Als je de andere artikelen hebt gelezen dan weet je dat de 'hate speach' veel verder gaat dan alleen de sociale media in de gaten houdenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Gewoon geen gebruik meer van maken als deze -commerciële- bedrijven en hun diensten je niet aanstaan. Iedereen blij
Niet waar. Tenzij de samenzweringstheorie "hate speech" bevat, maar je mag nog steeds koekwause samenzweringstheorien spuien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
Het bespreken van samenzwerings- theorieën bv zal ook verboden worden onder deze nieuwe wet( dus word het ook meteen het einde van BNW)
Dat zei hij niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
Je kan geen beperkingen opleggen op de vrijheid van meningsuiting . Het maakt niet uit hoe walgelijk, onsmakelijk of kwetsend je mening ook is, dat recht heb je nu eenmaal!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet waar. Tenzij de samenzweringstheorie "hate speech" bevat, maar je mag nog steeds koekwause samenzweringstheorien spuien.
Je mag straks zeggen dat een globale elite de wereld regeert.
Je mag niet zeggen dat het "die vieze <insert bevolkingsgroep>" zijn.
Je mag straks zeggen dat we in actie moeten komen.
Je mag niet zeggen dat we gewelddadig moeten worden!
Je mag straks nog steeds zeggen dat de samenleving achteruit gaat.
Je mag alleen niet zeggen dat het de schuld is van "die vieze <insert geaardheid hier>"
Ook overdrijven wordt nog steeds niet strafbaar!

Natuurlijk kan dat wel!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:53 schreef Ali_boo het volgende:
Je kan geen beperkingen opleggen op de vrijheid van meningsuiting . Het maakt niet uit hoe walgelijk, onsmakelijk of kwetsend je mening ook is, dat recht heb je nu eenmaal!
Ik ben niet zo van glijdende schaal argumenten.quote:Het maakt niet uit hoe nobel het op papier klinkt . Niemand is vrij van kritiek ook niet wanneer ze bepaalde 'haat' over zich heen krijgen . Zodra je X groep beschermt van kritiek door je wetgevingen daar op aan te passen dan zou je ook een uitzonderingen kunnen maken voor groep Y, X en Z. En voor je het weet is er niets meer over van de vrijheid van meningsuiting
Ik vind het niet zo zwart wit hoor.quote:Of alles is ok of NIETS is ok. Zelden is een zaak zo zwart en wit maar in dit geval wel dus
Ik ben geen jurist, dus dat hoef ik gelukkig niet te weten, mits ik mij op het randje ga begeven, want je wordt als goed burger wel geacht om de wet te kennen.quote:In de vb die je noemt neem ik aan dat je doelt op deze artikel:
b)
"Group libel" means: defamatory comments made in public and aimed a gainst a group as defined in paragraph
(a)
–
or members
thereof
–
with a view to inciting to violence, slandering
the group,
holding it to ridicule or subjecting it to false charges.
Explanatory Note
s
:
This definition covers"blood libels" and anti-Semitic slurs, as well as allegations that
, e.g.,
"
gypsies are thieves" or
"Moslems are terrorists".
(ii)
It must be understood that the "group libel" may appear to be
aimed at members of the group in a different time (another
historical era) or place (beyond the borders of the State)
Lets play a game!
Welke van de volgende uitspraken valt onder de nieuwe hate speach
- Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit
- Aziaten hebben een bovengemiddeld IQ en over het algemeen zwart stijl haar
- De illuminaties runnen de wereld
- De joden zijn gek op geld
- De koran is een boek dat haat predikt
- Dondere mensen hebben een grote , platte neus en dikke lippen
- Blanken kunnen niet dansen
- Je doet aangifte bij de politie omdat je beroofd bent door een migrant
- Je moet niets hebben van de lgbt cummunity maar je respecteert hun vrije wil . Als ze behoefte hebben om hun leven op de manier te leven dan gun je ze dat ook
- Je bent tegen het feminisme maar als een vrouw wil werken dan moet ze die vrijheid hebben
WTF ...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Maar het gaat veel veder dan alleen de sociale media in de gaten houden
Europe To Send Conspiracy Theorists To ‘Reeducation Camps’
[ afbeelding ]
Citizens in Europe who break new “hate speech” rules on the internet, including those who spread conspiracy theories online, will be forced to attend ‘reeducation camps’.
http://www.europarl.europ(...)ework_statute_en.pdf
According to section 7 of the European Framework National Statute For The Promotion Of Tolerance:
Juveniles convicted of committing crimes listed in paragraph (a) will be required to undergo a rehabilitation programme designed to instill in them a culture of tolerance.
[...]
Ik vind sommige dingen die hier gepost worden ook best schandalig.quote:
Tja in BNW is de realiteit vaak 180 graden anders dan het main stream wereldbeeld . Elke nieuwwsuitzending of officiele verklaring die word uitgezonden als werkelijkheid moet je ook maar eerst geloven . Een leugen is nog steeds een leugen als je het echt kan doen laten lijken .quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen die hier gepost worden ook best schandalig.
uitlatingen over andere mensen die betrokken zijn bij een of andere vermeende hoax, terwijl je DAT NIET 110% zeker weet!
In dat geval moet je er maar doorheen kijken naar het grotere plaatje nietwaar!
Artsen joden zogenaamde crisis acteurs en ga nog maar even door het lijstje is lang erg lang!
Nou komt het eens van de andere kant en dan vind je het zelf schandalig?
[ afbeelding ]
Ik vind het zo mooi mainstream, het zegt eigenlijk niks meer, steeds meer mensen kijken geneens tv meer of lezen geen krant etc, en die zijn net als jij en ik online.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja in BNW is de realiteit vaak 180 graden anders dan het main stream wereldbeeld . Elke nieuwwsuitzending of officiele verklaring die word uitgezonden als werkelijkheid moet je ook maar eerst geloven . Een leugen is nog steeds een leugen als je het echt kan doen laten lijken .
De mensheid word wakker en neemt niks meer zomaar aan voor waar en ziet dat het allemaal 1 grote poppenkast is .
De keizer had geen kleren aan , je staat vrij nog wel in die poppenkast en leugens te geloven . Verwacht alleen niet van je medemens dat iedereen dat steunt of voor je gaat bevestigen .
[ afbeelding ]
7 gulden vijftigquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Wat vind je lollig aan om mensen aan te geven, welke voldoening trek je daar uit? Nooit zo begrepen van mensen die zich goed voelen in het verraden van anderen.
Gelezen wat Obama zegt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op naar de totalitaire staat, eigenlijk zitten we daar al in met onze nep democratie. De dunkpolitie komt eraan, geholpen door brave burgers die andersdenkenden gaan aangeven. 1984 Alleen wat jaren later.
Cameron zei het ook al tussen neus en lippen in zijn speech in 2014 dat mensen die twijfelen aan oa het 9.11 verhaal ook als terroristen worden beschouwd. Vergeet Hilary niet die grappend en grollend over blue and red camps had to educate people. Het publiek vond het fantastisch.
het verdedigen van volstrekt corrupt systeem is zo kansloos.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie jou, Tingo, Lambiekje,Summers en andere hoax!-roepers anders nog elke dag posten hoor, terwijl ik een heleboel andere users die het tegenovergestelde denken heb zien vertrekken. Jammer, want je kunt niet éénzijdig een discussie voeren.
Yup, de grootste roepers hier over hoe afschuwelijk WW2 niet was waren de eersten die met deze movement zouden zijn meegelopen. Blijkt maar weer.quote:
Yup heb ik gelezen. Gaat allemaal volgens de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gelezen wat Obama zegt?
http://theeconomiccollaps(...)pared-for-a-disaster
En jawel een fema app.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |