nieuw. Heb je een voorbeeld?quote:Het is ook geen geheim dat de EU anti EU propaganda het liefst verwijderd ziet worden van internet en het bestempeld als terrorisme, de beperkingen worden steeds verder uitgebreid.
Toen ze in de USSR anti semitisme bij wet verboden volgde er een bloedbad die miljoenen mensen hun leven koste . Achteraf gezien is het heel duidelijk waarom de wet ingevoerd werd. Sinds het communisme gefinancierd, bedacht en uitgevoerd is door een bepaalde groepquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:19 schreef Aguia het volgende:
[..]
WTF ...
Trouwens, over dit stukje:
"(iv) Overt approval of a totalitarian ideology, xenophobia or anti-Semitism."
Geldt dat dan ook voor de EUSSR? In dat geval kunnen ze namelijk zelf ook naar hun eigen strafkampen gaan
Vrijheid van meningsuiting is er juist voor de onpopulaire meningenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel!
Dat bestaat ook gewoon, al jaren en terecht. Je mag namelijk niet beledigen, je mag niet oproepen tot geweld, je mag niet discrimineren...
Niets mis mee.
[..]
Ik ben niet zo van glijdende schaal argumenten.
[..]
Ik vind het niet zo zwart wit hoor.
[..]
Ik ben geen jurist, dus dat hoef ik gelukkig niet te weten, mits ik mij op het randje ga begeven, want je wordt als goed burger wel geacht om de wet te kennen.![]()
Ik denk dat je om geen van bovenstaande ooit aangepakt kan worden. Vaak wordt er in dit soort zaken ook gekeken naar je bereik namelijk. Het maakt uit wat je zegt en tegen wie je het zegt. Vandaar ook mijn toevoeging over handhaving.
Je zet een redelijk grote pet op als je denkt dat ze op deze manier conspiracy theoretici willen aanpakken.
Bron?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:34 schreef Ali_boo het volgende:
- In Nederland komt de politie bij je langs wanneer je de behoefte voelt om vreedzaam te demonstreren tegen de asielzoekers
Heeft dus niets met tweets te maken, en was een bezoek met een doel. Wat is er precies mis mee? Bewoners vonden het intimiderend, maar wat dan.. dat word weer niet gezegd. Lekker makkelijk weer dus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef Ali_boo het volgende:
^^
Huisbezoek van wijkagenten valt niet goed bij leden AZC-alert in Enschede
http://www.rtvoost.nl/nie(...)144002142.1465404866
Gaat om een wijkagent die zijn buurt in de gaten houd en een vraagje komt stellen. Poe he. Lijkt me natuurlijk niet normaal dat die agent dat doet, maar zo'n wijkagent zal dat niet hoeven overleggen, misschien kent hij de persoon in kwestie en heeft er een hekel aan. Dat hij dat doet wil niet zeggen dat het beleid is, integendeel; dat word besproken in dat artikel.quote:Weer politiebezoek aan burger om anti-AZC uitlatingen op Twitter
Politie: 'Dit is geen standaard werkwijze' - VNL wil actie Van der Steur
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)latingen-op-twitter/
U twittert wel heel veel, zei de politie
Sociale media Twitterende tegenstanders van azc’s moeten rekening houden met een bezoekje van de politie. Mag dat?
Ik snap dit niet helemaal. Gaat om dezelfde persoon als hierboven, maar nu zijn agenten bij zijn werk geweest, in plaats van een wijkagent aan de deur. Als het de tweede keer betreft; slechte zaak.quote:
Nee heel bijzonder, dat ze een protestgroep tegen een AZC een bezoekje brengen om even te peilen hoe ze te werk gaan.quote:En mijn persoonlijke favoriet : Weet dat je kinderen hebt....![]()
![]()
Ah, je doet weer aan fearmongering ipv met feiten te komen. Je zou bijna denken dat je een schrijver bent op 1 of ander nietszeggend conspiracy blogje. Maar goed, zinloos om verder met je te praten. Fijne avond nog Ali_Bquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:38 schreef Ali_boo het volgende:
''Dat hij dat doet wil niet zeggen dat het beleid is, integendeel; dat word besproken in dat artikel.''
