abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162730882
Reid schijnt Warren te promoten als running mate voor Clinton:
http://www.politico.com/s(...)ice-president-223892
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 4 juni 2016 @ 00:33:53 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162731057
Warren heeft wel iets wat Clinton ontbeert, warmte en oprechtheid. Al weet ik niet in hoeverre een presidentiële run van 2(!) vrouwen voor potentiële negatieve impact kan hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162731143
Crooked Hillary en Pocahontas vs. The Donald en The Newt(?) :')

3 bejaarden en iemand die liegt over haar indianen verleden.
pi_162732067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:19 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wat we in ieder geval kunnen constateren, is dat de ongelijkheid is toegenomen, dat de groei, voorzover die reëel was, vooral naar de elite is gegaan, en dat de lage rente ook nogal wat bijwerkingen heeft gehad (grootschalige buybacks, verkeerde investeringen, huizenprijzen zijn omhoog gegaan).

Hoeveel slechter gaat een outsider kandidaat het doen dan zijn voorgangers? Ik ben ook heel benieuwd. Ik zou als eerste het beleid van de FED ter discussie stellen.
Sanders wil juist het tegeovergestelde doen en wil dat de FED de economie meer stimuleert dan nu en wil dat de rente langer lager blijft.

quote:
"As a rule, the Fed should not raise interest rates until unemployment is lower than 4 percent. Raising rates must be done only as a last resort — not to fight phantom inflation."
http://www.nytimes.com/20(...)ix-the-fed.html?_r=1
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:37:22 #80
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162732226
https://twitter.com/TomLlamasABC/status/738603331258454016

zo zie je maar weer hoe barbaars linksen/anti trumpers zijn

liberals hebben echt een hersenaandoening
graag op anoniem
pi_162732252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef topdeck het volgende:
https://twitter.com/TomLlamasABC/status/738603331258454016

zo zie je maar weer hoe barbaars linksen/anti trumpers zijn

liberals hebben echt een hersenaandoening
Oja een tweet eruit halen. Beetje makkelijk dit.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_162732302
Trump of Clinton.....allebei horror!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:45:05 #83
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162732332
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Oja een tweet eruit halen. Beetje makkelijk dit.
https://twitter.com/CandaceSmith_/status/738629581037391872

liberalen zijn loco esé
graag op anoniem
pi_162732358
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef Montagui het volgende:
Trump of Clinton.....allebei horror!
Dan toch liever Clinton. Maar liever heb ik Obama voor nog een aantal jaar.
my ambition is handicapped by my laziness
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:51:47 #85
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162732469
Wat peilingen

California-USC
Clinton 49%
Sanders 39%

California-ARG
Clinton 48%
Sanders 47%

New Jersey-ARG
Clinton 60%
Sanders 37%

New-Mexico-BMD
Clinton 53%
Sanders 28%
  zaterdag 4 juni 2016 @ 02:18:52 #87
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_162732703

Zou je je politieke geaardheid vergooien om met haar te trouwen? Ik zou denk ik wel een liberale postmoderne communistische bernfeeling cuck worden als ik elke dag naast haar wakker zou worden. O+
graag op anoniem
  zaterdag 4 juni 2016 @ 06:20:35 #88
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_162733272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben de Koude Oorlog overleefd, dus het huidige gerommel zal uiteindelijk ook wel met een sisser aflopen. En Poetin is wellicht een gestoorde gek, maar die zal zich ook wel drie keer bedenken voordat hij zich in een conflict met het westen stort.

Overigens is het helemaal niet verkeerd om je hard op te stellen richting dat mallotige Rusland.

Maar wederom geldt: de soep wordt niet zo heet gegeten. En als ik mis heb, dan vegen we gewoon Rusland van de kaart. Lekker interessant.
De koude oorlog hebben we overleefd maar het had een haartje gescheeld of we hadden WW3 gehad.
Als je je goed herrinner dreigde de USA met oorlog toen er een wapenkonvooi richting Cuba kwam. Vreemd genoeg moet Rusland nu zijn bek houden van ons terwijl wij de nabije grenzen vol proppen met wapens richting Rusland. Over hypocriet gesproken.

Je af en toe harder opstellen naar Rusland kan inderdaad geen kwaad maar wat wij doen is Rusland irriteren tot het uiterste en op een bepaald moment ga je gewoon te ver. Dat zagen we in de Oekraine en in Syrie. Dan laat Rusland ook zien dat het net als de USA kan ingrijpen wanneer men dat wenst te doen.

En mijn probleem met Clinton is haar arrogante en gefrustreerde warhawk mentaliteit.
De meeste Amerikanen denken nog steeds dat Rusland en China geen schijn van kans tegen hun maakt. Ze leven nog steeds in de Hollywood film wereld waar de goeden het redden tegen de kwaden. Wak up call! Vergeet dat maar. Russen en Chinezen hebben uiterst moderne wapens tot hun beschikking.

Voor de rest zal het mij een worst zijn welke president er de beslissingen maakt voor de interne politiek in de USA. De Amerikanen worden toch wel genaaid, of dat nu van links of van rechts komt. Het gaat mij om de buitenlandse politiek. Trump beter? Misschien. Hij wil praten. Clinton heeft al aangegeven dat er niet gepraat gaat worden. Dom.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 08:58:21 #89
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162733974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De MSNBC zond het filmpje uit. Het leek wel een hongerige lynchmob.
Doodeng en gevaarlijk. Achterlijk gedrag ten top.
En geen politie te bekennen.
Overigens laat MSNBC nu wel heel duidelijk zien dat hun voorkeur voor Clinton is want er word geen minuut overgeslagen om Trump zwart te maken. (waar hij natuulijk ook wel om vraagt met zijn niet aflatende domme opmerkingen)
Maar Clinton President? Ik ben bang dat het dan heel fout gaat tussen de rest of de wereld en de USA.
Dit gaat het al met de wereld met VS voorop. Obama was een voortzetting van Bush en Clinton foreign policy. Zal met Hillary niet anders gaan. De truc zit em in dat PR. gedraai. En hier is VS al decennia meester in. Want het werkt nogsteeds. Gezien de naieve reacties in dit topic.
pi_162734003
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 08:58 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dit gaat het al met de wereld met VS voorop. Obama was een voortzetting van Bush en Clinton foreign policy. Zal met Hillary niet anders gaan. De truc zit em in dat PR. gedraai. En hier is VS al decennia meester in. Want het werkt nogsteeds. Gezien de naieve reacties in dit topic.
Misschien kun je een poging tot discussie doen in plaats van opvattingen waar je het niet mee eens bent af te doen als naïef.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 09:12:46 #91
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_162734102
Er is er weer 1 gespot bij een Trump rally. :o

“Look at my African-American over here,” Trump said, pointing to a fan out of view of cameras. “Are you the greatest? You know what I’m talking about? Okay.”
http://talkingpointsmemo.(...)-my-african-american
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 09:14:23 #92
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162734117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 06:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De koude oorlog hebben we overleefd maar het had een haartje gescheeld of we hadden WW3 gehad.
Als je je goed herrinner dreigde de USA met oorlog toen er een wapenkonvooi richting Cuba kwam. Vreemd genoeg moet Rusland nu zijn bek houden van ons terwijl wij de nabije grenzen vol proppen met wapens richting Rusland. Over hypocriet gesproken.

Je af en toe harder opstellen naar Rusland kan inderdaad geen kwaad maar wat wij doen is Rusland irriteren tot het uiterste en op een bepaald moment ga je gewoon te ver. Dat zagen we in de Oekraine en in Syrie. Dan laat Rusland ook zien dat het net als de USA kan ingrijpen wanneer men dat wenst te doen.

En mijn probleem met Clinton is haar arrogante en gefrustreerde warhawk mentaliteit.
De meeste Amerikanen denken nog steeds dat Rusland en China geen schijn van kans tegen hun maakt. Ze leven nog steeds in de Hollywood film wereld waar de goeden het redden tegen de kwaden. Wak up call! Vergeet dat maar. Russen en Chinezen hebben uiterst moderne wapens tot hun beschikking.

Voor de rest zal het mij een worst zijn welke president er de beslissingen maakt voor de interne politiek in de USA. De Amerikanen worden toch wel genaaid, of dat nu van links of van rechts komt. Het gaat mij om de buitenlandse politiek. Trump beter? Misschien. Hij wil praten. Clinton heeft al aangegeven dat er niet gepraat gaat worden. Dom.
Er bestaat ook nog een kans, dat deze grootmachten hun wrijving heel zakelijk aanpakken. In de ogen van burgers zijn het opponenten. Hier komt veel onderbuik bij kijken. Maar ik zie steeds meer rare joint ventures de afgelopen tijd. Rusland-Amerika, China-Amerika. VS Cuba. Hierdoor begin ik te denken dat burgers altijd werden gebruikt door beide kampen. Alsof ze samen om de tafel zijn gaan zitten en de een zei. Ik praat over kapitalistische withuiden tegen mijn volk en jij praat over communistische hondenvlees etende communisten. Kunnen we er samen aan verdienen..
  zaterdag 4 juni 2016 @ 09:20:54 #93
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162734178
Ik vertrouw Trump niet, en Hillary is al helemaal overduidelijk. Buitenbeentjes worden niet meer toegelaten na Ross Perot. Het zou toch gek zijn dat een doorgestoken nepverkiezing, na al die tientallen jaren, zelf géén rekening houdt met buitenbeentjes die momentum kunnen winnen. Zoals Perot of Paul. En niet zelf een buitenbeentjespop in het spel gooien? All your votes are belongs to US!
pi_162734215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:20 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vertrouw Trump niet, en Hillary is al helemaal overduidelijk. Buitenbeentjes worden niet meer toegelaten na Ross Perot. Het zou toch gek zijn dat een doorgestoken nepverkiezing, na al die tientallen jaren, zelf géén rekening houdt met buitenbeentjes die momentum kunnen winnen. Zoals Perot of Paul. En niet zelf een buitenbeentjespop in het spel gooien? All your votes are belongs to US!
Trump is geen 'buitenbeentje'? Sanders? Uiteindelijk beslist de kiezer gewoon hoor.
pi_162734531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:54 schreef L3gend het volgende:
Wat peilingen

California-USC
Clinton 49%
Sanders 39%

California-ARG
Clinton 48%
Sanders 47%

New Jersey-ARG
Clinton 60%
Sanders 37%

New-Mexico-BMD
Clinton 53%
Sanders 28%
Zoveel peilingen, zoveel verschillen. Volgens mij doet zelfs ieder huis-aan-huisblad peilingen :D Hier nog eentje:

Los Angeles Times/USC Dornsife
Sanders: 44%
Clinton: 43%

Er gaan trouwens weer wat geruchten rond dat Sanders met de Green Party in zee zou kunnen gaan. Qua progressiviteit zou hij daar beter zitten dan bij de Dems en Jil Stein ziet het wel zitten getuige haar gebash op Clinton.

Alleen al voor het verloop van de verkiezingen zou ik het toejuichen. De Libertarische partij doet het al redelijk goed in de polls, de Greens met Bernie erbij en interessante keuzes in November.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_162734589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:58 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Zoveel peilingen, zoveel verschillen. Volgens mij doet zelfs ieder huis-aan-huisblad peilingen :D Hier nog eentje:

Er gaan trouwens weer wat geruchten rond dat Sanders met de Green Party in zee zou kunnen gaan. Qua progressiviteit zou hij daar beter zitten dan bij de Dems en Jil Stein ziet het wel zitten getuige haar gebash op Clinton.

Alleen al voor het verloop van de verkiezingen zou ik het toejuichen. De Libertarische partij doet het al redelijk goed in de polls, de Greens met Bernie erbij en interessante keuzes in November.
Vermakelijk, dat soort geruchten. Maar Sanders gaat straks gewoon Clinton steunen.
pi_162734617
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:58 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Zoveel verschillen? Negen procentpunt tussen twee peilingen is niet zoveel hoor. Alleen de random sampling error is al iets van 7%.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 10:30:30 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_162734996
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:14 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog een kans, dat deze grootmachten hun wrijving heel zakelijk aanpakken. In de ogen van burgers zijn het opponenten. Hier komt veel onderbuik bij kijken. Maar ik zie steeds meer rare joint ventures de afgelopen tijd. Rusland-Amerika, China-Amerika. VS Cuba. Hierdoor begin ik te denken dat burgers altijd werden gebruikt door beide kampen. Alsof ze samen om de tafel zijn gaan zitten en de een zei. Ik praat over kapitalistische withuiden tegen mijn volk en jij praat over communistische hondenvlees etende communisten. Kunnen we er samen aan verdienen..
Het zakelijk aanpakken is iets wat de USA absoluut niet gunt aan Rusland.
En daar zal warhawk Clinton zorg voor dragen, wees maar niet bang.
Rusland moet steeds verder geisoleerd worden van de EU en de USA zal de olie en gas toevoer gaan bepalen en regelen. Zo willen ze het en zo zal geschieden.
Heel het Midden Oosten moet vallen onder de VS. Twee van de grootste bondgenoten van Rusland zijn al vrijwel uitgeschakeld, tw. Syrie en Lybie welke een doorn in het oog van de USA waren.
Irak is kapot gemaakt en dat zal honderden jaren duren voordat die er weer boven op zijn.
Op naar de volgende vijand: Iran en N-Korea.
pi_162735159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het zakelijk aanpakken is iets wat de USA absoluut niet gunt aan Rusland.
En daar zal warhawk Clinton zorg voor dragen, wees maar niet bang.
Rusland moet steeds verder geisoleerd worden van de EU en de USA zal de olie en gas toevoer gaan bepalen en regelen. Zo willen ze het en zo zal geschieden.
Heel het Midden Oosten moet vallen onder de VS. Twee van de grootste bondgenoten van Rusland zijn al vrijwel uitgeschakeld, tw. Syrie en Lybie welke een doorn in het oog van de USA waren.
Irak is kapot gemaakt en dat zal honderden jaren duren voordat die er weer boven op zijn.
Op naar de volgende vijand: Iran en N-Korea.
En Trump zal onder druk van zijn partij een nog agressiever koers gaan varen. Beetje valse tegenstelling dit elke keer.
pi_162735359
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')