Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden
Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .quote:Op zondag 5 juni 2016 00:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want dat zou jij ook doen als je wist dat anderen uit jouw naam nep-aanslagen plegen die er voor zogen dat jij gestigmatiseerd wordt. Dan houd je je gewoon stil
Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.quote:Op zondag 5 juni 2016 02:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja natuurlijk anders doe je mee met de poppenkast , hoezo zien mensen het verschil niet meer tussen aanslagen uit je naam of aanslagen onder de noemer van hetzelfde geloof . Ik zal elke moslim afraden mee te doen met die angst onzin en verdeeldheid zaaien van de msm .
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .quote:Op zondag 5 juni 2016 08:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jij vindt het geen probleem dat je gestigmatiseerd zou worden terwijl je weet dat het anders ligt.
Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?quote:Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:
[..]
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren
Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.quote:. Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims .
Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.quote:Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .
Vandaar dat je zwijgt..quote:Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders lig
Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:43 schreef Summers het volgende:
[..]
De oproep ingegeven door msm en politici aan alle moslims om de daden van isis publiekelijk af te keuren is juist de poging om die hele groep te stigmatiseren , als niemand daar gehoor aan geeft is die poging mislukt . Dat lijkt mij het enige wat je kan doen tegen het stigmatiseren van alle moslims . Stoppen met alles geloven en volgen wat msm en politici zeggen en zelf weer na gaan denken en zich niet meer laten manipuleren en sturen door angst .
Als complotdenker word ik ook gestigmatiseerd terwijl ik weet dat het anders ligt , dat is een gebrek van kortzichtige mensen want deze samenleving heeft allang de kennis dat stigmatiseren nooit de waarheid is .
Het is aan het individu om beter te weten , het is niet aan je buurman om je gerust te stellen elke keer als je je door angst en haat laat misleiden ipv gezond verstand te gebruiken elke keer als de msm of politici met een beschuldigende vinger naar een hele groep wijst .
Jezelf als slachtoffer zien is ook erg populair op fora.quote:Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed gesproken fraulein. Zo vroeg op de ochtend al de beste post van de dag. Zeker dat stigmatiseren daar is men op dit forum erg goed in.
Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .quote:Op zondag 5 juni 2016 09:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat de msm en politici de moslims oproepen dat te doen?
[..]
[Wie niet , google maar moslims moeten afstand nemen en moslims should distance , mensen horen en lezen dat al jarenlang tot het moment dat ze het ook echt gaan geloven .
Klopt, alleen suggereer jij dat al die moslims weten dat de aanslagen een hoax zijn en dat ze om die reden zwijgen.
Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .quote:Maar dan is het niet logisch om gewoon te zwijgen maar juist logisch dat je als groep moslims gaat aantonen dat men bezig is de groep te stigmatiseren door zelf aanslagen in scene te zetten.
Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .quote:[..]
Dat laatste gebeurt niet, dat merk je hier ook op bnw. Men vervangt het ene medium gewoon voor het andere en plaatst die op een voetstuk en slikt alles wat dat medium verspreid als zoete koek.
Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zullen verschillende redenen zijn maar je hebt moslims en niet moslims die weten dat aanslagen gefaked worden en een poppenkast zien in msm en autoriteiten waar ze niet meer in mee willen spelen .
Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.quote:Maar dat is dan meedraaien in de leugen en de poppenkast die in stand blijft door je eigen medewerking , ik zie daar niks logisch aan .
Toch smaakt de nieuwe koek zoet genoeg dat hij gretig en zonder enig nadenken wordt verorberd.quote:Het is in ieder geval geen oude vertrouwde koek die met de paplepel is ingegoten .
Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .quote:Op zondag 5 juni 2016 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfs hier op BNW weet niemand dat de aanslagen gefaked worden, er enkel de hoop dat dat zo is.
Dus het is nogal een boude stelling dat moslims dat wel weten.