Door heel Nederland kreeg men huisbezoeken van de politie dus je kan spreken van duidelijk beleid om de gem Nederlander de mond te snoeren . Buiten de intimiderende bezoekjes kon de politie verder weinig uitvoeren . Echter indien de nieuwe wet word ingevoerd hebben ze een excuus om je leven zuur te maken . Waar xenofobische uitingen opeens 'illegale' meningen worden
Alles in de naam van tolerantie
Nieuwsbronnen , autoriten niet vertrouwen en hun officiele verhalen allemaal voor waar aannemen is je goed recht en getuigt van gezond verstand en zelf nadenken .quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dát is wat Cameron nou bedoelde met 'een wereldbeeld wat als voedingsbodem kan dienen voor terrorisme'.
Geen enkele politici zou dat uit het niets zeggen maar eerst de massa bang voor die groep maken en voor hun denkbeelden . Zoiets als zeggen dat alles buiten de bijbel van de duivel is waardoor mensen zichzelf en anderen reguleren met angst ( als je niet in god gelooft brand je in de hel )quote:Hij zei niet: Alle Conspiracy Theoretici zijn terroristen en moeten het cachot in.
Hij zei dat de zouteloze praatjes en ongefundeerde aannames ook in andere kringen voedingsbodem vinden, waar ze wél uit kunnen monden in een voedingsbodem voor extremisme.
Terrorisme is het geweld gebruiken tegen onschuldige burgers voor politieke doeleinden , eigenbelang . Als men in het westen echt gelooft dat je publiekelijk afstand moet nemen van terrorisme voor een betere wereld heeft iedereen het te druk om zelf publiekelijk afstand te nemen van hun eigen machthebbers die met hun belastinggeld en stilzwijgen of goedpraten die terrorisme in stand houden .quote:Niet alleen Moslim terrorisme is daar overigens een voorbeeld van. Ook sommige gevallen van Domestic Terrorsim zijn daar een voorbeeld van.
De 'soevereinen' die een agent doodschoten.
De shootout waarbij LaVoy Finicum omkwam laatst.
Ik heb alles twee keer gelezen en ik kan er geen touw aan vast knopen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Nieuwsbronnen , autoriten niet vertrouwen en hun officiele verhalen allemaal voor waar aannemen is je goed recht en getuigt van gezond verstand en zelf nadenken .
Het is dan ook niet een moslimding dat aanslagen en autoriteiten niet meer geloofd worden maar een mensending , Dat gevaarlijk hellend vlak als je niet meer in leugens en poppenkasten trapt van autoriteiten zie ik niet .
Alleen voor machthebbers die hun macht verlenen aan het geloof en medewerking van de massa is het " gevaarlijk " zoals in Frankrijk en andere landen waar ze het al jaren druk hebben met publiekelijk afstand nemen van de regering omdat ze die niet meer vertrouwen en geloven .
Niet alles meer geloven wat autoriteiten zeggen maakt je geen slecht mens , slechts een slechte volger .
[..]
Geen enkele politici zou dat uit het niets zeggen maar eerst de massa bang voor die groep maken en voor hun denkbeelden . Zoiets als zeggen dat alles buiten de bijbel van de duivel is waardoor mensen zichzelf en anderen reguleren met angst ( als je niet in god gelooft brand je in de hel )
Dit is de moderne versie en er gebeurd helemaal niks ergs als we een officiele verklaring van Obama of cameron of propaganda van de staatsoproep niet meer geloven .
[..]
Terrorisme is het geweld gebruiken tegen onschuldige burgers voor politieke doeleinden , eigenbelang . Als men in het westen echt gelooft dat je publiekelijk afstand moet nemen van terrorisme voor een betere wereld heeft iedereen het te druk om zelf publiekelijk afstand te nemen van hun eigen machthebbers die met hun belastinggeld en stilzwijgen of goedpraten die terrorisme in stand houden .
Je draagt meer verantwoordelijkheid voor onrecht als je weet dat het mede door jou word gefinancieeerd en je steunt diegene dan dat je toevallig het zelfde geloof deelt met iemand die onrecht aandoet .
Ook zoiets , we zijn geindoctrineerd om angst te hebben voor vrijheid en dat word ook niet meer geloofd , . Ik weet niks van een soeverein die een agent doodschoot maar ik zal vrije mensen nooit als grootste gevaar zien . De meeste onschuldige slachtoffers vallen altijd bij mensen met een autoriteit wiens orders worden opgevolgd of het nou leugens zijn of niet .
Bij de info avond paar weken geleden waarbij ook buurt bewoners zich konden mengen met de discussie over het plaatsen van de opvang locatie kwamen wel geteld 2 mensen opdagen, dit was bekend bij heel enschede dat er op die dag een meeting zou zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:03 schreef Ali_boo het volgende:
^^
Huisbezoek van wijkagenten valt niet goed bij leden AZC-alert in Enschede
http://www.rtvoost.nl/nie(...)144002142.1465404866
Weer politiebezoek aan burger om anti-AZC uitlatingen op Twitter
Politie: 'Dit is geen standaard werkwijze' - VNL wil actie Van der Steur
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)latingen-op-twitter/
U twittert wel heel veel, zei de politie
Sociale media Twitterende tegenstanders van azc’s moeten rekening houden met een bezoekje van de politie. Mag dat?
http://www.nrc.nl/next/20(...)i-de-politie-1578392
En mijn persoonlijke favoriet : Weet dat je kinderen hebt....![]()
![]()
Nou, dan mag je dat met Summers uitvechtenquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
. Summers loopt totaal niet vast en mijn argument is absoluut niet van tafel
Er staat ook nergens een waardeoordeel. Niet in mijn reactie en niet in de reactie van Cameron.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:00 schreef Summers het volgende:
Nieuwsbronnen , autoriten niet vertrouwen en hun officiele verhalen allemaal voor waar aannemen is je goed recht en getuigt van gezond verstand en zelf nadenken .
Ik heb het ook niet alleen over moslims. Ik heb het niet over een hellend vlak.quote:Het is dan ook niet een moslimding dat aanslagen en autoriteiten niet meer geloofd worden maar een mensending , Dat gevaarlijk hellend vlak als je niet meer in leugens en poppenkasten trapt van autoriteiten zie ik niet .
Alleen voor machthebbers die hun macht verlenen aan het geloof en medewerking van de massa is het " gevaarlijk " zoals in Frankrijk en andere landen waar ze het al jaren druk hebben met publiekelijk afstand nemen van de regering omdat ze die niet meer vertrouwen en geloven .
Ook dat zeg ik niet.quote:Niet alles meer geloven wat autoriteiten zeggen maakt je geen slecht mens , slechts een slechte volger .
Dat klopt. Dat gebeurd niet meteen en dat gebeurd niet altijd. Heb je helemaal gelijk in. En ook dat wordt er niet gezegd.quote:Geen enkele politici zou dat uit het niets zeggen maar eerst de massa bang voor die groep maken en voor hun denkbeelden . Zoiets als zeggen dat alles buiten de bijbel van de duivel is waardoor mensen zichzelf en anderen reguleren met angst ( als je niet in god gelooft brand je in de hel )
Dit is de moderne versie en er gebeurd helemaal niks ergs als we een officiele verklaring van Obama of cameron of propaganda van de staatsoproep niet meer geloven .
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt en ik ben het deels met je eens. Onze bemoeienis in delen van de wereld is óók een voedingsbodem. Vaak ook nog voor diezelfde terroristen. Niets doen is echter vaak ook geen optie.quote:Terrorisme is het geweld gebruiken tegen onschuldige burgers voor politieke doeleinden , eigenbelang . Als men in het westen echt gelooft dat je publiekelijk afstand moet nemen van terrorisme voor een betere wereld heeft iedereen het te druk om zelf publiekelijk afstand te nemen van hun eigen machthebbers die met hun belastinggeld en stilzwijgen of goedpraten die terrorisme in stand houden .
Je draagt meer verantwoordelijkheid voor onrecht als je weet dat het mede door jou word gefinancieeerd en je steunt diegene dan dat je toevallig het zelfde geloof deelt met iemand die onrecht aandoet .
Dat is nogal een stelling, kun je uitleggen hoe dat in z'n werk gaat? Indoctrinatie om angst te hebben voor vrijheid?quote:Ook zoiets , we zijn geindoctrineerd om angst te hebben voor vrijheid en dat word ook niet meer geloofd , . Ik weet niks van een soeverein die een agent doodschoot maar ik zal vrije mensen nooit als grootste gevaar zien . De meeste onschuldige slachtoffers vallen altijd bij mensen met een autoriteit wiens orders worden opgevolgd of het nou leugens zijn of niet .
Zie je de nuance die wel door de autoriteiten wordt aangebracht. Diezelfde nuance ontbreekt (vaak) volledig bij de groep mensen die zichzelf soeverein noemen.quote:Although the sovereign-citizen movement does not always rise to violence, its members’ illegal activities and past violent—including fatal—incidents against law enforcement make it a group that should be approached with knowledge and caution. It is important that law enforcement be aware of sovereign citizens’ tactics so agencies can warn the public of potential scams, spot illegal activity and understand its potential severity, and be prepared for and protect against violent behavior or backlash through intimidation and harassment.
Je mag ook wel een onpopulaire mening hebben, dat is nergens verboden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:03 schreef Ali_boo het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is er juist voor de onpopulaire meningen
Wat is de kern van haar boodschap? Kun je die samenvatten in je eigen woorden? Ik heb de eerst minuut gekeken en dat was alleen maar "blabla" geen zin om nog eens 14 minuten door te ploegen.quote:De volgende video gaat niet perse over de EU wetten maar ze heeft het wel over de vrijheid van meningsuiting
Ze is zelf Joods maar verdedigt een neo nazi. Als je wilt weten waarom bekijk de volgende vid:
Ze verwoordt het naar mijn mening uitstekend!![]()
Mee eens.quote:Juist door iedereen de vrijheid te geven om te zeggen wat die echt denkt , heb je de kans om met de ander in discussie te gaan . Wanneer de ander achterlijke ideeën op nahoudt heb je de mogelijkheid om met argumenten , logica en feiten de misverstanden recht te zetten
Gaat het je nou alleen nog maar om holocaustontkenning?quote:Door bepaalde onderwerpen te verbieden bevestig bij wet maak je ze alleen sterker . Het zal vroeg of laat zich keren tegen de beschermde groepen met alle vervelende gevolgen van dien . Onschuldige mensen zullen slachtoffer worden van haat alleen omdat ze bij een bepaalde groep behoren of bepaalde ideologieën aanhangen . Iets wat ik persoonlijk graag wil voorkomen
Van jou niet , wel van een machthebber in een anti terrorisme speech die puur op basis van eigenbelang en angst complotdenkers stigmatiseert en als opstapje naar terrorisme noemt .quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er staat ook nergens een waardeoordeel. Niet in mijn reactie en niet in de reactie van Cameron.
machthebbers en hun achterkamer politiek is de grootste voedingsbodem niet een bepaald denkbeeld of een geloof die tegengesteld is aan die van machthebbers .quote:[..]
Ik heb het ook niet alleen over moslims. Ik heb het niet over een hellend vlak.
[..]
Ook dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat de boodschap: "Alles is nep, niets is echt, we worden constant bedrogen door alles en iedereen." in sommige kringen doorgetrokken wordt naar een gewelddadige reactie. Een voedingsbodem.
met nuancering krijg je geen drastische veranderingen , word er niks erkend en kan je om de hete brei heendraaien maar je stopt die hete brei niet .quote:[..]
Dat klopt. Dat gebeurd niet meteen en dat gebeurd niet altijd. Heb je helemaal gelijk in. En ook dat wordt er niet gezegd.
Er wordt gezegd dat (sommige) conspiracy verhalen, ook gebruikt worden om op te roepen tot het gebruik van geweld:
- De Zionisten hebben ... gedaan. Voor jou is dat je ogen openen, voor een ander een reden tot aanslagen.
- De overheid wil ons allemaal in FEMA kampen stoppen. Voor jou is dat je ogen openen, voor een ander een reden tot gewapend verzet.
Dat is een schaal van nuancering die ik niet in jouw verhaal terugzie.
Angst te hebben voor een groep met de belofte dat het beter word als die bepaalde groep wat strakker word behandeld als een ander . Etnisch profileren bijv , het langzaam acceptabel maken dat een bepaalde groep net ff wat minder mensenrechten zou mogen hebben dan iemand buiten die groep .quote:[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt en ik ben het deels met je eens. Onze bemoeienis in delen van de wereld is óók een voedingsbodem. Vaak ook nog voor diezelfde terroristen. Niets doen is echter vaak ook geen optie.
Duivelse Dillema's. Politiek gevoelig handelen en eigenlijk nooit goed. Dat op zo'n makkelijke manier afdoen als 100% fout is niet alleen simpel, maar eigenlijk ook kwalijk.
Elke nuance uit elk verhaal of beschuldiging halen is een polarisatie en polarisatie is ook een voedingsbodem voor terrorisme.
Ik zeg niet dat je een terrorist bent overigens, maar snap je wat ik bedoel?
[..]
Dat is nogal een stelling, kun je uitleggen hoe dat in z'n werk gaat? Indoctrinatie om angst te hebben voor vrijheid?
De FBI zei dat ook over Occupiers , het is wel duidelijk dat je terrorist van de staat bent zodra je in de spaken van de wiel gaat zitten van de status Quo . Dat heeft echt niks meer met rechtvaardigheid te maken .quote:Als voorbeeld, dit is wat de FBI zegt over 'Souvereign Citizens':
[..]
Zie je de nuance die wel door de autoriteiten wordt aangebracht. Diezelfde nuance ontbreekt (vaak) volledig bij de groep mensen die zichzelf soeverein noemen.
Voor gewelddadige voorbeelden kun je bijvoorbeeld zoeken op West Mephis Police Shooting. Of recenter: black lives matter shooting.
Toegegeven; ze noemen zich niet alleen maar 'soeverein', vaak is het een mix met andere radicale ideeën. Bottom line is, dat radicale ideeën radicale mensen aanspreken en dat die mensen soms tot radicale acties komen.
Ook Cameron heeft het in die zin alleen maar over "The peddling of lies", als je dat al een waardeoordeel vindt dan ben je bij de gemiddelde conspiracy verteller ook aan het goede adres.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:09 schreef Summers het volgende:
Van jou niet , wel van een machthebber in een anti terrorisme speech die puur op basis van eigenbelang en angst complotdenkers stigmatiseert en als opstapje naar terrorisme noemt .
Machtposities komen in gevaar van figuren als Cameron als iedereen aan hun woorden zouden twijfelen .
Ik zeg ook niet dat die boodschap (Alles is nep...) de grootste, of de enige, of de belangrijkste voedingsbodem is. Ik zeg dat het een voedingsbodem kan zijn.quote:machthebbers en hun achterkamer politiek is de grootste voedingsbodem niet een bepaald denkbeeld of een geloof die tegengesteld is aan die van machthebbers .
Is er in Nederland uberhaubt nog iemand die Rutte serieus neemt of ons eigen regering naast al die leugenachtige hypocriete wereldleiders
Zonder nuancering krijg je polarisatie en een vertekend beeld van de werkelijkheid. Dat is precies ook wat mensen gebruiken om die angst waar je het hieronder over hebt aan te wakkeren.quote:met nuancering krijg je geen drastische veranderingen , word er niks erkend en kan je om de hete brei heendraaien maar je stopt die hete brei niet .
We zitten in een constante stroom van mensenrechten afpakken met aan de horizon vrijheid en veiligheid . Net zo'n kromme leugen als landen bombarderen voor vrijheid en democratie . Stop met landen bombarderen als je terrorisme wilt verkomen . Is dat niet de voedingsbodem voor terrorisme in plaats van een burger die zijn autoriteiten niet meer op hun woord geloven . Dat is namelijk gewoon menselijk gedrag en door schande en schade wijzer worden .
Etnisch profileren zegt niets over de rechten van een groep. Het zegt iets over ons als mens.quote:Angst te hebben voor een groep met de belofte dat het beter word als die bepaalde groep wat strakker word behandeld als een ander . Etnisch profileren bijv , het langzaam acceptabel maken dat een bepaalde groep net ff wat minder mensenrechten zou mogen hebben dan iemand buiten die groep .
Je bent geen terrorist van de staat zodra je in de spaken van het wiel gaat zitten. Dat gewicht geven mensen er zelf aan, vaak uit egocentrisme ook nog. "Kijk mij eens belangrijk zijn!"quote:De FBI zei dat ook over Occupiers , het is wel duidelijk dat je terrorist van de staat bent zodra je in de spaken van de wiel gaat zitten van de status Quo . Dat heeft echt niks meer met rechtvaardigheid te maken .
Elk angstbericht over vrije mensen of terrorist kan ik gewoon niet meer serieus nemen , niet de vrijheid van de burger word beschermd maar de vrijheid om in een machtspositie hele naties uit te kleden en te misbruiken zonder gevolgen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |