abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2016 @ 10:09:51 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162734700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 07:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.

Tja en wei dan kaatst in dit geval kan ook een bal verwachten, jij vind en CAD vinden de opmerking laag, ik totaal niet.
Reden zie hier boven!

Plus het gaat niet gebeuren!

Als iets niet zal gaan gebeuren, dan is het ook niet laag om te zeggen!
Het komt voort uit geloven in main stream propaganda en trappen in verdeeldheid en haat die word gezaaid . Angst voor andersdenkenden en willen dat die opgesloten moeten worden is laag , het pvv denk en reactievermogen maar dan in een ander onderwerp .
Niks geleerd van de geschiedenis , in 2016 nog net zo hard trappen in oude kunstjes en er overtuigt van zijn dat je eigen wereldbeeld je wel het recht geeft mensenrechten te schenden met behulp van geweld .
En er dan ook nog van uitgaan dat alleen de ander er last van zou krijgen met het " verkeerde wereldbeeld " als men mensenrechten beknopt en afpakt .
Slaap maar verder hoor alleen je buurman word dan opgepakt :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 4 juni 2016 @ 10:52:35 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162735277
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het komt voort uit geloven in main stream propaganda en trappen in verdeeldheid en haat die word gezaaid . Angst voor andersdenkenden en willen dat die opgesloten moeten worden is laag , het pvv denk en reactievermogen maar dan in een ander onderwerp .
Niks geleerd van de geschiedenis , in 2016 nog net zo hard trappen in oude kunstjes en er overtuigt van zijn dat je eigen wereldbeeld je wel het recht geeft mensenrechten te schenden met behulp van geweld .
En er dan ook nog van uitgaan dat alleen de ander er last van zou krijgen met het " verkeerde wereldbeeld " als men mensenrechten beknopt en afpakt .
Slaap maar verder hoor alleen je buurman word dan opgepakt :')
Als mijn buurman een berichtje stuurt op facebook " morgen ga ik de supermarkt in rennen en ik knal iedereen kapot " dan snap ik wel degelijk dat hij uit zijn bed gelicht word.

Mja als jij dat soort dingen op je Facebook wil zetten, prima!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_162735293
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gelezen wat Obama zegt?
Niet echt nieuws, in Nederland werd jaren geleden door de overheid al aangeraden om een rampenkit in huis te halen.

quote:
En jawel een fema app.
Handig! ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:04:58 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162735486
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als mijn buurman een berichtje stuurt op facebook " morgen ga ik de supermarkt in rennen en ik knal iedereen kapot " dan snap ik wel degelijk dat hij uit zijn bed gelicht word.

Mja als jij dat soort dingen op je Facebook wil zetten, prima!
Je slaat de plank weer finaal mis. Dat is totaal iets anders dan iemand aangeven omdat de mening van betreffende perso(o)nen je niet aanstaat.

Ik ben niet haatdragend dus fijne zaterdag iedereen, geniet van het mooie weer voor zolang het duurt 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162735543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je slaat de plank weer finaal mis. Dat is totaal iets anders dan iemand aangeven omdat de mening van betreffende perso(o)nen je niet aanstaat.
Dat is ook geen reden om iemand aan te houden.
Wat TheGuyver meldt is wel een reden om iemand aan te houden.
pi_162735588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 07:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.
Leuke van mainstream is dat je met pek en veren wordt afgeserveerd als je die als bron gebruikt in een discussie op BNW, tenzij mainstream een BNW-onderwerp bevestigd. Dan opeens is dat onderwerp dus waar, want mainstream bericht er over!!!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:06:10 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162736702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben niet haatdragend dus fijne zaterdag iedereen, geniet van het mooie weer voor zolang het duurt 8-)
Niet haatdragend? maar je keurt Homo's wel af!

Maar verder sla je de plank totaal mis uit mijn uitleg!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:07:02 #33
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162736721

Mark Dice heeft een leuk lijstje en wat vraagtekens bij het beleid van twitter , you-tube en faceboek.
There is only one religion
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:09:49 #34
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162736778
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet haatdragend? maar je keurt Homo's wel af!

Maar verder sla je de plank totaal mis uit mijn uitleg!
Dat is weer een dooddoener, een bepaalde agenda (LGTB-agenda) bekritiseren is iets anders dan homo's afkeuren.
Dat verschil mag best wel eens erkend worden.
pi_162736869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is weer een dooddoener, een bepaalde agenda (LGTB-agenda) bekritiseren is iets anders dan homo's afkeuren.
Soms. Op BNW doorgaans niet. De (verzonnen) agenda's worden voornamelijk gebruikt om niet zelf te hoeven toe lichten waarom ze homo's eng vinden. Het is een makkelijk schild om je achter te verstoppen, meer niet.
Conscience do cost.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:15:17 #36
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162736879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 11:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Leuke van mainstream is dat je met pek en veren wordt afgeserveerd als je die als bron gebruikt in een discussie op BNW, tenzij mainstream een BNW-onderwerp bevestigd. Dan opeens is dat onderwerp dus waar, want mainstream bericht er over!!!
Dat is inderdaad een tactiek die nogal eens gebruikt wordt , waar ik het niet mee eens ben , ben zelf van mening dat MSM een goed uitgangspunt is waar je wat mee kan ,ook in BNW
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:41:58 #37
189978 controlaltdelete
pi_162737384
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:15 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een tactiek die nogal eens gebruikt wordt , waar ik het niet mee eens ben , ben zelf van mening dat MSM een goed uitgangspunt is waar je wat mee kan ,ook in BNW
Yup doe ik ook om bij te houden welke leugens er verspreid worden.

Ik heb nergens beweerd dat ik homo's haat (!) dat wordt er snel van gemaakt zodra je de agenda achter de LGBTQP-etc-beweging aankaart. Ik haat helemaal niemand en niks behalve kakkerlakken en muggen. Zelfde aanpak trouwens zodra iemand het over Zionisten gaat hebben de antisemietkaart getrokken wordt. Zo doorzichtig allemaal :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162737400
Erg doorzichtig inderdaad. Je vraagt je af wanneer ze een andere tactiek gaan gebruiken om de bemoeizucht wat betreft andermans plassers goed te praten in plaats van te schuilen achter verzonnen agenda's.
Conscience do cost.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:45:06 #39
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162737433
Kunnen we de LGBT(etc) discussie in het desbetreffende topic voeren i.p.v. hier. Dank u
pi_162737794
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat ik homo's haat (!) dat wordt er snel van gemaakt zodra je de agenda achter de LGBTQP-etc-beweging aankaart. Ik haat helemaal niemand en niks behalve kakkerlakken en muggen. Zelfde aanpak trouwens zodra iemand het over Zionisten gaat hebben de antisemietkaart getrokken wordt. Zo doorzichtig allemaal :+
Doe ik ook. Je hoeft geen 'conspiracy' vids te kijken - de leugenaars duidelijk in de MSM beelden te zien zijn.
Grappig dat er altijd media savvy mensen als getuigen aanwezig zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_162737846
Grappig dat hier altijd gedragspsychologen en telepathische mensen aanwezig zijn.
Conscience do cost.
pi_162738402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is BNW dus het lijkt me logisch dat zulke zaken worden besproken, het heeft niets te maken met het beschimpen van eventuele slachtoffers want voor een aantal users steken de zaken anders in elkaar dan de media ons wil laten geloven. Omdat die mening je niet aanstaat is het te verdedigen dat iemand als eerste roept mocht die mogelijkheid er zijn ga ik ze aangeven?

Jukkie, niemand heeft het op verraders of je moet er zelf ene zijn. Ik vraag me af waar dit forum voor bedoeld is als je die wanpraktijken niet mag aankaarten? Maar wees blij, vanwege al dit soort gasten die hier elke dag rondhangen vermijden een hoop complotters het forum.
Als sommige users hier algemene info posten krijgen ze ook hostiel en/of snerende reacties van de MSM kliek leden. Dan is er ook de stomme persoonlijke vragen natuurlijk, om 'n beetje interessant te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 13:53:20 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_162738671
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of de zionistenkaart trekken om de jodenhaat die er achter zit te verstoppen.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:32:56 #44
189978 controlaltdelete
pi_162739482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of de zionistenkaart trekken om de jodenhaat die er achter zit te verstoppen.
Natuurlijk maak jij dat ervan, de weg van de minste weerstand bovendien weer de bekende kaart die getrokken word. Maar daar heeft het niks mee te maken. Althans voor mij niet, ik heb geen hekel aan Joden, Moslims of wie dan ook.

We kunnen ons beter druk maken over de moslimhaat die hebben het harder te verduren momenteel dan de Joden. Ik vind het verbazend dat deze gemeenschap zich nog zo rustig houdt met wat ze allemaal over zich heen krijgen.
pi_162739530
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We kunnen ons beter druk maken over de moslimhaat die hebben het harder te verduren momenteel dan de Joden. Ik vind het verbazend dat deze gemeenschap zich nog zo rustig houdt met wat ze allemaal over zich heen krijgen.
Godsamme, werkelijk?

Ja, de moslim gemeenschap houd zich erg rustig. Na al die aanslagen uit hun naam, hoor je er niets van, verschijnen 'vertegenwoordigers' niet in allerlei programma's, is er totaal geen publiciteit voor, etc.

Jij volgt echt niets he?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:50:13 #46
189978 controlaltdelete
pi_162739934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Godsamme, werkelijk?

Ja, de moslim gemeenschap houd zich erg rustig. Na al die aanslagen uit hun naam, hoor je er niets van, verschijnen 'vertegenwoordigers' niet in allerlei programma's, is er totaal geen publiciteit voor, etc.

Jij volgt echt niets he?
Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden en niet op komen draven in mediashows om mee te heulen met de beul om zo hun leugens te verdedigen. Ik vind het knap dat ze zich rustig houden. Niets mis met die lui. Inshallah :Y
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:55:55 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162740071
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nepaanslagen, hoaxes en valse vlaggen bedoel je. Gros van de moslims weten ook wel dat er een poppenkast wordt opgevoerd, nogal wiedes dat ze hun mond houden en niet op komen draven in mediashows om mee te heulen met de beul om zo hun leugens te verdedigen. Ik vind het knap dat ze zich rustig houden. Niets mis met die lui. Inshallah :Y
Je hebt vast honderden moslims uitgevraagd neem ik aan.
Of zijn dit weer statestieken uit een hoge hoed?
pi_162740120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn sarcasme/cynisme niet. Geeft niets, ik had niet beter van je verwacht. :')
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:14:07 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162740432
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:04 schreef ems. het volgende:
Grappig dat hier altijd gedragspsychologen en telepathische mensen aanwezig zijn.
Daarom wil ik wel graag weten wat voor werk sommige doen, bedoel de meeste hier, hebben jaren ervaring als psycholoog hebben dus de opleiding al afgerond en in die opleiding zat ook video analyze anders kan dat natuurlijk niet.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:26:47 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162740733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Godsamme, werkelijk?

Jij volgt echt niets he?
Vaak veroordelen ze het gelijk, er zijn ook moskeeen die hun deuren open zetten zodat buitenstaanders kunnen zien dat zij zich er totaal niet mee bezig houden.
Althans dat gebeurde hier in de regio
http://www.tubantia.nl/re(...)en-terreur-1.4754243
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')