Een groep stigmatiseren is iets wat men zelf doet op basis van eigen valse aannames en je eigen beslissing om je door angst te laten leiden , het is niet iets wat de groep uitlokt en voor je op kan lossen .quote:[..]
Als ik zeg dat jij lollies jat terwijl jij weet dat ik dat zelf doe en jij zwijgt, dan werk je mee om die leugen in stand te houden. Als je er tegen in gaat en aantoont dat ik lieg, dan doorbreek je de leugen en de bijhorende poppenkas.
Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Volgens de msm geloven zelfs kinderen officiele verhalen niet meer en word er geroepen dat het zo'n probleem is dat mensen in bijv Frankrijk en Nederland het allemaal niet meer geloven . Daar zitten heus ook wel moslims tussen .
Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .quote:Op maandag 6 juni 2016 02:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je krabbelt dus terug op je eerste veronderstelling.
dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee aangezien moslims al jarenlang het target zijn weten die beter hoe fake alles in het nieuws is net zoals racisme zogenaamd niet bestaat of opgemerkt word door mensen die niet het target zijn .
Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de wereld er over pakweg 5 jaar uitziet met ál die ontwakende mensen en ál mensen die "MSM" niet meer geloven en alles.
Ik geloof er bijzonder weinig van.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk, de ontwakenden zullen de mond gesnoerd worden en MSM hheft hier weinig mee te maken.
Kijk om je heen, het recht om te demonstreren wordt in spanje en frankrijk al verboden, hate speech wetten zijn er al in denemarken zweden en engeland, zo meteen ook in duitsland.
Langzaam wordt het EU breed, cultureel marxisme zoals hier beschreven is al een feit
http://www.dagelijksestan(...)litieke-correctheid/
Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
dat is terugkrabbelen op je eerste standpunt.
Eerst beweerde je nog stellig dat de moslimgemeenschap precies weet dat de aanslagen een hoax zijn, nu beweer je dat er moslims zijn die niet alles geloven wat in het nieuws komt.
prima, dan is dat nu definitief van tafel.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Lees maar terug want niemand heeft dat gezegd .
hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .quote:Op maandag 6 juni 2016 23:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
prima, dan is dat nu definitief van tafel.
Zullen we nooit vergeten , Obama ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op naar de totalitaire staat, eigenlijk zitten we daar al in met onze nep democratie. De dunkpolitie komt eraan, geholpen door brave burgers die andersdenkenden gaan aangeven. 1984 Alleen wat jaren later.
Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef Summers het volgende:
[..]
hopelijk houd je je voortaan aan wat iemand daadwerkelijk zegt en ga je het niet in het extreme trekken om vervolgens iedereen op dezelfde hoop te kunnen gooien en een zinloze discussie te willen voeren over iets wat iemand gezegt zou hebben maar je zelf op tafel gooit .
nu verzin je weer ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat er daadwerkelijk gezegd is staat gewoon op de pagina.
Maar doet er niet toe, jij hebt die argumentatie van CAD van tafel geveegd.
Hoef ik dat verder niet meer te doen.
tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef Summers het volgende:
[..]
nu verzin je weer ietsweet je wat .. jij kan een gesprek tussen twee mensen of meerdere mensen wel in je eentje af . Dan kunnen we ons tijd nuttiger besteden aan zaken die zich wel echt voordoen en wel echt gezegd zijn .
Grapjas je lijkt wel een klein kind met je eigen schuld dikke bult redenatie. Summers loopt totaal niet vast en mijn argument is absoluut niet van tafel. Blijf het jezelf maar wijs maken tesamen met je houvast en geloof in al die andere leugens en poppenkast. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
tja, eigen schuld, jij ging je bemoeien met mijn reactie op CAD.
Nu je daarmee vast loopt begin je te stuiteren.
Maakt mij niet uit hoor, de argumentatie van CAD is nu dankzij jou van tafel.
Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |