abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162755095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden
Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stil ;)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 5 juni 2016 @ 02:15:51 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162755984
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stil ;)
Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_162757303
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 02:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .
Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:43:12 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162757724
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .

Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders ligt , dat is een gebrek van kortzichtige mensen want deze samenleving heeft allang de kennis dat stigmatiseren nooit de waarheid is .

Het is aan het individu om beter te weten , het is niet aan je buurman om je gerust te stellen elke keer als je je door angst en haat laat misleiden ipv gezond verstand te gebruiken elke keer als de msm of politici met een beschuldigende vinger naar een hele groep wijst .
pi_162757798
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren
Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?

quote:
. Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims .
Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.

Maar dan is het niet logisch om gewoon te zwijgen maar juist logisch dat je als groep moslims gaat aantonen dat men bezig is de groep te stigmatiseren door zelf aanslagen in scene te zetten.

quote:
Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .
Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.

quote:
Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders lig
Vandaar dat je zwijgt..

oooh, wacht.....
  zondag 5 juni 2016 @ 09:51:17 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162757801
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .

Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders ligt , dat is een gebrek van kortzichtige mensen want deze samenleving heeft allang de kennis dat stigmatiseren nooit de waarheid is .

Het is aan het individu om beter te weten , het is niet aan je buurman om je gerust te stellen elke keer als je je door angst en haat laat misleiden ipv gezond verstand te gebruiken elke keer als de msm of politici met een beschuldigende vinger naar een hele groep wijst .
Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162757828
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.
Jezelf als slachtoffer zien is ook erg populair op fora.
  zondag 5 juni 2016 @ 13:11:51 #58
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162760842
Graag wat meer ontopic en minder op de persoon.
There is only one religion
  zondag 5 juni 2016 @ 23:10:17 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162776103
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?

[..]

[Wie niet , google maar moslims moeten afstand nemen en moslims should distance , mensen horen en lezen dat al jarenlang tot het moment dat ze het ook echt gaan geloven .

Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.
Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .
quote:
Maar dan is het niet logisch om gewoon te zwijgen maar juist logisch dat je als groep moslims gaat aantonen dat men bezig is de groep te stigmatiseren door zelf aanslagen in scene te zetten.
Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .

quote:
[..]

Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.
Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .
pi_162776305
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .
Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.
Dus het is nogal een boude stelling dat moslims dat wel weten.

quote:
Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .
Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.

Niet andersom, zoals jij suggereert.

quote:
Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .
Toch smaakt de nieuwe koek zoet genoeg dat hij gretig en zonder enig nadenken wordt verorberd.
  maandag 6 juni 2016 @ 02:01:48 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162780043
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.
Dus het is nogal een boude stelling dat moslims dat wel weten.
Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .
quote:
[..]

Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.
Een groep stigmatiseren is iets wat men zelf doet op basis van eigen valse aannames en je eigen beslissing om je door angst te laten leiden , het is niet iets wat de groep uitlokt en voor je op kan lossen .
De groep die zich door haat en propaganda laten leiden zijn degene die hard moeten werken om de leugen te doorbreken zodat ze ook kunnen stoppen met meedraaien . Zonder publiek heeft het geen zin meer om een poppenkast voorstelling te geven .
pi_162780231
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 02:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .
Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:14:37 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162786568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 02:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.
Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .
pi_162786784
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .
dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.

Eerst beweerde je nog stellig dat de moslimgemeenschap precies weet dat de aanslagen een hoax zijn, nu beweer je dat er moslims zijn die niet alles geloven wat in het nieuws komt.
pi_162787467
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de wereld er over pakweg 5 jaar uitziet met ál die ontwakende mensen en ál mensen die "MSM" niet meer geloven en alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2016 13:53:25 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 14:51:37 #66
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162788627
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de wereld er over pakweg 5 jaar uitziet met ál die ontwakende mensen en ál mensen die "MSM" niet meer geloven en alles.
Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.
Kijk om je heen, het recht om te demonstreren wordt in spanje en frankrijk al verboden, hate speech wetten zijn er al in denemarken zweden en engeland, zo meteen ook in duitsland.
Langzaam wordt het EU breed, cultureel marxisme zoals hier beschreven is al een feit
http://www.dagelijksestan(...)litieke-correctheid/
There is only one religion
pi_162788703
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.
Kijk om je heen, het recht om te demonstreren wordt in spanje en frankrijk al verboden, hate speech wetten zijn er al in denemarken zweden en engeland, zo meteen ook in duitsland.
Langzaam wordt het EU breed, cultureel marxisme zoals hier beschreven is al een feit
http://www.dagelijksestan(...)litieke-correctheid/
Ik geloof er bijzonder weinig van.
  maandag 6 juni 2016 @ 23:29:08 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162804325
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.

Eerst beweerde je nog stellig dat de moslimgemeenschap precies weet dat de aanslagen een hoax zijn, nu beweer je dat er moslims zijn die niet alles geloven wat in het nieuws komt.
Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .
pi_162804437
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .
prima, dan is dat nu definitief van tafel.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:50:53 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162827386
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

prima, dan is dat nu definitief van tafel.
hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:04:08 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162827777
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op naar de totalitaire staat, eigenlijk zitten we daar al in met onze nep democratie. De dunkpolitie komt eraan, geholpen door brave burgers die andersdenkenden gaan aangeven. 1984 Alleen wat jaren later.

Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
Zullen we nooit vergeten , Obama ook niet

pi_162828753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef Summers het volgende:

[..]

hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .
Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.
Maar doet er niet toe, jij hebt die argumentatie van CAD van tafel geveegd.
Hoef ik dat verder niet meer te doen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:39:55 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162829176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.
Maar doet er niet toe, jij hebt die argumentatie van CAD van tafel geveegd.
Hoef ik dat verder niet meer te doen.
nu verzin je weer iets :? weet je wat .. jij kan een gesprek tussen twee mensen of meerdere mensen wel in je eentje af . Dan kunnen we ons tijd nuttiger besteden aan zaken die zich wel echt voordoen en wel echt gezegd zijn .
pi_162829819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef Summers het volgende:

[..]

nu verzin je weer iets :? weet je wat .. jij kan een gesprek tussen twee mensen of meerdere mensen wel in je eentje af . Dan kunnen we ons tijd nuttiger besteden aan zaken die zich wel echt voordoen en wel echt gezegd zijn .
tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.
Nu je daarmee vast loopt begin je te stuiteren.
Maakt mij niet uit hoor, de argumentatie van CAD is nu dankzij jou van tafel.
Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:16:15 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162834082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.
Nu je daarmee vast loopt begin je te stuiteren.
Maakt mij niet uit hoor, de argumentatie van CAD is nu dankzij jou van tafel.
Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
Grapjas je lijkt wel een klein kind met je eigen schuld dikke bult redenatie. Summers loopt totaal niet vast en mijn argument is absoluut niet van tafel. Blijf het jezelf maar wijs maken tesamen met je houvast en geloof in al die andere leugens en poppenkast. Sterkte ermee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')